Ga naar inhoud

Forensica : 3 september 2019 : Dr. Booi : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

Je bent inmiddels al geopereerd? 

Hopelijk gaat alles goed met je. 

 

Goed herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Forensica zei:

Even een kort berichtje. Alles goed gegaan. Ze hebben toch kleinere geplaatst. 315 cc ipv 340 cc. Dit paste niet. Heb een borstband en dat drukt alles plat en naar zijkant. Ziet er niet uit. 

Wat fijn dat alles goed gegaan is.  

Voel je je verder ook goed?

 

Aaah de borstband aka martelband hahaha!!

Ik werd wakker met een bh en borstband. 

3 weken dag en nacht samen gedragen.

De eerste 1,5 week was het echt marteling, maar gek genoeg wende het erna.

Had er geen eens erg meer in.   

 

Zo zat ik er in juli bij, met 37+ temperaturen.  

Mijn eerste week viel precies in die week met die temperaturen? 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker je tijd nemen om te genezen en op te knappen.

De borstband is maar tijdelijk en houdt je protheses op hun plek, je kunt vast gauw in een sportbh.

 

Beterschap ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, MW1986 zei:

Wat fijn dat alles goed gegaan is.  

Voel je je verder ook goed?

 

Aaah de borstband aka martelband hahaha!!

Ik werd wakker met een bh en borstband. 

3 weken dag en nacht samen gedragen.

De eerste 1,5 week was het echt marteling, maar gek genoeg wende het erna.

Had er geen eens erg meer in.   

 

Zo zat ik er in juli bij, met 37+ temperaturen.  

Mijn eerste week viel precies in die week met die temperaturen? 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Jeetje respect martelband met 37 graden! en dan 3 weken pfff. ik wilde ook een foto plaatsen maar krijg steeds een error. Bij mij duwt alles naar zijkant....

ik zal even een uitgebreid verslagje schrijven hieronder hoe het is gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Sjuul zei:

Fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker je tijd nemen om te genezen en op te knappen.

De borstband is maar tijdelijk en houdt je protheses op hun plek, je kunt vast gauw in een sportbh.

 

Beterschap ?

 

21 minuten geleden, Sjuul zei:

Fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker je tijd nemen om te genezen en op te knappen.

De borstband is maar tijdelijk en houdt je protheses op hun plek, je kunt vast gauw in een sportbh.

 

Beterschap ?

Hi Sjuul. Dank je. Ik heb al een sport bh aan. Band zit er nog overheen. Ik schrijf hieronder even een uitgebreid verslagje

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij dan mijn operatieverslag.

Gisteren moest ik me om 11.45 melden in het ziekenhuis te Sittard. De chirurgen van Mooi kliniek, maken gebruik van de operatiekamers van het ziekenhuis. Ik werd opgehaald en gebracht naar een ruimte met kluisjes. Kreeg een kluisje toegewezen en een operatieshort dat ik in een hokje aan moest trekken en verzocht daarna naar bed 416 te komen op de zaal. Ik vroeg nog wat ik met de sportbh moest doen maar dat moest ze na vragen. Zaal op gelopen.... immens groot iets van 18 bedden. Dat vond ik wel een beetje ongemakkelijk.

Zuster kwam terug en zei dat ik de bh moest uitdoen en op bed moest leggen. Zou terug komen met tee pcm zodra ik naar de ok zou gaan. Rond 13.00 kwam ze. PCM genomen en werd weggereden in bed. Toen kwam ik in een ruimte waar een lieve mevrouw me vroeg of ik een blok wilde.... dit werd aangeraden door dokter meesters. Ik zei dat ik niet wist wat dat was en ik ook niet bij dokter meesters was geweest. Ze zou het even navragen bij anesthesist. werd in een hoekje gezet en toen kwam de anesthesist. Wederom werd dokter meesters genoemd. Dus ik zei nee ik ben bij dokter Booi. O die heb ik niet gezien. Maar wilt u een blok. Ik begon toen heel erg te zweten van de spanning en ik zei excuses als ik ga stinken want ik begin te zweten. Toen zei hij dat hij wat in infuus zou spuiten om me rustig te maken en legde uit wat dat blok was. Dan spuiten ze pijnstiller in je zenuw. Nou prima zei ik doe maar. Dat doet hij aan de hand van echo apparaat.

Toen kwam dokter Booi aftekenen. Nog even gelachen en grapjes gemaakt en op naar de Ok. Opgevangen door een heel aardig team en ook nog gelachen en met Booi over vanalles gesproken want de anesthesist liet op zich wachten. Toen heb ik ze allemaal bedankt en Booi een box gegeven en gezegd dat ik ze later weer zou zien.

Toen ik wakker werd gemaakt riep ik: heb ik nu tieten? Later vroeg de zuster nog of ik wist wat ik gezegd had. Ze hadden er hartelijk om gelachen. Raketje gekregen en rond 16.30 naar zaal gebracht. Heb niet meer geslapen na narcose en voelde me meteen fit. Ook geen pijn. Broodje met kaas gegeten en gedronken en toen vroeg ze of ik pijnstiller wilde. Maar was niet nodig. Om 18.00 dronk ze toch aan dat ik PCM nam. Chirurg kwam langs want ik moest de martelband gaan dragen en zusters in zkh wisten niet hoe ze deze moesten aanbrengen. Toen vertelde de chirurg dat hij de 340 demi niet kon plaatsen was te groot en gekozen had voor 315 full. Daar schrok ik wel van en de eerste blik met bh aan vind ik ze ook erg klein.... Dus ben wel teleurgesteld. En nu met die band erom helemaal. Drukt ook alles naar zijkant. BH band maar zelf om gedaan en foto gemaakt en naar kliniek gestuurd. Dokter zei dat ik een M nodig had maar die hadden ze niet in zkh dus kreeg een s en ze konden niet zeggen of dat wel goed zat. Kliniek belde toen ik thuis was (ongeveer 1900) dat ze de foto hadden ontvangen en al aan Booi hadden laten zien. Zou allemaal prima zitten.

Vannacht niks geslapen van de rugpijn en schouderpijn door het recht zitten/liggen. Ik woon alleen en kan dus niet even kussen goed leggen. Voor de rest valt het me allemaal wel mee. Alleen erge druk op borstbeen waardoor ik slecht kan ademen. Is dat normaal die druk? En voel nu dat ze heel hard zijn en ik niet rechtop kan zitten. Daarnaast hele dikke buik en hoef eigenlijk bijna niet te plassen.

Gaas mag vandaag onder bh uit maar durf eigenlijk niet. Wil t ook niet zien... Vrijdag mag ik douchen. 19 sept hechtingen eruit en dan wordt band bekeken maar mogelijk moet deze langer om. Hij heeft borstplooi verlaagd zei hij ook nog. 

 

Nou dat was het even voor nu.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Forensica zei:

Hierbij dan mijn operatieverslag.

Gisteren moest ik me om 11.45 melden in het ziekenhuis te Sittard. De chirurgen van Mooi kliniek, maken gebruik van de operatiekamers van het ziekenhuis. Ik werd opgehaald en gebracht naar een ruimte met kluisjes. Kreeg een kluisje toegewezen en een operatieshort dat ik in een hokje aan moest trekken en verzocht daarna naar bed 416 te komen op de zaal. Ik vroeg nog wat ik met de sportbh moest doen maar dat moest ze na vragen. Zaal op gelopen.... immens groot iets van 18 bedden. Dat vond ik wel een beetje ongemakkelijk.

Zuster kwam terug en zei dat ik de bh moest uitdoen en op bed moest leggen. Zou terug komen met tee pcm zodra ik naar de ok zou gaan. Rond 13.00 kwam ze. PCM genomen en werd weggereden in bed. Toen kwam ik in een ruimte waar een lieve mevrouw me vroeg of ik een blok wilde.... dit werd aangeraden door dokter meesters. Ik zei dat ik niet wist wat dat was en ik ook niet bij dokter meesters was geweest. Ze zou het even navragen bij anesthesist. werd in een hoekje gezet en toen kwam de anesthesist. Wederom werd dokter meesters genoemd. Dus ik zei nee ik ben bij dokter Booi. O die heb ik niet gezien. Maar wilt u een blok. Ik begon toen heel erg te zweten van de spanning en ik zei excuses als ik ga stinken want ik begin te zweten. Toen zei hij dat hij wat in infuus zou spuiten om me rustig te maken en legde uit wat dat blok was. Dan spuiten ze pijnstiller in je zenuw. Nou prima zei ik doe maar. Dat doet hij aan de hand van echo apparaat.

Toen kwam dokter Booi aftekenen. Nog even gelachen en grapjes gemaakt en op naar de Ok. Opgevangen door een heel aardig team en ook nog gelachen en met Booi over vanalles gesproken want de anesthesist liet op zich wachten. Toen heb ik ze allemaal bedankt en Booi een box gegeven en gezegd dat ik ze later weer zou zien.

Toen ik wakker werd gemaakt riep ik: heb ik nu tieten? Later vroeg de zuster nog of ik wist wat ik gezegd had. Ze hadden er hartelijk om gelachen. Raketje gekregen en rond 16.30 naar zaal gebracht. Heb niet meer geslapen na narcose en voelde me meteen fit. Ook geen pijn. Broodje met kaas gegeten en gedronken en toen vroeg ze of ik pijnstiller wilde. Maar was niet nodig. Om 18.00 dronk ze toch aan dat ik PCM nam. Chirurg kwam langs want ik moest de martelband gaan dragen en zusters in zkh wisten niet hoe ze deze moesten aanbrengen. Toen vertelde de chirurg dat hij de 340 demi niet kon plaatsen was te groot en gekozen had voor 315 full. Daar schrok ik wel van en de eerste blik met bh aan vind ik ze ook erg klein.... Dus ben wel teleurgesteld. En nu met die band erom helemaal. Drukt ook alles naar zijkant. BH band maar zelf om gedaan en foto gemaakt en naar kliniek gestuurd. Dokter zei dat ik een M nodig had maar die hadden ze niet in zkh dus kreeg een s en ze konden niet zeggen of dat wel goed zat. Kliniek belde toen ik thuis was (ongeveer 1900) dat ze de foto hadden ontvangen en al aan Booi hadden laten zien. Zou allemaal prima zitten.

Vannacht niks geslapen van de rugpijn en schouderpijn door het recht zitten/liggen. Ik woon alleen en kan dus niet even kussen goed leggen. Voor de rest valt het me allemaal wel mee. Alleen erge druk op borstbeen waardoor ik slecht kan ademen. Is dat normaal die druk? En voel nu dat ze heel hard zijn en ik niet rechtop kan zitten. Daarnaast hele dikke buik en hoef eigenlijk bijna niet te plassen.

Gaas mag vandaag onder bh uit maar durf eigenlijk niet. Wil t ook niet zien... Vrijdag mag ik douchen. 19 sept hechtingen eruit en dan wordt band bekeken maar mogelijk moet deze langer om. Hij heeft borstplooi verlaagd zei hij ook nog. 

 

Nou dat was het even voor nu.

 

 

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan.

Maak je geen zorgen over de grootte, ik heb met 310 cc een volle d of een e cup (merkafhankelijk) dus dat zou bij jou ook heel gemakkelijk groter kunnen zijn als dat het nu lijkt.

Het zit nog allemaal in elkaar gepropt en hoog, maar dat gaat zich gauw ontplooien, over een week of 6 ziet het er al veel anders uit.

 

Blijf vooral veel drinken ook nu je vocht vast houdt, het is een normale reactie van je lichaam om het trauma te beschermen, als het lichaam merkt dat het genoeg vocht blijft krijgen gaat het dat vanzelf loslaten, dit duurt een paar dagen tot 2 weken. En vermijd de weegschaal maar even want het kan met gemak een paar kilo zijn.

 

De druk op het borstbeen kan ook een paar dagen aanhouden, dat is normaal en gaat weer weg zodra het vocht begint af te nemen.

 

Kussens stapelde ik op zo’n manier dat er geen randen waren want die gaan irriteren, 2 kleintjes waarbij de bovenste de onderste overlapt en daar een grotere overheen die ook niet met de rand in mijn rug kwam, even handigheid in krijgen en anders wil een hoekbank ook comfort bieden. Je mag de kussens goed leggen mits ze niet te zwaar zijn.

 

Het zal vandaag en morgen nog niet zo soepel gaan, maar daarna gaat het langzaam bergop.

 

Succes en beterschap ?

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Forensica zei:

Jeetje respect martelband met 37 graden! en dan 3 weken pfff. ik wilde ook een foto plaatsen maar krijg steeds een error. Bij mij duwt alles naar zijkant....

ik zal even een uitgebreid verslagje schrijven hieronder hoe het is gegaan. 

Haha ja lekker he... en ik las net in je verslag over dikke buik.

Veel water drinken en elk uur ff stukje lopen door t huis.  

nou meid, ik zwelde over mijn hele lichaam  heen.   Kleding zat te strak.  Was echt heel

dik ineens.  En die temperaturen hielpen natuurlijk niet echt mee.   

Ik had bloeduitstortingen op mn rug door de band en bh.   was zooo opgezwollen.  

1,5 week later was het vocht wel goed weg.   En bij mn borsten ook...?.   Die waren ook ineens veel kleiner.   Vind ik wel jammer. 

Want ook ik had wel wat grotere borsten gewild.  Ik heb een 335cc vormstabiele anatomische prothese met max projectie.

Maar er kon bij mij niet meer in, en ikkom van een tubulaire afwijking.   

Ik wilde niet persee heel groot hoor, wilde gewoon normale en wat grotere borsten.  En vooral heel natuurlijk en dat ogen ze zeker! 

Had eigenlijk graag 380/400 gewild.

Maar goed als ik toch ooit groter wilde dan kon ik wisselen.  

Je borsten blijven veranderen,  ik heb een heel onzeker proces door dir tubulaire afwijking.  En ik ben een pechvogel die veeeeel geduld moet hebben.

En had er geen vertrouwen in, en ineens tussen week 4 en week 5 een duidelijke en positieve verandering.  

Eindelijk kan ik wat blijer zijn met mn borsten.   Maar ik ben er nog lang niet...

 

Mijn borstplooien zijn ook flink omlaag gebracht, en het schijnt dat het zakken daardoor ook wat langer kan duren omdat in die huid geen rek zit. Is huid van je ribbenkast los gemaakt. 

Je kan door t verlagen van de borstplooien ook soms een scherpe vijnijdige pijn voelen aan de zijkanten ter hoogte van je bh band.  Dus dan weet je dat haha. 

Die band stabiliseert je protheses zodat ze niet omhoog komen en in de juiste positie vast groeien. 

En ja die kwaaltjes, nekpijn en schouderpijn en moeilijk ademen enz enz... herkenbaar en normaal.   

 

Maar hou vol, het houd echt op!

Heb je dual plane? Zoja heb je oefeningen gekregen om de borstspieren te ontspannen?  Want die hielpen mij echt goed.  Elk uur ff stukje lopen en die oefeningen doen.   

 Die eerste week is een dingetje en dat met name de eerste 2/3 dagen.

  Daarna word t beter. 

kussens achter je rug  en om je heen evt Je word vanzelf handiger in alles. 

 

Wat ik jammer vind is dat het wel wat rommelig er aan toe is gegaan he daar in t ziekenhuis?  Ook wat betreft die band..

Ik had die band al om toen ik wakker werd, en er stond een penstreep op, zodat ik zelf wist  hoe ver ik hem strak moest trekken.

 

 

??

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Forensica zei:

Hierbij dan mijn operatieverslag.

Gisteren moest ik me om 11.45 melden in het ziekenhuis te Sittard. De chirurgen van Mooi kliniek, maken gebruik van de operatiekamers van het ziekenhuis. Ik werd opgehaald en gebracht naar een ruimte met kluisjes. Kreeg een kluisje toegewezen en een operatieshort dat ik in een hokje aan moest trekken en verzocht daarna naar bed 416 te komen op de zaal. Ik vroeg nog wat ik met de sportbh moest doen maar dat moest ze na vragen. Zaal op gelopen.... immens groot iets van 18 bedden. Dat vond ik wel een beetje ongemakkelijk.

Zuster kwam terug en zei dat ik de bh moest uitdoen en op bed moest leggen. Zou terug komen met tee pcm zodra ik naar de ok zou gaan. Rond 13.00 kwam ze. PCM genomen en werd weggereden in bed. Toen kwam ik in een ruimte waar een lieve mevrouw me vroeg of ik een blok wilde.... dit werd aangeraden door dokter meesters. Ik zei dat ik niet wist wat dat was en ik ook niet bij dokter meesters was geweest. Ze zou het even navragen bij anesthesist. werd in een hoekje gezet en toen kwam de anesthesist. Wederom werd dokter meesters genoemd. Dus ik zei nee ik ben bij dokter Booi. O die heb ik niet gezien. Maar wilt u een blok. Ik begon toen heel erg te zweten van de spanning en ik zei excuses als ik ga stinken want ik begin te zweten. Toen zei hij dat hij wat in infuus zou spuiten om me rustig te maken en legde uit wat dat blok was. Dan spuiten ze pijnstiller in je zenuw. Nou prima zei ik doe maar. Dat doet hij aan de hand van echo apparaat.

Toen kwam dokter Booi aftekenen. Nog even gelachen en grapjes gemaakt en op naar de Ok. Opgevangen door een heel aardig team en ook nog gelachen en met Booi over vanalles gesproken want de anesthesist liet op zich wachten. Toen heb ik ze allemaal bedankt en Booi een box gegeven en gezegd dat ik ze later weer zou zien.

Toen ik wakker werd gemaakt riep ik: heb ik nu tieten? Later vroeg de zuster nog of ik wist wat ik gezegd had. Ze hadden er hartelijk om gelachen. Raketje gekregen en rond 16.30 naar zaal gebracht. Heb niet meer geslapen na narcose en voelde me meteen fit. Ook geen pijn. Broodje met kaas gegeten en gedronken en toen vroeg ze of ik pijnstiller wilde. Maar was niet nodig. Om 18.00 dronk ze toch aan dat ik PCM nam. Chirurg kwam langs want ik moest de martelband gaan dragen en zusters in zkh wisten niet hoe ze deze moesten aanbrengen. Toen vertelde de chirurg dat hij de 340 demi niet kon plaatsen was te groot en gekozen had voor 315 full. Daar schrok ik wel van en de eerste blik met bh aan vind ik ze ook erg klein.... Dus ben wel teleurgesteld. En nu met die band erom helemaal. Drukt ook alles naar zijkant. BH band maar zelf om gedaan en foto gemaakt en naar kliniek gestuurd. Dokter zei dat ik een M nodig had maar die hadden ze niet in zkh dus kreeg een s en ze konden niet zeggen of dat wel goed zat. Kliniek belde toen ik thuis was (ongeveer 1900) dat ze de foto hadden ontvangen en al aan Booi hadden laten zien. Zou allemaal prima zitten.

Vannacht niks geslapen van de rugpijn en schouderpijn door het recht zitten/liggen. Ik woon alleen en kan dus niet even kussen goed leggen. Voor de rest valt het me allemaal wel mee. Alleen erge druk op borstbeen waardoor ik slecht kan ademen. Is dat normaal die druk? En voel nu dat ze heel hard zijn en ik niet rechtop kan zitten. Daarnaast hele dikke buik en hoef eigenlijk bijna niet te plassen.

Gaas mag vandaag onder bh uit maar durf eigenlijk niet. Wil t ook niet zien... Vrijdag mag ik douchen. 19 sept hechtingen eruit en dan wordt band bekeken maar mogelijk moet deze langer om. Hij heeft borstplooi verlaagd zei hij ook nog. 

 

Nou dat was het even voor nu.

 

Van harte Beterschap en dat alles verder goed verloopt. Bij mij is het ook heel goed verlopen en ook via de Mooi Kliniek en het ziekenhuis. Na anderhalve week alles normaal. En ik hoop voor jou dat het ook zo voorspoedig verloopt. Ben blij dat je borsten hebt gekregen ook al denk je dat het groter had gekund. Ik wilde ook eerst 425 maar dr Meesters had dan de ingreep moeten veranderen. Anders was het niet mooi geworden gezien de leeftijd. Nu tevreden en blij dat alles zo is verlopen. Dus toi toi toi en groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de operatie goed is geslaagd, en wat niet past, dat past niet. Snap dat het jammer is, maar komt ongetwijfeld helemaal goed met de maat en zal mooi bij je lichaam passen. Ik krijg zeer wsl ook een martelband. Nou ja gelukkig is het maar een aantal weekjes en voor een heel goed doel. Sterkte met het herstel, hopelijk kun je een beetje comfortabele houding vinden of iemand die langskomt om je kussens even op te schudden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleiner???

met die 315 heb je meer projectie dan met de 340 hè. 

Vergis je niet, ander profile dus zegt het aantal cc niet zoveel meer. Als de breedte van de ene prothese niet past, dan moet je smaller en als dan de projectie toeneemt, heb je het maximaal haalbare geplaatst gekregen meid ;)

 

Een goed herstel!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, best_boobie zei:

Kleiner???

met die 315 heb je meer projectie dan met de 340 hè. 

Vergis je niet, ander profile dus zegt het aantal cc niet zoveel meer. Als de breedte van de ene prothese niet past, dan moet je smaller en als dan de projectie toeneemt, heb je het maximaal haalbare geplaatst gekregen meid

 

Een goed herstel!!

xxx

Ik begrijp dit niet zo goed...

Bij mij werd dat ook gezegd over projectie... ik wilde 380 en dat ging dus niet passen, maaaaar met 335 en de max projectie zou het neigen naar die 380.  

Ik snap die logica niet???   

Die projectie maakt het decollete toch?

Mij valt de grootte ook echt tegen, maar goed miss omdat alles nog niet helemaal mooi rond en gevuld is en die tepels wat ik je al vertelde.  

Mijn vriend zegt dat ik me aanstel en ik het gewoon al gewend ben of het zelf niet zie doordat ik wellicht andere verwachtingen heb en dat het een mooi formaat is en ik er echt op vooruit gegaan ben. 

(Maar hij houd niet van grote borsten en vind al snel iets te groot)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de prothese plat op een tafel legt bepaald de hoogte (dikte) de projectie.

Vaak heb je normaal, medium en maximaal, ( ook gebruiken ze er andere termen voor) in je borst bepaald het dus hoever je borsten naar voor komen.

Het kan dus zomaar zo zijn dat een prothese van 310 cc 4 cm naar voren komt en een prothese van 380 cc maar 2 cm naar voren komt.

Dan heb je nog de breedte, die moet echt aangepast worden aan je borst, als ze 13 cm in een borst duwen waar maar 11 cm plaats is wordt je borst breed en onnatuurlijk en loop je het risico om borsten te krijgen die onder je oksels eindigen.

Misschien is het nu wat duidelijker .

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Forensica zei:

Dat is idd duidelijke uitleg. Het is wat met die twins. Kliniek belde zojuist en mag morgen bij chirurg op spreekuur. Lieve dame die me gister ook al overstuur aan de lijn heeft gehad 

 

Oh wat fijn dat je morgen op spreekuur mag.

Ja ze zijn echt lief en hartelijk daar, verwelkomen je ook echt op die zelfde warme manier als je belt of binnen komt.

 

Ook bij mijn consult voor de ooglid correctie was ik zo blij met de sfeer daar, ik ga nergens anders meer als ik wat moet.

 

Ze doen zich echt alle moeite daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Sjuul zei:

Als je de prothese plat op een tafel legt bepaald de hoogte (dikte) de projectie.

Vaak heb je normaal, medium en maximaal, ( ook gebruiken ze er andere termen voor) in je borst bepaald het dus hoever je borsten naar voor komen.

Het kan dus zomaar zo zijn dat een prothese van 310 cc 4 cm naar voren komt en een prothese van 380 cc maar 2 cm naar voren komt.

Dan heb je nog de breedte, die moet echt aangepast worden aan je borst, als ze 13 cm in een borst duwen waar maar 11 cm plaats is wordt je borst breed en onnatuurlijk en loop je het risico om borsten te krijgen die onder je oksels eindigen.

Misschien is het nu wat duidelijker .

Aaah dat is helder?

Dankjewel voor de uitleg.

 

Welke staat nou voor de projectie?

Ik heb wie ik met rood aan gegeven.  De 335cc.

Weet jii dat? 

 

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, MW1986 zei:

Aaah dat is helder?

Dankjewel voor de uitleg.

 

Welke staat nou voor de projectie?

Ik heb wie ik met rood aan gegeven.  De 335cc.

Weet jii dat? 

 

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

5,6 cm projectie dus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:

 

5,6 cm projectie dus 

Aaaah thanks?

Wat houd dat vakje ernaast in met 100?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.