Ga naar inhoud

Kim1979 : 27 september 2019 : Dr. Van Dam : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi✌️

 

Ik ben Kim, 39 jaar en denk al vanaf mijn 20e aan borstvergroting. Inmiddels heb twee tienerdochters en heb ik toch echt de knoop doorgehakt. Op 27 september zal mijn bv plaatsvinden bij Bergmanclinics. Super spannend, maar ook erg veel zin in. Zijn er meerdere die de komende maanden een bv gepland hebben staan. Is wel fijn om de spanning vooraf te kunnen delen. Uiteraard ook erg benieuwd naar mensen die de bv net gehad hebben? groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Kim1979 zei:

Hoi✌️

 

Ik ben Kim, 39 jaar en denk al vanaf mijn 20e aan borstvergroting. Inmiddels heb twee tienerdochters en heb ik toch echt de knoop doorgehakt. Op 27 september zal mijn bv plaatsvinden bij Bergmanclinics. Super spannend, maar ook erg veel zin in. Zijn er meerdere die de komende maanden een bv gepland hebben staan. Is wel fijn om de spanning vooraf te kunnen delen. Uiteraard ook erg benieuwd naar mensen die de bv net gehad hebben? groetjes Kim

Hoi hoi

 

Welkom hier!!

Wat goed dat je de knoop doorgehakt hebt! Zal een dikke knoop geweest zijn na al die jaren hè ;)

Hopelijk kun je straks de tijd nemen om te herstellen, zodat je zo lang mogelijk, probleemloos, kunt genieten van je nieuwe boobs :)

 

Rechtsboven zit een zoekbalk. Als je dan bijvoorbeeld zoekt op ‘juni’ of ‘juli’ dan kom je de recente verhalen tegen. 

Zo kun je ook zoeken naar meiden die ook in september al een operatiedatum hebben staan. 

 

Heb je ook al een pc?

En wat is je voorsituatie en wat ga je krijgen?

Ik pas je topictitel even aan en verhuis je al naar de operatieverslagen. Zo kun je dit topic blijven gebruiken, ook ná je operatie, en heb je al je updates handig bij elkaar staan. Zo blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel? vind het ook reuze spannend hoor.. 

Ik heb nu een kleine b cub, 75 a/b, daardoor mij nooit 100% vrouwelijk gevoeld. Ik laat mij opereren bij drs. D van Dam bij bergmanclinics. 

Tot nu toe is de keus mentor,  via dual plan, rond, 350 cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Kim1979 zei:

Haha ja duurt nog even inderaad?

Ga eerst nog op vakantie en moest vrij nemen op mijn werk? twee weken verlof zal vast genoeg zijn hoop ik?

Hey!

 

Ik had ook twee weken vrij en ging toen weer aan de slag. Dit was te doen!

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Kim1979 zei:

Haha ja duurt nog even inderaad?

Ga eerst nog op vakantie en moest vrij nemen op mijn werk? twee weken verlof zal vast genoeg zijn hoop ik?

Beetje afhankelijk van welk werk je doet en wat je eigen pc hierover zegt :)

Bij kantoorwerk zou het genoeg moeten zijn idd :35: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Kimmmmmm zei:

Hey!

 

Ik had ook twee weken vrij en ging toen weer aan de slag. Dit was te doen!

Succes met aftellen!

Ja, inderdaad kantoorwerk en pc had gezegd dat dit voldoende is. Ik hoop het, want kan niet langer wegblijven van het werk. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Dames, op vrijdag 27 september krijg ik dan mijn eindelijk mijn borstvergroting. Gekozen is voor ronde protheses, dual plane, 375 cc... Ik ben zo benieuwd naar het resultaat. Ik heb al regelmatig gekeken in de galerij en zie zoveel verschillende protheses voorbij komen met prachtig resultaat.. Wie is er ook binnenkort aan de beurt? Leuk om elkaar op de hoogte te houden.. En wellicht mentaal elkaar te kunnen steunen. 

 

Ik word ook wel onrustig van de verschillende topics.. Dat het erg tegenviel en dan twijfel ik weer over het aantal cc, bij de één vallen de borsten best groot uit en bij de ander weer best klein.. Ik ben benieuwd hoe jullie het ervaren en of jullie er naar uit kijken of juist erg spannend vinden.. 

 

Lieve groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Kim1979 zei:

Hoi Dames, op vrijdag 27 september krijg ik dan mijn eindelijk mijn borstvergroting. Gekozen is voor ronde protheses, dual plane, 375 cc... Ik ben zo benieuwd naar het resultaat. Ik heb al regelmatig gekeken in de galerij en zie zoveel verschillende protheses voorbij komen met prachtig resultaat.. Wie is er ook binnenkort aan de beurt? Leuk om elkaar op de hoogte te houden.. En wellicht mentaal elkaar te kunnen steunen. 

 

Ik word ook wel onrustig van de verschillende topics.. Dat het erg tegenviel en dan twijfel ik weer over het aantal cc, bij de één vallen de borsten best groot uit en bij de ander weer best klein.. Ik ben benieuwd hoe jullie het ervaren en of jullie er naar uit kijken of juist erg spannend vinden.. 

 

Lieve groetjes Kim

Hoi hoi

Speciaal hiervoor hebben we de clubs voor gold en platinum members opgericht :)
Als je zoekt op 'september' in de zoekbalk, zie je wie er allemaal in september geopereerd wordt. Ben je ook gold of platinum member, dan kun je je aansluiten bij de september club (kijk maar eens bij de clubs en doe een aanvraag, dan zal ik zodra ik tijd heb, de regels toezenden).
De meiden die bronze of silver member zijn, kunnen uiteraard gewoon blijven kletsen in de normale operatieverslagen topics. 
Dat wordt trouwens ook van de clubmeiden verwacht, dat ze wel nog de normale updates in hun eigen topic doen, de club is gewoon extra :)

Zo houden we het een beetje overzichtelijk, en daarom wil ik dit topic ook liefst sluiten. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :)
Anders vinden meiden straks de ervaringen die jullie delen niet meer, daar waar ze horen ;) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo lieve meiden, 

 

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Kim, 39 jaar getrouwd en moeder van twee tienermeiden. 

Aankomende vrijdag is het zover. Na 20 jaar nadenken is het dan eindelijk zover. Borstvergroting gepland staan om 09.30 uur bij bergmanclinics in Hilversum. Ik mag mij om 07.25 uur melden. Zo spannend!!! Zo benieuwd naar het resultaat!! Maar tegelijkertijd ook zoveel zin in.. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Desert-Rose zei:

@Kim1979

 

Hoi hoi,

 

Ik heb eventjes al je topics samengevoegd, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor je verslag en ook voor alle verdere updates, zo staat dan alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar.

 

Veel succes de 27e

Dank je wel! Ik heb ook foto's geplaatst, maar volgens mij op verkeerde plek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, best_boobie zei:

Waarom denk je dat ze op de verkeerde plek staan?

Ik zie dat je een privé album aangemaakt hebt met je voorsituatie. Was dat ook de bedoeling?

 

xx BB

Ja, ik snapte het niet helemaal.. Maar zie inderdaad nu privé topic. Maar hoe voeg ik daar mensen aan toe als ze ernaar vragen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.