Ga naar inhoud

Boobskes : 12 februari 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Even voorstellen! ??‍♀️
Ik ben 28 jaar oud en een lengte van 1,68 en cup maatje 75b

2 kindjes rijker en daardoor zijn ze een stuk leger geworden helaas..

in februari wil ik graag voor een borstvergroting gaan bij kliniek Heyendael bij Frans straten. 
via deze topic hoop ik in contact te komen met andere meiden die hun resultaten zouden willen delen en misschien meiden die binnenkort ook naar Frans toe gaan? 

aankomende maandag heb ik mijn consult bij Frans en krijg ik te horen hoe en wat er mogelijk is! Super spannend! 
heeft er iemand nog tips voor het consult?

heb al een klein lijstje gemaakt met vragen voor frans, voordat ik ze vergeet als ik er straks ben? denk dat er gewoon heel veel op je af komt en veel informatie krijgt en je daardoor dingen sneller gaat vergeten! 
verder kijk ik echt tegen de operatie op en ter gelijk heb je er heel veel zin in. Vooral de pijn lijkt me het ergste.. je leest zoveel verschillende verhalen..

ik Ben wel nieuwschierig of er binnenkort nog meer meiden naar Frans gaan voor dezelfde operatie ?


Fijne dag allemaal! 
 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Ik wordt 21 december geopereerd bij Kliniek Heyendael. Ik heb een lengte van 1,72 en cup maat 70b/75a. Ik kan kiezen tussen de 340cc/365cc mentor Xtra. Ik twijfel zelf nog heel erg, want ik wil niet te grote borsten, maar wil ook niet achteraf spijt krijgen dat ik ze te klein heb genomen (aangezien ik lees dat men er heel snel aan went). Ik laat denk ik op de dag van de operatie de arts kiezen wat het mooiste resultaat zou geven. Ze hebben namelijk beide maten besteld. 

 

Ik ga binnenkort nog voor een 3e keer passen denk ik. Je mag altijd langs komen daar om nog een keer te passen, dat is super fijn! Tijdens het consult wordt er van alles met je doorgenomen, maar je krijgt ook een mapje mee naar huis, waar alles nog eens in staat en je dus rustig thuis nog een keer door kan lezen!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 6 november geopereerd en zeer tevreden over Heyendael en dr. Straten! Heb verder nog niets op dit forum geplaatst omdat ik ook wel onzeker werd van alle verhalen en het kiezen van de cc’s. Maar het is erg goed gegaan en geweldige begeleiding, het herstel gaat goed, maar heeft echt tijd nodig en goed naar mijn lichaam luisteren want je doet snel teveel. Maar ben erg tevreden en kan Heyendael echt aanraden. 
Gr angelique 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fvdk Wat spannend! Voor je het weet is het al de 21ste! Ik snap dat je erg twijfelt of je de goede aantal cc’s hebt gekozen, het is lastig om te kijken hoe het resultaat zal worden ? denk dat het wel een goeie is om voor de grootste maat te gaan, zoveel scheelt het ook niet.. 

gisteren was mijn consult en ben zeer tevreden over Frans en over hoe het gesprek is gegaan, ik heb 2 maten gepast en was er snel over uit en Frans ook, het word 400cc high profile

moet zeggen dat ik ook stiekem begin te twijfelen over de maat ? Misschien had ik toch wat extra maten moeten passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Liek74 zei:

Ik ben 6 november geopereerd en zeer tevreden over Heyendael en dr. Straten! Heb verder nog niets op dit forum geplaatst omdat ik ook wel onzeker werd van alle verhalen en het kiezen van de cc’s. Maar het is erg goed gegaan en geweldige begeleiding, het herstel gaat goed, maar heeft echt tijd nodig en goed naar mijn lichaam luisteren want je doet snel teveel. Maar ben erg tevreden en kan Heyendael echt aanraden. 
Gr angelique 

@Liek74 bedankt voor je berichtje! Ik snap je onzekerheid zeker want je leest zoveel verhalen en bij iedereen pakt het weer ander uit. Lastig lastig.. hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn gehad? Ben je blij met het resultaat?
zoals het nu staat word ik 12 februari geopereerd ? helemaal happy en heel zenuwachtig ? bang voor de pijn die gaat komen en de narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 24/9 door hem geopereerd en heb 365cc mentor xtra high gekregen en alles is vlot en soepel gegaan. Heb ook een lift erbij gehad en qua pijn viel het de eerste 2 dagen tegen daarna ging het echt al heel snel de goede kant op en ik was ook al snel van de pijnmedicatie af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Boobskes

Ik zie dat jij een datum hebt voor je operatie :43: 
Zal meteen even je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook ná je operatie. Zo staat alles handig en overzichtelijk bij elkaar en hebben anderen ook iets aan jouw ervaring :35:

Veel succes met aftellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooeeh spannend!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Voor je weet is het al februari ? tijd gaat zo ontzettend snel! 
wanneer mag je in februari?@Nog even wachten 

Ga je toevallig ook bij frans straten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Boobskes zei:

Ooeeh spannend!!

Voor je weet is het al februari ? tijd gaat zo ontzettend snel! 
wanneer mag je in februari?@Nog even wachten 

Ga je toevallig ook bij frans straten? 

Nee nog geen datum bekend. Hoop ik ergens deze maand nog te horen, maar de arts lag zelf even in het ziekenhuis, dus waarschijnlijk heeft de planning andere prioriteiten. Ik ga naar Wouter  van der Pot van Blooming.  En ja de tijd gaat zeker snel en ben er nu wel klaar voor ook ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

gisteren was het dan eindelijk zover! 
na een lange reis in de auto 11 februari onderweg naar het hotel waar we hebben overnacht, dicht bij de kliniek , dat leek ons wel zo makkelijk. Was ook nog eens als eerste aan de beurt.
Mocht me half 8 melden en toen we er aan kwamen vielen de zenuwen nog wel mee gelukkig! 
We kwamen binnen en ik mocht gelijk afscheid nemen van me vriend!
Okee dat ging me opeens toch wel heel snel! 
maar goed dikke knuffel en kus en op naar de O.K. 
Ik mocht me omkleden en me blauwe hesje en mutsje aan doen. Kreeg daarna een bed toe gewezen en er werden nog controles gedaan en het infuus ging er in. 
moet wel zeggen dat ze echt super aardige zusters hebben daar.

Ze stellen je wel gerust. 
frans kwam even afteken en alles nog controleren en toen werd ik gereden naar de O.K. 
en dan lig je daar met die dikke witte operatie lamp boven je hoofd en jaaa toen had ik wel even de zenuwen en de gedachtes dat ze straks in me gaan snijden! ?
kreeg goede uitleg en het narcose kapje kreeg ik op me mond... ben zo in slaap gevallen! Heeeerlijk is dat zeg!? 

Werd wakker gemaakt en moest echt ff denken waar ik ook alweer was!! Schoot me ineens te binnen! Jaaaa we hebben boobies ?

voelde wel wat druk en mega strak maar echte pijn viel nog mee. 
kreeg een lekker ijsje en crackers en werd zo in me kleren gehesen.
Mocht vrij snel naar huis want alles zag er keurig uit en kon al naar de wc en helemaal niet misselijk gelukkig! 
De auto rit viel wat tegen want ik kreeg ook behoorlijk last van me rug pff

nu heb ik de eerste nacht erop zitten, wat redelijk ging. Maar pfoe had stiekem gehoopt dat ik me kon aansluiten bij de meiden die niet zoveel pijn hadden ? 

dit is echt ff afzien hoor. 
ademen voel ik in me ribben en spieren. 
vooral me spieren doen zeer en de rug helaas. 
Overeind komen is een hele pijnlijke klus.
en me borsten staan enorm op spanning! 
maar we hebben het gehad!! Ze zitten er in? gisteren even gespiekt bij de kliniek en toen al aardig tevreden. Moet nog een hoop veranderen natuurlijk! 
nu hopen dat het herstel snel voorbij gaat??
 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Boobskes zei:

gisteren was het dan eindelijk zover! 
na een lange reis in de auto 11 februari onderweg naar het hotel waar we hebben overnacht, dicht bij de kliniek , dat leek ons wel zo makkelijk. Was ook nog eens als eerste aan de beurt.
Mocht me half 8 melden en toen we er aan kwamen vielen de zenuwen nog wel mee gelukkig! 
We kwamen binnen en ik mocht gelijk afscheid nemen van me vriend!
Okee dat ging me opeens toch wel heel snel! 
maar goed dikke knuffel en kus en op naar de O.K. 
Ik mocht me omkleden en me blauwe hesje en mutsje aan doen. Kreeg daarna een bed toe gewezen en er werden nog controles gedaan en het infuus ging er in. 
moet wel zeggen dat ze echt super aardige zusters hebben daar.

Ze stellen je wel gerust. 
frans kwam even afteken en alles nog controleren en toen werd ik gereden naar de O.K. 
en dan lig je daar met die dikke witte operatie lamp boven je hoofd en jaaa toen had ik wel even de zenuwen en de gedachtes dat ze straks in me gaan snijden! ?
kreeg goede uitleg en het narcose kapje kreeg ik op me mond... ben zo in slaap gevallen! Heeeerlijk is dat zeg!? 

Werd wakker gemaakt en moest echt ff denken waar ik ook alweer was!! Schoot me ineens te binnen! Jaaaa we hebben boobies ?

voelde wel wat druk en mega strak maar echte pijn viel nog mee. 
kreeg een lekker ijsje en crackers en werd zo in me kleren gehesen.
Mocht vrij snel naar huis want alles zag er keurig uit en kon al naar de wc en helemaal niet misselijk gelukkig! 
De auto rit viel wat tegen want ik kreeg ook behoorlijk last van me rug pff

nu heb ik de eerste nacht erop zitten, wat redelijk ging. Maar pfoe had stiekem gehoopt dat ik me kon aansluiten bij de meiden die niet zoveel pijn hadden ? 

dit is echt ff afzien hoor. 
ademen voel ik in me ribben en spieren. 
vooral me spieren doen zeer en de rug helaas. 
Overeind komen is een hele pijnlijke klus.
en me borsten staan enorm op spanning! 
maar we hebben het gehad!! Ze zitten er in? gisteren even gespiekt bij de kliniek en toen al aardig tevreden. Moet nog een hoop veranderen natuurlijk! 
nu hopen dat het herstel snel voorbij gaat??
 

 

Ah fijn dat t zo goed verlopen is is en te horen  dat ze daar zo goed voor je hebben gezorgd. Hopelijk voel je je iedere dag iets beter! Idd ze zitten erin en dat pakken ze je niet meer af! Op naar een voorspoedig herstel! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
10 uur geleden, Boobskes zei:

@Ld1234 Jaa heel goed eigenlijks! 
eerste dagen was echt even afzien maar na 3 dagen was de ergste pijn weg, vandaag weer aan het werk geweest en dat ging best goed! 
eindelijk pijn vrij, alleen nog ongemakkelijk allemaal, het voelt nog zo vreemd ?

 

Wat fijn dat het zo goed gaat, en alweer gewerkt. Moest je ook auto rijden? Zo ja ging dat een beetje? Ben benieuwd of ik strand na 2 weken weer kan auto rijden. Fijn dat je geen echte pijn meer hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 Jaa indd het heeft even zijn tijd nodig ? was laatste al aan het kijken voor een album maar kwam er niet helemaal uit hoe dat nou werkte ? 

 

@Julie88

Ben ongeveer 3 dagen voor ik moest gaan werken iedere dag eruit geweest en kleine stukjes wezen rijden en dat ging gelukkig goed, heb wel een automaat! Het voelt wat vreemd maar niet pijnlijk. 
verder onderhands sturen, en rustig aan doen. ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.