Ga naar inhoud

anneken : 17 maart 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

whahaha....heb je ze toch nog eerder kunnen bewonderen!

Je zult nog wel vocht vasthouden ...daarom is de omtrek te krap.

Je heb in de lingeriezaak ook van die tussenstukjes, daar kun je je omtrek groter mee maken.

Als het vocht dan weg is, kun je hem weer gewoon zonder dat stukje aan!

Wat zal jij blij zijn dat het verband eraf is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey anne,

ik ben blij dat het al wat beter gaat met u! Mijn borsten zijn ook helemaal ingepakt dus ik kan niks zien! Eens kijken hoelang ik het ook volhoud voor ik het eraf trek :67: ! Maarjah geduld,geduld,geduld! Dat moet ik hebben!

En goed dat het resultaat goed meevalt!

Ik ga wat rusten en dan slapen! (Mijn verslag kan je lezen in mijn topic ;-))

Slaapwel! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

* Ik ben geopereerd in het Atrium te Heerlen, bij dr. van de Kar

* Het was een wissel en ik had op dat moment een grote B, kleine C: het zou een maat groter worden en dat is het ook geworden! Ben er heel tevreden mee. Ik heb 400cc Eurosiliconen high profile rond (was 275cc Mentor)

* Ja, ik heb drains gekregen. Volgens mij werken ze daar in Heerlen sowieso mee. Het dient om het wondvocht af te voeren. Was bij mij ook zeker nodig, want ik had aan de linkerkant bijna een halve liter wondvocht/bloed zitten.

* Och echt irritant is het niet. (moest het woord : ambetant even opzoeken haha...is Belgisch zie ik)

Het is alleen lastig als je moet lopen, naar de WC gaan : je moet dan steeds die flessen meenemen. Ik had ze in een plastic zak zitten , Op de WC hing ik ze dan aan het haakje van de handdoek whaha.

het verwijderen van de drains is even een raar gevoel, maar doet zéker geen pijn!

Hé ikke,

Bedankt voor je bericht en info ivm drains. Ga het nog is goed vragen aan pc voor het vanda is, of ik drains ga moeten krijgen.

Hoe lang had je je drains?

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames ,

één week PO !

wauw ! ze zien er mooi uit ! en ze lijken al groter dan op dag 5 ! zou dat kunnen ? of is het wishfull thinking ?

ik neem geen pijnstillers meer ! enkel nog een klein ongemak wanneer ik rechtsta ! of protestpijn wanneer ik al te veel wil doen !

mijn kleding past me ook véél beter ! eindelijk geen kinderlijfje meer op stevige vrouwenbillen !! haha

gr,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog wat vergeten bij te vertellen :

ze zijn nog wel héél gevoelig voor aanraking , maar ik heb de indruk dat ze onder de tepel gevoelloos lijken ??

maar dat heb ik hier toch ook al bij andere dames gelezen ?!?! ik maak me nog niet ongerust hoor !!

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik ben nu 2 weken post op en mijn borst is ook nog gevoelloos op de tepel en eronder,meer een vouze gevoel.

Als je dat aanraakt,ik voel da wel,ma pijn doet het niet echt!!

Ja,ik heb al 2 nieuwe bloesjes gekocht,ik kon het niet laten en vanavond ga ik nr een fuif....ben eens benieuwd of het allemaal wel gaat gaan! :-)

Geniet ervan

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik ben nu 2 weken post op en mijn borst is ook nog gevoelloos op de tepel en eronder,meer een vouze gevoel.

Als je dat aanraakt,ik voel da wel,ma pijn doet het niet echt!!

Ja,ik heb al 2 nieuwe bloesjes gekocht,ik kon het niet laten en vanavond ga ik nr een fuif....ben eens benieuwd of het allemaal wel gaat gaan! :-)

Geniet ervan

Groetjes

Peggy

Tof hé zo nieuwe kleren kopen met die nieuwe borsten,

alles past gelijk veel mooier.

We gaan nogal kunnen pronken,en dan met het mooie weer :126:

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

ik heb vandaag voor de eerste keer terug met de auto gereden ! ik zag er wat tegen op ; zo ne grote SUV ! maar niks last van gehad !

het enige wat me nu wat zorgen baart is een gevoel van een gekneusde rib onder mijn sportBH rechts ! ik heb er geen last van tot in de late namiddag als ik onderuit plof in de zetel ( mijn BH krolt dan wat op )

groetjes ,

aan iedereen een fijn weekend !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anne,

Mss doe je nog net iets teveel...?! Vandaar die steken enzo...?

Die band rond mijn borsten! Ik loop er echt de muren van op! Ik geef die band nog 2 dagen en dan ga ik een

goeie sportbh halen! :141: Het is echt lastig die band! :145:

Nog een goed herstel meid! :71:

Grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen !!

wat had ik gisteren een raar gevoel , seg !

ik zat echt in een dipje !!

't leken wel de babybleus !! ik ben zo blij dat ik eindelijk borsten heb , en toch zou ik bij het minste geweend hebben !

zo van ... waarom heb ik dit mezelf aangedaan ! ze lijken me voor alles in de weg te zitten !

ik ben er zelfs al eens mee tegen de stijl van de deur gelopen ! ik zal mijn bocht wat breder moeten nemen !! lol !!

en gisteren was ik ook erg kort van stof ! ocharme mijne man ! heb ik ze eindelijk en loop ik nog te zeuren !

herkent iemand dit gevoel ?

vandaag voel ik me weer wat beter in m'n vel ! en morgen ga ik de eerste dag terug werken ! ben ik wel blij om ! zo thuis zitten en niks te doen te hebben is niks voor mij !

voor iedereen een leuke zondag ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anne,

morgen terug werken,maar alles op je gemakje e!! Of op zen sloffen zoals ze in nederland zeggen?! :rolleyes:

Zal je goed doen terug onder de mensen komen!!

Haha...tegen de deurstijl gelopen....kan er wel inkomen hoor! Ik heb soms ook zo van,ale een borst in de weg...raar e als je dat nooit hebt gehad! Maar wel zooooo......leuk!!!

En idd,wezen shoppen is zalig!! Moet me soms wat intomen hoor!! Zeker met dit mooi weer!! :-)

@ nieshke:

ja,die steken zijn een signaal dat je het wat rustiger aan moet doen! heb ik ook soms en als ik dan rust is nadien alles ok!!

Geniet van je laatste vrije dag,morgen werken geblazen!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

Inderdaad ik ben enkele dagen niet online geweest.

Ja genieten van het zonnetje.

Zie dat je vandaag terug gaat werken,doe het toch maar rustig hoor meid.

Hoe gaat het verder met je herstel?

Bij mij gaat het goed,ik ben nu donderdag al 7 weken po(het gaat toch vlug vind ik).

Ik hoef nu 's nachts ook geen bh meer aan veel beter vind ik zelf dan zo'n spannende bh.

De eerste twee nachten zonder waren toch vreemd,en heb ik rond 3u.mijn sportbh terug aangedaan.

Ik had precies het gevoel dat mijn borsten afzakte(was gelukkig alleen maar een gevoel he).

Maar nu lukt het prima,ik kan ook sedert een dag of 5 zonder problemen op mijn zij slapen

(gewoonweg ZALIG).

Mijn borsten worden ook steeds zachter,we zijn al echt een team :141:

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anne,

Hoe was het gegaan gisteren? U 1ste dag terug werken na u BV? Hoe voelde het? :)

En ik ben sinds ik mijn borsten heb ook wat prikkelbaarder! En gisteren zeker! Ocharme mijn ventje!

En ik kon precies huilen bij alles wat hij zei... En hij is nog zo lief voor mij :9: !

Dus dat gevoel ken ik zeker! Ik dacht dat mss mijn hormonenregeling verandert zou zijn sinds mijn BV,maar als ik er goed bij nadenk... Ik moet volgende week mijn maandstonden krijgen! :79: Dat zal mss wat beter mijn humeur kunnen verklaren! :4:

Nog een goed herstel meid en hopelijk gaat het werken een beetje...? :71:

Grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal ,

ben intussen al 3 dagen gaan werken ! ik ben blij dat ik terug onder de mensen kom , maar het werken valt me nog helemaal niet mee ! zo 8 uur aan één stuk in de weer ! ik moet me ook heel de dag kranig houden want mijn collega's weten er niks van ! pff ..

morgenavond mogen de draadjes eruit ! en daarna ga ik languit van een zalig bad genieten ! goh wat kijk ik daar naar uit !

morgen zijn yola en zilverenmaan eindelijk aan de beurt !

ik zal zeker aan hen denken !!

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi , hoi

de draadjes zijn eruit ! oef ! wat een opluchting !

het lijkt alsof die hevige druk op mijn ribben eindelijk wat begint te minderen !!

we zijn nu 15 dagen po !

maar ik voel me nog steeds niet tip-top !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi , hoi

de draadjes zijn eruit ! oef ! wat een opluchting !

het lijkt alsof die hevige druk op mijn ribben eindelijk wat begint te minderen !!

we zijn nu 15 dagen po !

maar ik voel me nog steeds niet tip-top !

anne

hey Anne,

dat doet deugd e die draadjes eruit,had ik ook.

Ik kon mijn arm direkt al iets hoger bewegen het moment dat ze eruit waren.Mijn vriendin zei ook dat ze goed aangetrokken waren.

Ik ben nu 22 dagen post op en ik begin me nu stilaan tip top te voelen,daar voor ging het wel maar was toch nog niet mijn volledige zelf.

Nu beginnen mijn borsten ook zachter te worden en meer mee te bewegen.

Bi jou ook??

Verzorg je

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.