Ga naar inhoud

Forensica : 3 september 2019 : Dr. Booi : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ZOals jullie al in de titel kunnen lezen ben ik een echte twijfelkont. Ben 38 jaar en fanatiek sporter (krachttraining).

Momenteel een cup aa en wil ivm bikini fitness wedstrijd in 2020 en natuurlijk voornamelijk voor mezelf een borstvergroting.

Ik heb al veel gelezen en lees dat bij krachttraining voor de spier wordt geadviseerd echter ik heb totaal niets van borsten.. Kan dit dan wel? 

waarom hebben jullie gekozen voor voor of achter?

 

Ik heb intake gesprekken staan bij:

welness kliniek dr, Parys

Mooi Kliniek dr. Booi

Diana Gabriels.

 

Iemand ervaringen met deze klinieken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik ben door dr. Hupkens geholpen via Diana Gabriels. En ben hier erg tevreden over. Ik heb 400cc Motiva full RoundSilk dual plane gekregen.

Ik had te weinig huid om ze voor de spier te plaatsen.

 

Zelf sport ik 4 a 5x per week en heb tot nu toe nog geen klachten gehad. Ben ongeveer 11 weken PO. En bouw het natuurlijk wel rustig op.

 

Voor de spier kan dus inderdaad niet altijd.

Bij de consulten gaan ze kijken wat kan en bij je past!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in de mooi kliniek geholpen door Drs. Sawor en ben zeer tevreden over de gang van zaken daar. Zo tevreden dat ik er binnenkort een bovenooglid correctie laat doen.

 

Ook over Dr. Booi lees je alleen maar positieve dingen.

Dr. Booi heb ik al eens ontmoet tijdens een consult bij Mooi, ik had de indruk dat het een ontspannen en aardig arts is.

 

Zowel over Wellness als over Gabriels lees je met grote regelmaat dat er van alles misgaat, dat is ook de reden waarom ik mijn eerste consult bij Welness heb gecanceld voordat ik het gesprek heb gehad.

Bij Mooi is dat dus niet zo, er zijn allemaal chirurgen aan verbonden die in een ziekenhuis werken, iets wat ik toch wel heel erg kon waarderen gezien de kennis die ze hebben en de frequentie waarmee ingrepen plaatsvinden.

 

Of je een voor of achter de spier plaatsing krijgt is helemaal afhankelijk van je huiddikte en van de natuurlijke borst.

Kan me echter voorstellen dat een voor de spier plaatsing bij weinig tot geen borstweefsel en vetweefsel een optisch resultaat geeft waar je niet blij mee zou kunnen zijn, denk aan het zien zitten van de randen van de prothese, rimpelvorming, een “neppe” look wat de een geweldig vindt en de ander helemaal niet wil.

Dit kun je ook het best met je arts bespreken die kan jou het beste adviseren en weet gezien zijn ervaring hoe het er uit gaat zien.   

 

Ik ben van voor de spier naar dual plane gegaan ivm een wissel omdat de protheses na 16 jaar slijtage vertoonden en doe ook aan krachtsport icm fitness. Heb er eigenlijk weinig last van.

 

Een prothese kan ongeveer 250 kilo druk aan heb ik me laten vertellen, dan kun je je ongeveer een beeld vormen.

 

Onderga je consulten en ga vooral te werk op je gevoel, laat de prijs niet bepalend zijn.

 

Succes.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Sjuul zei:

Ik ben in de mooi kliniek geholpen door Drs. Sawor en ben zeer tevreden over de gang van zaken daar. Zo tevreden dat ik er binnenkort een bovenooglid correctie laat doen.

 

Ook over Dr. Booi lees je alleen maar positieve dingen.

Dr. Booi heb ik al eens ontmoet tijdens een consult bij Mooi, ik had de indruk dat het een ontspannen en aardig arts is.

 

Zowel over Wellness als over Gabriels lees je met grote regelmaat dat er van alles misgaat, dat is ook de reden waarom ik mijn eerste consult bij Welness heb gecanceld voordat ik het gesprek heb gehad.

Bij Mooi is dat dus niet zo, er zijn allemaal chirurgen aan verbonden die in een ziekenhuis werken, iets wat ik toch wel heel erg kon waarderen gezien de kennis die ze hebben en de frequentie waarmee ingrepen plaatsvinden.

 

Of je een voor of achter de spier plaatsing krijgt is helemaal afhankelijk van je huiddikte en van de natuurlijke borst.

Kan me echter voorstellen dat een voor de spier plaatsing bij weinig tot geen borstweefsel en vetweefsel een optisch resultaat geeft waar je niet blij mee zou kunnen zijn, denk aan het zien zitten van de randen van de prothese, rimpelvorming, een “neppe” look wat de een geweldig vindt en de ander helemaal niet wil.

Dit kun je ook het best met je arts bespreken die kan jou het beste adviseren en weet gezien zijn ervaring hoe het er uit gaat zien.   

 

Ik ben van voor de spier naar dual plane gegaan ivm een wissel omdat de protheses na 16 jaar slijtage vertoonden en doe ook aan krachtsport icm fitness. Heb er eigenlijk weinig last van.

 

Een prothese kan ongeveer 250 kilo druk aan heb ik me laten vertellen, dan kun je je ongeveer een beeld vormen.

 

Onderga je consulten en ga vooral te werk op je gevoel, laat de prijs niet bepalend zijn.

 

Succes.

 

Hoi Sjuul, niet om je aan te vallen hoor..

 

Maar ik ben door dr. Hupkens geholpen via Diana Gabriels. En ook deze plastische chirurg is verbonden met het ziekenhuis. Het Radboud UMC, hier is hij zelf werkzaam.

 

De artsen die voor Gabriels werken, zijn dus wel deskundig. De praktijk zelf, tja, daar gaat weleens wat mis. (Afspraken die enorm uitlopen etc.)

 

Maar met het MFIV en de artsen is zeker niets mis ?

 

Toen mijn littekenknoopjes werden doorgeknipt kreeg ik een klein open wondje. Hiervoor heb ik dagelijks contact gehad met dr. Hupkens, en ik mocht zelfs bij het Radboud langskomen voor extra controle.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Rowie zei:

 

Hoi Sjuul, niet om je aan te vallen hoor..

 

Maar ik ben door dr. Hupkens geholpen via Diana Gabriels. En ook deze plastische chirurg is verbonden met het ziekenhuis. Het Radboud UMC, hier is hij zelf werkzaam.

 

De artsen die voor Gabriels werken, zijn dus wel deskundig. De praktijk zelf, tja, daar gaat weleens wat mis. (Afspraken die enorm uitlopen etc.)

 

Maar met het MFIV en de artsen is zeker niets mis ?

 

Toen mijn littekenknoopjes werden doorgeknipt kreeg ik een klein open wondje. Hiervoor heb ik dagelijks contact gehad met dr. Hupkens, en ik mocht zelfs bij het Radboud langskomen voor extra controle.

 

Ik voel me hier zeker niet over aangevallen Rowie, jou ervaring is zeker een goede en over Dr.Hupkens heb ik inderdaad nog niet veel negatiefs gelezen.

 

Maar over Diana Gabriels lees je genoeg wat misgaat. Je moet ook maar net de goede arts treffen en daarom zijn dit soort vragen. Forensica wil vast ook net zoals jij en ik bij een deskundig arts terecht komen die ook bij een eventuele complicatie doet wat hij moet doen.

 

Grt, Sjuul

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Rowie zei:

 

Hoi Sjuul, niet om je aan te vallen hoor..

 

Maar ik ben door dr. Hupkens geholpen via Diana Gabriels. En ook deze plastische chirurg is verbonden met het ziekenhuis. Het Radboud UMC, hier is hij zelf werkzaam.

 

De artsen die voor Gabriels werken, zijn dus wel deskundig. De praktijk zelf, tja, daar gaat weleens wat mis. (Afspraken die enorm uitlopen etc.)

 

Maar met het MFIV en de artsen is zeker niets mis ?

 

Toen mijn littekenknoopjes werden doorgeknipt kreeg ik een klein open wondje. Hiervoor heb ik dagelijks contact gehad met dr. Hupkens, en ik mocht zelfs bij het Radboud langskomen voor extra controle.

Wil wel even belichten dat dit alleen zo gaat bij dr. Hupkens bij Gabriels. 

 

Alle andere artsen, waarvan ik het tot nu toe gehoord heb, laten de nazorg lopen via Gabriels en daar gaat het wel eens mis. Verkeerde beoordelingen enz. Misschien dat dat de laatste tijd een beetje veranderd is, doordat daar toch wel veel gedoe om was. 

Verder zijn er wel pc’s die niet zo een goede resultaten leveren, en dan heb ik het dus niet over Hupkens, en die dan doen of het normaal

is. Nou komt dat uiteraard ook elders voor, maar de verhalen spreken voor zich hier op het forum. Helaas niet alle slechte reviews zijn (meer) zichtbaar..... 

 

Voor de rest is het aan jou @Forensica

Als je echter mee wilt doen aan bikinifitness begin volgend jaar, zal jouw training wel volop beginnen in oktober/november? Dat is best kort dag.... Je moet je lichaam namelijk wel echt de tijd geven om te herstellen, aangezien je anders complicaties zelf in de hand kunt werken. 

Het is een echte operatie, en zonder genoeg rust kan het mis gaan. Wees je daar bewust van :)

Ik weet uit ervaring dat fanatieke sporters nogal eens willen ‘cheaten’ en toch stiekem al gaan sporten, want ‘zo erg is het toch niet als ik alleen mijn benen train en wat cardio doe?’

Helaas kan dat wél schadelijk zijn, dus dit ten allen tijde overleggen met je eigen pc en niet met andere sportfanaten hier op het forum :)

 

xx BB

Ps sorry, wil het niet als een preek laten klinken ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sjuul zei:

 

Ik voel me hier zeker niet over aangevallen Rowie, jou ervaring is zeker een goede en over Dr.Hupkens heb ik inderdaad nog niet veel negatiefs gelezen.

 

Maar over Diana Gabriels lees je genoeg wat misgaat. Je moet ook maar net de goede arts treffen en daarom zijn dit soort vragen. Forensica wil vast ook net zoals jij en ik bij een deskundig arts terecht komen die ook bij een eventuele complicatie doet wat hij moet doen.

 

Grt, Sjuul

Dank voor delen van je / jullie ervaringen :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Rowie zei:

 

Hoi Sjuul, niet om je aan te vallen hoor..

 

Maar ik ben door dr. Hupkens geholpen via Diana Gabriels. En ook deze plastische chirurg is verbonden met het ziekenhuis. Het Radboud UMC, hier is hij zelf werkzaam.

 

De artsen die voor Gabriels werken, zijn dus wel deskundig. De praktijk zelf, tja, daar gaat weleens wat mis. (Afspraken die enorm uitlopen etc.)

 

Maar met het MFIV en de artsen is zeker niets mis ?

 

Toen mijn littekenknoopjes werden doorgeknipt kreeg ik een klein open wondje. Hiervoor heb ik dagelijks contact gehad met dr. Hupkens, en ik mocht zelfs bij het Radboud langskomen voor extra controle.

Dank voor delen van je/jullie ervaringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, best_boobie zei:

Wil wel even belichten dat dit alleen zo gaat bij dr. Hupkens bij Gabriels. 

 

Alle andere artsen, waarvan ik het tot nu toe gehoord heb, laten de nazorg lopen via Gabriels en daar gaat het wel eens mis. Verkeerde beoordelingen enz. Misschien dat dat de laatste tijd een beetje veranderd is, doordat daar toch wel veel gedoe om was. 

Verder zijn er wel pc’s die niet zo een goede resultaten leveren, en dan heb ik het dus niet over Hupkens, en die dan doen of het normaal

is. Nou komt dat uiteraard ook elders voor, maar de verhalen spreken voor zich hier op het forum. Helaas niet alle slechte reviews zijn (meer) zichtbaar..... 

 

Voor de rest is het aan jou @Forensica

Als je echter mee wilt doen aan bikinifitness begin volgend jaar, zal jouw training wel volop beginnen in oktober/november? Dat is best kort dag.... Je moet je lichaam namelijk wel echt de tijd geven om te herstellen, aangezien je anders complicaties zelf in de hand kunt werken. 

Het is een echte operatie, en zonder genoeg rust kan het mis gaan. Wees je daar bewust van :)

Ik weet uit ervaring dat fanatieke sporters nogal eens willen ‘cheaten’ en toch stiekem al gaan sporten, want ‘zo erg is het toch niet als ik alleen mijn benen train en wat cardio doe?’

Helaas kan dat wél schadelijk zijn, dus dit ten allen tijde overleggen met je eigen pc en niet met andere sportfanaten hier op het forum :)

 

xx BB

Ps sorry, wil het niet als een preek laten klinken ?

 

 

Als ik dit zo lees dan valt Diana Gabriels wel af... Is voor mij overigens ook een behoorlijk stuk rijden. Kom nl uit zuid limburg. Ik ben momenteel al in prep maar het heeft dan natuurlijk even een terugslag en idd ik moet dan goed herstellen. Lukt het niet dan stel ik het uit tot juni. Herstel is veel belangrijker idd. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Forensica zei:

Als ik dit zo lees dan valt Diana Gabriels wel af... Is voor mij overigens ook een behoorlijk stuk rijden. Kom nl uit zuid limburg. Ik ben momenteel al in prep maar het heeft dan natuurlijk even een terugslag en idd ik moet dan goed herstellen. Lukt het niet dan stel ik het uit tot juni. Herstel is veel belangrijker idd. xx

Ow je bent al in prep!

Ga niet te laag in kcal zitten tijdens je herstel.... Je herstel vreet energie. Je weet dus hoe je aan spierbehoud doet, maar even oppassen dat je herstel daar geen roet in het eten gooit, omdat je per ongeluk toch te weinig binnen krijgt (vanwege hogere energie behoefte)

Oh ja en je gaat vocht vasthouden. Ga je niet continu wegen: het is vocht! ;)

pas wegen na een week of twee po, daarna mag je misschien ook weer wat meer in prep gaan. Maar overleg het goed met je pc!! 

Volgens mij is die wedstrijd in februari hè? Heb je eerder meegedaan?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Forensica zei:

Rowie , Sjuul en Best Boobie dank voor het delen van jullie ervaringen. Ik heb morgen eerste intake bij Mooi kliniek. Vind het heel spannend. Ik zie het niet als een preek of iets dergelijks ben juist blij dat jullie reageren en jullie eerlijke ervaringen delen!!

 

Succes morgen @Forensica, en geniet even van de geweldige sfeer in het Mooi kasteel.

 

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Vandaag op intake geweest bij dokter Booi. Hele fijne man. Nam zich echt de tijd. Voor de spier kan wel tot 340 cc. Hij raadt ergonomisch aan en maat 315 maar wilde zelf voor 340. Nu stuurde ik een foto van passen naar een vriendin en die vroeg of ik er überhaupt wat in had..... nu begin ik dus heel erg te twijfelen of dat 340 te weinig is

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Forensica

 

Voor de spier en 340 cc is tamelijk veel. (In mijn optiek en ervaring)

Ik had de eerste keer 210 cc en ging van een lege slappe b cup naar een volle d. Heb er nu 310 in medium profile achter de spier en heb een volle d/e cup.

 

Test het nog eens uit thuis, doe 340 cc water in een zakje en leg dat in je bh of shirt, dan kun je het nog eens zien.

Vind je het dan nog te weinig dan geef dat gewoon aan dan kunnen ze je op weg helpen naar wat wel en niet kan.

100 cc is ongeveer 1 cupmaat.

Jou wens is bepalend dus gewoon even aangeven als je er niet gelukkig van wordt.

 

De projectie van de prothese speelt uiteraard ook een rol, maar daarvoor kun je het beste even met @best_boobie babbelen, die heeft heel veel kijk op dat soort dingen.

 

Het verschil tussen 315 en 340 is bijna niet te zien met het blote oog, dat is ongeveer de grootte van een borrel.

 

Groetjes Sjuul.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Forensica

ik denk dat de 315 een full profile is en de 340 een demi profile. Zit wel wat projectie- en breedteverschil in. Stuur me deze info, als je wilt, ook even in onze pb. Ik probeer er vandaag nog naar te kijken, maar we hebben morgen open huis voor de start verkoop van ons huis, dus dikke kans dat ik morgen pas kan beantwoorden :)

 

Misschien kun jij nog even navragen of die profiles die ik hierboven schrijf, kloppen. Dan kan ik er meer over zeggen straks. 

 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2019 om 22:07, Sjuul zei:

@Forensica

 

Voor de spier en 340 cc is tamelijk veel. (In mijn optiek en ervaring)

Ik had de eerste keer 210 cc en ging van een lege slappe b cup naar een volle d. Heb er nu 310 in medium profile achter de spier en heb een volle d/e cup.

 

Test het nog eens uit thuis, doe 340 cc water in een zakje en leg dat in je bh of shirt, dan kun je het nog eens zien.

Vind je het dan nog te weinig dan geef dat gewoon aan dan kunnen ze je op weg helpen naar wat wel en niet kan.

100 cc is ongeveer 1 cupmaat.

Jou wens is bepalend dus gewoon even aangeven als je er niet gelukkig van wordt.

 

De projectie van de prothese speelt uiteraard ook een rol, maar daarvoor kun je het beste even met @best_boobie babbelen, die heeft heel veel kijk op dat soort dingen.

 

Het verschil tussen 315 en 340 is bijna niet te zien met het blote oog, dat is ongeveer de grootte van een borrel.

 

Groetjes Sjuul.

Oei nu twijfel ik wel... Ik heb t niet gehad over demi of full. Maar zie dat nu wel op de matrix staan. Ik begin nu te twijfel en of dat dan wel.genoeg vulling aan bovenkant heeft 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2019 om 22:07, Sjuul zei:

@Forensica

 

Voor de spier en 340 cc is tamelijk veel. (In mijn optiek en ervaring)

Ik had de eerste keer 210 cc en ging van een lege slappe b cup naar een volle d. Heb er nu 310 in medium profile achter de spier en heb een volle d/e cup.

 

Test het nog eens uit thuis, doe 340 cc water in een zakje en leg dat in je bh of shirt, dan kun je het nog eens zien.

Vind je het dan nog te weinig dan geef dat gewoon aan dan kunnen ze je op weg helpen naar wat wel en niet kan.

100 cc is ongeveer 1 cupmaat.

Jou wens is bepalend dus gewoon even aangeven als je er niet gelukkig van wordt.

 

De projectie van de prothese speelt uiteraard ook een rol, maar daarvoor kun je het beste even met @best_boobie babbelen, die heeft heel veel kijk op dat soort dingen.

 

Het verschil tussen 315 en 340 is bijna niet te zien met het blote oog, dat is ongeveer de grootte van een borrel.

 

Groetjes Sjuul.

NU twijfel ik heel erg of 340 niet teveel is

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Forensica zei:

NU twijfel ik heel erg of 340 niet teveel is

 

In dat geval raad ik je aan om gewoon nog eens langs te gaan in Maastricht, ze vinden dat echt niet erg niets is ze teveel om jou je gemoedsrust te bezorgen.

 

Je twijfels aangeven en een nieuwe pas sessie aanvragen meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2019 om 08:57, Forensica zei:

Oei nu twijfel ik wel... Ik heb t niet gehad over demi of full. Maar zie dat nu wel op de matrix staan. Ik begin nu te twijfel en of dat dan wel.genoeg vulling aan bovenkant heeft 

 

Ik heb overigens medium en een ronde prothese, het is mooi gevuld bovenin en loopt naar onderen als een druppelvorm uit. Ook dat kun je overigens nog altijd bespreken want ook nu weer geldt dat jij tevreden en gelukkig moet zijn met jou nieuwe borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad een update!!

 

Vorige week donderdag intake gehad bij dokter Booi van Mooi Kliniek. En doordat er een gaatje was vrijgekomen kon ik al 8 oktober terecht voor operatie.

 

Gister maandag 26 augustus werd in gebeld en vroeg assistente of ik eventueel ook eerder dan 8 oktober kon (had ik immers aangegeven). Niet schrikken: kan je volgende week dinsdag 3 sept al?

Meteen werk verlof geregeld. BH besteld, betaling voldaan, ziekenhuis toestemming ed en nu kan ik dus al aftellen: nog 1 week.

 

Heeel spannend.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Forensica zei:

Ik heb inderdaad een update!!

 

Vorige week donderdag intake gehad bij dokter Booi van Mooi Kliniek. En doordat er een gaatje was vrijgekomen kon ik al 8 oktober terecht voor operatie.

 

Gister maandag 26 augustus werd in gebeld en vroeg assistente of ik eventueel ook eerder dan 8 oktober kon (had ik immers aangegeven). Niet schrikken: kan je volgende week dinsdag 3 sept al?

Meteen werk verlof geregeld. BH besteld, betaling voldaan, ziekenhuis toestemming ed en nu kan ik dus al aftellen: nog 1 week.

 

Heeel spannend.

 

Dat gaat lekker snel, dan heb je ook alles achter de rug voordat je het in de gaten hebt.

Heel veel voorpret toegewenst en weinig zenuwen ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.