Ga naar inhoud

GarrieBarrie : 29 januari 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 12-2-2020 om 13:55, best_boobie zei:

Dit is erg tegenstijdig met wat je elders schrijft  

Maar ik hoop dat het klopt wat je hier schrijft en je niet weer enorm bang gaat laten maken op die andere plek.. Daar zitten er echt tussen die er een beroep van gemaakt hebben om iedereen bang te maken. En ze brengen het heel liefjes haha.

Wat je niet mag doen, heb je meegekregen van je pc. Geen zwaar huishoudelijk werk, niet tillen, niet bukken, je ellebogen niet hoger dan je schouders heffen.
Paardestaart kan gewoon ff niet, of je moet het laten maken... Het is nou eenmaal een echte operatie, daar hoort een écht herstel bij

Steken horen erbij ja, en die kunnen nog best lang aanhouden. Ik kreeg met 8 maanden po nog wel eens een steek. Dat zijn de zenuwen die weer prikkels gaan doorgeven. En de sterkste prikkel worden het eerst weer doorgegeven haha. Dat zijn die stomme steken

Succes met je herstel en probeer rust te vinden in je hoofd! Eruit kunnen ze altijd nog, en je bent echt niet opeens zomaar enorm ziek van implantaten. Gewoon je gezonde verstand gebruiken en alert zijn op veranderingen in je gezondheid. 
 

xx BB


Mag je serieus niet bukken ? dat heb ik dus wel gewoon gedaan niet super vaak ofzo maar wel om mijn haar te doen bijvoorbeeld of iets uit dr vaatwasser te pakken... wel voorzichtig uiteraard.

 

 

@GarrieBarrie hoop dat je deze gedachte nu echt vast kan houden. En je niet zo laat mee slepen in andere verhalen... kijk gewoon hoe het gaat. Het word echt eigen en dan weet je niet meer beter. 
Zou de rest los laten want geloof wel dat het net zo kan werken als schijnzwangerschap en je ineens van alles gaat voelen wat er eigelijk helemaal niet is...

 

maar goed je haar ja... ik loop al 3,5 week  voor lul met een knot of staart op mijn hoofd maar ik buk daar wel voor naar voren maar wel heel voorzichtig. Moeten we maar even voor lief nemen ??
 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@GarrieBarrie had je nog gelezen wat ik hierboven geschreven had? Boven de post van bent001. 
 

Ik meen wat ik daar schrijf en wil er eigenlijk nog iets aan toevoegen, aangezien je weer een nieuw paniektopic geopend hebt. Dat je jezelf helemaal gek maakt, daar probeer ik begrip voor te hebben, aangezien je zelf zegt dat het irreëel is en je eraan probeert te werken. Maar nu open je weer een nieuw topic en begint het liedje weer opnieuw. Helaas begin je nu echt onrust te zaaien hier en daar ben ik het als administrator niet mee eens. 

Zoals al vaak tegen je gezegd is; geef jezelf de tijd om te herstellen. Ga geen paniek zaaien hier. Ik merk dat meiden een beetje onrustig worden van je. En dan gaat het er niet om dat ze onzeker worden om hun keuze voor een borstvergroting maar ze vinden je niet meer geloofwaardig. Ik dacht dat het aan mij lag, maar hoor het dus nu van verschillende kanten. 
 

Bij deze dus het dringende verzoek je wat rustig te houden. Je mag je onzekerheid uiteraard hier vertellen, maar stop met het zaaien van paniek. En beperk je aub tot dit topic. Dit is jouw topic. Overal berichten plaatsen over jezelf maakt het forum er niet overzichtelijker op. 
 

BB
 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, best_boobie zei:

@GarrieBarrie had je nog gelezen wat ik hierboven geschreven had? Boven de post van bent001. 
 

Ik meen wat ik daar schrijf en wil er eigenlijk nog iets aan toevoegen, aangezien je weer een nieuw paniektopic geopend hebt. Dat je jezelf helemaal gek maakt, daar probeer ik begrip voor te hebben, aangezien je zelf zegt dat het irreëel is en je eraan probeert te werken. Maar nu open je weer een nieuw topic en begint het liedje weer opnieuw. Helaas begin je nu echt onrust te zaaien hier en daar ben ik het als administrator niet mee eens. 

Zoals al vaak tegen je gezegd is; geef jezelf de tijd om te herstellen. Ga geen paniek zaaien hier. Ik merk dat meiden een beetje onrustig worden van je. En dan gaat het er niet om dat ze onzeker worden om hun keuze voor een borstvergroting maar ze vinden je niet meer geloofwaardig. Ik dacht dat het aan mij lag, maar hoor het dus nu van verschillende kanten. 
 

Bij deze dus het dringende verzoek je wat rustig te houden. Je mag je onzekerheid uiteraard hier vertellen, maar stop met het zaaien van paniek. En beperk je aub tot dit topic. Dit is jouw topic. Overal berichten plaatsen over jezelf maakt het forum er niet overzichtelijker op. 
 

BB
 

 

Oké. Ik ben vorige week inderdaad in paniek geweest en vond hier absoluut steun. Aangezien het nogal een ingreep is en er op dit forum dames zitten die al jarenlang ervaring hebben met hun borsten, meende ik hier wat advies te kunnen vinden? Het is nooit mijn bedoeling geweest om paniek te zaaien en ik schrik ook nogal van die reactie. En ik baal er ergens ook van; er zijn dames die steen & been klagen over de uitkomst van hun operatie, maar als ik vraag om advies/ervaringen nemen andere dames mij niet meer serieus? Dat voelt best vreemd, maar uiteraard zal ik je verzoek in acht nemen. Ik wilde slechts mijn ervaring delen en vragen of anderen dit ook herkennen? 
 

Nogmaals: excuus voor het ‘paniek zaaien’. Dat is niet mijn bedoeling geweest en ik zal dit topic gebruiken om mijn ‘borstenreis’ te delen. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, GarrieBarrie zei:

Oké. Ik ben vorige week inderdaad in paniek geweest en vond hier absoluut steun. Aangezien het nogal een ingreep is en er op dit forum dames zitten die al jarenlang ervaring hebben met hun borsten, meende ik hier wat advies te kunnen vinden? Het is nooit mijn bedoeling geweest om paniek te zaaien en ik schrik ook nogal van die reactie. En ik baal er ergens ook van; er zijn dames die steen & been klagen over de uitkomst van hun operatie, maar als ik vraag om advies/ervaringen nemen andere dames mij niet meer serieus? Dat voelt best vreemd, maar uiteraard zal ik je verzoek in acht nemen. Ik wilde slechts mijn ervaring delen en vragen of anderen dit ook herkennen? 
 

Nogmaals: excuus voor het ‘paniek zaaien’. Dat is niet mijn bedoeling geweest en ik zal dit topic gebruiken om mijn ‘borstenreis’ te delen. 


Heel eerlijk meid lees alleen maar angst en paniek berichten. Op een ander forum geef je ook aan dat je ze eruit wil halen. Helemaal prima natuurlijk maar er zijn hier ook mensen die ze wel graag hadden willen houden maar niet deze keuze hadden.

Je gaat op en af en tuurlijk dit kan natuurlijk volledig jouw gevoel zijn, maar denk echt dat je moet gaan praten of ze er gewoon uithalen dan ben je er maar vanaf denk namelijk niet dat je gevoel over gaat want je bent actief op een forum voor vrouwen die het graag willen en blij zijn en op een forum met enkel hele nare problemen. ( wat tevens echt vreselijk voor ze is) 

Maar je hebt ze twee weken! Kom op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, bent001 zei:


Heel eerlijk meid lees alleen maar angst en paniek berichten. Op een ander forum geef je ook aan dat je ze eruit wil halen. Helemaal prima natuurlijk maar er zijn hier ook mensen die ze wel graag hadden willen houden maar niet deze keuze hadden.

Je gaat op en af en tuurlijk dit kan natuurlijk volledig jouw gevoel zijn, maar denk echt dat je moet gaan praten of ze er gewoon uithalen dan ben je er maar vanaf denk namelijk niet dat je gevoel over gaat want je bent actief op een forum voor vrouwen die het graag willen en blij zijn en op een forum met enkel hele nare problemen. ( wat tevens echt vreselijk voor ze is) 

Maar je hebt ze twee weken! Kom op!

Ik sluit me bij deze reactie aan. Je hebt ze er pas twee weken inzitten. Geef het de tijd om te genezen en zet al die panische gedachtes uit je hoofd of laat ze eruit halen zoals ze je aanraden op dat ander forum. Waar de vrouwen elkaar alleen maar nog gekkere gedachtes en ideeën aanpraten! Er zijn hier mensen actief die nog onder het mes moeten en misschien angst krijgen door jouw paniek berichtjes en er zijn hier inderdaad ook vrouwen die er dol gelukkig mee waren maar ze eruit moeten door een ontsteking. Het is dan niet leuk om dit te lezen terwijl je nog geen klachten hebt. Graag rekening mee houden. Wat we wel leuk vinden is om je operatieverslag te lezen en je shoppen naar bikini's en je mooie resultaat te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard als je echt klachten krijgt dan willen we dat graag horen en zijn we er voor je om je te steunen, maar je zit nu volop in je genezingsproces. Maak je niet te druk...niet goed voor je gezondheid. Probeer nu gewoon te genieten van je mooie boobies?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.