Ga naar inhoud

Ringaroundtherosie : 28 oktober 2019 : Dr. Xander Bakker : Boerhaave kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik hoop dat ik het topic zo goed heb aangemaakt, anders vindt best_boobie hem hopelijk om het beter te doen ?

 

Ik heb van mezelf een mooie 75a cup, nooit heel ontevreden over geweest maar met het passen van trouwjurken werd ik toch wel met mijn neus op de feiten gedrukt hoe klein ze zijn.. geen enkel decolleté kreeg ik opgevuld en dat dat me dwars. Toen besefte ik me pas echt hoeveel suffe trucs ik al jaaaaren uithaal om nog te pretenderen dat ik grotere borsten heb dan het geval is..

 

Na ruim een half jaar onderzoeken,  wikkenen wegen en veel plaatjes kijken, heb ik vandaag een operatie datum vastgelegd bij Xander Bakker in de boerhaave kliniek. Ieks haha!

 

Het wordt mentor anatomisch voor de spier, moderate profiel. 280 cc links En 315 rechts omdat mijn borstkas rechts tubereus is en dus wat indeukt, waardoor mijn rechterborst kleiner oogt. Hopelijk wordt dat verschil zo wat gelijker getrokken. 

Ik kies voor anatomisch voor de spier omdat ik een natuurlijk resultaat wil, en niet belemmerd wil worden in mijn krachttraining.

 

Zijn er nog meer ladies die bij Xander Bakker zijn geweest, of de komende tijd een afspraak met hem hebben? Lijkt me leuk om te kletsen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou het zit erop! 

 

Ik meldde me gisteren om 13.00 bij boerhaave, een goede vriendin is meegegaan en ook de hele tijd gebleven. Vragenlijst ingevuld, vervolgens naar mijn bed begeleid en omgekleed. In de tussentijd werden er 2 dames die net geopereerd waren binnengebracht, onze bedden werden gescheiden dmv een gordijn. Na mij kwam een meisje binnen die ook aan de beurt was, hopelijk was mijn zenuw geratel niet te vervelend voor haar ?

 

eerst kwam de anesthesist, ik kreeg een dubbele dosis van het middel tegen misselijkheid in mijn infuus voor de zekerheid. Daarna dokter Bakker die me kwam aftekenen. Hij vroeg nog even: dual plane? Ik, verschrikt: Nee! Subglandulair! En toen herinnerde hij zich weer waarom. Tja ze zien ook zoveel patiënten, blij dat hij dubbelcheckte haha.

 

ongeveer een half uurtje later dan gepland werd ik opgehaald door een lieve verpleegkundige, met bed (inclusief verwarmd dekentje) en al. Jezus wat was ik nerveus! In de operatie kamer kroop ik op tafel en werd ik door dokter Bakker toegedekt, best fris daar. Er werden nog wat vragen gesteld om te checken of ik inderdaad mezelf was met de operatie wens, en wat prietpraat om me op mijn gemak te stellen. 

 

Daarna werd ik aangeprikt voor het infuus en aangesloten op de ECG, flink hoge bloeddruk van de spanning ?

Even later kwam de anesthesist die uitlegde wat hij inspoot, en ik voelde de narcose langs mijn arm naar mijn hoofd gaan- alsof ik flink aangeschoten was. Ik zei nog; "Daar ga ik dan! Gaan jullie mijn ogen dichtplakken?" ...En daarna werd ik wakker op de uitslaapkamer :)

 

Ik mocht even naar het resultaat kijken, maar was nog zo suf van de narcose dat ik het niet echt heb opgeslagen- maar het zag er goed uit, ondanks dat ze nog hoog zitten natuurlijk. Daarna kreeg ik mijn beha aan. 

Toen rolden ze me in mijn bed naar de kamer waar ik eerder lag, het meisje dat naast me lag had al praat voor tien terwijl ik nu juist niet veel zei haha! Mijn vriendin en vriend werden gehaald, ik kreeg een snee brood en thee en ben nog 2 keer naar de wc geweest en even wat uitgerust voor ik me aankleedde en kon gaan- ongeveer een uur, anderhalf uur nadat ik wakker werd. 

 

Gelukkig kon ik prima naar de parkeergarage lopen en ging de rit van anderhalf uur naar huis ook goed. Thuis een boterham en een kop soep gegeten, maar eigenlijk had ik geen honger. Langzaamaan begon ik mijn ribben steeds meer te voelen, en ben ik na wat paracetamol naar mijn kussenfort in bed gegaan.

 

Nu de eerste dag mag ik echt niet klagen qua pijn en ongemak! Ja, ik heb erg beurse ribben en kan daardoor niet diep ademhalen. De onderkant van de druk beha drukt vervelend op het wondvocht en die pijnlijke ribben. En mijn borsten voelen bovenaan mijn borst ook erg gespannen, hard en gevoelig aan. Lachen en niezen is niet lollig, blij dat ik bijna niet misselijk ben geweest want overgeven zal wel de hel zijn haha! 

Ik kan ook prima alleen uit bed komen, moet juist uitkijken dat ik niet teveel doe omdat het allemaal zo meevalt. Gelukkig past mijn vriend daar wel op :)

 

morgen ga ik douchen en de beha weer uitdoen, ik ben benieuwd!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.