Boobskes

Boobskes : 12 februari 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Even voorstellen! ??‍♀️
Ik ben 28 jaar oud en een lengte van 1,68 en cup maatje 75b

2 kindjes rijker en daardoor zijn ze een stuk leger geworden helaas..

in februari wil ik graag voor een borstvergroting gaan bij kliniek Heyendael bij Frans straten. 
via deze topic hoop ik in contact te komen met andere meiden die hun resultaten zouden willen delen en misschien meiden die binnenkort ook naar Frans toe gaan? 

aankomende maandag heb ik mijn consult bij Frans en krijg ik te horen hoe en wat er mogelijk is! Super spannend! 
heeft er iemand nog tips voor het consult?

heb al een klein lijstje gemaakt met vragen voor frans, voordat ik ze vergeet als ik er straks ben? denk dat er gewoon heel veel op je af komt en veel informatie krijgt en je daardoor dingen sneller gaat vergeten! 
verder kijk ik echt tegen de operatie op en ter gelijk heb je er heel veel zin in. Vooral de pijn lijkt me het ergste.. je leest zoveel verschillende verhalen..

ik Ben wel nieuwschierig of er binnenkort nog meer meiden naar Frans gaan voor dezelfde operatie ?

Fijne dag allemaal! 

Hoi, 

Ik wordt 21 december geopereerd bij Kliniek Heyendael. Ik heb een lengte van 1,72 en cup maat 70b/75a. Ik kan kiezen tussen de 340cc/365cc mentor Xtra. Ik twijfel zelf nog heel erg, want ik wil niet te grote borsten, maar wil ook niet achteraf spijt krijgen dat ik ze te klein heb genomen (aangezien ik lees dat men er heel snel aan went). Ik laat denk ik op de dag van de operatie de arts kiezen wat het mooiste resultaat zou geven. Ze hebben namelijk beide maten besteld. 

Ik ga binnenkort nog voor een 3e keer passen denk ik. Je mag altijd langs komen daar om nog een keer te passen, dat is super fijn! Tijdens het consult wordt er van alles met je doorgenomen, maar je krijgt ook een mapje mee naar huis, waar alles nog eens in staat en je dus rustig thuis nog een keer door kan lezen!

x

Ik ben 6 november geopereerd en zeer tevreden over Heyendael en dr. Straten! Heb verder nog niets op dit forum geplaatst omdat ik ook wel onzeker werd van alle verhalen en het kiezen van de cc’s. Maar het is erg goed gegaan en geweldige begeleiding, het herstel gaat goed, maar heeft echt tijd nodig en goed naar mijn lichaam luisteren want je doet snel teveel. Maar ben erg tevreden en kan Heyendael echt aanraden. 
Gr angelique 

@fvdk Wat spannend! Voor je het weet is het al de 21ste! Ik snap dat je erg twijfelt of je de goede aantal cc’s hebt gekozen, het is lastig om te kijken hoe het resultaat zal worden ? denk dat het wel een goeie is om voor de grootste maat te gaan, zoveel scheelt het ook niet.. 

gisteren was mijn consult en ben zeer tevreden over Frans en over hoe het gesprek is gegaan, ik heb 2 maten gepast en was er snel over uit en Frans ook, het word 400cc high profile

moet zeggen dat ik ook stiekem begin te twijfelen over de maat ? Misschien had ik toch wat extra maten moeten passen. 

@Liek74 bedankt voor je berichtje! Ik snap je onzekerheid zeker want je leest zoveel verhalen en bij iedereen pakt het weer ander uit. Lastig lastig.. hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn gehad? Ben je blij met het resultaat?
zoals het nu staat word ik 12 februari geopereerd ? helemaal happy en heel zenuwachtig ? bang voor de pijn die gaat komen en de narcose.

Ik ben vier dagen geleden geopereerd, 425cc mentor xtra DP bij dr Straten. Ik heb de eerste nacht en de dag na OK het meeste pijn gehad. Nu gaat het gewoon prima!

@Corns oh dat klinkt niet heel verkeerd, ik kijk zo op tegen de pijn?

wat was je voor situatie ? Ben je blij met de cc’s die je hebt nu? 
ik begin toch te twijfelen over de maat.. lastig hoor.

fijn herstel gewenst!??

Ik ben 24/9 door hem geopereerd en heb 365cc mentor xtra high gekregen en alles is vlot en soepel gegaan. Heb ook een lift erbij gehad en qua pijn viel het de eerste 2 dagen tegen daarna ging het echt al heel snel de goede kant op en ik was ook al snel van de pijnmedicatie af.

Hoi @Boobskes

Ik zie dat jij een datum hebt voor je operatie :43: 
Zal meteen even je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook ná je operatie. Zo staat alles handig en overzichtelijk bij elkaar en hebben anderen ook iets aan jouw ervaring :35:

Veel succes met aftellen!

xx BB

Jaaaa! Thank youu! @best_boobie 

waaauw heb gelijk even gespiekt! Maar jeejtje het is echt heel mooi geworden! Hoop dat ik ook zulke mooie resultaten krijgen ??@Corns wat was je eigen cup maat?

Nee nog geen datum bekend. Hoop ik ergens deze maand nog te horen, maar de arts lag zelf even in het ziekenhuis, dus waarschijnlijk heeft de planning andere prioriteiten. Ik ga naar Wouter  van der Pot van Blooming.  En ja de tijd gaat zeker snel en ben er nu wel klaar voor ook ?

@Boobskes mijn precieze cupmaat weet ik niet echt. Het was een denk ik 75A. Maar ik droeg altijd pushup 75B en dan gapte die bh beheurlijk