Ga naar inhoud

Anca23 : 14 december 2020 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Hi Dames,


Even voorstellen, blijft wel lastig gezien dat je hier toch voorzichtig wilt zijn met wat je wel niet plaatst.
 

Ben 39 jaar, heb een kleine vent van bijna 2 en woon samen met mijn man en de poes. Na een wat verlate zwangerschap hebben mijn man en ik besloten dat er geen tweede meer gaat komen en gezien de tussen poze is het nu tijd om er weer wat moois van te maken. Nu ben ik zelfstandige, dus herstel periode is vrij belangrijk voor mij want geen werk = geen inkomen.

 

Ik heb sinds ik een kind was al vrij jong grote borsten gehad. Helaas is moeder natuur niet zo aardig geweest en zijn ze nooit heel erg stevig geweest. Alleen tijdens de zwangerschap en het borstvoeden waren ze ook goed stevig. Al voordat we de kleine hadden, had ik al besloten zodra de kinderen klaar zijn, dan wil ik hier wat aan laten doen. Het kan en als ik het mooi vind en me er prettig bij voel, dan is dat het allerbelangrijkste. Mijn man ondersteund mij hier ook in.

 

Mijn huidige specs zijn 1,72, bij 68kg en dan ben ik niet heel smal gebouwd. Voor de zwangerschap had een een E cup. nu gebruik ik de Hunkemoller Maximizer D cup. Ik heb foto's van nu ook gemaakt en ga ik straks maar even uitvogelen hoe ik een Album moet maken.

 

Het doel is om weer volle borsten te hebben waarbij ik me vooral laat lijden/leiden door de Platische Chirug. Ik zie namelijk door het bos de bomen bijna niet meer met alle verschillende implantaten en mogelijkheden. Ik wil graag gewoon weer een knap decolette en weer spannende pakjes aantrekken voor mijn man en in de zomer in de bikini op de boot liggen. Het zit best hoog eigenlijk...
 

Wat mijn eerste gedachten gang was om toch uit te kunnen leggen aan de PC wat ik wil, was het maken van een fotoboek met de vind ik mooi en de absoluut niet foto's. Maar het vinden van
foto's van dames die hun borsten hebben laten doen die een "gewoon" hollands lichaam hebben valt vies tegen. Hoe hebben jullie dit aangepakt?  Ik ben geen Instagram model die super slank is.
Ik heb geen vriendinnen die dit hebben gedaan, waarschijnlijk zullen ze me eerder voor gek verklaren dat ik in me laat snijden, maar dat is een ander verhaal.
 

Nu wilde mijn man niet dat ik naar Diana Gabriels ga, dit vanwege de negatieve nazorg die hij toch regelmatig leest, dus hij heeft wat onderzoek gedaan en op basis hiervan heb ik de keuze gemaakt waar ik in ieder geval mee in contact wilde komen.

De consults staan bij Dr. Kazem (2 januari) Bergman Clinics Amsterdam - Dr. Koopmann (3 januari) en Blooming Dr. Staudt (15 januari). Alle 3 heel verschillende artsen, maar hopelijk kunnen
ze op basis van mijn "mood bord" begrijpen wat ik wil en dan hoor ik graag wat ze te vertellen hebben. Dan is er ook nog de persoonlijke klik die je denk ik moet hebben met de arts, maar
volgens mij weet je dat wel als je de man/vrouw ontmoet en in de ogen kijkt.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het lezen van een behoorlijk aantal topics heb ik vandaag ook de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Dr. Nio. Helaas kan ik niet eerder dan 15 Maart terecht... Het schijnt dat hij minder gaat werken in 2020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Anca23

 

Zo te horen heb je weloverwogen al enkele keuzes gemaakt. Ik denk dat het heel goed is dat je ook nog op consult gaat bij Nio, als ik hoor wat je wensen zijn. 
Een moodbord is prima, handig zelfs, maar misschien heb je foto’s van je borsten toen je zwanger was? Is dat evt nog een optie om mee te nemen op consult?

 

In ieder geval heel veel succes, en bewl

leesplezier hier!

 

Hoe je een album aanmaakt, staat ook in de pb die je kreeg bij registratie. Er staat een link in naar het juiste topic :)

 

Ik vind jouw man trouwens erg verstandig ?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Anca23 zei:

Na het lezen van een behoorlijk aantal topics heb ik vandaag ook de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Dr. Nio. Helaas kan ik niet eerder dan 15 Maart terecht... Het schijnt dat hij minder gaat werken in 2020.

Welkom! Ik ben ook net nieuw hier. 

Ik kreeg vandaag ook te horen dat ik pas midden maart terecht kon bij Dr. Nio. Staat bovenaan m'n lijstje. Momenteel geen andere artsen (nog) op het oog. Maar heb een hele andere situatie dan jij. 

Wel ervaring met de Diana Gabriels kliniek (niet voor een BV) en vind het een goede keuze dat je hier niet geen gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  

12 uur geleden, best_boobie zei:

Een moodbord is prima, handig zelfs, maar misschien heb je foto’s van je borsten toen je zwanger was? Is dat evt nog een optie om mee te nemen op consult?

 

Ik vind jouw man trouwens erg verstandig ?

 

 


Is het heel suf als ik schrijf dat ik geen foto's gemaakt heb van mijn borsten tijdens de zwangerschap en borstvoeding? Ik was er gewoon niet mee bezig. Nooit bij stil gestaan... en het stond ook in geen enkele brochure bij de verloskundigepraktijk. ?

Het moodbord vind ik wel moeilijk hoor, ik heb nu een website gevonden met allemaal vrouwen en foto's van hun borst maten, soms staat er ook bij hoeveel CC ze hebben laten doen en dan hun cup maat. Dit komend weekend ga ik er eens rustig voor zitten en dan alle plaatjes downloaden en uitprinten en een soort van "Scrap - book" maken. Zo ben ik erg kritisch over hoe ver de borsten uit elkaar mogen komen te staan, de rondingen aan de zijkant en bovenkant. Hopelijk begrijpen de artsen me, ze zien me al aankomen zetten met mijn boekje.

Over mevrouw, Gabriels, wij kennen mevr. Gabriels niet, ik heb dus geen enkele eigen ervaring maar mijn man had wat ingelezen en had toen al geen lekker gevoel bij alle negatieve verhalen over de nazorg. Uiteraard als je 10.000 behandelingen doet, dan hoor en lees je alleen de slechte. Maar gevoelsmatig, je bent bezig met je lijf, het kost een vermogen en als het niet goed gaat, dan heb ik ook nog geen inkomen. Dat risico kan ik me niet permitteren. Plus er zijn echt zat alternatieven.

 

Baal wel dat Dr. Nio pas in Maart kan. Ik heb mooi rond de jaarwisseling een paar weken vrij en dan heb ik ook de meeste van de andere consults.


@Nog even wachten ik ga je zeker volgen, ben echt super benieuwd naar hoe het je vergaat.


@Parle ben benieuwd naar je verhaal, ik ga straks even kijken of je dat hier al hebt opgeschreven moet zo aan het werk. Wel super vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt. Kan me voorstellen dat je nu een heel stuk kritischer bent geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-12-2019 om 07:30, Anca23 zei:

 

  


Is het heel suf als ik schrijf dat ik geen foto's gemaakt heb van mijn borsten tijdens de zwangerschap en borstvoeding? Ik was er gewoon niet mee bezig. Nooit bij stil gestaan... en het stond ook in geen enkele brochure bij de verloskundigepraktijk. ?

 

:45: Nee hoor, helemaal niet suf! Maar er zijn vrouwen die komen hier met die borsten als voorbeeld, vandaar dat ik het vroeg :P Maar ik ben wel voorstander van het maken van foto;s van je borsten tijdens de zwangerschap, als vermelding in een brochure van de verloskundigepraktijk idd :45: Scheelt die vrouwen een hoop uitleggen bij de pc naderhand haha.
 

Op 10-12-2019 om 07:30, Anca23 zei:

 


Het moodbord vind ik wel moeilijk hoor, ik heb nu een website gevonden met allemaal vrouwen en foto's van hun borst maten, soms staat er ook bij hoeveel CC ze hebben laten doen en dan hun cup maat. Dit komend weekend ga ik er eens rustig voor zitten en dan alle plaatjes downloaden en uitprinten en een soort van "Scrap - book" maken. Zo ben ik erg kritisch over hoe ver de borsten uit elkaar mogen komen te staan, de rondingen aan de zijkant en bovenkant. Hopelijk begrijpen de artsen me, ze zien me al aankomen zetten met mijn boekje.

 

Kijk je niet scheel op het aantal cc, daar heb je niks aan. Postuur, cupmaat vooraf, stevigheid van je weefsel en of huid en vast nog wel wat factoren, hebben invloed op het eindresultaat. Dus het is gewoon belangrijk dat je instagram, websites van klinieken enz afstruint, en misschien hier op het forum rondkijkt in de galerij, bij de foto's die openbaar staan, en daar iets 'uitzoekt'.. Klinkt heel banaal zo hahaha, maar eigenlijk is het wel de beste manier om aan te geven wat je ambieert :P 

Hoe ver je borsten uit elkaar komen te staan, ligt aan je anatomie, daar heb je eigenlijk weinig over te zeggen.... 
De enigen die daar aan tornen en er goed in zijn, dat zijn dr. van der Pot, en dr. Plovier…… 
Er zit namelijk een risico aan het dichter bij elkaar brengen van de borsten door het plaatsen van prothesen. De pc moet goed de techniek hiervan beheersen en daarin vertrouw ik altijd de twee bovenstaande pc's.

 

Op 10-12-2019 om 07:30, Anca23 zei:


Over mevrouw, Gabriels, wij kennen mevr. Gabriels niet, ik heb dus geen enkele eigen ervaring maar mijn man had wat ingelezen en had toen al geen lekker gevoel bij alle negatieve verhalen over de nazorg. Uiteraard als je 10.000 behandelingen doet, dan hoor en lees je alleen de slechte. Maar gevoelsmatig, je bent bezig met je lijf, het kost een vermogen en als het niet goed gaat, dan heb ik ook nog geen inkomen. Dat risico kan ik me niet permitteren. Plus er zijn echt zat alternatieven.

 

Ja tuurlijk, er zijn bij zoveel ingrepen altijd negetieve reacties, maar geloof me, nog geen 5% is online te vinden van deze kliniek. Heel veel negatieve reacties zijn weggehaald, zelfs hier zijn er meiden geweest die hun verhaal moesten laten weghalen, wilden ze in aanmerking komen voor vergoeding/compensatie of een nieuwe operatie, omdat de eerste niet gegaan was zoals gepland... 
Bij de nazorg heb ik helaas ook al vervelende dingen meegemaakt hier. Meiden die lang met een ontsteking bleven lopen omdat iemand die niet medisch onderlegd is aangaf dat het allemaal erbij hoorde.. En ik wil die kliniek niet zwart maken, ik geef alleen de feiten zoals ik ze meegemaakt heb, doordat meiden bij mij terecht kwamen met vragen over hun wonden bijvoorbeeld, of omdat ik een topic moest weghalen, omdat ze anders niet verder kwamen bij die kliniek. 
Klopt, er zijn zat alternatieven :) 

 

Op 10-12-2019 om 07:30, Anca23 zei:

 

Baal wel dat Dr. Nio pas in Maart kan. Ik heb mooi rond de jaarwisseling een paar weken vrij en dan heb ik ook de meeste van de andere consults.

 

Ja die man is druk idd.. Hij is ook minder gaan werken, heb ik gehoord, waardoor zijn wachtlijst dus echt opgelopen is.. helaas....

 

Op 10-12-2019 om 07:30, Anca23 zei:


@Nog even wachten ik ga je zeker volgen, ben echt super benieuwd naar hoe het je vergaat.


@Parle ben benieuwd naar je verhaal, ik ga straks even kijken of je dat hier al hebt opgeschreven moet zo aan het werk. Wel super vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt. Kan me voorstellen dat je nu een heel stuk kritischer bent geworden.


Heel veel succes met je consulten!!
xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Anca23 welkom hier! Heel goed dat je je goed voorbereid. 

ik ben zelf ook nog zoekende. Ik had eigenlijk al een operatie gepland staan, maar voelde me alleen maar goed bij die arts, maar bij de praktijk (DG) totaal niet. Zoveel miscommunicatie. Voelde me er totaal niet thuis. Maar zag ook door de bomen het bos niet meer, dus wist ook niet zo goed waar dan wel. 
Nu volgende week een consult bij faceland staan. 
Ook goed idd om veel foto’s mee te nemen van wat je mooi vind, maar juist ook van wat je niet wilt. 
ben benieuwd naar jou consults en je ervaringen. Zal je volgen hierin. Succes alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2019 om 19:46, Anca23 zei:

Na het lezen van een behoorlijk aantal topics heb ik vandaag ook de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Dr. Nio. Helaas kan ik niet eerder dan 15 Maart terecht... Het schijnt dat hij minder gaat werken in 2020.

Nog even een berichtje van mij. Gezien ik ook op consult wou bij Dr. Nio.
Ik kon er via Parkkliniek ook pas half maart terecht. Maar heb direct contact met hem op genomen en nu een consult voor half januari staan in Amsterdam. Tenzij je echt naar Rotterdam wilt, anders zou je hem kunnen vragen of hij eerder tijd heeft in Amsterdam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Parle zei:

Nog even een berichtje van mij. Gezien ik ook op consult wou bij Dr. Nio.
Ik kon er via Parkkliniek ook pas half maart terecht. Maar heb direct contact met hem op genomen en nu een consult voor half januari staan in Amsterdam. Tenzij je echt naar Rotterdam wilt, anders zou je hem kunnen vragen of hij eerder tijd heeft in Amsterdam.

Werkt hij dat toch nog in het olvg?? Dacht dat ie daar niet meer werkte? Kun je daar iets meer over vertellen?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Parle zei:

Nog even een berichtje van mij. Gezien ik ook op consult wou bij Dr. Nio.
Ik kon er via Parkkliniek ook pas half maart terecht. Maar heb direct contact met hem op genomen en nu een consult voor half januari staan in Amsterdam. Tenzij je echt naar Rotterdam wilt, anders zou je hem kunnen vragen of hij eerder tijd heeft in Amsterdam.


Mag ik vragen hoe je hem benaderd hebt, via OLVG? Zie hem niet meer op hun website staan namelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie en @ProjectX: nee niet het OLVG.

Ik had met Parkkliniek contact gezocht voor een consult met hem. Zij zeiden dat ik dus pas half maart terecht kon. Maar dat hij ook afspraken maakte in Amsterdam in een praktijk. En dat ik eventueel eerder aan de beurt kon zijn maar dan via de app contact moest zoeken met hem. 

Heb vervolgens het nummer gekregen en hem gevraagd wanneer hij tijd had. Dit kon zelfs vandaag al, maar helaas kon ik niet. Dus nu een datum in januari geprikt. 

 

Weet niet of ik verdere uitspraken mag doen over welke locatie en over het nummer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Parle zei:

@best_boobie en @ProjectX: nee niet het OLVG.

Ik had met Parkkliniek contact gezocht voor een consult met hem. Zij zeiden dat ik dus pas half maart terecht kon. Maar dat hij ook afspraken maakte in Amsterdam in een praktijk. En dat ik eventueel eerder aan de beurt kon zijn maar dan via de app contact moest zoeken met hem. 

Heb vervolgens het nummer gekregen en hem gevraagd wanneer hij tijd had. Dit kon zelfs vandaag al, maar helaas kon ik niet. Dus nu een datum in januari geprikt. 

 

Weet niet of ik verdere uitspraken mag doen over welke locatie en over het nummer. 

Ah oke!!

 

Nee begrijpelijk. Ik zou dat ook niet doen, niet openbaar op het forum. Jij hebt het ook via parkkliniek gekregen, dus daar kunnen anderen het ook verkrijgen, neem ik aan. 
Wel fijn dat je daar zo snel terecht kunt voor consult. Neem wel aan dat de operatie in parkkliniek zal gaan plaatsvinden? ?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Parle zei:

@best_boobie en @ProjectX: nee niet het OLVG.

Ik had met Parkkliniek contact gezocht voor een consult met hem. Zij zeiden dat ik dus pas half maart terecht kon. Maar dat hij ook afspraken maakte in Amsterdam in een praktijk. En dat ik eventueel eerder aan de beurt kon zijn maar dan via de app contact moest zoeken met hem. 

Heb vervolgens het nummer gekregen en hem gevraagd wanneer hij tijd had. Dit kon zelfs vandaag al, maar helaas kon ik niet. Dus nu een datum in januari geprikt. 

 

Weet niet of ik verdere uitspraken mag doen over welke locatie en over het nummer. 


Ah oké, ja ik heb nu een afspraak voor in maart bij hem. Bedankt voor de tip dan ga ik morgen toch nog even navragen. ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, best_boobie zei:

Ah oke!!

 

Nee begrijpelijk. Ik zou dat ook niet doen, niet openbaar op het forum. Jij hebt het ook via parkkliniek gekregen, dus daar kunnen anderen het ook verkrijgen, neem ik aan. 
Wel fijn dat je daar zo snel terecht kunt voor consult. Neem wel aan dat de operatie in parkkliniek zal gaan plaatsvinden? ?

 

xxx

 

Klopt. Consult kosten zijn ook gewoon hetzelfde en de operatie zou dan plaats vinden in Parkkliniek. 

 

@ProjectX ja kun je zeker doen. Ik heb gisteren mijn afspraak gepland voor half januari. Is toch 2 maanden eerder dan in Parkkliniek zelf.

En voor mij maakt de locatie ook niet veel uit, gezien ik toch een eindje moet rijden. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames wat fijn dat jullie dit deelden, ik was wel redelijk teleurgesteld dat ik pas in Maart terecht kon! Ik heb net mijn man laten bellen, (ik heb patienten te behandelen) met Parkclinic gebeld en ze hebben mij het Whatsapp nummer gegeven om een afspraak te maken. Mijn man heeft gelijk een appje gestuurd, nu afwachten op een reactie!

Nu is Amsterdam voor mij echt wel een heel stuk prettiger, gezien dat ik er woon en werk. Dat de operatie in Rotterdam is, dat maakt me dan weer niet uit. Je zal er toch vrij voor moeten nemen.

 

Dat is dus Dr. Nio... check... nu afwachten...

 

Ondertussen heel wat foto's op Instagram, Internet, Facebook allemaal afgestruind en toch ook besloten om mijn afspraak met Dr. Staudt (blooming) te annuleren en te vervangen met Dr. van de Pot (blooming). Hij heeft behoorlijk wat mooie foto's staan op zijn instagram. Helaas heeft hij recent een blinde darm ontsteking gehad en nu even wat minder afspraken, maar ik hoop dat nog ergens tussendoor kan.



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anca23 zei:

Lieve dames wat fijn dat jullie dit deelden, ik was wel redelijk teleurgesteld dat ik pas in Maart terecht kon! Ik heb net mijn man laten bellen, (ik heb patienten te behandelen) met Parkclinic gebeld en ze hebben mij het Whatsapp nummer gegeven om een afspraak te maken. Mijn man heeft gelijk een appje gestuurd, nu afwachten op een reactie!

Nu is Amsterdam voor mij echt wel een heel stuk prettiger, gezien dat ik er woon en werk. Dat de operatie in Rotterdam is, dat maakt me dan weer niet uit. Je zal er toch vrij voor moeten nemen.

 

Dat is dus Dr. Nio... check... nu afwachten...

 

Ondertussen heel wat foto's op Instagram, Internet, Facebook allemaal afgestruind en toch ook besloten om mijn afspraak met Dr. Staudt (blooming) te annuleren en te vervangen met Dr. van de Pot (blooming). Hij heeft behoorlijk wat mooie foto's staan op zijn instagram. Helaas heeft hij recent een blinde darm ontsteking gehad en nu even wat minder afspraken, maar ik hoop dat nog ergens tussendoor kan.



 

Leuk Anca, heel benieuwd naar wat je van dr. vd Pot vindt. Ik vind hem geweldig in ieder geval (tot nu toe dan). Je moet dan wel ook even geduld hebben geloof ik, want hij heeft wel een wachtlijst, maar dat heeft Nio net zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de agenda is op de schop gegaan


2 januari - Dr. Kazem - Kazem Aesthetica

3 Januari - Dr. Koopmann - Bergman Clinics Amsterdam

13 januari - Dr. Nio - Parkkliniek - Consult in Amsterdam (indien ik hier voor kies wel de operatie in Rotterdam)

11 februari - Dr. van der Pot - Blooming Haarlem

 

Dr. Staudt is vervangen door Dr. van der Pot vanwege de goede reputatie hier op het forum maar ook zijn Instagram account staat erg mooi werk op.  Ik was zelf ook helemaal weg van zijn werk bij @Liekje@.

 

Dr. Nio is het inderdaad gelukt om de afspraak 3 maanden naar voren te krijgen. Echt super blij mee!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Tijd voor een update, ik liep ook wat achter met het lezen op het forum vanwege de feestdagen. Maar dat zullen jullie allemaal wel gehad hebben.

 

Nou ik ben inmiddels dus bij 3 PC's geweest en ik moet eerlijk zeggen, ik begrijp nu de twijfel.. wel niet.. wat te doen... argh...

Hieronder even de samenvatting per PC... dan hebben jullie een beetje een indruk

 

 

2 januari - Dr. Kazem - Kazem Aesthetica, aangekomen op locatie nemen mijn man en ik plaats, mijn man is trouwens mee geweest naar alle afspraken. krijgen een kopje koffie aangeboden en we mogen even wachten. Niet veel later komt de rest van het personeel binnen en dat begroet elkaar allemaal te midden van de wachtruimte. Erg amicaal en gezellig. (sorry het viel me gewoon op). Hierna worden we opgehaald door Dr. Kazem, in eerste instantie komt hij wat stug over.

Mijn man had het idee dat hij ons probeerde te polsen of wij wel zijn type cliënten zouden zijn. Blijkbaar zijn we door de keuring heen gekomen en hij ontdooide en nam heel erg de tijd om te luisteren wat ik voor ogen had en hij vertelde over de mogelijkheden. Zijn behandelplan was eerst liften, daarna 6 maanden herstel en dan indien we het nog zouden willen nog een borstvergroting. Dit gaf volgens hem het mooiste resultaat.
Natuurlijk kon hij daar ook een voorstelling van laten zien op zijn machine. Nou ik was er al over uit, ik wil beide! Wat een verschil, waar moet ik tekenen!! Zo ontzettend goed!! Waarbij er gekeken werd naar ongeveer 300 / 350CC voor de spier, Anatomisch, wat er natuurlijker uit zou zien.Na echt een heel goed gesprek waarbij al mijn vragen beantwoord zijn ga ik naar de receptie met mijn man om te vragen over wachttijden en bedragen.
Tja... dat viel echt even tegen... bij elkaar volgens de receptioniste... Eur. 18.250,- inclusief alles. ja ja... dat is borstlift en 6 maanden later borstvergroting. Jullie kunnen je voorstellen dat ik met stomheid was geslagen. Mijn man maak je echter niet gek met bedragen, dus die wil hier nog een keer achteraan bellen en een gesprek hebben met Dr. Kazem want verder was ons gesprek echt heel erg fijn en had ik echt het gevoel dat er goed geluisterd werd naar mijn wensen en vragen.

 

3 Januari - Dr. Koopmann - Bergman Clinics Amsterdam een dag na Dr. Kazem... ja... dan ga je van een kleine kliniek naar een grote fabriek, tenminste dat was wat wij verwachten. Maar niks meer dan lof de Bergman Clinics was keurig, we komen binnen mogen even plaatsnemen en nog geen 5 minuten later worden we opgehaald door Dr. Koopmann. Beetje stuge man aan het begin. Uitgelegd wat ik graag wilde hebben. Nou hij ging even een kijkje nemen, ook nu netjes alles opmeten en opschrijven en dan dan komt het advies... wil je wel vergroten of alleen liften? Nou op basis van wat ik gezien had een dag eerder wist ik het wel liften en prothesen erin! Want liften zou ook mooi zijn, doe je geen rare dingen in je lichaam etc... etc... Valide punten maar ik wist wat ik wilde.. dus graag even passen met protheses.

Zijn voorstel Mentor 300cc ronde glade protheses en dan achter de spier. Na een half uurtje was ons gesprek afgelopen en mochten wij met de assistente praten over wanneer we terecht zouden kunnen en de bijbehorende kosten. Hoewel beiden erg aardig waren, was er zeker niet de klik met de Dr. Koopmann die ik wel had met Dr. Kazem. Tja... nog niet heel veel duidelijkheid. Wel was de prijs wat aangenamer een kleine Eur. 6.500,-

 

13 januari - Dr. Nio - Parkkliniek - Consult in Amsterdam, Tja.. dat is gek, zit je in de wachtruimte van een tandarts te wachten op een afspraak met je PC. We worden netjes opgehaald en we gaan vrij vlotjes door de vragenlijst heen. Zelf was Dr. Nio erg kundig en kwam hij goed over. Nam niet echt heel veel tijd om al je vragen te beantwoorden, maar ik was al redelijk ingelicht door de vorige 2 PC's. Maar nu komt het, hij was van mening een lift, maar dan gelijk een prothese van 550/600CC, achter de spier waarbij hij ongeveer
250CC van mijn eigen materiaal weg haalt. Tja... dat had ik nog niet eerder gehoord. Het merk van de inplantagen was EuroSilicone met een geen grove buitenkant. Nu zegt mij dit niks, maar mijn man zat even snel op Google en ziet dat dit deze niet goed zijn gekeurd door de FDA (voedsel en warenauthoriteit in de VS) wat volgens hem dan weer aantoont dat je gegarandeerd niet langer dan 10 jaar met deze dingen moet rondlopen.

Mijn grote twijfel is dus eigenlijk niet zo zeer de kundigheid van Dr. Nio, maar meer met de materialen waar hij mee werkt. Straks maar hier kijken naar de ervaringen van EuroSilicone. Kosten net geen Eur. 5.700,-

 

Over het algemeen genomen kan ik nu gerust stellen, ja ik wil een borst lift met een borstvergroting. Liever vorige week dan morgen, maar ik ben nog niet overtuigd van de arts Dr. Kazem zou ik het zo laten doen, maar mijn portomonee gaat niet zo diep. Dr. Koopmann waarschijnlijk wat te behouden en Dr. Nio twijfel ik over het materiaal... argh...de frustratie neemt toe.

 

Nu wachten op mijn afspraak met Dr. van der Pot, 11 februari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anca23
De Eurosilicone is nooit onderzocht door de FDA, vandaar ook geen keurmerk van hun. Amerika heeft genoeg implantaten voorhanden, dus dan hoeven ze niet alle andere merken die op de markt zijn, te onderzoeken... 

Wat betreft wat je man zegt over het wisselen van implantaten: ALLE merken moet je laten wisselen na 10-15 jaar. Alles is onderhavig aan slijtage en dus moet het gewoon gedaan worden... Er zijn vrouwen die al 20-25 jaar dezelfde prothese hebben zonder problemen, maar ik zou zelf dat risico niet willen nemen.... Alles wat in je lichaam geplaatst wordt, kan slijtage gaan vertonen. Dat is zo met een pacemaker, met een nieuwe heup of knie en ook met prothesen. Van ELK merk dus :)

Wat betreft de adviezen, zitten ze redelijk op 1 lijn. En ja, Nio plaatst graag wat grotere implantaten, haalt daartegenover dan wat eigen weefsel weg, om zo weinig mogelijk kans te maken op een double bubble… Daar is wat voor te zeggen, al is het wel zo, dat mocht je ooit verder zonder implantaten, dat dat weefsel dan niet zomaar terug geplaatst kan worden... Dus ik zou daar persoonlijk niet gauw voor kiezen. Jij moet die afweging natuurlijk zelf maken.... 

Ik vind Kazem wel ERG duur, holymoly, wat een geld.... En je bent anderhalf jaar verder eer je echt helemaal hersteld bent, en je borsten hebt zoals je ze graag hebt...

Zeker even het consult met van der Pot afwachten.... Ben trouwens ook wel echt benieuwd wat hij gaat zeggen... 
Houd ons maar op de hoogte.. 

Trouwens, wel grappig.. De twijfel die je nu voelt, wordt straks, na je operatie, omgezet in het bewaren van geduld :45: Ook dat is niet grappig ;) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man heeft contact opgenomen met Dr. Nio en met Dr. Kazem.... hij is daar net iets beter in dan ik en hij heeft de emotie niet die ik wel heb met mijn borsten. Soms is het toch handig een man... ?

 

E-mail aan Dr. Nio waren de vragen over het verwijderen van borstweefsel is dat echt nodig is en of ik toch niet andere prothesen ook zouden kunnen. Mijn man vind het EuroSilicone merk niet heel erg fijn en wil graag dat als ik ergens voor kies dat het in ieder geval door de FDA goedgekeurd is. (Tja... er zijn ook nadelen aan mijn man) Nu hebben we nog niks afgeschreven, maar wel de vraag neergelegd of de Motiva ´SmoothSilk´ tot de mogelijkheden behoort.

 

Dan heeft mijn man ook contact gehad met Dr. Kazem, opnieuw uitermate professioneel en zo fijn om contact te hebben met die mensen daar. Ja wij hebben de prijs verkeerd begrepen! Helaas blijft het voor ons buiten budget. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.