Ga naar inhoud

anneken : 17 maart 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Anne,

Ik wens je voor morgen hééééééééél véééééééééél succes!!!!!

Morgen deze tijd heb je ze al even :1bouncingboobs:

Probeer vanacht nog goed te slapen(lekker op je zijtje)

En vooral lekker dromen hé.

We horen wel hoe het je vergaan is succes.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal ,

dank voor jullie lieve woorden en voor de steun tijdens de afgelopen dagen !

't heeft me echt deugd gedaan !

morgen beb ik ze !!!!!!!

ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames ,

ik heb ze !!

ik heb ze wel nog niet gezien want ze zijn serieus ingetaped !! met nog een steunverband tussen mijn borsten !

ik voel me nu alsof er een bus op mijn borst geparkeerd staat !

mijn ventje is bami aan het opwarmen ! ik heb reuzehonger , maar na het eten zal ik proberen mijn verslagje te schrijven !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!

Spannend zeg dat je ze nog niet kan zien ben benieuwd wat je er van vind :136:

Heel veel beterschap! Hihi dat met die bus herken ik! voelt niet fijn maar over 1 a 2 daagjes is het voorbij :133:

Rust lekker uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames ,

ik heb ze !!

ik heb ze wel nog niet gezien want ze zijn serieus ingetaped !! met nog een steunverband tussen mijn borsten !

ik voel me nu alsof er een bus op mijn borst geparkeerd staat !

mijn ventje is bami aan het opwarmen ! ik heb reuzehonger , maar na het eten zal ik proberen mijn verslagje te schrijven !

gr ,

anne

hey Anne,

Proficiat met je nieuwe :1bouncingboobs:

Dat gevoel gaat wel weer weg,maar nu een nieuw hoofdstuk dat start!! :-)

Dat gevoel ken ik,ik had ook reuzehonger toen ik thuis was. Laat het je smaken en we lezen je verslagje wel als je er klaar voor bent!!

Nog even en je kan ze zien,we zijn benieuw!! :-)

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi iedereen ,

hier ben ik weer ! en zoals beloofd mijn verslagje !

ik was al vroeg wakker maar ondanks de zenuwen van de voorbije dagen was ik heel kalm ! een lekker badje genomen , haartjes gewassen en gedroogd ( want wanneer kan ik het weer zelf ?) terwijl mijn ventje aan de koffie zat , ben ik nog een toerke gaan maken met mijn hondjes ! rond 6u45 op weg naar genk . ondanks de aangekondigde werkzaamheden ging het heel vlot onderweg .natuurlijk te vroeg aan een gesloten deur ! 10 min wachten en ik kon naar binnen ! centjes afgeven en naar mijn kamer gebracht ( jaja cheries ... een leeftijdskamer ... lol )vragenlijst ingevuld .. schort en haarkapje aan en heel snel naar de operatiezaal ! 't was daar koud ! maar iedereen super supervriendelijk ! ik was de eerste . op de operatietafel , de pc heeft zijn stift op mijn lijf leeggeschreven en me gerust gesteld ! prikje .. infuus .. en weg !

gedroomd van een ruimteschip en wakker geworden in de uitslaapruimte !! man , man ! wat was dat ? ik kon mijn ogen niet opendoen want dan draaide alles in 't rond ! toe dan maar , dat ging beter !

een lieve verpleegster kwam me halen om naar de kamer te brengen ... niet goed ... alles draaide nog erger en ik moest overgeven !!

blij dat mijn ventje op mijn kamer wachtte ! een uurke geslapen en toen ging het spectaculair de goede kant op ! naar mijn kinderen gebeld ... cola gekregen ... aangekleed ! de PC kwam langs , nog wat uitleg en een voorschrift voor de pijnstillers en de antibiotica .

er kwam nog een verpleegster met 2 motiliumpillekes en een flesje cola voor moest ik terug misselijk worden onderweg !

ik ben vrij snel terug weggedoezeld en oogjes terug open een de afrit in antwerpen ! om 14u terug thuis ! mijn hondjes door het dolle heen ! het lijkt alsof ze weten dat ik niet tiptop ben ! ze liggen met 2 braaf en rustig op mijne schoot en wijken niet van mijn zijde !

intussen een beetje gegeten en op inspectie naar de badkamer ... ik zie er niks van .. heel erg ingetaped en een drukverband in het midden ??? uitleg van mijn PC : jonge vrouwen hebben meer klierweefsel ... oudere vrouwen meer vetweefsel en dat zou makkelijker kunnen loslaten op de ruimte tussen de borsten en om dat tegen te gaan die worst tussen mijn borsten !!

nog een leuk nieuwtje ?? ze lijken gigantisch !!! joepie

huppeldepup !!

nu wacht me nog een tijd van geduld hebben , maar dat zal leuker zijn dan dat lange aftellen naar vandaag !

de pijn is op het moment draaglijk ! 't lijkt alsof ik onder een pletwals heb gelegen !

bye , bye

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Spannend!

Ben benieuwd wat je ervan vindt als het verband eraf is!

Hoop ook voor je dat de pijn allemaal mee valt!

Ik had trouwens ook verband tussen mijn borsten!

Nu weet ik dus ook direct waarvoor dat was haha.

Laat je maar lekker verwennen...ik hoop dat je goed op je rug kunt slapen?!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

Tof verslagje van je,ik zei nog niet te vroeg zijn want....je staat voor een

gesloten deur zoals ik :rolleyes: moet ge maar niet vragen hoe ongeduldig dat

we zijn als we nieuwe :1boobs: krijgen.

Jaja Anne zie je nu wel die mooie kamers zijn speciaal voor vrouwen van onze

leeftijd :unsure: ze zullen denken ocharme die hebben al zo lang moeten wachten

op grotere borsten die gaan we extra verwennen.

OOh ja ik vond het daar in de operatiekamer ook zo koud brrrr..

Ah jij zat in een ruimteschip?Ik in een rollercoaster met héél felle kleuren.

Maar nu ben je toch wat blij he???

Nu nog even wachten op hrt resultaat,zal ook wel meevallen.

Ahzo wij hebben meer vetweefsel :blush:

Rust nog goed en slaap goed vannacht tot morgen,

Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey anne,

Oh wat ben ik jaloers op je zeg!!

En wat fijn dat je al zo snel thuis was moest je ver rijden?

Ik heb het idee dat je daar wel een beetje weggestuurd word, als ik zo de verhalen lees van andere wellness meiden.

Echt zo van joh, kom op cola erin, oppeppen en wegwezen! Of heb ik dat mis?

Ik hoop dat je een beetje normaal kan slapen vannacht, en dat je verder niet al te veel pijn krijgt.

Wanneer mag je het verband eraf halen?

Rust lekker uit en geniet van je nieuwe aanwinsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey zilvermaan ,

cola erin en wegwezen ..

nee hoor !!

ik heb echt een supergevoel overgehouden aan de wellnesskliniek vandaag !!

super-supervriendelijk !!

je krijgt een eigen verpleegster toegewezen en zij draagt de hele dag zorg voor je ! de mijne was geweldig !! en ik ben kieskeurig want ik ben zelf verpleegkundige !!

je krijgt na de operatie zelf de tijd om te beslissen wanneer je er aan toe bent om naar huis te gaan !

mijn narcoseverpleger is zelfs met me meegegaan tot aan de auto !

kortom niks dan lof !!

nog 14 daagjes voor jou !

op die dag mogen bij mij de draadjes eruit ! en in principe mag dan pas het strakke verband eraf maar dat is niet echt realistisch denk ik

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.