Robijntje02

Robijntje02 : 11 februari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek : Rotterdam

Recommended Posts

Wat ziet dat er PRACHTIG uit!! Past ook echt perfect bij jouw figuur. Echt heel mooi!

UPDATE 6 WEKEN PO *

Ruim 6 weken PO nu. De tijd vliegt... Mag nu eindelijk gewone bh's dragen. Net voordat de Hunkemöller dicht ging, daar bh's gepast en gekocht. Ze staan heel mooi; heb nu een mooi gevuld decolleté en ze zitten ook lekker.

Ben van een lege 70D naar een volle 70F gegaan. Sta nog steeds versteld van deze cupmaat, maar ze ogen meer als een D-cup. Vind het formaat ook precies goed; niet te klein en niet te groot.

Merk nu ook dat ze elke week wat zachter aan het worden zijn, en ik heb totaal geen last meer van pijntjes of steekjes of wat dan ook.

Voorheen "voelde" ik nog het gewicht van de implantaten als ik mijn sportbh uitdeed om te gaan douchen, maar nu voel ik niet meer dat er implantaten in zitten, zo eigen zijn ze al. Totdat ik met mijn handen over mijn borsten ga, of ze in de spiegel bewonder, dan denk ik 'wowww'! :7:

Vond het ook erg leuk om met lotgenoten op dit forum te praten over het wel en wee van onze nieuwe boobs en om elkaars borsten te mogen bekijken. Schept toch een beetje een band met elkaar, omdat je hetzelfde ondergaat, toch?

Al met al heel blij dat ik de stap naar een borstvergroting heb durven nemen, had het eigenlijk veel eerder moeten doen, en ik hoop nog heel lang blij te zijn met mijn nieuwe vriendinnetjes Billie en Bollie :4: en wens jullie dames hier op het forum ook veel plezier en geluk toe met jullie nieuwe boobies en bedankt voor alle gezelligheid! :52:

Liefs,

Robijntje

Wat een leuke update om te lezen! Fijn dat je dit nog even meldt! Helpt iig mij, die nog gepland staat, ergens naar uit te kijken! Veel plezier met je nieuwe vriendinnetjes 😄😄

@Robijntje02 heb jij wel volledig het gevoel terug aan onderkant borsten ? 
Ik heb nergens last van maar heb alleen geen gevoel aan onderkant . Verdoofd gevoel 🤷‍♀️ Alsof je daar zo een naald in  kan prikken , ik zou daar niks van voelen!

Heel apart vanaf tepel naar boven heb ik gewoon gevoel . 

@Robijntje02 ik word altijd vrolijk van jouw posts. Wat fijn dat je zo blij met je vriendinnen bent. Maar dit klinkt als een afscheid, je blijft toch nog wel even doorkletsen hier?

@Nog even wachten dankjewel voor je compliment 😗

@Es1234567 ik heb je toegevoegd 🙂

@Lindan ja dat verdoofde gevoel herken ik idd, maar is sinds ongeveer week ineens helemaal weg, ook aan de onderkant. Komt bij jou ook wel hoor meis 😉

@Nina_a wat lief wat je zegt! 😘

Ik zal wat minder actief zijn op het forum, en wat meer in de meeleesstand, maar neem nog geen definitief afscheid van jullie hoor 😉

@robijntje wat heerlijk dat ze al zo eigen voelen! En dat je nu lekker mooie bh’s kan gaan dragen! Zal zo nog even je foto’s bekijken 🤗

@Lindan het gevoel komt terug kan alleen lang duren, hij na mijn eerste bv echt een jaar geduurd misschien nog wel langer. Nu helemaal geen last van😉

@bent001

ik heb totaal geen pijn ofzo , zolang ze gewoon met rust gelaten wordt😂

Maar om te zeggen het is een fijn gevoel om aan borsten zachtjes vanuit onderen te knijpen zeg maar , kan ik omschrijven als totaal niet lekker gevoel , eigenlijk irritant gevoel..waarschijnlijk ook omdat het combi is van half verdoofde stuk 🤷‍♀️