Ga naar inhoud

anneken : 17 maart 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi ,

Ik draag steeds een voorgevormde en met kippefilets opgevulde BH .

Nu lees ik hier dat tijdens het eerste consult een passessie wordt gehouden en dat de pc pasprotheses in je BH stopt om een idee te krijgen van de maat !

Kan dat met een voorgevormde BH of doe ik voor één keer een gewone aan ?

En klopt het dat ik een aanpassend T-shirt moet meenemen ?

groetjes ,

Anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had geen bh aan zodat ik geen 'aflijningen' had op mijn borsten (lees : borstjes :rolleyes:) maar had wel één mee om na 't consult aan te trekken .

Ik vind het dus raar dat jullie altijd over die kipfilets in bh's spreken ivm consult . Ik moest géén bh aantrekken en die 'dingen' plakten gewoon tegen mijn lichaam .

Aja best een strak effen t-shirt : geen zwart want daar zie je 't rezultaat niet goed in .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg ook een pas bh aan van de kliniek met daarover zelfs een heul strak shirtje van de kliniek, zodat je een duidelijk beeld krijgt van hoe het er zonder kleren uit zou komen te zien.. heb daar zelf mijn eigen kleding niet meer over aangedaan, was meteen duidelijk en goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi iedereen ,

Vrijdag heb ik mijn eerste consult bij Dr. Verdonck in de Wellnesskliniek !!

Ik word stilaan wel heel zenuwachtig ! Ik ben al meer dan 30 jaar ongelukkig met m'n kleintjes !! Op zich zijn ze voor mijn leeftijd ( 47 ) best wel mooi , maar ze zijn niet in balans met mijn onderlichaam !! Ik ben wat ze zeggen een echte peer : maatje 38/40 boven ... 44/46 onder ...

Ik ben het zo beu dat mijn kleding zo slecht past !! Als m'n billen ergens inpassen , slobbert alles vanboven !!

En nu gaat het dus gebeuren . Ik heb hier al veel rondgesnuffeld ,maar ben wel heel benieuwd wat er mij vrijdag te wachten staat !!

gr,

Anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen ,

Gisteren ging ik voor een eerste consult bij dr. Verdonck in de wellnesskliniek !

Vriendelijke man ! Hij gaf me een goed gevoel . Na wat meten en passen kwamen we uit op 350cc rond , Xhigh profile , achter de spier !

De operatie staat gepland voor donderdag 17 maart !

Gisteren was ik heel blij met die 350cc maar nu zit ik hier wat in de gallerij rond te neuzen en nu vrees ik dat ik het te klein ga vinden achteraf !! pff ... twijfel ...

gr ,

Anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen ,

Gisteren ging ik voor een eerste consult bij dr. Verdonck in de wellnesskliniek !

Vriendelijke man ! Hij gaf me een goed gevoel . Na wat meten en passen kwamen we uit op 350cc rond , Xhigh profile , achter de spier !

De operatie staat gepland voor donderdag 17 maart !

Gisteren was ik heel blij met die 350cc maar nu zit ik hier wat in de gallerij rond te neuzen en nu vrees ik dat ik het te klein ga vinden achteraf !! pff ... twijfel ...

gr ,

Anneken

Hey ,

ik word op 10 maart in de WK geholpen door Dr.Visser en ik zit met hetzelfde. Ik zou 330 cc achter de spier krijgen en ik denk ook dat het wat klein gaat uitvallen.

Maar ik had een mailtje gestuurd en dat gevraagd of er iets meer in kan en dat kan je de dag van de operatie nog bespreken kreeg ik al antwoord of je kan nog eens een afspraak maken.

Ik kies voor dat eerste want ik ben meer dan een uur onderweg.

Dus,ik vraag het de dag zelf,gaat het niet,dan is het zo...dan liever toch boobs dan helemaal geen boobs!!

Het zal er snel zijn.

Succes!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo WK dames,

Zeker doen voor de consultatie vragen of je meer cc kan hebben, en zoals Peggy zegt: als het ni kan, beter boobs hebben dan geen :)

Ik weet niet wat jullie wensen zijn, maar ik ben nu wel van de mening dat natuurlijk ogen nog het mooiste is.

Ik kan nu helemaal ni zoveel cc krijgen, ik krijg normaal maar 240cc achter de spier, maar ik ga toch vragen of er echt niet wat meer cc in kan. Wel op voorwaarde dat het nog natuurlijk gaat uitzien.

Ik heb wel voor het moment over heel het lichaam nog maatje 36, dus denk ook ni dat ik direct met een D of E zal staan :154:

Maar 't is natuurlijk ieders keuze he...

Heel veel succes nog met het beslissen, en de datums komen maar dichter en dichter bij...

Ik wou dat het al snel aan jullie beurt is, want dan is het ni lang meer voor dat het aan mij is!

Groetjes,

Yola :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames ,

350cc is niet weinig hoor :)

Je kan dat zelf moeilijk inschatten hoe dat gaat uitvallen , een chirurg wel . Je hebt waarschijnlijk wel aangegeven op welke cup je wil uitkomen , niet ?

Er zijn er die maar 200cc nodig hebben om van een A naar een C te gaan .

Ik heb 335cc en ben van een (lege) B naar een (volle) C gegaan .

Waar zit dat verschil ?

In zoveel !

Ik heb een redelijk brede omtrek in vergelijking met de meeste - jonge - dames hier . Ik heb een maat 80C (eigelijk omtrek 76 maar een 75 spant me te fel) .

De meerderheid zit hier tussen de 70 en 75 : dan heb je minder cc nodig om een even grote cup te hebben dat iemand met een omtrek van 80 .

Ook de stand van je ribben , de bouw van je torso , de rekbaarheid van je huid , de 'conditie' van je huid (is ze slap/overschot/strak) , je eigen borst- , klier- en vetweefsel . Dan nog het implantaat zelf , de plaatsing enz. ...

Om maar 'iets' te noemen :rolleyes: want er zijn vast nog meer factoren die je 'uitkomst' bepalen .

Ik weet wel dat eens je operatiedatum vast ligt in de Wellnesskliniek je GRATIS een bijkomend consult kan plannen . Om eventueel nog vragen te stellen of te passen :38: Moet je wel snel zijn zie ik want je bent al vlug aan de beurt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal ,

Zorgen gemaakt om niks !!

Ik had een strak topje mee en moest geen BH aandoen !

Amaai , maar 't was wel mooi ! We kwamen uit op 350cc !

Spannend ... nog 4 weken wachten !!

gr,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg ook een sport bh aan waar de protheses in konden met een figuur makend truitje er over,wel had ik zelf een strak shirt voor daar weer overheen mee genomen

Anders bel je ze even om te vragen hoe hun te werk gaan en of je wat mee moet nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes,

Ik lees hier vanalles nog al een geluk dat dit hier is dan weet je toch al iets e.

Ik heb nu een A ke en wou graag een volle c hebben maar ben nog niet op consult geweest dit is voor de 6den April geplant.

De 7 den April wordt ik dan geopereerd ook in de Wellness kliniek door Dr verdonck.

Heb hier al veel goeds over hem gelezen!

Voor of achter de spier,zou nie weten wat of hoe maar dat zien we wel al weer!

Bij mij is het nog een eindje ver maar ik hoop dat alles snel voor jullie mag verlopen. dan is het vlug mijn beurt ;)))

Kan al nie meer wachten !

Veel groetjes Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes,

Ik lees hier vanalles nog al een geluk dat dit hier is dan weet je toch al iets e.

Ik heb nu een A ke en wou graag een volle c hebben maar ben nog niet op consult geweest dit is voor de 6den April geplant.

De 7 den April wordt ik dan geopereerd ook in de Wellness kliniek door Dr verdonck.

Heb hier al veel goeds over hem gelezen!

Voor of achter de spier,zou nie weten wat of hoe maar dat zien we wel al weer!

Bij mij is het nog een eindje ver maar ik hoop dat alles snel voor jullie mag verlopen. dan is het vlug mijn beurt ;)))

Kan al nie meer wachten !

Veel groetjes Belleke

Hé Belleke,

Alles ok? Leuk je nog eens tegen te komen!

Heb je veel borstweefsel? Hoe groot ben je en hoeveel weeg je?

Ik moet dus eind maart gaan, en kvind het ook nog zo lang wachten!

Wel super he dat je dag na je consult al geopereerd wordt! Zalig is dat!

We kunnen min of meer samen aftellen naar onze datum!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes,

Ik lees hier vanalles nog al een geluk dat dit hier is dan weet je toch al iets e.

Ik heb nu een A ke en wou graag een volle c hebben maar ben nog niet op consult geweest dit is voor de 6den April geplant.

De 7 den April wordt ik dan geopereerd ook in de Wellness kliniek door Dr verdonck.

Heb hier al veel goeds over hem gelezen!

Voor of achter de spier,zou nie weten wat of hoe maar dat zien we wel al weer!

Bij mij is het nog een eindje ver maar ik hoop dat alles snel voor jullie mag verlopen. dan is het vlug mijn beurt ;)))

Kan al nie meer wachten !

Veel groetjes Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi belleke ,

ik word op 17 maart geopereerd door dr. Verdonck ! superlieve man ! neemt er zijn tijd voor !

werkt altijd achter de spier tenzij de cliënte er zelf uitdrukkelijk om vraagt !

succes ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn al maart .... aftellen tot de 17 de .... duurt toch lang hé !

alle dagen kom ik hier op het forum wat rondneuzen ! 't is een verslaving ! mijne man vraagt of ik ook nog eens aan iets anders kan denken ... euh ... nee !!

ik droom al van de zomer ... en topjes ... badpakken ... zon en strand ...

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anneke

De mijne denkt dat ik zot aan het worden ben,vertel het hem nie ze dat ik hier kom neuzen zaag al genoeg over mijn :1bouncingboobs:

Ja t'is waar ge kunt aan niets anders meer denken e.

Alé dan valt de dr goed mee?

Welke cc krijg jij?

Weet het echt nog niet een c dan weer een d pff zot worden e.

Ik ga al onder de zonnebank om mooie :1big_boobs: te hebben ja zien dat ik nie in de zon mag, hoelang moet je daar eigenlijk voor wachten?

Heb jij kinderen?

Ik een dochtertje.

Hoor je hier nog wel ge

Groetjes x..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,

Allez hetgeen jullie nu vertellen komt mij ook super bekend voor. Elke dag kom ik even op het forum kijken, welke nieuws, geen nieuwe WK fannetjes, etc...

Mijn man zegt dus dat ik met forum getrouwd ben ipv met hem, haha... Hij zei me dat hem blij zal zijn als de operatie achter de rug is :)

Anneken: dat het maar snel 17 maart is, en dan NOG 14 dagen en dan is het eindelijk mijn beurt!

Belleke: voor u zal het nog ambetanter zijn, je weet nog niet eens hoeveel cc ze kunnen plaatsen, voor of achter uw spier. Hoe groot ben je en weeg je nu weer? Welke cup heb je nu?

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anneke

De mijne denkt dat ik zot aan het worden ben,vertel het hem nie ze dat ik hier kom neuzen zaag al genoeg over mijn :1bouncingboobs:

Ja t'is waar ge kunt aan niets anders meer denken e.

Alé dan valt de dr goed mee?

Welke cc krijg jij?

Weet het echt nog niet een c dan weer een d pff zot worden e.

Ik ga al onder de zonnebank om mooie :1big_boobs: te hebben ja zien dat ik nie in de zon mag, hoelang moet je daar eigenlijk voor wachten?

Heb jij kinderen?

Ik een dochtertje.

Hoor je hier nog wel ge

Groetjes x..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.