Ga naar inhoud

anneken : 17 maart 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Anne,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Ik hoop voor je dat het verband er snel afmag. Ik lees dat jij ook een antibiotica(kuur) hebt gekregen. Ben wel benieuwd waarom of is dat standaard?

Heel veel sterkte met je herstel, en laat je lekker verwennen!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Anne,

leuk jou verslagje te lezen!!

Blijkbaar doet die slaaproes toch iets met nen mens e!!

Jij in een ruimteschip,cheries in een rollercoaster en ik,ik at tussen allemaal blauwe doeken waar ik een weg uit moest zoeken!! :rolleyes:

Jij was ook zo ziek nadien,maar eens dat eraf is voel je je vele beter e,ik bedoel van je maag.

Hopelijk ben je blij met het resultaat als het verband eraf mag.

Succes nog en hopelijk genees je snel en heb je niet teveel last.

Geniet ervan,doe ik ook nu hoor!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Anneke

Proficiat met je vrienden, zijn ze ook zo ingepakt, zie je er niets van?

Amaie da verband zal daar vlug af zijn bij mij!

Heb jij je sportbh ook al aan ?

hoeveel cc kreeg je?

Ik ben ook aan het aftellen zenne pfff

Tot binnenkort, benieuwd naar je verslag ;)

Groetjes en slaapzacht meisje

Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anneken!

Eindelijk heb je u boobies :1bouncingboobs: ! Ik ben echt blij voor u!

En gelukkig is alles goed gegaan,buiten dat overgeven... :99:

Ik wou dat het al aan mij was,maar nog even geduld!

Leuke verslag trouwens! :35:

Trouwens,ik heb een vraagje voor u? In jou verslag schreef je "centjes afgegeven",wilt dat zeggen dat

je direct u bv moet betalen? Alé,ik bedoel het volledig bedrag hé.... Of wanneer moet je alles betalen?

Verzorg je goed en hopelijk valt het wat mee met de pijn!

Grtjes Nieshke x :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anneken,

Van harte met je nieuwe boobs. Ben heel blij om te horen dat alles goed gegaan is,behalve het misselijk zijn. Wel jammer dat je het resultaat nog niet kan zien. Ben zo benieuwd naar het resultaat laat staan u.

Een erg leuk verslagje!!! Heb het met veel plezier gelezen.

Wat fijn dat ze zo vriendelijk waren in de Wellness. Geeft mij echt nog een beter gevoel over mijn keuze dat iedereen die mij voor gaat zo positief is. Echt doet mij deugd.

Ik wens u verder een goed herstel. Geniet van alle verwennerij en neem voldoende rust.

Hebben ze je niet verteld op welke cup je nu zit?

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anneken!

Eindelijk heb je u boobies :1bouncingboobs: ! Ik ben echt blij voor u!

En gelukkig is alles goed gegaan,buiten dat overgeven... :99:

Ik wou dat het al aan mij was,maar nog even geduld!

Leuke verslag trouwens! :35:

Trouwens,ik heb een vraagje voor u? In jou verslag schreef je "centjes afgegeven",wilt dat zeggen dat

je direct u bv moet betalen? Alé,ik bedoel het volledig bedrag hé.... Of wanneer moet je alles betalen?

Verzorg je goed en hopelijk valt het wat mee met de pijn!

Grtjes Nieshke x :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nieshke ,

de centjes ... ik had een voorschot betaald toen ik mijn operatiedatum heb vastgelegd . het resterende bedrag kon ik overschrijven of meenemen de dag zelf !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jolanda ,

diene man met de zware hamer ... hij heeft me van heel de nacht niet gerust gelaten !!

niks geslapen ... pijn !!!

die paracetamol werkt voor gene meter ! ik heb daarnet dan maar een dafalgan codêine ingenomen en nu lijkt het wat te kalmeren !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Ik hoop voor je dat het verband er snel afmag. Ik lees dat jij ook een antibiotica(kuur) hebt gekregen. Ben wel benieuwd waarom of is dat standaard?

Heel veel sterkte met je herstel, en laat je lekker verwennen!

Groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anneke

vervelend dat je vannacht zo slecht geslapen hebt.

Ik hoop dat het vanavond beter gaat. :54:

doe lekker rustig aan vandaag...ga lekker op de bank liggen en probeer nog en beetje slaap te pakken.

ik had geen last van de pijn, maar moest om het uur naar de wc om te plassen. (nog van het infuus denk ik)

Dat was zo´n gedoe, want ik had drains ....van die flessen van een liter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke ,

amaai , slechte nacht gehad ...

en mijne dag is ook niet goed begonnen ! mijne man is vroeg in de ochtend ziek geworden ( buikgriep , denk ik )en nu moest ik zelf met mijn hondjes buiten !! Niet meegevallen hoor ! ik was zo opgelucht dat ik terug voor mijn deur stond !

vanaf nu kan het alleen maar beteren zeker ?

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooh Anneke, krijg je dat ook nog erbij!!!

Ik hoop toch echt dat hij geen buikgriep heeft, dat is ontzettend besmettelijk...en jij hebt op dit moment heel erg weinig weerstand!!

moet er niet aan denken dat ik na 1 dag al de hond moet uitlaten....ook al zijn het chihuahua´s (wij hebben een Duitse Herder)

die heb ik 5 weken niet zelf uitgelaten...als hij een kat ziet :5:

heb je hulp nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

Wat een pech zeg,zo'n slechte nacht(ik werd de eerste nacht ook wel vaak

wakker niet door de pijn in mijn borsten maar doordat rug liggen..rugpijn).

Maar de nachten zullen wel beteren.Maar dat je man nu ziek wordt dat is pas

iets,je hulp ziek.

Hopelijk is het inderdaad niet echt de buikgriep is zo besmettelijk(zoals ikke

ook al zei).

Probeer het toch maar rustig aan te doen.

Rust maar veel en probeer nog wat te dutten dat zal je goed doen.

Succes...

Groeten Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anneken,

Gefeliciteerd met je nieuwe BOOBS!!! Wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt en je man ook nog ziek is...... maar de 1e nacht is het ergst, het kan nu alleen maar beter worden!!!

Heel veel sterkte! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooh Anneke, krijg je dat ook nog erbij!!!

Ik hoop toch echt dat hij geen buikgriep heeft, dat is ontzettend besmettelijk...en jij hebt op dit moment heel erg weinig weerstand!!

moet er niet aan denken dat ik na 1 dag al de hond moet uitlaten....ook al zijn het chihuahua´s (wij hebben een Duitse Herder)

die heb ik 5 weken niet zelf uitgelaten...als hij een kat ziet :5:

heb je hulp nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke ,

pffff ...

nee , geen hulp ...

mijn man is te beroerd om uit bed te komen ... alleen af en toe naar wc strompelen ...

en ik heb pijn .. zolang ik onbeweeglijk in de zetel zit , is het te harden , maar als ik zelf naar toilet moet ... amaai ... ik denk dat ik in de hel ben terecht gekomen !!

ik probeer mezelf te sussen dat het alleen kan beteren ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke ,

pffff ...

nee , geen hulp ...

mijn man is te beroerd om uit bed te komen ... alleen af en toe naar wc strompelen ...

en ik heb pijn .. zolang ik onbeweeglijk in de zetel zit , is het te harden , maar als ik zelf naar toilet moet ... amaai ... ik denk dat ik in de hel ben terecht gekomen !!

ik probeer mezelf te sussen dat het alleen kan beteren ,

anne

Hey Anne,

wel pech dat u ventje net nu zo ziek word e!! Hopelijk is hij snel beter zodat hij je wat kan helpen.

Tis nog maar de eerste dag,maar morgen zal het al wel iets beter gaan.

Ik heb buiten pijnstillers ook iboprufen 600mg genomen,das ook pijnstillend en ontstekingswerend,dat hielp bij mij ook wel,want dat is iets sterkers dan gewone pijnstilling.

Rust dan maar goed en duim mee dat je je morgen beter voelt.

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anne,

Wat super k*t voor je nu je man ook nog ziek is! Ik hoop inderdaad dat je het niet krijgt.

De pijn wordt iedere dag minder, dus denk daar maar aan .... En anders neem je nu toch ff extra pijnstillers.

Kan een buurvrouw de hondjes niet ff uitlaten?

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke ,

pffff ...

nee , geen hulp ...

mijn man is te beroerd om uit bed te komen ... alleen af en toe naar wc strompelen ...

en ik heb pijn .. zolang ik onbeweeglijk in de zetel zit , is het te harden , maar als ik zelf naar toilet moet ... amaai ... ik denk dat ik in de hel ben terecht gekomen !!

ik probeer mezelf te sussen dat het alleen kan beteren ,

anne

oooh meissie, als je in de buurt woonde, kwam ik je helpen!

:147::147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anne,

Hoe gaat het met je...?

Das echt balen dat u man nu ook ziek is... Binnen een paar dagen is hij al terug beter

en dan kan hij de verloren dagen terug inhalen :88: !

Maarjah hij kan er zelf niet aan doen hé...

Hopelijk gaat het morgen beter met de pijn...

Ik heb zelf ook een hond en gelukkig kan mijn vriend hem uitlaten of ik kan hem

zelf uitlaten maar dan zonder leiband. Hij luistert heel goed voor een engelse cocker spaniel! Gelukkig :93: !

Verzorg je goed meid! Ik blijf je volgen ;-)!

Grtjes :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames ,

even een up-date ,

@peggy : bedankt voor die tip om brufen bij te nemen : 't heeft zijn effect niet gemist !

ik heb vannacht veel beter geslapen en vandaag is de pijn te verdragen : voelt aan als erge spierpijn !

gisteren had ik zoiets van : waarom ben ik toch zo stom geweest om die BV te doen ! ik kon de pijn op sommige momenten helemaal niet aan !en dan mijn man ook nog zo ziek ! ik ben zelf 3x met mijn hondjes moeten buiten gaan en gisterenavond dacht ik echt dat ik dit niet zou overleven !!

nu dus veel beter en ben weer huppeldepup want ik heb eindelijk borsten !!!!!

wel frustrerend dat ik ze niet kan zien met die band die errond zit !

ook frustrerend : ik ging deze morgen op de weegschaal staan ... en ik weeg 3kg meer dan dat ik donderdag vertrokken ben naar de kliniek ! en er zit maar 700gr in m'n boobies !!! zou dat van dat vocht komen dat we vasthouden ??

meisjes , bedankt om mij gisteren door die vreselijke dag te loodsen ! jullie berichtjes hebben me goed gedaan !

gr ,

anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.