Ga naar inhoud

GarrieBarrie : 29 januari 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Een hele goedemorgen lieve dames op het BB Forum,

Ik ben Charlotte, 31 jaar oud en heb na lang overwegen (zo'n 15 jaar) afgelopen woensdag 29 januari en borstvergroting gedaan bij de Kliniek Heyendael in Nijmegen. Mijn borsten zijn vergroot met de Mentor MemoryGel, 295 cc. Het resultaat ziet er prachtig uit! Ik ben al sinds mijn 15e in 'rouw', omdat ik altijd zulke kleine tietjes had. En dit terwijl mijn hele familie verder goed bedeeld zijn. Dus na lang wikken en wegen  heb ik dan daadwerkelijk de stap genomen. En het ziet er schitterend uit! 

 

Er zijn echter wel wat 'mankementjes' waar ik maar over blijf malen. Die wil ik hier graag kwijt en om die reden zou ik ook graag wat ervaringen van andere dames horen. Ik weet niet hoe jullie de operatie EN het herstel hebben ervaren, maar ik vind dit echt best wel pittig.Veel vrouwen doen dit tegenwoordig en ik heb er echt veel te makkelijk over gedacht. 'Eventjes een tandje terug' dacht ik... Nu heb ik echt 7 dagen flinke pijn gehad, met huilen/kermen van de pijn aan toe. Hier heb ik contact over gehad met de pc en heb dinsdag mijn controle afspraak. Hij verzekerde mij ervan dat dit erbij hoort, dus dat maakte me (gelukkig) een beetje rustig. Maar mijn god, wat een pijn heeft het gedaan. 

 

Nu komen eigenlijk de twee vragen waar ik mee zit:

 

1) Momenteel is de pijn overgegaan in een bepaald soort benauwdheid. Er drukt continu iets op mijn borstkas en ik merk dat ik door dit akelige gevoel moeilijk slaap (ik klink echt als een zeur zo, sorry!). Zijn er dames die dit ook ervaren hebben en gaat dit over? En hoe lang kan ik erop rekenen da dit gevoel blijft? Ik ben me er dus continu van bewust dat er iets 'vreemds' in mijn lijf zit, heel onaangenaam gevoel. Gaat dit over?

 

2) Door het langzamere herstel dan ik had verwacht, ben ik heel veel gaan googelen. Natuurlijk had ik wel wat van de horror-verhalen gehoord (met rondzwervende siliconen-deeltjes), maar nam dat nooit echt heel serieus. Door de verhalen die ik tijdens mijn slapeloze nachten heb gelezen, ben ik er die verhalen echter wel serieuzer gaan nemen. En nu denk ik 'tjeezus... had ik maar gewoon voor lipofilling gekozen ipv die tikkende gifbommetjes. Mn lichaam heeft nu gif in zich en is dit helemaal aan het inkapselen. Straks krijg ik ook reuma en word ik chronisch vermoeid en krijg ik pijn aan mn gebit en krijg ik geheugenverlies en moeten mn benen geamputeerd worden.' Echt belachelijk en ik schaam me zelfs een beetje dat ik dit denk...

Ik vind dit echt een belachelijke gedachte van mezelf, want met lipo had ik nooit het resultaat kunnen bereiken dat ik nu heb en ik wil dit al zo lang! Maar 's nachts maalt mn hoofd maar door. Mijn vraag is dus of er dames zijn die al langer een bv hebben en wat is jullie ervaring? Zijn jullie er blij mee of juist niet? Mocht je wel last hebben van a-typische symptomen, waar moet ik dan op letten en hoe kan ik voorkomen dat ik straks chronisch vermoeid ben door de siliconen in mijn lijf?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, goed dat je de stap hebt ondernomen en je wens hebt vervuld.Ik moet zelf nog geopereerd worden, dus kan niet uit ervaring spreken, alleen van ervaringen die ik hier heb gelezen. Wat ik heb geleerd hier is: 1) geduld hebben, het eindresultaat is er niet na 1 dag, maar afhankelijk van je voorsituatie duurt dat zeker 3 maanden tot wel een jaar en gister las ik dat ze na 1,5 pas echt helemaal zacht zijn je borsten en 2) je moet het herstel heel serieus nemen, de adviezen van de arts goed opvolgen, je krijgt maar 1x de kans om het de eerste 6 weken goed te laten helen. 

Maar het benauwde komt me zeker bekend voor van meerdere verhalen. Volgens mij zou je het topic van vithoufiore er eens op na kunnen zoeken. En je bent pas 1 week na de operatie he. Er is veel te vinden op het forum. Neem nu je toch niet veel mag doen even de tijd om te zoeken. 

Maar vergeet ook niet te genieten van wat er is. Je hebt borsten en je bent niet de enige met prothesen, als al die dames ziek zouden worden zouden er hier vast niet zoveel operaties worden gemeld. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@GarrieBarrie ik heb nu al 11 jaar siliconen in mijn lichaam. Heb mijn oude protheses wel onlangs laten vervangen, omdat ik graag groter wilde en rond ipv anatomisch. Ik heb geen rare vage klachten gekregen door mijn siliconen. Ik lees ook met opzet deze dingen niet. Wil mezelf niet gek maken met dingen die je zou kunnen krijgen. Vermoeidheid had ik al voordat ik mijn siliconen kreeg. Ik heb meningitis sepsis gehad toen ik 15 was en daar wel een beetje vermoeidheid aan overgehouden. 

Pijn en dat drukkende gevoel is normaal en gaat ook over. Ikzelf ben 1 van de gelukkige die beide keren geen pijn heeft ervaren, maar vriendinnen van mij hebben wel veel pijn gehad en dat drukkende gevoel. Dit is weggegaan bij hun en ze zijn nog steeds super blij met hun resultaat.?

 

Liefs,

LD 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @GarrieBarrie ik ben 3 dagen geleden geopereerd, ook mentor 295 memorygel. Ik heb er vooraf veel over opgezocht, daar kun je echt van schrikken. Mijn conclusie is dat het inderdaad niet zonder gevaren is en dat het bij een aantal personen ook echt een reactie kan geven in het lichaam. Die kans is klein, en hopelijk hoor ik daar niet bij. Weet je wat het is, je leeft nu en er kan continu vanalles gebeuren. Dus va daar dat ik de bewuste keuze heb gemaakt het wel te doen. 
 

Mij valt me de pijn juist mee, ik denk omdat ik me had voorbereid op het hebben van veel pijn. Maar klagen mag hier hoor, het is ook vervelend en kan me voorstellen dat je ervan gaat twijfelen. Het even doorzetten in het begin. Hoe vind je het resultaat tot nu toe? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Ld1234 zei:

@GarrieBarrie ik heb nu al 11 jaar siliconen in mijn lichaam. Heb mijn oude protheses wel onlangs laten vervangen, omdat ik graag groter wilde en rond ipv anatomisch. Ik heb geen rare vage klachten gekregen door mijn siliconen. Ik lees ook met opzet deze dingen niet. Wil mezelf niet gek maken met dingen die je zou kunnen krijgen. Vermoeidheid had ik al voordat ik mijn siliconen kreeg. Ik heb meningitis sepsis gehad toen ik 15 was en daar wel een beetje vermoeidheid aan overgehouden. 

Pijn en dat drukkende gevoel is normaal en gaat ook over. Ikzelf ben 1 van de gelukkige die beide keren geen pijn heeft ervaren, maar vriendinnen van mij hebben wel veel pijn gehad en dat drukkende gevoel. Dit is weggegaan bij hun en ze zijn nog steeds super blij met hun resultaat.?

 

Liefs,

LD 

Ohhh, dank je wel voor je reactie! Het stelt me meteen al meer gerust. En ik vind die verhalen ook erg vervelend; ik heb heel lang de Diane-35 geslikt en toen daar horror-verhalen over kwamen, heb ik me daar nooit iets van aangetrokken. Maar dat was toch ietsje minder duur en daar kon je mee stoppen wanneer je wilde... Dit is toch wel meer permanenter, zeg maar. En het idee dat deze prothesen gaan 'lekken', daar word ik echt akelig van! Maar je wil die verhalen niet lezen, dus ik ga ze ook niet vertellen hier. Maar ik heb gewoon wat bemoediging nodig van wat meer 'ervaren' dames, haha? Die dus WEL fijne ervaringen hebben met siliconen boobies ?

 

Mijn moeder was de eerste die ik heb verteld dat ik nu echt een bv wilde doen... Die was meteen helemaal voor! Daarna mijn ex-vriend (jawel, we hebben nog erg goed contact). Die was iets minder voor, maar weet hoe sterk mijn wens altijd al is geweest.  En dan is het natuurlijk belachelijk om dit gevoel te laten verpesten door verhalen die ik notabene al kende en waar ik me NU in 1 klap iets van ga aantrekken... Gekke Char?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nina_a zei:

Hi @GarrieBarrie ik ben 3 dagen geleden geopereerd, ook mentor 295 memorygel. Ik heb er vooraf veel over opgezocht, daar kun je echt van schrikken. Mijn conclusie is dat het inderdaad niet zonder gevaren is en dat het bij een aantal personen ook echt een reactie kan geven in het lichaam. Die kans is klein, en hopelijk hoor ik daar niet bij. Weet je wat het is, je leeft nu en er kan continu vanalles gebeuren. Dus va daar dat ik de bewuste keuze heb gemaakt het wel te doen. 
 

Mij valt me de pijn juist mee, ik denk omdat ik me had voorbereid op het hebben van veel pijn. Maar klagen mag hier hoor, het is ook vervelend en kan me voorstellen dat je ervan gaat twijfelen. Het even doorzetten in het begin. Hoe vind je het resultaat tot nu toe? 

Ahhhh, dank je wel voor je fijne berichtje! Ik ben dus meer iemand van 'alles komt wel goed, het komt wel goed.' totdat dingen niet echt gaan zoals gepland en dan ga ik in 1 keer stressen. Totaal onzinnig en onnodig en bovendien te laat... 

 

Ik vind het resultaat echt prachtig! Mijn moeder (daar ben ik nu bij aan het herstellen) kijkt ook iedere keer weer glunderend naar mijn borsten, want zij heeft de huilpartijen meegemaakt sinds ik 15 ben en weet alle maximizer bh's die ik steeds weer droeg :P 

 

En je hebt helemaal gelijk en ik heb dat vannacht al meerdere keren tegen mezelf gezegd 'er kan echt van alles gebeuren... Ik kan ook morgen de diagnose darmkanker krijgen of volgend jaar een auto-ongeluk krijgen.' En die geruststelling helpt wel even, maar 's nachts komen de demonen in je hoofd opzetten. En omdat bij mij de pijn dus heel erg tegenviel, ben ik er wellicht ook meer van geschrokken?

 

En hoe doe jij dat met slapen? Want ik vind dat toch wel een hels karwei hoor, haha... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GarrieBarrie ik heb de tips van hier goed opgevolgd en die werken. Ik slaap behoorlijk rechtop (stellage gebouwd), en een kussen onder mijn knieën. Ik zet ‘s nachts de wekker om paracetamol te nemen op advies van Best_boobie (dat advies kreeg ik niet van de kliniek). Als ik straks iets platter kan gaan slapen ga ik mijn voedingskussen erbij pakken. Dat is een langvormig kussen die je heerlijk naar je lichaan kunt vormen. Misschien een tip voor je om (tweedehands) te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nina_a zei:

@GarrieBarrie ik heb de tips van hier goed opgevolgd en die werken. Ik slaap behoorlijk rechtop (stellage gebouwd), en een kussen onder mijn knieën. Ik zet ‘s nachts de wekker om paracetamol te nemen op advies van Best_boobie (dat advies kreeg ik niet van de kliniek). Als ik straks iets platter kan gaan slapen ga ik mijn voedingskussen erbij pakken. Dat is een langvormig kussen die je heerlijk naar je lichaan kunt vormen. Misschien een tip voor je om (tweedehands) te kopen.

Oh joh... Ik ben gewoon meteen plat gaan slapen, heb ik ook niks over gehoord... Haha, sukkel die ik ben :P Waar is dat kussen onder je knieen goed voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Ld1234 zei:

@GarrieBarrie no worries...lekken kunnen ze niet. De protheses van tegenwoordig hebben een vaste gel. Ze kunnen wel zweten.

Hier een filmpje van motiva, hetzelfde geldt voor mentor.?

 

 

Ik wil mezelf niet gekmaken, maar van 'zweten' kun je ook al behoorlijk ziek worden toch? Ik heb dit echt allemaal afgedaan als 'het zal wel, we zien wel', maar nu ik zelf toch een pittig herstel heb begin ik mezelf maar een heeeeeeel klein beetje op te vreten.... :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, GarrieBarrie zei:

Oh joh... Ik ben gewoon meteen plat gaan slapen, heb ik ook niks over gehoord... Haha, sukkel die ik ben  Waar is dat kussen onder je knieen goed voor?


Ik had het hier al gelezen maar ook de kliniek zei dat ik rechtop moest slapen. Waarom precies.. ik geloof beter voor de zwelling en dat je stabiel ligt, maar ik ben geen expert he. Kussen onder mijn knieën is enkel omdat het beter ligt; ik heb ook een holle rug dus hopelijk voorkom ik zo ook rugpijn. 
 

Je weet wel dat je echt niet op je buik mag liggen en zij mag liggen in het begin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GarrieBarrie 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Mentor en motiva zijn de a merk protheses. Ik zou me niet te veel zorgen maken.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@GarrieBarrie ik herken zoveel van mezelf in jou ?

Ik kan ook ineens in standje paniekmodus zitten. Sterker nog, toen ik eindelijk te beslissing genomen had om de operatie te gaan doen, had ik nachtenlang last van zweten, dromen, onrustig slapen, hartkloppingen overdag. Zelfs zo erg dat ik bij de dokter bloed heb laten prikken. Daar kwam niks uit en kon ik dus concluderen dat het stress was ?

Nu al iets meer aan het idee gewend, dus rustiger. Ook ik heb echt alle mogelijke scenario’s via internet gelezen. En tja, het blijft idd een risico. Maar het gaat zoveel vaker goed dan fout, dat het risico het me waard is. Toen ik ging parschutespringen, had ik ook de pech kunnen hebben net die ene parachute te treffen die niet open zou gaan. Als je op die manier beredeneert, kun je nooit iets in je leven.

Ik moet nog geopereerd worden, dus kan die ervaring nog niet met je delen. Maar ik heb zelf de gedachte nu, mocht ik net die pechvogel worden bij wie het misgaat en krijg ik klachten, dan halen ze ze er maar gewoon weer uit en is het ook weer opgelost ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, lees al een kleine week mee op dit forum, en na 2 naar getwijfeld te hebben door alle risico’s wat er wel niet kan gebeuren door de siliconen. Heb ik afgelopen maandag de knoop doorgehakt en gebeld voor een operatie datum! Ik sta er nu ook zo in dat mocht ik in de toekomst lichamelijke klachten krijgen die ik voorheen niet had dan moeten ze er gewoon uit. 
25 maart is het zover en word ik geopereerd door Frans straten kliniek heyendeal. Twee jaar geleden al op consult geweest en ken al een aantal dames die door hem zijn geholpen die erg tevreden zijn. Dus mijn vertrouwen in hem zit wel goed. Vind het leuk om bij jullie al wat tips te kunnen lezen voor na de operatie.

 

oh en ik heb nu een lege c. Voor mijn 2 wondertjes altijd mooie volle c maar helaas nu niet meer vandaar mijn wens ze nu te laten vergroten. Ik zit nu aan 375/400 cc te denken. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Julie88 zei:

Hoi dames, lees al een kleine week mee op dit forum, en na 2 naar getwijfeld te hebben door alle risico’s wat er wel niet kan gebeuren door de siliconen. Heb ik afgelopen maandag de knoop doorgehakt en gebeld voor een operatie datum! Ik sta er nu ook zo in dat mocht ik in de toekomst lichamelijke klachten krijgen die ik voorheen niet had dan moeten ze er gewoon uit. 
25 maart is het zover en word ik geopereerd door Frans straten kliniek heyendeal. Twee jaar geleden al op consult geweest en ken al een aantal dames die door hem zijn geholpen die erg tevreden zijn. Dus mijn vertrouwen in hem zit wel goed. Vind het leuk om bij jullie al wat tips te kunnen lezen voor na de operatie.

 

oh en ik heb nu een lege c. Voor mijn 2 wondertjes altijd mooie volle c maar helaas nu niet meer vandaar mijn wens ze nu te laten vergroten. Ik zit nu aan 375/400 cc te denken. 

Julie88, wat goed van je! Kom je ook uit Nijmegen? Ik heb hetzelfde hoor; heb echt heel erg lang getwijfeld en zelfs andere ingrepen als lipofilling overwogen. Daarvoor had ik te weinig vet, werd mij verteld. Als mijn huidige prothesen er echter uitmoeten (door klachten, complicaties of na 8/10 jaar), zal ik die optie nu zeker wel doen. 
Goed om te horen dat de dames tevreden zijn, ik ben ook heel erg tevreden over mijn resultaat (is nu 9 dagen geleden). Ik vind het herstel echter wel pittiger dan ik had verwacht...! Heb echt een volle week flink pijn gehad en kon werkelijk waar niks. Nu gaat het echt beter, alleen is het mentaal even wennen dat er iets lichaamsvreemd in mijn lijf is geplaatst. Mijn moeder, bij wie ik herstel de afgelopen 2 weken, zei 'je moet er psychisch ook gewoon even aan wennen.' En dat is het precies; soms krijg ik het gevoel 'Help! Ik heb twee levensgrote ontstekingen in mijn lichaam geplaatst!' Hartstikke stom natuurlijk, daar had ik EN over na moeten denken voordat ik onder het mes ging EN heel erg veel mensen hebben iets in hun lichaam dat niet van 'hun' is en bij het grote deel gaat dit gewoon goed. Ik ben er heel blij mee, maar heb het wel serieus onderschat. Ik zeg dit niet om je bang te maken hoor, maar eerder om je een beetje voor te bereiden :) 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Veerveertje zei:

@GarrieBarrie ik herken zoveel van mezelf in jou ?

Ik kan ook ineens in standje paniekmodus zitten. Sterker nog, toen ik eindelijk te beslissing genomen had om de operatie te gaan doen, had ik nachtenlang last van zweten, dromen, onrustig slapen, hartkloppingen overdag. Zelfs zo erg dat ik bij de dokter bloed heb laten prikken. Daar kwam niks uit en kon ik dus concluderen dat het stress was ?

Nu al iets meer aan het idee gewend, dus rustiger. Ook ik heb echt alle mogelijke scenario’s via internet gelezen. En tja, het blijft idd een risico. Maar het gaat zoveel vaker goed dan fout, dat het risico het me waard is. Toen ik ging parschutespringen, had ik ook de pech kunnen hebben net die ene parachute te treffen die niet open zou gaan. Als je op die manier beredeneert, kun je nooit iets in je leven.

Ik moet nog geopereerd worden, dus kan die ervaring nog niet met je delen. Maar ik heb zelf de gedachte nu, mocht ik net die pechvogel worden bij wie het misgaat en krijg ik klachten, dan halen ze ze er maar gewoon weer uit en is het ook weer opgelost

Ik ben echt zo blij met jullie reacties! Serieus! Dit doet me heel erg goed. Ik was gisteren al een stukje rustiger na m'n paniekbui en nu helemaal. Als er iets misgaat, dan laat ik ze gewoon eruit halen. Ik heb een goede baan en dan vul ik het wel op met lipofilling, dan ben ik sowieso ook al ietsje ouder (en waarschijnlijk dikker, haha). Als ik last krijg van rare klachten, dan laat ik me checken in het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen. Daar werken chirurgen die weten waar ze naar moeten zoeken bij prothesen en die schepen je niet zomaar af met een echootje. Gegevens heb ik al gekregen van twee vriendinnen die daar ook werken. En gewoon jaarlijks controleren; dat wordt ook aangeraden! :) 

Het gevoel dat er iets lichaamsvreemd in je lijf zit, is wel een beetje gek hoor... Maar dat zal vanzelf wel wennen, denk ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, GarrieBarrie zei:

Julie88, wat goed van je! Kom je ook uit Nijmegen? Ik heb hetzelfde hoor; heb echt heel erg lang getwijfeld en zelfs andere ingrepen als lipofilling overwogen. Daarvoor had ik te weinig vet, werd mij verteld. Als mijn huidige prothesen er echter uitmoeten (door klachten, complicaties of na 8/10 jaar), zal ik die optie nu zeker wel doen. 
Goed om te horen dat de dames tevreden zijn, ik ben ook heel erg tevreden over mijn resultaat (is nu 9 dagen geleden). Ik vind het herstel echter wel pittiger dan ik had verwacht...! Heb echt een volle week flink pijn gehad en kon werkelijk waar niks. Nu gaat het echt beter, alleen is het mentaal even wennen dat er iets lichaamsvreemd in mijn lijf is geplaatst. Mijn moeder, bij wie ik herstel de afgelopen 2 weken, zei 'je moet er psychisch ook gewoon even aan wennen.' En dat is het precies; soms krijg ik het gevoel 'Help! Ik heb twee levensgrote ontstekingen in mijn lichaam geplaatst!' Hartstikke stom natuurlijk, daar had ik EN over na moeten denken voordat ik onder het mes ging EN heel erg veel mensen hebben iets in hun lichaam dat niet van 'hun' is en bij het grote deel gaat dit gewoon goed. Ik ben er heel blij mee, maar heb het wel serieus onderschat. Ik zeg dit niet om je bang te maken hoor, maar eerder om je een beetje voor te bereiden  
 

Hey, nee komt uit de buurt van apeldoorn. Lipofilling is ook nog door mijn hoofd gegaan hier wat info op internet opgezocht maar krijg ik waarschijnlijk niet het gewenste resultaat mee als dat ik wil. En dat vind ik dan zonde. Ik lees ook veel verhalen over de monologen hydrogel dat dit goede implantaten zijn. Maargoed nu al besloten voor de mentor. Ja het idee dat je iets in je lichaam hebt wat er eigenlijk niet hoort is wel een raar idee ja, maar daar heb ik me nu bij neerlgelegd en denk dat je dat straks helemaal niet meer doorhebt. Ik bereid me maar voor op t ergste. Mijn vriendin die net bevallen is voor de eerste x zei ik doe 10x liever een borstvergroting  hahaha. Nou ik ga maar denken als ik pijn heb dat ze er dan wel eindelijk in zitten en ik de operatie al achter de rug heb en dan alleen nog even die weken door moet komen. En vooral denken aan de zomer dat we mooi in de bikini kunnen ☺️☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Julie88 zei:

Hey, nee komt uit de buurt van apeldoorn. Lipofilling is ook nog door mijn hoofd gegaan hier wat info op internet opgezocht maar krijg ik waarschijnlijk niet het gewenste resultaat mee als dat ik wil. En dat vind ik dan zonde. Ik lees ook veel verhalen over de monobloc hydrogel dat dit goede implantaten zijn. Maargoed nu al besloten voor de mentor. Ja het idee dat je iets in je lichaam hebt wat er eigenlijk niet hoort is wel een raar idee ja, maar daar heb ik me nu bij neerlgelegd en denk dat je dat straks helemaal niet meer doorhebt. Ik bereid me maar voor op t ergste. Mijn vriendin die net bevallen is voor de eerste x zei ik doe 10x liever een borstvergroting  hahaha. Nou ik ga maar denken als ik pijn heb dat ze er dan wel eindelijk in zitten en ik de operatie al achter de rug heb en dan alleen nog even die weken door moet komen. En vooral denken aan de zomer dat we mooi in de bikini kunnen ☺️☺️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat je zo blij bent met het resultaat en na zo lang eindelijk borsten!!

Zou inderdaad stoppen met Googlen hoor! Je maakt jezelf gek als we serieus ons overal in zouden verdiepen zouden we niks meer durven te doen en eten... 

Gewoon goed je lijf in de gate houden, vermoeidheid kan door veel verschillende factoren komen niet alleen door siliconen.

Dus ipv dit soort dingen opzoeken lekker gaan online bikini’s, lingerie ect kijken.


Qua pijn ieder lijf is anders de een heeft een hogere pijn grens dan de ander. Zou wel je bed anders maken zoals hierboven benoemd, scheelt al een hoop en indien nodig gewoon pijnmedicatie gebruiken.

Vond het ook wel pittig hoor en heb nu na ruim 2 weken soms nog steeds wel

pijn maar niet ondragelijk ofzo ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames, 

 

Eventjes een Update na al mijn paniek buien, haha! Na bijna 2 weken po heb ik vandaag de controle gehad en de borstwand meegekregen. Ik ben, gelukkig, uit die horror-gedachtes en inmiddels heeeeeeel erg blij met hoe het eruit ziet! Ik kan langzaamaan gaan genieten, Thank God ??? 

 

Daar wil ik jullie echt voor bedanken! Dankzij de inzichten en (positieve) ervaringen van jullie, kan ik ook een beetje gaan genieten! 
 

Het herstel vind ik wel pittig hoor, haha. Ik ben beroepsmilitair en ben best wat erbarmelijke omstandigheden gewend, dus ik dacht echt ‘pfff... piece of cake dit.’ Haha, beeeeeetje te voorbarig...?

 

Om nog wat ervaringen van jullie te horen: hoe ging dat bij jullie tijdens het herstel? Tot aan de 6 weken: wat kon je wel en wat kon je niet? Wat raden jullie af om te doen en hadden jullie ook nog regelmatig last van steken in de borst? En in je borstkas/rug? Konden jullie bijv. Aanrecht schoonmaken/afwassen/aankleden? En... hoe maakten jullie in vredesnaam een paardenstaart?! Hahaha...! ?

 

Alle tips en verhalen zijn welkom??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, GarrieBarrie zei:

Lieve dames, 

 

Eventjes een Update na al mijn paniek buien, haha! Na bijna 2 weken po heb ik vandaag de controle gehad en de borstwand meegekregen. Ik ben, gelukkig, uit die horror-gedachtes en inmiddels heeeeeeel erg blij met hoe het eruit ziet! Ik kan langzaamaan gaan genieten, Thank God ??? 

 

Daar wil ik jullie echt voor bedanken! Dankzij de inzichten en (positieve) ervaringen van jullie, kan ik ook een beetje gaan genieten! 
 

Het herstel vind ik wel pittig hoor, haha. Ik ben beroepsmilitair en ben best wat erbarmelijke omstandigheden gewend, dus ik dacht echt ‘pfff... piece of cake dit.’ Haha, beeeeeetje te voorbarig...?

 

Om nog wat ervaringen van jullie te horen: hoe ging dat bij jullie tijdens het herstel? Tot aan de 6 weken: wat kon je wel en wat kon je niet? Wat raden jullie af om te doen en hadden jullie ook nog regelmatig last van steken in de borst? En in je borstkas/rug? Konden jullie bijv. Aanrecht schoonmaken/afwassen/aankleden? En... hoe maakten jullie in vredesnaam een paardenstaart?! Hahaha...! ?

 

Alle tips en verhalen zijn welkom??

Dit is erg tegenstijdig met wat je elders schrijft ;) 

Maar ik hoop dat het klopt wat je hier schrijft en je niet weer enorm bang gaat laten maken op die andere plek.. Daar zitten er echt tussen die er een beroep van gemaakt hebben om iedereen bang te maken. En ze brengen het heel liefjes haha.

Wat je niet mag doen, heb je meegekregen van je pc. Geen zwaar huishoudelijk werk, niet tillen, niet bukken, je ellebogen niet hoger dan je schouders heffen.
Paardestaart kan gewoon ff niet, of je moet het laten maken... Het is nou eenmaal een echte operatie, daar hoort een écht herstel bij ;)

Steken horen erbij ja, en die kunnen nog best lang aanhouden. Ik kreeg met 8 maanden po nog wel eens een steek. Dat zijn de zenuwen die weer prikkels gaan doorgeven. En de sterkste prikkel worden het eerst weer doorgegeven haha. Dat zijn die stomme steken :P

Succes met je herstel en probeer rust te vinden in je hoofd! Eruit kunnen ze altijd nog, en je bent echt niet opeens zomaar enorm ziek van implantaten. Gewoon je gezonde verstand gebruiken en alert zijn op veranderingen in je gezondheid. 
 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.