Ga naar inhoud

anneken : 17 maart 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hey dames ,

vanaf wanneer sliepen jullie zonder sportBH 's nachts ?

ik heb het al een paar keer geprobeerd maar telkens snel terug aangedaan ! gaf me zo een "onveilig" gevoel ! kweenie hoe ik dat anders moet uitleggen !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

hey dames ,

vanaf wanneer sliepen jullie zonder sportBH 's nachts ?

ik heb het al een paar keer geprobeerd maar telkens snel terug aangedaan ! gaf me zo een "onveilig" gevoel ! kweenie hoe ik dat anders moet uitleggen !

gr ,

anne

Hey Anne,

dat onveilige gevoel heb ik als ik douche. Denk dan dat ze eraf gaan vallen of zoiets. :106:

Vlug douchen en dan die veilige sportbeha weer aan. :lol:

Ik slaap ook nog steeds op m'n rug. Durf nog niet echt op m'n zij te slapen. Ook weer dat onveilige gevoel.

Ik heb sinds de 2de week een doof gevoel onderaan in m'n linkerborst. Dokter zei dat ik dat tijd moest geven. Ik hoop dat dat nog weggaat want das soms een heel vervelend gevoel. Heb jij dat ook gehad mss?

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pink ,

ja dat vervelende gevoel heb ik ook lang gehad ! ik ben nu 7 weken Po en het is nu pas aan het weggaan !

en dan dat gevoel dat ze gaan vallen !! ken ik ook !

ik zit soms 's avonds na het douchen zonder Bh in de zetel en als ik dan recht sta , houd ik mijn borsten vast ( alsof ze er af zouden vallen ) haha

subiet probeer ik nog maar eens om zonder te slapen !!

slaapwel ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames ,

vanaf wanneer sliepen jullie zonder sportBH 's nachts ?

ik heb het al een paar keer geprobeerd maar telkens snel terug aangedaan ! gaf me zo een "onveilig" gevoel ! kweenie hoe ik dat anders moet uitleggen !

gr ,

anne

Ik heb hem ´s nachts tot een week of 9-10 aangehad: dat voelde gewoon prettiger aan!

en aangezien ik er na al die weken toch al aan gewend was!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke ,

ben weeral opgelucht dat ik niet de enige ben die dat niet goed durf !!

geniet van het mooie weer dit weekend ,

liefs ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zo dat ik het niet durfde............het voelde niet prettig.

Mijn borsten waren zo gevoelig.

Als het bij jouw het geval is dat je niet durft: is nergens voor nodig hoor.

Je mag na 6 weken gewoon zonder bh slapen!

Jij ook een heel fijn weekend en een fijne moederdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke ,

ik heb het gisterenavond nog maar eens geprobeerd om zonder te slapen , maar na een kwartiertje stond ik weer in de badkamer om mijn vertrouwde harnas aan te doen ! voel me daar gewoon veiliger mee !!

groetjes ,

anne

en voor jou ook een fijne moederdag !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pink ,

ja dat vervelende gevoel heb ik ook lang gehad ! ik ben nu 7 weken Po en het is nu pas aan het weggaan !

en dan dat gevoel dat ze gaan vallen !! ken ik ook !

ik zit soms 's avonds na het douchen zonder Bh in de zetel en als ik dan recht sta , houd ik mijn borsten vast ( alsof ze er af zouden vallen ) haha

subiet probeer ik nog maar eens om zonder te slapen !!

slaapwel ,

anne

Haha... ik herken mij echt in jou! Ik reageer precies hetzelfde!

En met dat doof gevoel moet ik maar wat geduld hebben dan. Was me al aant voorstellen dat dat nooit meer zou weggaan. :blink: Maar ben blij om te horen dat dat ook weer normaal is.

Bedankt...ben ik weer wat gerustgesteld.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.