Ga naar inhoud

Roos-26 : 25 september 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik wil al geruime tijd een borstvergroting laten doen, dus ben volop aan het oriënteren! Ik heb zelf cupmaat 80A en erger me door de jaren heen steeds meer aan die grote maximizer bh’s die ik draag.. Het lijkt mij heel fijn om een mooie bh te dragen, geen maximizer, en alsnog een mooi decolleté te hebben, of een bikini aan te kunnen zonder dat ik helemaal plat ben..

 

Ik ken aardig wat mensen die een borstvergroting hebben laten doen, waaronder iemand die me verwees naar Kliniek Heyendael, dokter Frans Straten. Toen ik op zijn pagina keek zag ik gelijk alleen maar mooie resultaten. Ook op dit forum zijn veel van jullie bij hem geweest en over hem te spreken! Vandaar dat ik via deze weg wat meer te weten wil komen en misschien ook in jullie albums kan kijken, voor het resultaat bij hem!

 

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roos-26 Welkom op het forum! 

Ik ben 14 augustus door Straten geopereerd en het is zeker weten de moeite waard om een consult in te plannen. Ik voelde me alleen bij hem fijn omdat je bij het heyendael echt als persoon gezien word. Maakt niet uit wat je wens is ze zullen altijd eerlijk zijn en hij zegt ook meteen eerlijk of iets wel of niet zal passen kwa grootte van prothese. Ook de nabehandeling vind ik top er word echt de tijd voor je genomen. 

Iedere dame hier op het forum die bij hem geweest is heeft hele mooie borsten, hij is de king of the boobies haha. 

Heel veel succes en vooral plezier met je zoektocht en het er naartoe leven :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Woehoe, eindelijk is het dan bijna zo ver! ? Na een aantal maanden gewacht te moeten hebben is het dan aankomende woensdag eindelijk zo ver. Dan krijg ik mijn borstvergroting door dr. Frans Straten in Kliniek Heyendael. Er worden Mentor protheses geplaatst van 345 cc, dual plane.

Nu het bijna zo ver is beginnen de zenuwen toch op te komen spelen, MAAR we hebben t er helemaal voor over uiteraard!

 

Nu wilde ik graag weten of jullie nog tips hebben met betrekking tot de operatie. Ik lees namelijk opeens dat wat mensen schrijven over Arnica, stond bij mij niet in de formulieren die ik mee heb gekregen van de kliniek, dus zal niet heel noodzakelijk zijn denk ik. Verder laat ik het lekker over me heenkomen, geen herstel zal hetzelfde zijn..

 

Ik hou jullie graag op de hoogte! ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik mij hier melden en mee kletsen ?

 

Gisterochtend om 8 uur was ik aan de beurt. Vergroting en lift met 370cc duall plane .

De ontvangst was zo hartelijk en wat zijn ze zorgzaam. Ik had geluk dat ik als eerste aan de beurt was. Na de operatie goed misselijk en erg zwak maar eenmaal thuis zakte de misselijkheid snel. 

Eetlust heb ik nog niet en met vlagen misselijk maar ook dat komt goed. Vannacht echt om de 2 uur wakker geworden van mijn slaaphouding dus weinig geslapen maar hoop vandaag wat in te gaan halen.

 

de pijn valt serieus reuze mee ze staan strak van vocht etc en voel me bont en blauw verder weinig pijn . Enige wat ik heb is rugpijn van het vervelende liggen .

 

Na de operatie heb ik ze even gezien en wat ik zag zijn ze mooi ! Kan niet wachten.

 

Volgens mij las ik dat er vandaag iemand gaat succes je bent in goede handen !

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2019 om 14:07, Roos-26 zei:

Woehoe, eindelijk is het dan bijna zo ver! ? Na een aantal maanden gewacht te moeten hebben is het dan aankomende woensdag eindelijk zo ver. Dan krijg ik mijn borstvergroting door dr. Frans Straten in Kliniek Heyendael. Er worden Mentor protheses geplaatst van 345 cc, dual plane.

Nu het bijna zo ver is beginnen de zenuwen toch op te komen spelen, MAAR we hebben t er helemaal voor over uiteraard!

 

Nu wilde ik graag weten of jullie nog tips hebben met betrekking tot de operatie. Ik lees namelijk opeens dat wat mensen schrijven over Arnica, stond bij mij niet in de formulieren die ik mee heb gekregen van de kliniek, dus zal niet heel noodzakelijk zijn denk ik. Verder laat ik het lekker over me heenkomen, geen herstel zal hetzelfde zijn..

 

Ik hou jullie graag op de hoogte! ?

Heel veel succes vandaag en laat het lekker op je afkomen allemaal. Hopelijk ben je snel aan de beurt en word je straks wakker met prachtige nieuwe boobs ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jellie zei:

Mag ik mij hier melden en mee kletsen ?

 

Gisterochtend om 8 uur was ik aan de beurt. Vergroting en lift met 370cc duall plane .

De ontvangst was zo hartelijk en wat zijn ze zorgzaam. Ik had geluk dat ik als eerste aan de beurt was. Na de operatie goed misselijk en erg zwak maar eenmaal thuis zakte de misselijkheid snel. 

Eetlust heb ik nog niet en met vlagen misselijk maar ook dat komt goed. Vannacht echt om de 2 uur wakker geworden van mijn slaaphouding dus weinig geslapen maar hoop vandaag wat in te gaan halen.

 

de pijn valt serieus reuze mee ze staan strak van vocht etc en voel me bont en blauw verder weinig pijn . Enige wat ik heb is rugpijn van het vervelende liggen .

 

Na de operatie heb ik ze even gezien en wat ik zag zijn ze mooi ! Kan niet wachten.

 

Volgens mij las ik dat er vandaag iemand gaat succes je bent in goede handen !

Leuk! Ja die rug... Om gek van te worden he ;) Kan niet wachten tot ik weer anders kan slapen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden! 

 

Inmiddels heb ik mn borstvergroting achter de rug en ben nu al zó ontzettend blij! Super goed uit de narcose wakker geworden, ze noemden me een ‘voorbeeld patient’ omdat het zo snel al beter met me ging en ik zelfs wakker werd met trek. 

Ik ben om 7.45 opgehaald en werd (denk ik) om 8.15 geopereerd. Zat om 9.30 alweer in de stoel in de verkoeverkamer en ben net thuis aangekomen (1.45 u gereden).

Nu goed rust houden en net heel stiekem even snel gespiekt, WAUW! Ben wel wat blauw tussen mijn borsten, heeft een van jullie dit ook vrijwel direct na de ingreep gekregen? 

 

Liefs!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed !

 

Ik heb gister een lift gehad en vergroting maar ben niet blauw tussen de borsten. Wel jeukt het soms flink en is het wat schraal.

 

Ik ben vanmorgen gebeld hoe het ging en meteen gevraagd wat dat rare geluid is wat ik soms hoor. Het schijnt vocht te zijn en dat kan wel kloppen want ze staan mega strak .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Roos-26 zei:

Hi meiden! 

 

Inmiddels heb ik mn borstvergroting achter de rug en ben nu al zó ontzettend blij! Super goed uit de narcose wakker geworden, ze noemden me een ‘voorbeeld patient’ omdat het zo snel al beter met me ging en ik zelfs wakker werd met trek. 

Ik ben om 7.45 opgehaald en werd (denk ik) om 8.15 geopereerd. Zat om 9.30 alweer in de stoel in de verkoeverkamer en ben net thuis aangekomen (1.45 u gereden).

Nu goed rust houden en net heel stiekem even snel gespiekt, WAUW! Ben wel wat blauw tussen mijn borsten, heeft een van jullie dit ook vrijwel direct na de ingreep gekregen? 

 

Liefs!

Hi, Oh wat fijn dat het zo voorspoedig is gegaan zeg. Dan ben je alweer een hele stap verder?nu goed rusten en de komende dagen chillen als ik het zo heb gelezen op het forum hier.. Ik ben benieuwd naar je herstel.. Heb je ook een album? Ik heb wel een album aangemaakt, daarin staan nu alleen foto's van de voorsituatie. Ik kan je toevoegen daarin als je dat leuk vind. Ik heb mij operatie as vrijdag gepland staan?spannend! Slaap lekker voor vannacht?gr. Kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Roos-26 zei:

Hi meiden! 

 

Inmiddels heb ik mn borstvergroting achter de rug en ben nu al zó ontzettend blij! Super goed uit de narcose wakker geworden, ze noemden me een ‘voorbeeld patient’ omdat het zo snel al beter met me ging en ik zelfs wakker werd met trek. 

Ik ben om 7.45 opgehaald en werd (denk ik) om 8.15 geopereerd. Zat om 9.30 alweer in de stoel in de verkoeverkamer en ben net thuis aangekomen (1.45 u gereden).

Nu goed rust houden en net heel stiekem even snel gespiekt, WAUW! Ben wel wat blauw tussen mijn borsten, heeft een van jullie dit ook vrijwel direct na de ingreep gekregen? 

 

Liefs!

 

Wat fijn joh!! Gefeliciteerd met de boobies ;) Hoe voel je je nu?

En ik ben inmiddels geel ipv blauw haha, dus gok dat de plekken er al wel even zaten. Maar niet direct na OK, eerder die nacht beetje gekomen denk ik. Maar is niet gek hoor, als dat er nu al zit! Zijn ze misschien ook iets eerder weg haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word nu ook blauw tussen de borsten en man ze staan mega strak . Merk dat ademen wat moeizamer gaat.

 

Slapen jullie ook zo slecht ?

ik ben moe val goed in slaap maar wordt na uur of 2 steeds wakker . Gaat wel beter dan gister dat wel .

Borsten zijn niet pijnlijk alleen zo strak heb serieus meer last van de rug dan van de operatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Roos-26 zei:

Hi meiden! 

 

Inmiddels heb ik mn borstvergroting achter de rug en ben nu al zó ontzettend blij! Super goed uit de narcose wakker geworden, ze noemden me een ‘voorbeeld patient’ omdat het zo snel al beter met me ging en ik zelfs wakker werd met trek. 

Ik ben om 7.45 opgehaald en werd (denk ik) om 8.15 geopereerd. Zat om 9.30 alweer in de stoel in de verkoeverkamer en ben net thuis aangekomen (1.45 u gereden).

Nu goed rust houden en net heel stiekem even snel gespiekt, WAUW! Ben wel wat blauw tussen mijn borsten, heeft een van jullie dit ook vrijwel direct na de ingreep gekregen? 

 

Liefs!

 

Hoe gaat het nu met je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jellie zei:

 

Hoe gaat het nu met je ?

 

Moet zeggen dat slapen wel aardig ging, duurde wel even voordat ik in slaap viel. Ben na de operatie helemaal niet moe geweest, narcose staat zeker aan 10 uur slaap ofzo? ?

Uiteindelijk in slaap gevallen en iets van 3 keer wakker geworden met behoorlijk wat pijn. Ik vind t echt rot dat t enige dat je kan op de rug slapen is.. Even rot wakker geworden vanochtend en heb behoorlijk wat hulp nodig gehad met overeind komen, maar na de medicatie gaat t wel weer aardig!

Heb zelf wel steeds het gevoel dat ik de deur echt uit wil, dus ga af en toe wel mee met boodschappen doen oid (misschien omdat ik me verder lichamelijk ook wel gewoon goed voel). Doen jullie dit ook?

En welke medicatie krijgen jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Roos-26 zei:

 

Moet zeggen dat slapen wel aardig ging, duurde wel even voordat ik in slaap viel. Ben na de operatie helemaal niet moe geweest, narcose staat zeker aan 10 uur slaap ofzo? ?

Uiteindelijk in slaap gevallen en iets van 3 keer wakker geworden met behoorlijk wat pijn. Ik vind t echt rot dat t enige dat je kan op de rug slapen is.. Even rot wakker geworden vanochtend en heb behoorlijk wat hulp nodig gehad met overeind komen, maar na de medicatie gaat t wel weer aardig!

Heb zelf wel steeds het gevoel dat ik de deur echt uit wil, dus ga af en toe wel mee met boodschappen doen oid (misschien omdat ik me verder lichamelijk ook wel gewoon goed voel). Doen jullie dit ook?

En welke medicatie krijgen jullie?

 

Overeind komen etc is echt een crime de eerste dagen, zelfde als naar toilet gaan.. ik kreeg in ieder geval niet zelf mijn broek uit en aan. 

De drang de deur uit te gaan had ik niet perse haha, maar heb wel elke dag een “daguitje” zoals ik ze gekscherend noem, gepland gehad. Die bestonden dan indd uit mee naar de appie lopen (is echt 300 meter) of naar een andere winkel ofzo. Dat dus 1x per dag. Maar ik was echt kapót daarna, nu nog steeds (6 dagen PO). Geen idee of dat door de narcose komt bij mij? Ben ook nog steeds kort van adem. 

 

Maar heel fijn dat je die drang hebt en dat dat ook goed voelt! Lopen is goed voor je bloedcirculatie en het vocht ene beetje kwijtraken. Pas op dat je het niet te gek maakt he, ook wel goed rusten tussendoor! En probeer te letten op dat je je schouders goed ontspant als je loopt :) 

 

Echt fijn dat je je zo goed voelt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet echt de drang om eruit te willen maar ben net stukje met de hond gaan wandelen en dat deed goed.

 

Slapen opzich gaat goed alleen word ik steeds wakker in de nacht met rugpijn en kan mijn draai niet vinden. Vannacht heb ik wel beter geslapen dan gister en hoop dat het voorruit gaat . Beste slaap ik op de bank dan kan ik alle kanten uit en zelf omhoog komen.

 

Qua pijnstilling zit ik nu op 8 paracetamols en vandaag 3 van die celebrex dingen. Merk goed als ze uitgewerkt zijn.

 

verder soms ook kort van adem maar dat komt denk ik omdat ze zo vol vocht zitten en alles zo drukt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Jellie zei:

Ik heb niet echt de drang om eruit te willen maar ben net stukje met de hond gaan wandelen en dat deed goed.

 

Slapen opzich gaat goed alleen word ik steeds wakker in de nacht met rugpijn en kan mijn draai niet vinden. Vannacht heb ik wel beter geslapen dan gister en hoop dat het voorruit gaat . Beste slaap ik op de bank dan kan ik alle kanten uit en zelf omhoog komen.

 

Qua pijnstilling zit ik nu op 8 paracetamols en vandaag 3 van die celebrex dingen. Merk goed als ze uitgewerkt zijn.

 

verder soms ook kort van adem maar dat komt denk ik omdat ze zo vol vocht zitten en alles zo drukt 

 

Ben nu zelf dag 2 ook wel een stuk meer moe dan gister, pijn en stijfheid worden ook wel steeds wat erger, maar dat is logisch, is met spierpijn ook.. 

Heb nu zelf bij zo’n natuurwinkel bepaalde thee gekocht wat bloedzuiverend en vochtafdrijvend is, hoop dat dat meehelpt aan een goed herstel. 

Dat kort van adem herken ik ja, heb jij zelf ook een borstband? Vind dat ding echt mega irritant zitten.. 

Probeer zo goed mogelijk rechtop te zitten en te lopen, dat helpt echt tegen de rugpijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.