Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

@paultje, heb mijn ww gestuurd via een PB, ja heel leuk dat passen hihihi!!

@sharyva, ja nu is het heel goed te doen, nu voelt het als lichte spierpijn.. meer niet eigenlijk hoor!! wees maar niet bang je krijgt vast ook goede pijnstillers alje er om vraagt vast ook!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

had een paar vraagjes! ik weet dat er voor de hechtingen 10 tot 14 dagen po voor staat dat ze er uit mogen, nu heb ik een afspraak met de dokter als ik 16 dagen po ben! is dit erg?? :ph34r:

Nu heb ik vanaf het begin dat mijn rechterborst veeeel meer pijn doet dan mijn linker borst ook is hij groter en heb ik weleens steken in die rechterborst.. moet ik mij zorgen maken?? :rolleyes:

dankjeee alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 dagen vind ik wel heel erg lang hoor,het gaat toch irriteren en krijgt zo niet de kans te genezen,kan zelfs gaan ontsteken,maar dat is mijn persoonlijke mening he.

Bij mij gingen ze er na een week al uit,en dat was een hele opluchting hoor.

Maar goed bij mij keken ze of ze er al uit konden ,anders hadden ze er 14 dgn in gebleven.

Maar de verpleger vond dat t nu wel kon.Dus was voor mij een verassing en kon ik beginnen met smeren.Heerlijk :35:

ps April je hoeft je geen zorgen te maken verder hoor,ze gaan er nu toch uit?

Die steken is ergens anders van ,herstelproses.....:6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai April,

Thanks nog voor je ww :35:

Wat een hoop foto's en je boobs worden maar mooier en mooier :101:

En dat is nu al na 2 weken!

Dat belooft wat :126:

En wat een gaaf roze/zwart corsetje heb je aan op één van die foto's :127:

Verder heb ik ook nog steeds steken als ik dingen doe die mijn borsten niet gewend zijn :125:

En dat is nu op 9 weken PO :huh:

Dus dat kan nog wel even duren, maar ze worden wel steeds minder venijnig :)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ vlinder, ja deze donderdag gaan ze er gelukkig uit!! dan zit ik op 16 dagen po eerder kon ik niet.. en op woensdag is mijn huisarts dicht.. :( ze herstellen zeker ja jippie! :blush:

@kiki, dankje hihih hou van fotos maken ben er toch wel trots op hoor hihih!! ja hou van korstjes, ze passn ook nog maar net, ze eigenlijk al wel te klein maja! altijd leuk he hihihii!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey April,

Nog even je nieuwe picjes gezien vandaag, ze zijn alweer een stuk groter geworden hé, je huidje en spier beginnen op te rekken! :43: Zul je vast wel blij mee zijn! :136:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie pica's hoor! waar koop je die mooie korsetjes?? Ik ga vast helemaal los van het najaar haha.

En echt waar, die laatste foto's, wat een verschil weer. Je bent pas twee weken po, ik ben benieuwd hoe lang de groei doorgaat, zometeen zijn ze echt huge! Gefeliciteerd hoor meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, nou, die opmeetsites geven soms kleiner aan dan wat je werkelijk hebt hihi, dus inderdaad passen is weten hihi, maar daar kun je beter even mee wachten tot ze wat soepeler zijn geworden, dan zit een gewone bh beter. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!!

Vraagjeeeee!

Hebben jullie goede cupmaat bepaal sites??

ik heb er een paar gehad maar daar klopt het volgens mij niet!

en ze geven allemaal wat anders aan.. heb zelfs een xtje 80F gehad?

en 65H?? onzin dus!!! :P

Hunkemoller site kunnen ze het met mijn ondervang niet uitreken dat staat niet

in de tabel daar.. dan staat er 65 - AA en verder niks pas vanaf ondervang 70..

THNXSSSS (K)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.