Ga naar inhoud

Anca23 : 14 december 2020 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

@pambbg ja klopt helemaal! Hij gaat een inwendige BH maken en dan onder de zij spier schuiven voor de ondersteuning... De grap was dat wij zaten daar en we vroegen over Dual Plane, voor de spier, achter de spier.... en toen vertelde hij over deze nieuwe manier van ondersteuning aan de zijkant.

 

Waarop mijn man zegt... mooi die nieuwe techniek maar als je dat niet op je Instagram zet, dan weten wij niet van het bestaan... waarop Dr. van der Pot zegt, heb je gisteravond op mijn Insta account gekeken? Wat wij negatief moesten beantwoorden en juist in dat filmpje legt hij alles uit. Dus wij na het consult gelijk kijken en helemaal duidelijk!!

 

Nu de kogel door de kerk is van de maat wil ik nog maar één ding! De definitieve datum horen!!

Vandaag maar gelijk begonnen met de oefeningen (PEC FLY en BENCHPRESS) om de spieren wat op te rekken... dit na aanleiding van het consult... nu hopen dat de sportscholen open mogen blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Joehoe!  Mijn operatiedatum is bekend, 14 december gaat het gebeuren.  Ik ben zo blij dat ik vandaag door de assistente ben gebeld. Eindelijk een definitieve datum. Mijn verzoek was week 51 en dat is gelukt. Nu kunnen we er echt naar toe gaan leven. Super spannend maar ik heb er ook veel zin in, mijn  nieuwe boobies. De locatie waar ik geopereerd word is in Velsen.

 

@best_boobie kan jij voor mij het topic verplaatsen? 

14 december bv + lift pc Wouter van der Pot

500cc motiva ergonomic round full

Dankjewel 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Anca23 zei:

Joehoe!  Mijn operatiedatum is bekend, 14 december gaat het gebeuren.  Ik ben zo blij dat ik vandaag door de assistente ben gebeld. Eindelijk een definitieve datum. Mijn verzoek was week 51 en dat is gelukt. Nu kunnen we er echt naar toe gaan leven. Super spannend maar ik heb er ook veel zin in, mijn  nieuwe boobies. De locatie waar ik geopereerd word is in Velsen.

 

@best_boobie kan jij voor mij het topic verplaatsen? 

14 december bv + lift pc Wouter van der Pot

500cc motiva ergonomic round full

Dankjewel 

 

 

 

Yeah super fijn om een datum te hebben. En bij vd Pot en Kliniek Velsen ben je in meer dan goede handen. Aftellen geblazen nu! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

Op 20-10-2020 om 21:57, Anca23 zei:

Joehoe!  Mijn operatiedatum is bekend, 14 december gaat het gebeuren.  Ik ben zo blij dat ik vandaag door de assistente ben gebeld. Eindelijk een definitieve datum. Mijn verzoek was week 51 en dat is gelukt. Nu kunnen we er echt naar toe gaan leven. Super spannend maar ik heb er ook veel zin in, mijn  nieuwe boobies. De locatie waar ik geopereerd word is in Velsen.

 

@best_boobie kan jij voor mij het topic verplaatsen? 

14 december bv + lift pc Wouter van der Pot

500cc motiva ergonomic round full

Dankjewel 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hier even een berichtje van mij! Aanstaande maandag is het zover. Ik moet al om 7 uur aanwezig zijn. Heel fijn dat ik als eerste aan de beurt ben. Mijn man brengt mij naar de kliniek. Hij mag natuurlijk niet mee naar binnen. Helaas. Ik neem genoeg afleiding mee. 

Ondertussen gaat hij een paar uurtjes werken. Ik mag 1 bezoeker ontvangen voor max 30 minuten.

Bij Blooming is het gebruikelijk dat je 1 nachtje blijft slapen. 

Ondertussen weten een aantal familieleden en vrienden mijn plannen. Op mijn werk weet iedereen het. Ik vind het fijn dat ze op de hoogte zijn. Hopelijk kan ik 4 januari weer aan de slag... Daar ga ik als zzp'er wel vanuit :)

 

Even nog weekend vieren met mijn man en zoon. Morgen naar de kapper met zijn drietjes en de kerstboom optuigen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anca23 zei:

Hier even een berichtje van mij! Aanstaande maandag is het zover. Ik moet al om 7 uur aanwezig zijn. Heel fijn dat ik als eerste aan de beurt ben. Mijn man brengt mij naar de kliniek. Hij mag natuurlijk niet mee naar binnen. Helaas. Ik neem genoeg afleiding mee. 

Ondertussen gaat hij een paar uurtjes werken. Ik mag 1 bezoeker ontvangen voor max 30 minuten.

Bij Blooming is het gebruikelijk dat je 1 nachtje blijft slapen. 

Ondertussen weten een aantal familieleden en vrienden mijn plannen. Op mijn werk weet iedereen het. Ik vind het fijn dat ze op de hoogte zijn. Hopelijk kan ik 4 januari weer aan de slag... Daar ga ik als zzp'er wel vanuit :)

 

Even nog weekend vieren met mijn man en zoon. Morgen naar de kapper met zijn drietjes en de kerstboom optuigen! 

 

Ik wens je alvast heel veel succes voor aanstaande maandag!

Wat fijn dat veel mensen in je omgeving het gewoon weten, dan hoef je niet geheimzinnig te doen.

 

Veel plezier met het optuigen van de kerstboom. Altijd een fijn moment :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anca23 zei:

Hier even een berichtje van mij! Aanstaande maandag is het zover. Ik moet al om 7 uur aanwezig zijn. Heel fijn dat ik als eerste aan de beurt ben. Mijn man brengt mij naar de kliniek. Hij mag natuurlijk niet mee naar binnen. Helaas. Ik neem genoeg afleiding mee. 

Ondertussen gaat hij een paar uurtjes werken. Ik mag 1 bezoeker ontvangen voor max 30 minuten.

Bij Blooming is het gebruikelijk dat je 1 nachtje blijft slapen. 

Ondertussen weten een aantal familieleden en vrienden mijn plannen. Op mijn werk weet iedereen het. Ik vind het fijn dat ze op de hoogte zijn. Hopelijk kan ik 4 januari weer aan de slag... Daar ga ik als zzp'er wel vanuit :)

 

Even nog weekend vieren met mijn man en zoon. Morgen naar de kapper met zijn drietjes en de kerstboom optuigen! 

 

Yes na een lange aanloop is het voor jou nu ook bijna zover. 

Heerlijk dat je als eerste mag, had ik ook en echt scheelt een hoop gewacht. Voor je het weet lig je op de operatietafel en heb je je nieuwe boobies.

Ze zijn ook super lief van medisch kliniek Velsen, dus komt goed en laat je maar lekker vertroetelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Anca23 said:

Hier even een berichtje van mij! Aanstaande maandag is het zover. Ik moet al om 7 uur aanwezig zijn. Heel fijn dat ik als eerste aan de beurt ben. Mijn man brengt mij naar de kliniek. Hij mag natuurlijk niet mee naar binnen. Helaas. Ik neem genoeg afleiding mee. 

Ondertussen gaat hij een paar uurtjes werken. Ik mag 1 bezoeker ontvangen voor max 30 minuten.

Bij Blooming is het gebruikelijk dat je 1 nachtje blijft slapen. 

Ondertussen weten een aantal familieleden en vrienden mijn plannen. Op mijn werk weet iedereen het. Ik vind het fijn dat ze op de hoogte zijn. Hopelijk kan ik 4 januari weer aan de slag... Daar ga ik als zzp'er wel vanuit :)

 

Even nog weekend vieren met mijn man en zoon. Morgen naar de kapper met zijn drietjes en de kerstboom optuigen! 

 


Zet 'm op maandag! 💪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, ik ben gisteren geopereerd. Het is allemaal heel goed gegaan. Pc was erg tevreden. Ik vind het ook al best mooi uit zien. Ze zitten wel erg hoog. Ik ga vanavond of morgen een uitgebreid verslag maken!

 

Bij Blooming is het gebruikelijk om een nachtje te blijven slapen. Vanmorgen thuis gekomen. De pijn valt erg mee. Mijn man zorgt goed voor mij. Straks zie ik mijn zoon!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Anca23 zei:

Hi meiden, ik ben gisteren geopereerd. Het is allemaal heel goed gegaan. Pc was erg tevreden. Ik vind het ook al best mooi uit zien. Ze zitten wel erg hoog. Ik ga vanavond of morgen een uitgebreid verslag maken!

 

Bij Blooming is het gebruikelijk om een nachtje te blijven slapen. Vanmorgen thuis gekomen. De pijn valt erg mee. Mijn man zorgt goed voor mij. Straks zie ik mijn zoon!

 

Goed te horen! Rustig aan en laat je lekker vertroetelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik heb net foto's gepost 2 dagen po. Het herstel gaat heel goed. Hierbij mij operatie verslag.

 

Zondagmiddag nog heerlijk naar het strand geweest met mijn man en zoon. We hebben de aanloop naar de operatie goed voorbereid. Ik voelde mij ook erg ontspannen.

Maandagochtend ging de wekker al om 5.30 uur. De nacht verliep toch met wat haze slaapjes, was bang om mij te verslapen ☺️

Extra lang gedoucht, tas gepakt en mijn schoonmoeder kwam ons aflossen in haar pyjama om 6.15 uur. 

We reden met alle gemak naar Velsen Noord, de kliniek was net open. Het was even voor 7 uur. Ik werd vriendelijk ontvangen op de 3e etage door een verpleegkundige. Zij bracht mij naar een kamer met bed waar ik mijn spullen in een kastje kon stoppen. Ik mocht mij meteen omkleden in een super mooi koningsblauw ok jurkje. Ze bracht mij vervolgens naar de 4e etage. De anesthesie verpleegkundige was super vriendelijk, plaatste een infuus. Vervolgens kwam De vd Pot mij aftekenen. De anesthesist werd er bijgehaald. Hij bracht mij nota bene de ok op, allemaal relaxed en vriendelijk en hier en daar een grapje. De laatste 2 minuten op de ok Werd ik zenuwachtig en daarna 😴😴😴😴

 

Langzaam ontwaakte ik uit de narcose op de verkoeverkamer. (10.15 uur)Ik hoorde de verpleegkundige kletsen over een mogelijke lockdown. Bij mij kwam de spanning eruit. Ik trilde met mijn benen. Ik heb een ijsje gegeten. Ze heeft dmv een spiegel mijn borsten laten zien. Eenmaal op de kamer aangekomen was de ontlading verdwenen. Ik kreeg een zwarte carefix Bonnie bh aan wat pijnstillers en beschuit en thee.

Rond 14 uur kwam mijn man op bezoek, een kwartier later kwam De vd Pot de controle doen. Hij zei dat het perfect was verlopen!!! Hij is erg tevreden, ik dus ook. 

De eerste nacht ging redelijk goed. Rond 5.30 ging ik naar de wc. Daar kwam ik misselijk van terug. Achteraf was mijn bloeddruk erg laag. Rond 10 uur ging ik naar huis met een tevreden gevoel!

 

Vannacht ging slapen iets minder, ik slaap in het logeerbed, is electrisch. Mijn onderrug deed pijn. Later wat kussens erbij gepakt. Vanmorgen gedoucht en net 30 minuten gewandeld! We gaan zo door 😄

Ik neem nog wel alle pijnstillers, ga later pas afbouwen. Ben nog maar 2 dagen po. Het voelt langer. Ik houd jullie op de hoogte.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Anca23 zei:

Hoi meiden, ik heb net foto's gepost 2 dagen po. Het herstel gaat heel goed. Hierbij mij operatie verslag.

 

Zondagmiddag nog heerlijk naar het strand geweest met mijn man en zoon. We hebben de aanloop naar de operatie goed voorbereid. Ik voelde mij ook erg ontspannen.

Maandagochtend ging de wekker al om 5.30 uur. De nacht verliep toch met wat haze slaapjes, was bang om mij te verslapen ☺️

Extra lang gedoucht, tas gepakt en mijn schoonmoeder kwam ons aflossen in haar pyjama om 6.15 uur. 

We reden met alle gemak naar Velsen Noord, de kliniek was net open. Het was even voor 7 uur. Ik werd vriendelijk ontvangen op de 3e etage door een verpleegkundige. Zij bracht mij naar een kamer met bed waar ik mijn spullen in een kastje kon stoppen. Ik mocht mij meteen omkleden in een super mooi koningsblauw ok jurkje. Ze bracht mij vervolgens naar de 4e etage. De anesthesie verpleegkundige was super vriendelijk, plaatste een infuus. Vervolgens kwam De vd Pot mij aftekenen. De anesthesist werd er bijgehaald. Hij bracht mij nota bene de ok op, allemaal relaxed en vriendelijk en hier en daar een grapje. De laatste 2 minuten op de ok Werd ik zenuwachtig en daarna 😴😴😴😴

 

Langzaam ontwaakte ik uit de narcose op de verkoeverkamer. (10.15 uur)Ik hoorde de verpleegkundige kletsen over een mogelijke lockdown. Bij mij kwam de spanning eruit. Ik trilde met mijn benen. Ik heb een ijsje gegeten. Ze heeft dmv een spiegel mijn borsten laten zien. Eenmaal op de kamer aangekomen was de ontlading verdwenen. Ik kreeg een zwarte carefix Bonnie bh aan wat pijnstillers en beschuit en thee.

Rond 14 uur kwam mijn man op bezoek, een kwartier later kwam De vd Pot de controle doen. Hij zei dat het perfect was verlopen!!! Hij is erg tevreden, ik dus ook. 

De eerste nacht ging redelijk goed. Rond 5.30 ging ik naar de wc. Daar kwam ik misselijk van terug. Achteraf was mijn bloeddruk erg laag. Rond 10 uur ging ik naar huis met een tevreden gevoel!

 

Vannacht ging slapen iets minder, ik slaap in het logeerbed, is electrisch. Mijn onderrug deed pijn. Later wat kussens erbij gepakt. Vanmorgen gedoucht en net 30 minuten gewandeld! We gaan zo door 😄

Ik neem nog wel alle pijnstillers, ga later pas afbouwen. Ben nog maar 2 dagen po. Het voelt langer. Ik houd jullie op de hoogte.

Leuk te lezen zo! Een feest der herkenning. Ik vond de dame op de verkoever echt de bom. En zo fijn dat het relaxed gaat allemaal he. Kan me voorstellen dat net na de operatie het nieuws van de lockdown pittig binnen kwam. 

Mag ik met je meespieken in je album?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Mijn herstel gaat voorspoedig. De wond in mijn rechter borst is dicht. De linker lekt nog een heel klein beetje wondvocht. Ik gebruik gaasjes met padding. Ik douche dagelijks. Het is een hele onderneming, mijn man sopt mij van top tot teen en ik zit op een douche krukje.

Echt bijzonder om dit zo mee te maken.

Ik bescherm mijn borsten wel met een handdoek zodat ze zo min mogelijk nat worden.

De pijnstillers neem ik nog wel. Ook al valt de pijn wel mee. 

Wanneer mag je je borsten afspoelen met de douche kop? Weet iemand dat?

Mijn borst veranderen wel al iets. Decolleté is al beter zichtbaar. Ze staan dichterbij elkaar

 

Ik ga straks een rondje wandelen. 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Anca23 said:

Hoi meiden,

 

Mijn herstel gaat voorspoedig. De wond in mijn rechter borst is dicht. De linker lekt nog een heel klein beetje wondvocht. Ik gebruik gaasjes met padding. Ik douche dagelijks. Het is een hele onderneming, mijn man sopt mij van top tot teen en ik zit op een douche krukje.

Echt bijzonder om dit zo mee te maken.

Ik bescherm mijn borsten wel met een handdoek zodat ze zo min mogelijk nat worden.

De pijnstillers neem ik nog wel. Ook al valt de pijn wel mee. 

Wanneer mag je je borsten afspoelen met de douche kop? Weet iemand dat?

Mijn borst veranderen wel al iets. Decolleté is al beter zichtbaar. Ze staan dichterbij elkaar

 

Ik ga straks een rondje wandelen. 😄


Wat fijn dat het zo voorspoedig is gegaan! Dat gaat heel mooi worden, als ik zo naar je foto's kijk. 

En dank je voor het delen van je verhaal, ook van de operatiedag een paar dagen geleden. Vind ik heel fijn om te lezen zodat ik weet wat ik straks kan verwachten als Dr vd Pot mijn borsten gaat doen :) 

Kom je makkelijk overeind uit bed, of heb daar ook hulp bij nodig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.