Ga naar inhoud

Forensica : 3 september 2019 : Dr. Booi : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

42 minuten geleden, Forensica zei:

Het blijft lastig he dames die projectie en cc ed. Het is ook heel lastig om een voorstelling te maken van hoe t wordt en wat je wilt. 

 

Ja klopt, dat is het ook, en dan heb je nog het verschil tussen dual plane, achter de spier en voor de spier wat ook nogal wat verschil in projectie geeft.

 

Buiten dat ogen borsten in de 70 tot 80 cm omtrek nog eens optisch een maat kleiner als dat ze in werkelijkheid zijn, pas als er een normale bh omheen gaat krijg je een reëel beeld omdat je dan pas een maat hebt ..

 

Je moet er echt voor gestudeerd hebben om te weten wat je in een borst plaatst, hoe je het plaatst en wat het uiteindelijke resultaat zal zijn ? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je uitleg @Sjuul

Dual plane geeft minder projectie dan ivm met dat prothese boven in achter spier zit?

Of juist meer projectie omdat het van boven juist drukt?

Of zeg ik nou wat geks?

Ik dacht met dual plane dat de borsten wat kleiner ogen als voor de spier...

En je hebt met dual plabe nog zo iets als drop&fluff ofzo.. weet ff niet meer hoe t heet? maar dan wordrn ze ook wat voller?

of heb ik t allemaal verkeerd ?

 

heel ingewikkeld allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update.

Vandaag even op spreekuur geweest bij Booi. Werd meteen vriendelijk ontvangen door de dame die me woensdag huilend te woord heeft gestaan. Heel bezorgd en lief.

Dokter Booi heeft me aan de hand van de voor foto uitleg gegeven. De afstand tussen mijn tepel en borstplooi is minimaal daarnaast hangt tepel vrij laag. Hij heeft de borstplooi al iets verlaagd om ruimte te creëren maar meer kon niet omdat dan de tepel te laag zou zitten. Daarnaast was de 340 te breed voor mijn smalle borstkast. Hij was bang dat dan een uni boob zou worden. Dit was echt het maximale. Hij was tevreden over hoe het eruit ziet en zei dat de band al af mag. Van ene kant natuurlijk heel blij maar van andere kant ook angst. Ik zou m minimaal 2 weken moeten dragen zei hij dinsdag en nu mag hij al na 2 dagen af. Bang dat ze weer terug gaan zitten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MW1986 zei:

Dankjewel voor je uitleg @Sjuul

Dual plane geeft minder projectie dan ivm met dat prothese boven in achter spier zit?

Of juist meer projectie omdat het van boven juist drukt?

Of zeg ik nou wat geks?

Ik dacht met dual plane dat de borsten wat kleiner ogen als voor de spier...

En je hebt met dual plabe nog zo iets als drop&fluff ofzo.. weet ff niet meer hoe t heet? maar dan wordrn ze ook wat voller?

of heb ik t allemaal verkeerd ?

 

heel ingewikkeld allemaal?

 

Ik heb zowel voor de spier gehad als nu dual plane en met dual plane ogen ze beduidend kleiner maar toch heb ik een d/e cup.

 

Het verschil tussen dual plane en voor de spier lijkt mij dat de borst wat hoger zit waardoor je wat meer bolling hebt bovenin. De spier past zich aan aan de prothese, de druk is niet echt heel hoog voor mijn gevoel.

 

Drop en fluff heeft alles te maken met het indalen van de protheses, de een voelt het, de ander niet. Ik heb er dus niets van gemerkt maar voelde wel heel

duidelijk dat de spier zich begon te ontspannen.

 

Helemaal achter de spier lijkt me de optie waarbij de meeste “vulling” in de borst gedaan moet worden omdat de prothese helemaal afgedekt is door de borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Forensica zei:

Even een update.

Vandaag even op spreekuur geweest bij Booi. Werd meteen vriendelijk ontvangen door de dame die me woensdag huilend te woord heeft gestaan. Heel bezorgd en lief.

Dokter Booi heeft me aan de hand van de voor foto uitleg gegeven. De afstand tussen mijn tepel en borstplooi is minimaal daarnaast hangt tepel vrij laag. Hij heeft de borstplooi al iets verlaagd om ruimte te creëren maar meer kon niet omdat dan de tepel te laag zou zitten. Daarnaast was de 340 te breed voor mijn smalle borstkast. Hij was bang dat dan een uni boob zou worden. Dit was echt het maximale. Hij was tevreden over hoe het eruit ziet en zei dat de band al af mag. Van ene kant natuurlijk heel blij maar van andere kant ook angst. Ik zou m minimaal 2 weken moeten dragen zei hij dinsdag en nu mag hij al na 2 dagen af. Bang dat ze weer terug gaan zitten....

Ik spreek jou al in pb??

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Ik heb zowel voor de spier gehad als nu dual plane en met dual plane ogen ze beduidend kleiner maar toch heb ik een d/e cup.

 

Het verschil tussen dual plane en voor de spier lijkt mij dat de borst wat hoger zit waardoor je wat meer bolling hebt bovenin. De spier past zich aan aan de prothese, de druk is niet echt heel hoog voor mijn gevoel.

 

Drop en fluff heeft alles te maken met het indalen van de protheses, de een voelt het, de ander niet. Ik heb er dus niets van gemerkt maar voelde wel heel

duidelijk dat de spier zich begon te ontspannen.

 

Helemaal achter de spier lijkt me de optie waarbij de meeste “vulling” in de borst gedaan moet worden omdat de prothese helemaal afgedekt is door de borstspier.

E cup? Hoeveel cc heb jij ook alweer? Rond of ana?

Ik heb anatomisch 335cc dual plane.  En draag 80D.  

Maar qua volume zien ze er echt niet als D uit hoor.

Maar goed, misschien door het tubulaire dat alles nog niet is zoals het hoort. 

Ben nog maar 6 weken en 4 dagen en dan veranderd natuurlijk nog van alles komende maanden en zeker met mijn voorsituatie.  Dus wie weet gaan ze er voller uitzien. Hoop het echt?

 

Kan je dat drop en fluff voelen joh...? 

Voelt dat dan vervelend of.. kan me er niks

bij voorstellen haha. 

En hoe merkte je dat je spieren zich ontspande? Kan je dat verwoorden of is dat lastig?  

Ik merk dat mn borsten wel zachter en soepeler aan t worden zijn .

Maar er boven op en aan de buitenzijdes nog hard.    Maar weet nou niet of dat gewoond het normale herstel is of het ontspannen van de spier..?  

Vanaf wanneer gebeurd dat gemiddeld ongeveer eigenlijk? 

 

Sorry ik overspoel je met vragen?

Maar ben heel dankbaar voor je antwoorden??

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, MW1986 zei:

E cup? Hoeveel cc heb jij ook alweer? Rond of ana?

Ik heb anatomisch 335cc dual plane.  En draag 80D.  

Maar qua volume zien ze er echt niet als D uit hoor.

Maar goed, misschien door het tubulaire dat alles nog niet is zoals het hoort. 

Ben nog maar 6 weken en 4 dagen en dan veranderd natuurlijk nog van alles komende maanden en zeker met mijn voorsituatie.  Dus wie weet gaan ze er voller uitzien. Hoop het echt?

 

Kan je dat drop en fluff voelen joh...? 

Voelt dat dan vervelend of.. kan me er niks

bij voorstellen haha. 

En hoe merkte je dat je spieren zich ontspande? Kan je dat verwoorden of is dat lastig?  

Ik merk dat mn borsten wel zachter en soepeler aan t worden zijn .

Maar er boven op en aan de buitenzijdes nog hard.    Maar weet nou niet of dat gewoond het normale herstel is of het ontspannen van de spier..?  

Vanaf wanneer gebeurd dat gemiddeld ongeveer eigenlijk? 

 

Sorry ik overspoel je met vragen?

Maar ben heel dankbaar voor je antwoorden??

 

 

 

Ik heb 310 cc rond, medium profiel.

Dual plane geplaatst. Optisch lijken ze op een c als ik ze bloot bekijk, in bh kan ik afhankelijk van het merk een e aan.

Had voorheen 210 rond, laag profiel voor de spier en optisch leken ze gigantisch maar het was een d cup.

 

Het schijnt vaak voor te komen bij 70 tot 80 cm omvang dat het optisch zeker een maat kleiner lijkt, waar dat aan ligt weet niemand.

 

Drop & Fluff, sommige vrouwen voelen borrelen in hun borsten en horen het “kraken” en ze voelen de protheses in 1 keer naar hun plekje zakken, ik heb het niet zo ervaren, lijkt me overigens ook een vreemde gewaarwording. 

 

De borstspieren spanden zich bij mij vooral ‘s nachts wanneer ik sliep en dus ontspannen was regelmatig als een kabel aan, allebei tegelijk, dat bleek dus het meegeven van de spier te zijn, die moet er uiteraard even aan wennen dat er iets tussen zit dus die kan uit zichzelf zo’n dingen gaan doen. Het is allemaal normaal volgens de arts, en ook hier op t forum bevestigde men dat.

Dit gebeurde overigens al vrij snel, in de eerste week na de plaatsing.

 

Het kan nog wel even duren voordat je borsten helemaal zacht zijn, de genezing duurt in totaal een jaar.

Dat ze nu zachter lijken te worden kan er aan liggen dat je protheses zich beginnen te ontplooien in het kapsel. Het is zich als het ware aan het zetten en aan het aanpassen aan de omgeving.

 

Zeker gaan ze nog anders uitzien, als je een half jaar verder bent ziet het er weer heel anders uit, ik ben nu 10 maanden po en zie ze nu nog steeds veranderen.

 

De gemiddelde vrouw hier op t forum vindt ze een tot anderhalf jaar na de ingreep pas op hun mooist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul

Op 7-9-2019 om 08:13, Sjuul zei:

Had voorheen 210 rond, laag profiel voor de spier en optisch leken ze gigantisch maar het was een d cup.

 

Het schijnt vaak voor te komen bij 70 tot 80 cm omvang dat het optisch zeker een maat kleiner lijkt, waar dat aan ligt weet niemand.

Bizar he, 100cc minder en dan toch groter ogen.  

Wat voor of achter de spier voor verschil kan maken.   

Ja en die 70tot80 maat, ook zo iets geks. Ik lees t dan ook echt voor t eerst door jou haaha.  

Dus je komt beter weg met 65

of 85?

Met 65 zie ik wel logica, want dan ben je echt smal, maar met 85 zie ik die logica niet.  

Lijkt mij hoe smaller het “frame” des te groter de boobs?

Op 7-9-2019 om 08:13, Sjuul zei:

Drop & Fluff, sommige vrouwen voelen borrelen in hun borsten en horen het “kraken” en ze voelen de protheses in 1 keer naar hun plekje zakken, ik heb het niet zo ervaren, lijkt me overigens ook een vreemde gewaarwording. 

Ja dat lijkt mij ook?

Nou ik heb van alles niks gehoord of gevoeld haha.

 

Op 7-9-2019 om 08:13, Sjuul zei:

De borstspieren spanden zich bij mij vooral ‘s nachts wanneer ik sliep en dus ontspannen was regelmatig als een kabel aan, allebei tegelijk, dat bleek dus het meegeven van de spier te zijn, die moet er uiteraard even aan wennen dat er iets tussen zit dus die kan uit zichzelf zo’n dingen gaan doen. Het is allemaal normaal volgens de arts, en ook hier op t forum bevestigde men dat.

Dit gebeurde overigens al vrij snel, in de eerste week na de plaatsing.

Kan even niet plaatsen wat je nou bedoeld?

snachts spande ze,  dus ontspannen was regelmatig als een kabel aan?

 

 

Op 7-9-2019 om 08:13, Sjuul zei:

Het kan nog wel even duren voordat je borsten helemaal zacht zijn, de genezing duurt in totaal een jaar.

Dat ze nu zachter lijken te worden kan er aan liggen dat je protheses zich beginnen te ontplooien in het kapsel. Het is zich als het ware aan het zetten en aan het aanpassen aan de omgeving.

Ja dat zie je echt overal terug.

 Zag gister fotos hier op t forum dat na 17

maanddn de borsten nog bleven veranderen!!

Dual plane, en ze waren alleen maar groter geworden. Van een strak klein formaat op 3 maanden po naar echt grotere mooie en volle natuurlijke borsten Echt bizar!  

Dus ik heb nog hoop?.

Want ik vind ze echt te klein voor mijn lichaam.  

1m68, 73kilo.  

Van boven 38/M en van onder 40/L.  

Dus zit voornamelijk op heupen billen en benen dus de borsten mogen er ook zijn. 

Wilde nooit hele grote borsten hoor.  Maar natuurlijk grotere en normale  borsten passend bij mijn lijf. 

Dus hoop echt dat het bij mij ook gebeurd en als ik ontevreden blijf weet ik zeker dat ik over een poos ga sparen er een wissel gaat komen.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, MW1986 zei:

@Sjuul

Bizar he, 100cc minder en dan toch groter ogen.  

Wat voor of achter de spier voor verschil kan maken.   

Ja en die 70tot80 maat, ook zo iets geks. Ik lees t dan ook echt voor t eerst door jou haaha.  

Dus je komt beter weg met 65

of 85?

Met 65 zie ik wel logica, want dan ben je echt smal, maar met 85 zie ik die logica niet.  

Lijkt mij hoe smaller het “frame” des te groter de boobs?

Ja dat lijkt mij ook?

Nou ik heb van alles niks gehoord of gevoeld haha.

 

Kan even niet plaatsen wat je nou bedoeld?

snachts spande ze,  dus ontspannen was regelmatig als een kabel aan?

 

 

Ja dat zie je echt overal terug.

 Zag gister fotos hier op t forum dat na 17

maanddn de borsten nog bleven veranderen!!

Dual plane, en ze waren alleen maar groter geworden. Van een strak klein formaat op 3 maanden po naar echt grotere mooie en volle natuurlijke borsten Echt bizar!  

Dus ik heb nog hoop?.

Want ik vind ze echt te klein voor mijn lichaam.  

1m68, 73kilo.  

Van boven 38/M en van onder 40/L.  

Dus zit voornamelijk op heupen billen en benen dus de borsten mogen er ook zijn. 

Wilde nooit hele grote borsten hoor.  Maar natuurlijk grotere en normale  borsten passend bij mijn lijf. 

Dus hoop echt dat het bij mij ook gebeurd en als ik ontevreden blijf weet ik zeker dat ik over een poos ga sparen er een wissel gaat komen.  

 

@Sjuul  ik heb t gevoel dat smorgens als ik opsta uit bed dat mn borsten even hun

positie moeten zoeken en zakken.  Is net of ze wat uit model zijn.  Ze Voelen ook echt anders dan.  Minder vol.  Kan t. Niet verwoorden.  Heel gek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Forensica zei:

@MW1986we houden hoop ?

Echt ook.  

Maar ik vind het Heel moeilijk dat loslaten en t even accepteren zoals t is.  

Ben ook teveel met borsten bezig.  Elke dag weer. 7 weken lang.  Googelen en lezen en vergelijken en mezelf bekijken in de spiegel.  Word gek van mezelf.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MW1986 zei:

@Sjuul  ik heb t gevoel dat smorgens als ik opsta uit bed dat mn borsten even hun

positie moeten zoeken en zakken.  Is net of ze wat uit model zijn.  Ze Voelen ook echt anders dan.  Minder vol.  Kan t. Niet verwoorden.  Heel gek. 

 

Ja vooral ‘s nachts spanden die spieren aan, zo sterk dat ik er wakker van werd.

Overdag ben je vaak toch al wat gespannen na die ingreep, je wil niets forceren en niets doen wat de genezing hindert (dat had ik tenminste) en je bent de hele dag met die borsten bezig.

 

Volgens Mooi was het een normale veel voorkomende reactie, niets om bezorgd over te worden.

 

Ja ook dat ze ‘s morgens in positie moesten komen was iets wat ik herken, ook voor het douchen als ze de hele dag in die knellende po bh hadden gezeten.

Na het douchen en dus een half uurtje zonder harnas zagen ze er heel anders uit.

 

Liefs Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Forensica zei:

Heel herkenbaar @MW1986. Het psychische/emotionele is heel zwaar en hebben we onderschat. Leef met je mee xx

Dat is juist zo fijn aan dit forum.... we weten allemaal waar we over praten. Of dat nou positief en/of negatief is.  We begrijpen elkaar en het is fijn om er over te kunnen praten!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Sjuul zei:

 

Ja vooral ‘s nachts spanden die spieren aan, zo sterk dat ik er wakker van werd.

Overdag ben je vaak toch al wat gespannen na die ingreep, je wil niets forceren en niets doen wat de genezing hindert (dat had ik tenminste) en je bent de hele dag met die borsten bezig.

 

Volgens Mooi was het een normale veel voorkomende reactie, niets om bezorgd over te worden.

 

Ja ook dat ze ‘s morgens in positie moesten komen was iets wat ik herken, ook voor het douchen als ze de hele dag in die knellende po bh hadden gezeten.

Na het douchen en dus een half uurtje zonder harnas zagen ze er heel anders uit.

 

Liefs Sjuul

Ohhh echt joh?!!

Ik merk snachts niks, en dan ben ik veel wakker snachts, want slaap heel slecht.  

De hele dag met borsten bezig zijn wel.  Om gek van te worden.  

 

Die bh kwestie, grappig dat je dat zegt, die herken ik ja haha.

Bh uit, en binnen een half uur voelen ze anders(voller??)  en zien ze er anders uit. 

Lijkt wel of die bh ze ff laat krimpen.  

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, MW1986 zei:

Ohhh echt joh?!!

Ik merk snachts niks, en dan ben ik veel wakker snachts, want slaap heel slecht.  

De hele dag met borsten bezig zijn wel.  Om gek van te worden.  

 

Die bh kwestie, grappig dat je dat zegt, die herken ik ja haha.

Bh uit, en binnen een half uur voelen ze anders(voller??)  en zien ze er anders uit. 

Lijkt wel of die bh ze ff laat krimpen.  

 

Xx

 

 

Ja daar lijkt het ook op of die bh ze laat krimpen, eigenlijk logisch ook want ze moeten op hun plek blijven de eerste weken totdat het kapsel gevormd is.

 

Slapen kon ik best goed ondanks dat ik de eerste week op de hoekbank gebivakkeerd heb met een stapel kussens.

Toen ik naderhand in mijn bed ging slapen ging het wat moeilijker met slapen ..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Ja daar lijkt het ook op of die bh ze laat krimpen, eigenlijk logisch ook want ze moeten op hun plek blijven de eerste weken totdat het kapsel gevormd is.

 

Slapen kon ik best goed ondanks dat ik de eerste week op de hoekbank gebivakkeerd heb met een stapel kussens.

Toen ik naderhand in mijn bed ging slapen ging het wat moeilijker met slapen ..

 

xx

Ohh maar ik draag normale bh’s hoor.

Ik heb PUR prothese’s en die zijn na 3 weken ingekapseld. 

Dus moest 3 weken dag en nacht een post operatieve bh samen met een borstband dragen.  

Morgen ben ik  alweer 7 weken PO.

Medisch nog heel vers natuurlijk,  maar voor mij klinkt t al weer zo ver?

 

Ik had de eerste week oxycodon samen met naproxen500, en door dat versuffende bijeffect van die oxycodon, sliep ik wel goed en fijn, ondanks die 37+temperaturen toen. 

Beetje half liggend met 2 kussens achter me en groot kussen onder mn knieholtes. 

En de ventilator?

De 2e week ging slapen ook nog aardig,

maar wel veel wakker en vroeg wakker.  

Toen had ik alleen nog de naproxen500 en die versuft niet geloof ik. 

Vanaf de 3e week echt ellendig.  

Die rug ligging werd er gek van. 

En nog steeds voornamelijk op mn rug.   

Kan beetje half gedraaid op mn zij liggen inmiddels, met een kussen tegen mij aan om mn arm op te leunen.   Maar lang kan ik niet zo liggen. 

Wat wel fijn is en wat compenseert, is dat ik alle bewegingen weer kan maken.  Beetje Strekken en  goed liggen en draaien en afzetten.   Als van ouds.. 

Die kleine dingetjes he...?

Ben benieuwd wanneer ik ook weer normaal als van ouds op mijn zij kan liggen ?

 

Xx 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, MW1986 zei:

Ohh maar ik draag normale bh’s hoor.

Ik heb PUR prothese’s en die zijn na 3 weken ingekapseld. 

Dus moest 3 weken dag en nacht een post operatieve bh samen met een borstband dragen.  

Morgen ben ik  alweer 7 weken PO.

Medisch nog heel vers natuurlijk,  maar voor mij klinkt t al weer zo ver?

 

Ik had de eerste week oxycodon samen met naproxen500, en door dat versuffende bijeffect van die oxycodon, sliep ik wel goed en fijn, ondanks die 37+temperaturen toen. 

Beetje half liggend met 2 kussens achter me en groot kussen onder mn knieholtes. 

En de ventilator?

De 2e week ging slapen ook nog aardig,

maar wel veel wakker en vroeg wakker.  

Toen had ik alleen nog de naproxen500 en die versuft niet geloof ik. 

Vanaf de 3e week echt ellendig.  

Die rug ligging werd er gek van. 

En nog steeds voornamelijk op mn rug.   

Kan beetje half gedraaid op mn zij liggen inmiddels, met een kussen tegen mij aan om mn arm op te leunen.   Maar lang kan ik niet zo liggen. 

Wat wel fijn is en wat compenseert, is dat ik alle bewegingen weer kan maken.  Beetje Strekken en  goed liggen en draaien en afzetten.   Als van ouds.. 

Die kleine dingetjes he...?

Ben benieuwd wanneer ik ook weer normaal als van ouds op mijn zij kan liggen ?

 

Xx 

 

 

 

 

Daar moet je ook weer even aan wennen aan het zijslapen, het kan nog even gevoelig blijven. Als het kapsel klaar is dan is het genezingsproces nog niet afgerond .. Maar dat gaat elke dag beter en langzaam maar zeker ga je toch weer terug naar je oude vertrouwde ligging.

Af en toe word ik wakker op mijn buik en zelfs dat gaat goed, ondanks dat dat eigenlijk nooit mijn favoriete houding is geweest.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Sjuul zei:

 

Daar moet je ook weer even aan wennen aan het zijslapen, het kan nog even gevoelig blijven. Als het kapsel klaar is dan is het genezingsproces nog niet afgerond .. Maar dat gaat elke dag beter en langzaam maar zeker ga je toch weer terug naar je oude vertrouwde ligging.

Af en toe word ik wakker op mijn buik en zelfs dat gaat goed, ondanks dat dat eigenlijk nooit mijn favoriete houding is geweest.

 

xx

Als ik t over de duivel heb...  

gister toen ik in bed kroop direct op mijn zij gaan liggen en t kussentje erbij, heerlijk weer onder de de dikke deken gekropen en weliswaar heel lang kunnen blijven liggen op mn zij.

Maaaaaar 4:30 klaar wakker pfff en 06:00 de wekker en toen was ik juist moe en ik lag weer lekker.   Altijd zo he grrrrr!!

Nee het genezen duurt voorlopig nog wel even he?  Staat dat gelijk aan het settelen en vormen van de borsten?  Want dat gaat ook nog heel lang door voordat alles echt op zn plek zit toch.   Je zou denken dat het het hele proces incl genezen dan echt klaar is.  

Ohh word je echt op je buik wakker?? Lijkt mij zo gek haha.

ik heb nog nooit op mn buik geslapen.  

Ik ben een echte zijslaper.

 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MW1986 zei:

Als ik t over de duivel heb...  

gister toen ik in bed kroop direct op mijn zij gaan liggen en t kussentje erbij, heerlijk weer onder de de dikke deken gekropen en weliswaar heel lang kunnen blijven liggen op mn zij.

Maaaaaar 4:30 klaar wakker pfff en 06:00 de wekker en toen was ik juist moe en ik lag weer lekker.   Altijd zo he grrrrr!!

Nee het genezen duurt voorlopig nog wel even he?  Staat dat gelijk aan het settelen en vormen van de borsten?  Want dat gaat ook nog heel lang door voordat alles echt op zn plek zit toch.   Je zou denken dat het het hele proces incl genezen dan echt klaar is.  

Ohh word je echt op je buik wakker?? Lijkt mij zo gek haha.

ik heb nog nooit op mn buik geslapen.  

Ik ben een echte zijslaper.

 

xx

 

 

 

 

Het kan goed kloppen dat het genezingsproces gelijk staat aan het settelen en vormen van de borsten.

Ik lees regelmatig dat ze na een jaar, anderhalf jaar nog steeds verbeteren en mooier worden.

 

Doodeng om op mijn buik wakker te worden ?, ik ben helemaal geen buikslaper maar lig het liefst op mijn linker zij.

Dan word je dus wakker en voelt de protheses echt zitten, als een kussentje in je borst, ik word er dan ook echt wakker van als ik op de buik terecht kom omdat ik het niet prettig vind en in mijn achterhoofd toch wel de gedachte heb “stel je voor ze scheuren” ..

 

Je hebt dus niet echt een fijne nacht achter de rug, hopelijk gaat het vannacht beter xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.