Ga naar inhoud

iBabsx : 4 november 2019 : Dr. Donders : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Na lang te hebben gewacht op natuurlijk groeiende borsten heb ik na 3 jaar de hoop opgegeven.

 

Ongeveer 3 weken geleden ben ik op consult geweest bij Kliniek Veldhoven, Dr. Donders. Ik wil een natuurlijk resultaat, wat past bij mijn lichaam. Waar ik zelf dacht dat ik dan voor anatomische implantaten moest kiezen, raadde Dr. Donders mij ronde Mentor implantaten Xtra aan, voor meer opvulling in de bovenkant van mijn borst.

Na lang te hebben getwijfeld tussen 325cc en 340cc heb ik toch besloten voor 340cc te gaan. Dit is tevens ook het maximale wat mij werd aangeraden, zodat het nog binnen mijn postuur blijft. De implantaten worden dual plane geplaatst. Ik ben 21 jaar, 172cm, weeg 59kg en heb nu op papier een 70B.

 

Ik word 4 november geopereerd en hoe raar dit misschien ook klinkt, ik heb er ontzettend veel zin in en kijk er enorm naar uit! 

Het enige waar ik nu dus bang voor ben is dat ik misschien wel niet tevreden zal zijn. Wat als ik het niet mooi vind? Als het niet zo mooi wordt zoals ik in mijn hoofd heb?

Hebben meer dames hier last van?

 

Zijn er ook dames die ervaring hebben met Dr. Donders of zelf ook 340cc dual plane hebben? Let me knowwwww!

 

xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi! Ik word aanstaande woensdag geopereerd, en het grappige is: ik dacht ook dat anatomisch moest hebben maar mij is hetzelfde geadviseerd! Mentor met 325 cc! :) Ik ben wel wat kleiner en zwaarder, maar de chirurg gaf aan dat het met dualplane plaatsing goed zou komen?

Ik ben ook heel gespannen voor een goed verloop van het zakken van de borsten etc. Ik hoop ook dat ik niet schrik als ze inderdaad zo hoog zitten net na de operatie haha! Ik zal je op de hoogte houden na woensdag :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Ibabsx zei:

Na lang te hebben gewacht op natuurlijk groeiende borsten heb ik na 3 jaar de hoop opgegeven.

 

Ongeveer 3 weken geleden ben ik op consult geweest bij Kliniek Veldhoven, Dr. Donders. Ik wil een natuurlijk resultaat, wat past bij mijn lichaam. Waar ik zelf dacht dat ik dan voor anatomische implantaten moest kiezen, raadde Dr. Donders mij ronde Mentor implantaten Xtra aan, voor meer opvulling in de bovenkant van mijn borst.

Na lang te hebben getwijfeld tussen 325cc en 340cc heb ik toch besloten voor 340cc te gaan. Dit is tevens ook het maximale wat mij werd aangeraden, zodat het nog binnen mijn postuur blijft. De implantaten worden dual plane geplaatst. Ik ben 21 jaar, 172cm, weeg 59kg en heb nu op papier een 70B.

 

Ik word 4 november geopereerd en hoe raar dit misschien ook klinkt, ik heb er ontzettend veel zin in en kijk er enorm naar uit! 

Het enige waar ik nu dus bang voor ben is dat ik misschien wel niet tevreden zal zijn. Wat als ik het niet mooi vind? Als het niet zo mooi wordt zoals ik in mijn hoofd heb?

Hebben meer dames hier last van?

 

Zijn er ook dames die ervaring hebben met Dr. Donders of zelf ook 340cc dual plane hebben? Let me knowwwww!

 

xoxo

 

Hoi hoi

 

Ik heb je titel even een beetje aangepast. Er stond trouwens oktober in je titel en in je tekst staat 4 november. Welke van de twee is het geworden? ;)

 

Ik weet niet of je rechtsboven de zoekfunctie al gevonden hebt? Daar kun je evt ook zoeken op de naam van je pc :)

 

Heel veel plezier met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Ibabsx zei:

Na lang te hebben gewacht op natuurlijk groeiende borsten heb ik na 3 jaar de hoop opgegeven.

 

Ongeveer 3 weken geleden ben ik op consult geweest bij Kliniek Veldhoven, Dr. Donders. Ik wil een natuurlijk resultaat, wat past bij mijn lichaam. Waar ik zelf dacht dat ik dan voor anatomische implantaten moest kiezen, raadde Dr. Donders mij ronde Mentor implantaten Xtra aan, voor meer opvulling in de bovenkant van mijn borst.

Na lang te hebben getwijfeld tussen 325cc en 340cc heb ik toch besloten voor 340cc te gaan. Dit is tevens ook het maximale wat mij werd aangeraden, zodat het nog binnen mijn postuur blijft. De implantaten worden dual plane geplaatst. Ik ben 21 jaar, 172cm, weeg 59kg en heb nu op papier een 70B.

 

Ik word 4 november geopereerd en hoe raar dit misschien ook klinkt, ik heb er ontzettend veel zin in en kijk er enorm naar uit! 

Het enige waar ik nu dus bang voor ben is dat ik misschien wel niet tevreden zal zijn. Wat als ik het niet mooi vind? Als het niet zo mooi wordt zoals ik in mijn hoofd heb?

Hebben meer dames hier last van?

 

Zijn er ook dames die ervaring hebben met Dr. Donders of zelf ook 340cc dual plane hebben? Let me knowwwww!

 

xoxo

 

 

Hoi,

Ik ben 10 weken geleden geopereerd en heb de Mentor X tra 340 gekregen.

Ik had van te voren al bedacht dat ik ronde inplanten wilde....geen spijt, precies de bolling die ik wilde?.

groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen 

even kort verhaaltje. Ik heb 11 jaar prothese gehad en moest door kapselvorming aan de nieuwe boobs. Ik had hiervoor anatomisch en voelde al na 7 jaar dat niet ok zat.

In nov ben ik geopereerd en eigenlijk ging er een hoop fout, helaas ( te kleine prothese, de ene borst is gezakt en de ander niet en zelfs na nog een operatie blijft die ene dwarsliggen?)

ik moet er maar de humor van inzien, want uiteindelijk krijg ik in november nieuwe.

ik ga van 300cc M+mentor naar weer mentor. Omdat mijn boobs niet echt zijn opgevuld, ( heb tussen mijn borsten overtollig huid) ga ik toch maar voor groter...de keus mentor M+ 440cc of HP 570cc.

Ik wil je meegeven ook al ga je voor rond ze er evengoed natuurlijk uitzien. Dat vind ik nu namelijk het geval. De operatie stelt echt niets voor. Vind t stiekem altijd wel lekker, 6 weken niets doen. Zelfs na zoveel operaties ben ik nog steeds goed gemutst.....maar t moet nu wel lukken, anders draai ik zn nek er hoogstpersoonlijk af??????

een tip, ook al voel je je goed en denk je ik kan wel lekker gaan opruimen etc etc ....doe het niet schat....de prothese moet echt inkapselen. Neem echt de tijd om te herstellen, dan krijg je het mooiste resultaat. En idd voor de grootste gaan. Je krijgt denk ik dan een DD, maar zo ziet t er niet uur hoor.....ik had oprecht spijt. Aan Mn 300cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, nkm zei:

 

Hoi,

Ik ben 10 weken geleden geopereerd en heb de Mentor X tra 340 gekregen.

Ik had van te voren al bedacht dat ik ronde inplanten wilde....geen spijt, precies de bolling die ik wilde?.

groetjes

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2019 om 12:19, best_boobie zei:

Hoi hoi

 

Ik heb je titel even een beetje aangepast. Er stond trouwens oktober in je titel en in je tekst staat 4 november. Welke van de twee is het geworden?

 

Ik weet niet of je rechtsboven de zoekfunctie al gevonden hebt? Daar kun je evt ook zoeken op de naam van je pc

 

Heel veel plezier met aftellen!!

xx BB

Hey! 

 

Oopsssss het is inderdaad 4 november. Thanks.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2019 om 09:41, tiffsklein zei:

Hi! Ik word aanstaande woensdag geopereerd, en het grappige is: ik dacht ook dat anatomisch moest hebben maar mij is hetzelfde geadviseerd! Mentor met 325 cc! Ik ben wel wat kleiner en zwaarder, maar de chirurg gaf aan dat het met dualplane plaatsing goed zou komen?

Ik ben ook heel gespannen voor een goed verloop van het zakken van de borsten etc. Ik hoop ook dat ik niet schrik als ze inderdaad zo hoog zitten net na de operatie haha! Ik zal je op de hoogte houden na woensdag

Oh wauw woensdag al!

 

Ik ben heel erg benieuwd naar je resultaat en hoe de operatie is bevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2019 om 14:08, nkm zei:

 

Hoi,

Ik ben 10 weken geleden geopereerd en heb de Mentor X tra 340 gekregen.

Ik had van te voren al bedacht dat ik ronde inplanten wilde....geen spijt, precies de bolling die ik wilde?.

groetjes

 

 

Hooooi hoi!

 

Ik ben stiekem niet zo stiekem heel nieuwsgierig naar jouw resultaat... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2019 om 09:43, DanielleDD zei:

Goedemorgen 

even kort verhaaltje. Ik heb 11 jaar prothese gehad en moest door kapselvorming aan de nieuwe boobs. Ik had hiervoor anatomisch en voelde al na 7 jaar dat niet ok zat.

In nov ben ik geopereerd en eigenlijk ging er een hoop fout, helaas ( te kleine prothese, de ene borst is gezakt en de ander niet en zelfs na nog een operatie blijft die ene dwarsliggen?)

ik moet er maar de humor van inzien, want uiteindelijk krijg ik in november nieuwe.

ik ga van 300cc M+mentor naar weer mentor. Omdat mijn boobs niet echt zijn opgevuld, ( heb tussen mijn borsten overtollig huid) ga ik toch maar voor groter...de keus mentor M+ 440cc of HP 570cc.

Ik wil je meegeven ook al ga je voor rond ze er evengoed natuurlijk uitzien. Dat vind ik nu namelijk het geval. De operatie stelt echt niets voor. Vind t stiekem altijd wel lekker, 6 weken niets doen. Zelfs na zoveel operaties ben ik nog steeds goed gemutst.....maar t moet nu wel lukken, anders draai ik zn nek er hoogstpersoonlijk af??????

een tip, ook al voel je je goed en denk je ik kan wel lekker gaan opruimen etc etc ....doe het niet schat....de prothese moet echt inkapselen. Neem echt de tijd om te herstellen, dan krijg je het mooiste resultaat. En idd voor de grootste gaan. Je krijgt denk ik dan een DD, maar zo ziet t er niet uur hoor.....ik had oprecht spijt. Aan Mn 300cc.

Oké dat is goed om te horen. En inderdaad de eerste weken echt niet te veel uitvoeren. Ik heb een kantoorbaan dus ik was wel weer van plan na 2 weken weer aan het werk te gaan.

heb jij resultaat foto’s van jouw 300cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Ik heb een beetje dezelfde situatie, ik ben 23 en heb de hoop ook opgegeven dat ze nog gaan komen haha. Ik krijg 325cc hp dual plane, ook rond terwijl ik dacht dat ik anatomisch zou willen inderdaad. Bij mij paste er helaas niet meer in, had nog wel een tikkeltje groter gewild maar ben hier al blij mee :) Ik heb 162cm en weeg 56 kg dus denk ik verhouding iets zwaarder dan jij, maar mijn borstkas was te smal voor groter.

 

Heb je er een beetje zin in?!

En wat betreft je zorgen: ik denk dat je niet teveel moet vergelijken met het ideale plaatje of met anderen. Maak een foto van hoe het nu is en gebruik dat als je referentiekader. Alles mooier (althans dat is toch te hopen haha) dan de voorsituatie. Dat het dan minder mooi is dan de vrouwen op een coverblad, tsja. Perfectie kun je niet kopen. Dus mijn tip zou zijn: vergelijk niet teveel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, vithoufiore zei:

Hi!

 

Ik heb een beetje dezelfde situatie, ik ben 23 en heb de hoop ook opgegeven dat ze nog gaan komen haha. Ik krijg 325cc hp dual plane, ook rond terwijl ik dacht dat ik anatomisch zou willen inderdaad. Bij mij paste er helaas niet meer in, had nog wel een tikkeltje groter gewild maar ben hier al blij mee  Ik heb 162cm en weeg 56 kg dus denk ik verhouding iets zwaarder dan jij, maar mijn borstkas was te smal voor groter.

 

Heb je er een beetje zin in?!

En wat betreft je zorgen: ik denk dat je niet teveel moet vergelijken met het ideale plaatje of met anderen. Maak een foto van hoe het nu is en gebruik dat als je referentiekader. Alles mooier (althans dat is toch te hopen haha) dan de voorsituatie. Dat het dan minder mooi is dan de vrouwen op een coverblad, tsja. Perfectie kun je niet kopen. Dus mijn tip zou zijn: vergelijk niet teveel!

 

Heee bedankt voor je reactie!

Wanneer word jij geopereerd? 

 

Je hebt volkomen gelijk! Voor en na foto’s zijn heel belangrijk! Ik heb er ontzettend veel zin in. Liever gister dan morgen haha!

 

Mijn borst is 12 cm breed dus 340cc was bij mij ook echt het maximale.. scheelt een paar mm met 325cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Ibabsx zei:

Heee bedankt voor je reactie!

Wanneer word jij geopereerd? 

 

Je hebt volkomen gelijk! Voor en na foto’s zijn heel belangrijk! Ik heb er ontzettend veel zin in. Liever gister dan morgen haha!

 

Mijn borst is 12 cm breed dus 340cc was bij mij ook echt het maximale.. scheelt een paar mm met 325cc

 

Ik word over een paar daagjes geopereerd, de 20e!

 

Mijn borst was inderdaad ook (een kleine vgm) 12cm, 350cc (ik krijg mentor rond dus dan heb je 325 en 350 vgm) is 11,7cm breed zo out mn hoofd dus wordt al wat “gevaarlijker” qua breedte. 

 

Goed dat je er zoveel zin in hebt!! Nog even wachten en dan ben ook jij aan de beurt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎9‎-‎2019 om 23:09, vithoufiore zei:

 

Ik word over een paar daagjes geopereerd, de 20e!

 

Mijn borst was inderdaad ook (een kleine vgm) 12cm, 350cc (ik krijg mentor rond dus dan heb je 325 en 350 vgm) is 11,7cm breed zo out mn hoofd dus wordt al wat “gevaarlijker” qua breedte. 

 

Goed dat je er zoveel zin in hebt!! Nog even wachten en dan ben ook jij aan de beurt!

Liefs

Hey!

 

Hoe gaat het met je? Hoe is de operatie gegaan en hoe voel je je nu? en je resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Ibabsx zei:

Hey!

 

Hoe gaat het met je? Hoe is de operatie gegaan en hoe voel je je nu? en je resultaat?

 

Hi! Lief dat je het vraagt. Het gaat nu wel prima. Het is oncomfortabel, heel tight en gezwollen. Maar de pijn is te doen :)

M'n resultaat, tja weinig van te zeggen nog denk ik.. zo kort op de operatie. Heb mezelf in ieder geval opgelegd er nog niks van te vinden agz ze nog super gezwollen zijn en totaal nog niet op hun plek zitten en één borst groter is dan de ander (meer zwelling). Dus dunno yet haha, maar blij dat ik het gedaan heb hoor!

Ik zal je trouwens nog even toestemming geven in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Morgen is het dan zo ver!


Moet me om 13.30u melden. Nuchter... 

Ik ben nog niet zenuwachtig of nerveus. Ik denk dat ik me het nog niet helemaal besef ofzo? Denk dat dat pas komt zodra ik de kliniek binnen stap.

Heb een drukke week op werk gehad dus ook niet de kans gehad om me druk te maken. Waar ik me nu vooral druk om maak is dat ik tot die tijd dus niks mag eten... (op om 08.00u een beschuitje na)

 

Wel heb ik nog een keer naar de kliniek gebeld met de vraag of de kleinere implantaten (325cc) ook aanwezig zijn zodat ik misschien nog kan switchen? (Ik was toch een beetje bang dat 340cc misschien wat te groot ging worden...) Maaaaar ik blijf toch bij de 340cc.

 

Ik heb me voorgenomen alles lekker op me af te laten komen. Bij alles wat ik doe denk ik toch wel van nou de volgende keer doe ik dit met mijn 2 vriendinnen erbij haha!

 

Ik wil graag een album bijhouden en heb ook al foto’s van de voorsituatie maar heb geen idee hoe dat moet. Iets met URL invoegen vraagt die dan om? En dit krijg ik maar niet voor elkaar. Ik zie ook dat ik dus in mijn topic zelf in een bericht media toe kan voegen. Help???? @best_boobie kan jij mij misschien helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BriannaBB zei:

Ahhh succes voor morgen girl! You got this! ? Gewoon alles lekker over je heen laten komen ?? 

Ik vond dat de operatie dag echt super snel voorbij ging omdat je er zo lang naar uitkijkt haha ? 


Dankjewel! ? hahaha ja dat geloof ik direct!

Is ook een hele ervaring he! 
 

hoe gaat het zo met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes!! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden! Zelf neig ik namelijk ook naar de 325 of 340 cc mentor memorygel high profile (advies van heyendael). Maar dit zal waarschijnlijk pas maart volgend jaar worden.. Dus ben super benieuwd naar jouw resultaat! Ik ga je dus zeker even volgen :)

 

Veel succes morgen!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Es1234567 zei:

Succes!! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden! Zelf neig ik namelijk ook naar de 325 of 340 cc mentor memorygel high profile (advies van heyendael). Maar dit zal waarschijnlijk pas maart volgend jaar worden.. Dus ben super benieuwd naar jouw resultaat! Ik ga je dus zeker even volgen

 

Veel succes morgen!

 

 

 

Dankjewel! I Will keep you updated!

 

Hoe groot ben je, wat weeg je en wat is je cupmaat?

De reden dat ik toch voor 340cc ben gegaan is omdat ik overal las dat het zo snel went en niet achteraf wou denken “was ik toch maar ietsje groter gegaan”. Nu weet ik gewoon dat het t maximale is voor het resultaat wat ik wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad! Dat spookt ook een beetje door mijn hoofd. Wat ik hier ook regelmatig lees is dat sommigen achteraf toch iets groter hadden gewild! 

 

Wat ik wel heel lastig vind is dat ik wat verschillende adviezen heb gehad. Ik heb 3 consulten gehad waarbij advies varieert van 250 cc (bergman), 295 cc moderate plus tmpx  (velthuis), 325 of 340 cc (heyendael). En alleen bij heyendael dan de Xtra high profile (thpx type). Volgens mij is dat dezelfde als die jij hebt?! En stiekem neig ik dan dus naar het grootste advies nu. Maar daarvan denk ik dan ook wel weer.. Wordt het niet te groot! En zeker omdat het de Xtra high profile is?! Dus heb heel blij dat ik even met jou kan meekijken! 

 

Ben er wel zeker van dat ik rond wil en dual plane geplaatst. 

 

Ik ben zelf 163, weeg 58 kilo. Omtrek is 75 cm. En borst breedte zat dacht ik rond 11,5 maar dat weet ik niet meer zeker. Ik heb nu maar een klein a cupje en zou graag op een mooie volle c willen uitkomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.