Ga naar inhoud

anneken : 17 maart 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hé Anne,

Eerst en vooral een dikke proficiat met je nieuwe boobies. Heb je verslagje gelezen en leuk dat alles zo goed is verlopen, buiten de misselijkheid, maar da zal wel normaal zijn he...

Vind het wel erg voor je dat je man nu juist zijn buikgriep hebt, nu net wanneer je hem zo hard nodig hebt.

Me dunkt dat die eerste nacht meestal een held is, heb al schrik als het mijn beurt is.

Wens je nog een goede herstel toe, en weet dat het elke dag beter en beter zal gaan.

Super belangerijk is dat je nu je boobies hebt, super!!!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai anne,

Oh dit wens je toch niemand toe?ik kan me helemaal inleven.

Hier in huis zijn ook alle 3 kids aan het spugen, dus ook hier in nederland heerst het overal.

Hoe gaat het vandaag? Is je man al weer uit bed om je te helpen?.

Gelukkig dat je weer wat blijer kan zijn ermee, dat valt dan even allemaal tegen de eerste dagen zo hè.

Maar hopelijk gaat het nu de goede kant op.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke ,

mijn man heeft juist een half uurtje op geweest ! kippesoep gegeten en 't is erin gebleven ! hopelijk gaat het de goede kant op !

ik zou toch graag deze namiddag wat boodschappen gaan doen , maar durf nog ni zelf met de auto te rijden !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid hoop dat je je al wat beter voelt ben de 16de geweest dus voel goed met je mee ze zijn erg lief voor me geweest in de wk hoop voor jouw ook en nu op na 30jaar zonder probleem met kledij haha het is je gegunt meid sterkte met je herstel we doen het samen ik voel me net als jouw en denk dat jij net zo ongeduldig. Bent als mij we willen mooie bh's toch gr filja

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke ,

mijn man heeft juist een half uurtje op geweest ! kippesoep gegeten en 't is erin gebleven ! hopelijk gaat het de goede kant op !

ik zou toch graag deze namiddag wat boodschappen gaan doen , maar durf nog ni zelf met de auto te rijden !

gr ,

anne

JIJ MAG HELEMAAL GEEN AUTO RIJDEN!!!!!!!!! :angry::angry::angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke ,

mijn man heeft juist een half uurtje op geweest ! kippesoep gegeten en 't is erin gebleven ! hopelijk gaat het de goede kant op !

ik zou toch graag deze namiddag wat boodschappen gaan doen , maar durf nog ni zelf met de auto te rijden !

gr ,

anne

Hoi Anne,

Nu als je van de buikgriep al iets kan binnenhouden gaat het meestal wel beter he,

Ik zou gerust met jou boodschappen wiilen gaan doen,moest ik van jou buurt zijn

dan kwam ik je graag halen.

Want zelf autorijden gaat je nog niet lukken denk ik,ik kon het na ongeveer een week.

Maar klein inparkeren lukte niet dus...steeds grote plek zoeken.

Hopelijk ben je svs toch nog boodschappen doen.

Groeten Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

allez het gaat hier de goede kant op !

mijne man is beter , nog wat zwakjes maar niet meer overgegeven !

en met mij gaat het ook prima !

we zijn deze middag samen wat inkopen gaan doen ( ik heb hem wel alles laten dragen )

daarna moest ik me wel terug op de zetel parkeren ! het was vermoeiender dan dat ik vermoed had ! de pijn heb ik nu ook onder controle en ik kan vrij goed alleen in en uit de zetel komen !

wel nog een vraagje : ik heb een gigantische blauwe plek op mijn rechter zijkant van zo'n 20cm diameter ! aan de linkerkant ook maar die is kleiner ! iemand enig idee waar dit van kan zijn ?

of mijn boobies blauw zijn , kan ik ni zeggen want die zijn waanzinnig goed ingepakt !

gr,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal toch wel uit je borsten gekomen zijn....de zwaartekracht hé!!

trekt wel weg na verloop van tijd.

Ik had een flinke blauwe plek tussen mijn borsten.

heb je er ook last van?

arnica zalf schijnt goed te zijn tegen blauwe plekken.

Als je het niet vertrouwd zou ik even bellen met de kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anne,

ik had wel een blauwe plek op mijn buik zelf,zo een 5tal cm onder de borsten,das van da te plaatsen denk ik.

En zelfs op mijn rechterarm zie je de afdruk staan van 5 vingers,kdenk van mij over te hellen van ok-bed nr vervoerbed.

Hebben nu alle kleurtjes vd regenboog,maar beginnen nu stilaan weg te trekken.

Ook hier: geduld hebben.

Het gaat al beter lees ik,zo gaat het iedere dag wat beter! :-)

groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anne,

ik ben al blij dat het beter met je gaat!

Het zal zeker beter worden met den dag! Ik vind het al goed dat

je al vrij goed alleen de zetel in en uit kunt! Je word zelfstandig als het moet... :blush:

Veel beterschap hé :71: !

grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag 3 PO

goed geslapen vannacht ! ik slaap wel nog steeds in de zetel ( is een relaxzetel )

vanmorgen voor het eerst weer gewone kleren aan ipv een jogging ! 't ziet er goed uit ! joehoe !!

alleen jammer dat ze mijn verband zo goed aangebracht hebben ! ik had het zo graag eens kunnen opheffen zodat ik al eens kan spieken , maar het lukt niet !! pff ... geduld .. is hier ook weer het sleutelwoord zeker ??

gr,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies : het sleutelwoord: Geduld

hahaha

ik ben ook wel heel erg benieuwd...ik zie dat je extra high profile hebt!!

Meid het gaat de goede kant op, wat fijn!

een goede nachtrust scheelt al een heel stuk!

Hoe gaat het nu met je man?

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen ikke ,

mijn man voelt zich ook stukken beter !

we rijden seffens naar st-niklaas : pastafestijn bij oudste kleindochtertje in de kleuterschool !

't zal goed zijn om terug onder de mensen te komen ! en lekker weertje hier !

daag ,

ik wens jou ook een fijne zondag

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames ,

we zitten weeral aan dag 4PO !

't gaat alle dagen wat beter ! Nog spierpijnen , maar neem enkel nog 's morgens en 's avonds 1 diclofenac !

ik kan met mijn armen weer alles doen ! en aan- en uitkleden en mijn jas aandoen , kan ik weer alleen !

ben superblij ! alleen mijn geduld om mijn borsten eindelijk eens te mogen zien , raakt op !

vandaag kreeg ik ook telefoon van de kliniek om te vragen hoe het met me gaat !? weer een pluim voor de WK !

tot morgen ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke ,

waren jouw borsten ook ingetaped ? hoe lang heb je dat volgehouden ?

IK ZOU ZE ZO GRAAG ZIEN !!

subiet ga ik me eens opmeten om het verschil met ervoor te weten ! spannend allemaal hé !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op vrijdag geopereerd en maandag ging het verband eraf en de drains eruit!

Ik heb ze dus al na 3 daagjes kunnen zien.

He Ikke,

Waar ben jij geopereerd geweest? Welke cup had je, en hoeveel cc hebben ze geplaatst?

Welke cup zou je willen hebben?

Vraagje, heb jij drains gekregen? Weet jij wie dit krijgt en waarom? Voor wat dient het?

De dag van mijn consult zei m'n pc dat het goed kon zijn dat ik drains ging krijgen. Is dat niet ambetant?

Vele groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Ikke,

Waar ben jij geopereerd geweest? Welke cup had je, en hoeveel cc hebben ze geplaatst?

Welke cup zou je willen hebben?

Vraagje, heb jij drains gekregen? Weet jij wie dit krijgt en waarom? Voor wat dient het?

De dag van mijn consult zei m'n pc dat het goed kon zijn dat ik drains ging krijgen. Is dat niet ambetant?

Vele groeten,

Yola

* Ik ben geopereerd in het Atrium te Heerlen, bij dr. van de Kar

* Het was een wissel en ik had op dat moment een grote B, kleine C: het zou een maat groter worden en dat is het ook geworden! Ben er heel tevreden mee. Ik heb 400cc Eurosiliconen high profile rond (was 275cc Mentor)

* Ja, ik heb drains gekregen. Volgens mij werken ze daar in Heerlen sowieso mee. Het dient om het wondvocht af te voeren. Was bij mij ook zeker nodig, want ik had aan de linkerkant bijna een halve liter wondvocht/bloed zitten.

* Och echt irritant is het niet. (moest het woord : ambetant even opzoeken haha...is Belgisch zie ik)

Het is alleen lastig als je moet lopen, naar de WC gaan : je moet dan steeds die flessen meenemen. Ik had ze in een plastic zak zitten , Op de WC hing ik ze dan aan het haakje van de handdoek whaha.

het verwijderen van de drains is even een raar gevoel, maar doet zéker geen pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal ,

5 dagen PO

deze morgen zo'n jeuk ! en mijn huid helemaal geirriteerd van de grote plakkers om het verband op z'n plaats te houden !

voor de zoveelste keer : schatje , wil je eens krabben op mijn rug ?

hij : we trekken die plakker eraf !

resultaat : verband los !

hup naar de spiegel in de badkamer : WAUW ! ikke happy !!!

ziet er mooi uit ! de rechtse is al wat meer ingedaald dan de linkse !

maar ben zeer blij met het resultaat !

nu is het avond en ik moet zeggen dat m'n sportBH wel aardig spant onder m'n borsten !

ben eens gaan meten en voor de BV 75cm en nu 79cm

dus BH misschien beter een 80 ipv een 75 kopen ?

groetjes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

Het gaat precies al véél beter met jou,goed is dat.

Je voelt je van dag tot dag beter niet?

Goed joh dat het resultaat meevalt,is toch ff schrikken hé.

Zo van ooooh may zijn dat de mijne,je gaat er nog vaak naar kijken

hoor.

Ja als je omtrek nu bijna 80 is zou ik voor een 80 gaan die gaat

veel beter zitten.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.