Ga naar inhoud

anneken : 17 maart 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hey belle !

ik krijg 350 cc achter de spier ! zou zo ook op een D moeten uitkomen !

dr . Verdonck werkt niet voor de spier tenzij je er uitdrukkelijk om zou vragen !

ik heb gehoord dat je 6 weken niet in de zon mag met je nieuwe boobs ! wel met bikini of badpak , maar niet bloot ! de huid is erg uitgerokken en zou te snel verbranden !

ik heb 2 kinderen , maar die zijn het huis al uit !

gr ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

nog 10 dagen !!!

het komt dichterbij maar het duurt toch eindeloos lang !!

anne

He Anneken

Ja het duurt lang, niet te veel aan denken zou ik zo zeggen.

Ik ga nog een dagje of 6 op verlof voor te skieén,zal er wel vlug zijn hoop ik ook zo.

Achter de spier doet het wel wat meer zeer ge.

Je gaat hier toch je verslag posten ge want ben al benieuwd in u plaats hoe het zal zijn gegaan, 10 dagen amaie en t'is zover. :1bouncingboobs:

Nie te doen.

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 8 dagen !!

vandaag heb ik met lood in mijn schoenen eindelijk aan mijn baas verteld van mijn BV ( want stel dat ik na 10 dagen nog niet OK ben .... dan MOET ik haar wel bellen ... )

stel je voor ... ze zei : SUPER !!! waar ga je en bij wie ... ik ben bij ... geweest !!!

heb ik al weken zenuwen en nu was ze zo begripvol . ze zal er zelfs rekening mee houden als ik na 10 dagen terug kom werken !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 8 dagen !!

vandaag heb ik met lood in mijn schoenen eindelijk aan mijn baas verteld van mijn BV ( want stel dat ik na 10 dagen nog niet OK ben .... dan MOET ik haar wel bellen ... )

stel je voor ... ze zei : SUPER !!! waar ga je en bij wie ... ik ben bij ... geweest !!!

heb ik al weken zenuwen en nu was ze zo begripvol . ze zal er zelfs rekening mee houden als ik na 10 dagen terug kom werken !

gr ,

anne

Hoi Anne,

Je ziet zo verloopt alles toch nog beter dan je verwacht had.

En het is zo soms reageren mensen anders dan je denkt.

Nu gaat het vlug jouw beurt zijn,nog één weekje.

Weet je al een uur dat je er moet zijn?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Voor Jou gaat t ook opschieten hè!

Ik ben echt ontzettend aan het twijfelen over de plaatsing een volume...

Ik had van te voren eigenlijk al het idee dat ik het achter de spier zou willen. Vanwege het minder snel zakken, randen niet zien enz .

Nu heb ik t advies vóór de spier omdat ik genoeg weefsel heb, maar is dat de enige reden dan?

Ik hoop dat ik dat zelf nog mag wijzigen in t gesprek vlak vóór de operatie...?weet jij dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 8 dagen !!

vandaag heb ik met lood in mijn schoenen eindelijk aan mijn baas verteld van mijn BV ( want stel dat ik na 10 dagen nog niet OK ben .... dan MOET ik haar wel bellen ... )

stel je voor ... ze zei : SUPER !!! waar ga je en bij wie ... ik ben bij ... geweest !!!

heb ik al weken zenuwen en nu was ze zo begripvol . ze zal er zelfs rekening mee houden als ik na 10 dagen terug kom werken !

gr ,

anne

Dag Anneken

welk werk doe jij?

Ik zit in de verzorging, heb mij dan ook onmiddelijk 3 weken genomen.

Groetjes Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 8 dagen !!

vandaag heb ik met lood in mijn schoenen eindelijk aan mijn baas verteld van mijn BV ( want stel dat ik na 10 dagen nog niet OK ben .... dan MOET ik haar wel bellen ... )

stel je voor ... ze zei : SUPER !!! waar ga je en bij wie ... ik ben bij ... geweest !!!

heb ik al weken zenuwen en nu was ze zo begripvol . ze zal er zelfs rekening mee houden als ik na 10 dagen terug kom werken !

gr ,

anne

Toppie van jouw baas!

en voor jou ook een heerlijk relaxed gevoel.

Kun je met een gerust hart de operatie in en rustig herstellen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zilvermaan: ik heb dat ook hoor, dat getwijfel over de plaatsing en de cc's. Ik heb ook genoeg weefsel om voor de spier te gaan en toch adviseerde de pc achter de spier (350/400cc). Een andere pc adviseerde weer voor de spier (280cc). Het voordeel daarvan was volgens hem dat als je borst gaat zakken (door je leeftijd) dat de prothese mee zakt. En als je achter de spier plaatst en je borst zakt, dan zakt de prothese niet mee. Dat vind ik een goed argument om voor de spier te plaatsen. En ik vrees ook wel voor de pijn van dual-plane, maar dat moet geen belemmering zijn...

Lastig hè?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

Je ziet zo verloopt alles toch nog beter dan je verwacht had.

En het is zo soms reageren mensen anders dan je denkt.

Nu gaat het vlug jouw beurt zijn,nog één weekje.

Weet je al een uur dat je er moet zijn?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cheries ,

ja , ja ,! ik kreeg vandaag telefoon dat ik als eerste mag !

ik moet om 8u10 in Genk zijn !

goed hé ! moet ik niet lang wachten voor het aan mij is !!

gr , anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Voor Jou gaat t ook opschieten hè!

Ik ben echt ontzettend aan het twijfelen over de plaatsing een volume...

Ik had van te voren eigenlijk al het idee dat ik het achter de spier zou willen. Vanwege het minder snel zakken, randen niet zien enz .

Nu heb ik t advies vóór de spier omdat ik genoeg weefsel heb, maar is dat de enige reden dan?

Ik hoop dat ik dat zelf nog mag wijzigen in t gesprek vlak vóór de operatie...?weet jij dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey zilvermaan ,

ik heb van mijn dr. vernomen dat dr.Visser bijna altijd voor de spier werkt !

maar ze doet het soms wel achter hoor !! je moet dat gewoon vragen als je dat liever hebt !!

ik wou ze ook achter de spier om op langere termijn de zwaartekracht wat voor te blijven hé !!

heb jij na je consult geen kaartje gekregen van de verpleegkundige die verantwoordelijk is voor jouw dossier ? anders moet je haar eens bellen en vragen of ze dat er alvast inzet en dan kan jij de dag zelf het nog eens vragen voor je operatie aan dr. Visser !

succes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey belle ,

ik heb ook als verpleegkundige 25 jaar in de bejaardenzorg gewerkt !!

nu werk ik sinds december in een geautomatiseerde apotheek !wel hard werken maar niet meer heffen en sleuren !

ik probeer na 10 dagen het werk te hervatten !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

Dat is net zoals bij mij ik moest ook om 10 na 8 daar zijn.

Verschiet je niet moest je te vroeg zijn want ze doen pas open om 8uur.

Want ik was dus toen wel in paniek ik was om 10 voor 8 daar,kwestie van

op tijd zijn dacht ik.

Nu ik schrok me toen wel een bult,alles was daar nog donker de parking nog

dicht,echt geen kat te zien....ik dacht al van alééé wat is dat????

Komt daar om iets voor 8 een verpleegster aangereden.Ik kom open doen hoor

mevrouw zei ze...Nu je bent gewaarschuwd he,gene paniek...

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

mercikes cheries ,

wij zijn ook altijd overal te vroeg !!

ik zal proberen van me niet druk te maken !!

dat is wel niet gemakkelijk , hé ! ik heb vannacht gedroomd dat mijn operatie al achter de rug was ! zo'n kleintjes dat ik gekregen had !! woehaha !! dat gaan ze mij toch niet aandoen zeker ???

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

mercikes cheries ,

wij zijn ook altijd overal te vroeg !!

ik zal proberen van me niet druk te maken !!

dat is wel niet gemakkelijk , hé ! ik heb vannacht gedroomd dat mijn operatie al achter de rug was ! zo'n kleintjes dat ik gekregen had !! woehaha !! dat gaan ze mij toch niet aandoen zeker ???

gr ,

anne

Haha een mens kan toch wat dromen he...

Zo ben je daar constant mee bezig he,zelfs in je slaap.

Wat was jou cup maat nu ?En hoeveel cc kreeg je?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cheries ,

ik heb nu een 75 B en ik krijg 350 cc achter de spier !

ik heb een D gevraagd ! wat denk je ?

ik heb altijd maar een A-ke gehad , maar door te stoppen met roken wel wat aangekomen ...

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

Dan ga je volgens mij wel op een D uitkomen hoor.

Ik had maar een half lege 70A en had gevraagd om een volle B kleine C.

Ik heb 265 voor de spier gekregen en kom uit op een 70D.

Het verschilt wel van persoon tot persoon,dat is eigenlijk raar he.

Dan kan je zo moeilijk vergelijken.

Maar jij vertrekt al met een B(ik maar van een A)en je krijgt er meer cc in,

dus dat moet lukken he Anne.

Moest gisterenavond nog aan je droom denken haha,dat je zo zei en ik kreeg

er van die hele kleine haha.Dat zal dus niet zijn hoor...Je gaat trots zijn.

En je bent het ook zo vlug gewend he.Ik dacht dat word nog even wennen,weet je

ik liep al zo lang met dat klein grut rond he(toch zo'n 30jaar,alleen bij mijn

zwangerschap toen waren ze ook mooi,maar ook dat is al 23 jaar geleden).

Maar nu wil ik ze niet meer missen hoor,oh neeee.

Vanmiddag lekker shoppen met de dochter,nieuwe bikini enz...Fijn nu,voordien

vond ik dat een kwelling bikini's gaan kopen.

Nog even en dan jij er ook om gaan,zalig toch.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames !

Volgende week dinsdag wordt ik geopereerd door dr Verdonck in de wk. Spannend !!!

Ik had 265 cc in gedachten, maar heb bang dat dit te groot gaat zijn (heb nu een kleine B ). Maar als

ik dan lees dat iemand bang is om te klein met meer dan 300 cc .. Pfff nu weet ik

het helemaal niet meer :D Zooo moeilijk om de knoop door te hakken! Iedereen verschilt

zo veel waardoor dat ze geen juist antwoord kunnen geven ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 8 dagen !!

vandaag heb ik met lood in mijn schoenen eindelijk aan mijn baas verteld van mijn BV ( want stel dat ik na 10 dagen nog niet OK ben .... dan MOET ik haar wel bellen ... )

stel je voor ... ze zei : SUPER !!! waar ga je en bij wie ... ik ben bij ... geweest !!!

heb ik al weken zenuwen en nu was ze zo begripvol . ze zal er zelfs rekening mee houden als ik na 10 dagen terug kom werken !

gr ,

anne

Hey anneke !

Ik word op 15 maart geopereerd bij dr verdonck in de wk. Ik ben de dagen ook aan het aftellen zoals jou ! Laat me zeker weten hoe het loopt bij jou? :D

Hoe fijn dat jou baas zo reageert! Ik heb het niet durven zeggen. Heb gewoon meegedeeld dat ik geopeerd wordt maar dat het persoonlijk is :68: Heb een week vrij. Hoop dat dit genoeg is??

groetjes Carolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

ja die twijfels !!!!

die heb ik ook hoor !! zeker nu de operatiedatum zo dicht bij komt !!

en die cc's ... tja moeilijk !!

hangt wel wat af van je lichaamsbouw ! grootte ... gewicht

ik heb héél zware benen en billen ... en heel tenger bovenaan !! onderaan XL ... bovenaan S

ik heb borsten gevraagd die bij de rest van mijn lichaam passen !

succes dinsdag !! dat komt nu snel dichterbij ... en dan nog 2 dagen en dan is't eindelijk mijn beurt

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.