Ibabsx

iBabsx : 4 november 2019 : Dr. Donders : Kliniek Veldhoven

Recommended Posts

Morgen is het dan zo ver!

Moet me om 13.30u melden. Nuchter... 

Ik ben nog niet zenuwachtig of nerveus. Ik denk dat ik me het nog niet helemaal besef ofzo? Denk dat dat pas komt zodra ik de kliniek binnen stap.

Heb een drukke week op werk gehad dus ook niet de kans gehad om me druk te maken. Waar ik me nu vooral druk om maak is dat ik tot die tijd dus niks mag eten... (op om 08.00u een beschuitje na)

Wel heb ik nog een keer naar de kliniek gebeld met de vraag of de kleinere implantaten (325cc) ook aanwezig zijn zodat ik misschien nog kan switchen? (Ik was toch een beetje bang dat 340cc misschien wat te groot ging worden...) Maaaaar ik blijf toch bij de 340cc.

Ik heb me voorgenomen alles lekker op me af te laten komen. Bij alles wat ik doe denk ik toch wel van nou de volgende keer doe ik dit met mijn 2 vriendinnen erbij haha!

Ik wil graag een album bijhouden en heb ook al foto’s van de voorsituatie maar heb geen idee hoe dat moet. Iets met URL invoegen vraagt die dan om? En dit krijg ik maar niet voor elkaar. Ik zie ook dat ik dus in mijn topic zelf in een bericht media toe kan voegen. Help???? @best_boobie kan jij mij misschien helpen?

Heel veel succes morgen!! Gaat helemaal goedkomen. Voor je het weet heb je ze💋

Laat je daarna maar lekker verwennen!

en die honger herkende ik, ik mocht sinds 12 uur ‘s nachts niks meer eten, nou dat heeft de wachtkamer geweten🤣

Jaaaaaa dankjewel! Gaat inderdaad hopelijk helemaal goedkomen!

en zeker laat ik me goed verwennen! Even gebruik maken van de situatie 😛

pff ja dat eten is toch echt wel een dingetje hè hahahah! 

Ahhh succes voor morgen girl! You got this! 😘 Gewoon alles lekker over je heen laten komen 😊😊 

Ik vond dat de operatie dag echt super snel voorbij ging omdat je er zo lang naar uitkijkt haha 😂 

Dankjewel! 😘 hahaha ja dat geloof ik direct!

Is ook een hele ervaring he! 

hoe gaat het zo met jou?

Succes!! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden! Zelf neig ik namelijk ook naar de 325 of 340 cc mentor memorygel high profile (advies van heyendael). Maar dit zal waarschijnlijk pas maart volgend jaar worden.. Dus ben super benieuwd naar jouw resultaat! Ik ga je dus zeker even volgen :)

Veel succes morgen!

Dankjewel! I Will keep you updated!

Hoe groot ben je, wat weeg je en wat is je cupmaat?

De reden dat ik toch voor 340cc ben gegaan is omdat ik overal las dat het zo snel went en niet achteraf wou denken “was ik toch maar ietsje groter gegaan”. Nu weet ik gewoon dat het t maximale is voor het resultaat wat ik wil.

Inderdaad! Dat spookt ook een beetje door mijn hoofd. Wat ik hier ook regelmatig lees is dat sommigen achteraf toch iets groter hadden gewild! 

Wat ik wel heel lastig vind is dat ik wat verschillende adviezen heb gehad. Ik heb 3 consulten gehad waarbij advies varieert van 250 cc (bergman), 295 cc moderate plus tmpx  (velthuis), 325 of 340 cc (heyendael). En alleen bij heyendael dan de Xtra high profile (thpx type). Volgens mij is dat dezelfde als die jij hebt?! En stiekem neig ik dan dus naar het grootste advies nu. Maar daarvan denk ik dan ook wel weer.. Wordt het niet te groot! En zeker omdat het de Xtra high profile is?! Dus heb heel blij dat ik even met jou kan meekijken! 

Ben er wel zeker van dat ik rond wil en dual plane geplaatst. 

Ik ben zelf 163, weeg 58 kilo. Omtrek is 75 cm. En borst breedte zat dacht ik rond 11,5 maar dat weet ik niet meer zeker. Ik heb nu maar een klein a cupje en zou graag op een mooie volle c willen uitkomen 🙂

Het is zeker een hele happening! Eerste paar dagen zijn het meest vervelend, maar vanaf dag4 merkte ik dat het al beter ging. Heb steeds minder pijnmedicatie nodig en ben ook niet meer zo enorm opgezwollen 😂😂

Heb er echt nog geen seconde spijt van gehad!

Ohhh dat zijn wel hele uiteenlopende adviezen! Mij is gezegd dat je per 150cc ongeveer 1 cupmaat omhoog zal gaan. 
Ik ben iets groter dan jou en mijn borst is 12 cm breed. Belangrijk bij mij was dus dat de prothese niet breder werd dan die 12 cm

Nou ik lig in bed!

De zenuwen zijn er al een beetje maar ik probeer er nog niet te veel aan te denken.

Morgen om 08.00u mag ik nog een beschuitje met jam en een glas water/ thee drinken en dan moet ik nuchter blijven!

Ik ben heel excited en heb er zin in!

Ben ook benieuwd of ik drains krijg of niet? Waar ligt dat aan? Sommige krijgen dat wel, andere niet?

Ik zal morgen na de operatie nog posten!