Ibabsx

iBabsx : 4 november 2019 : Dr. Donders : Kliniek Veldhoven

Recommended Posts

Na lang te hebben gewacht op natuurlijk groeiende borsten heb ik na 3 jaar de hoop opgegeven.

Ongeveer 3 weken geleden ben ik op consult geweest bij Kliniek Veldhoven, Dr. Donders. Ik wil een natuurlijk resultaat, wat past bij mijn lichaam. Waar ik zelf dacht dat ik dan voor anatomische implantaten moest kiezen, raadde Dr. Donders mij ronde Mentor implantaten Xtra aan, voor meer opvulling in de bovenkant van mijn borst.

Na lang te hebben getwijfeld tussen 325cc en 340cc heb ik toch besloten voor 340cc te gaan. Dit is tevens ook het maximale wat mij werd aangeraden, zodat het nog binnen mijn postuur blijft. De implantaten worden dual plane geplaatst. Ik ben 21 jaar, 172cm, weeg 59kg en heb nu op papier een 70B.

Ik word 4 november geopereerd en hoe raar dit misschien ook klinkt, ik heb er ontzettend veel zin in en kijk er enorm naar uit! 

Het enige waar ik nu dus bang voor ben is dat ik misschien wel niet tevreden zal zijn. Wat als ik het niet mooi vind? Als het niet zo mooi wordt zoals ik in mijn hoofd heb?

Hebben meer dames hier last van?

Zijn er ook dames die ervaring hebben met Dr. Donders of zelf ook 340cc dual plane hebben? Let me knowwwww!

xoxo

Hi! Ik word aanstaande woensdag geopereerd, en het grappige is: ik dacht ook dat anatomisch moest hebben maar mij is hetzelfde geadviseerd! Mentor met 325 cc! :) Ik ben wel wat kleiner en zwaarder, maar de chirurg gaf aan dat het met dualplane plaatsing goed zou komen?

Ik ben ook heel gespannen voor een goed verloop van het zakken van de borsten etc. Ik hoop ook dat ik niet schrik als ze inderdaad zo hoog zitten net na de operatie haha! Ik zal je op de hoogte houden na woensdag :P

Hoi hoi

Ik heb je titel even een beetje aangepast. Er stond trouwens oktober in je titel en in je tekst staat 4 november. Welke van de twee is het geworden? ;)

Ik weet niet of je rechtsboven de zoekfunctie al gevonden hebt? Daar kun je evt ook zoeken op de naam van je pc :)

Heel veel plezier met aftellen!!

xx BB

Hoi,

Ik ben 10 weken geleden geopereerd en heb de Mentor X tra 340 gekregen.

Ik had van te voren al bedacht dat ik ronde inplanten wilde....geen spijt, precies de bolling die ik wilde😃.

groetjes

Goedemorgen 

even kort verhaaltje. Ik heb 11 jaar prothese gehad en moest door kapselvorming aan de nieuwe boobs. Ik had hiervoor anatomisch en voelde al na 7 jaar dat niet ok zat.

In nov ben ik geopereerd en eigenlijk ging er een hoop fout, helaas ( te kleine prothese, de ene borst is gezakt en de ander niet en zelfs na nog een operatie blijft die ene dwarsliggen😂)

ik moet er maar de humor van inzien, want uiteindelijk krijg ik in november nieuwe.

ik ga van 300cc M+mentor naar weer mentor. Omdat mijn boobs niet echt zijn opgevuld, ( heb tussen mijn borsten overtollig huid) ga ik toch maar voor groter...de keus mentor M+ 440cc of HP 570cc.

Ik wil je meegeven ook al ga je voor rond ze er evengoed natuurlijk uitzien. Dat vind ik nu namelijk het geval. De operatie stelt echt niets voor. Vind t stiekem altijd wel lekker, 6 weken niets doen. Zelfs na zoveel operaties ben ik nog steeds goed gemutst.....maar t moet nu wel lukken, anders draai ik zn nek er hoogstpersoonlijk af😂😂😂😂😂😂

een tip, ook al voel je je goed en denk je ik kan wel lekker gaan opruimen etc etc ....doe het niet schat....de prothese moet echt inkapselen. Neem echt de tijd om te herstellen, dan krijg je het mooiste resultaat. En idd voor de grootste gaan. Je krijgt denk ik dan een DD, maar zo ziet t er niet uur hoor.....ik had oprecht spijt. Aan Mn 300cc.

Hey! 

Oopsssss het is inderdaad 4 november. Thanks.

Oh wauw woensdag al!

Ik ben heel erg benieuwd naar je resultaat en hoe de operatie is bevallen!

Hooooi hoi!

Ik ben stiekem niet zo stiekem heel nieuwsgierig naar jouw resultaat... 🙈

Oké dat is goed om te horen. En inderdaad de eerste weken echt niet te veel uitvoeren. Ik heb een kantoorbaan dus ik was wel weer van plan na 2 weken weer aan het werk te gaan.

heb jij resultaat foto’s van jouw 300cc?

Hi!

Ik heb een beetje dezelfde situatie, ik ben 23 en heb de hoop ook opgegeven dat ze nog gaan komen haha. Ik krijg 325cc hp dual plane, ook rond terwijl ik dacht dat ik anatomisch zou willen inderdaad. Bij mij paste er helaas niet meer in, had nog wel een tikkeltje groter gewild maar ben hier al blij mee :) Ik heb 162cm en weeg 56 kg dus denk ik verhouding iets zwaarder dan jij, maar mijn borstkas was te smal voor groter.

Heb je er een beetje zin in?!

En wat betreft je zorgen: ik denk dat je niet teveel moet vergelijken met het ideale plaatje of met anderen. Maak een foto van hoe het nu is en gebruik dat als je referentiekader. Alles mooier (althans dat is toch te hopen haha) dan de voorsituatie. Dat het dan minder mooi is dan de vrouwen op een coverblad, tsja. Perfectie kun je niet kopen. Dus mijn tip zou zijn: vergelijk niet teveel!

Heee bedankt voor je reactie!

Wanneer word jij geopereerd? 

Je hebt volkomen gelijk! Voor en na foto’s zijn heel belangrijk! Ik heb er ontzettend veel zin in. Liever gister dan morgen haha!

Mijn borst is 12 cm breed dus 340cc was bij mij ook echt het maximale.. scheelt een paar mm met 325cc

Ik word over een paar daagjes geopereerd, de 20e!

Mijn borst was inderdaad ook (een kleine vgm) 12cm, 350cc (ik krijg mentor rond dus dan heb je 325 en 350 vgm) is 11,7cm breed zo out mn hoofd dus wordt al wat “gevaarlijker” qua breedte. 

Goed dat je er zoveel zin in hebt!! Nog even wachten en dan ben ook jij aan de beurt!

Liefs

Hey!

Hoe gaat het met je? Hoe is de operatie gegaan en hoe voel je je nu? en je resultaat?

Hi! Lief dat je het vraagt. Het gaat nu wel prima. Het is oncomfortabel, heel tight en gezwollen. Maar de pijn is te doen :)

M'n resultaat, tja weinig van te zeggen nog denk ik.. zo kort op de operatie. Heb mezelf in ieder geval opgelegd er nog niks van te vinden agz ze nog super gezwollen zijn en totaal nog niet op hun plek zitten en één borst groter is dan de ander (meer zwelling). Dus dunno yet haha, maar blij dat ik het gedaan heb hoor!

Ik zal je trouwens nog even toestemming geven in mijn album.