Ga naar inhoud

Kim1979 : 27 september 2019 : Dr. Van Dam : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Bemeltje zei:

Jaaa beetje dubbel! Zin in het resultaat maar eigenlijk vind ik het rete eng. Ergens denk ik toch ook: WTF waar ben ik mee bezig??? Hahahha

Heel herkenbaar hoor???hebben we dat in ieder geval gemeen. Maar ik ga vanaf nu echt proberen te genieten❤️want deze droom heb ik 20 jaar op gewacht?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kim1979 zei:

Ja, ik snapte het niet helemaal.. Maar zie inderdaad nu privé topic. Maar hoe voeg ik daar mensen aan toe als ze ernaar vragen? 

In je album gaan staan en dan zie je staan: manage album, of bewerk album.
Daar op klikken en dan zie je ergens staan dat je mensen kunt toevoegen als je naar beneden scrollt. Daar de naam van het lid invullen. Geen @ ervoor, alleen maar de naam. Daarna wel even de juiste naam aanklikken uit de suggesties die eronder komen te staan. En daarna opslaan :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Bemeltje zei:

Zo is het! Ik heb ook gezegd vanaf het moment dat de datum vast stond. Nu verstand op nul, de keuze is gemaakt. Ik wacht er al 10 jaar op, dat vond ik al lang. Dus kan me er wat bij voorstellen, 20 jaar!! Nog eventjes... 

We duimen voor elkaar??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, best_boobie zei:

In je album gaan staan en dan zie je staan: manage album, of bewerk album.
Daar op klikken en dan zie je ergens staan dat je mensen kunt toevoegen als je naar beneden scrollt. Daar de naam van het lid invullen. Geen @ ervoor, alleen maar de naam. Daarna wel even de juiste naam aanklikken uit de suggesties die eronder komen te staan. En daarna opslaan

 

xxx

Ah super! ?Dank je wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden?

Gisteren was mijn dag, lang op gewacht en nu dan eindelijk die borstvergroting. Ik had last van gezonde spanning. 

Ik moest om 07.30 bij de kliniek zijn. Het ging vrij vlot allemaal. Ik werd opgehaald en klaar gemaakt voor de OK. Super leuk team, maakte grapjes en voordat ik het wist was ik in dromenland. Die narcose mag ik iedere dag wel krijgen, heerlijk! 

Toen ik eenmaal wakker was, mocht ik terug naar mijn kamer, waar mijn lieve mannetje 3 uur op mij had gewacht. 

Ik besefte al snel dat mijn borsten er echt zaten, wat een pijn? 

Ik kan er vanaf nu geen mooi verhaal van maken, sorry! De pijn gisteren en vannacht vond ik extreem. Pijn op de borst, steken, Ademhaling, gewoon echt vreselijk. Kon mijn drinken nog niet pakken, lopen was ook heftig. Niet leuk! Maar heb ik het ervoor over? Ja, 100%❤️Ik hoop op een voorspoedig herstel. 

Je leest op dit Forum allerlei verschillende verhalen met ieder zijn eigen ervaring en eigen herstel. ?

Ik zal regelmatig foto's plaatsen om de verschillen bij te houden. Ze staan nu op knappen ??.. Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey meis! Haha, de narcose is best gaaf om mee te maken he?? Het zal inderdaad

meeega strak staan de komende dagen! Probeer een goede medicijnspiegel op te bouwen, dit werkt heel goed tegen de pijn. En ga lekker op de bank liggen met een dekentje, het komt helemaal goed! Maak je in ieder geval geen zorgen en probeer het over je heen te laten komen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zitten er!! Gefeliciteerd ?

Rustig aan doen, veel liggen maar geregeld ook kort even wat bewegen, goed voor je bloedsomloop en vochtverlies. Het is nu even doorbijten maar over een dag of 3/4 zul je zien dat je al meer kan, echt! Ik kon vanaf eind dag 3 zelf naar de wc haha, dat was mn eerste mijlpaal. 

 

Succes komende dagen, het is het vast waard!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, vithoufiore zei:

Ze zitten er!! Gefeliciteerd ?

Rustig aan doen, veel liggen maar geregeld ook kort even wat bewegen, goed voor je bloedsomloop en vochtverlies. Het is nu even doorbijten maar over een dag of 3/4 zul je zien dat je al meer kan, echt! Ik kon vanaf eind dag 3 zelf naar de wc haha, dat was mn eerste mijlpaal. 

 

Succes komende dagen, het is het vast waard!

Dank je wel!.. Het is idd echt afzien, maar we moeten het ervoor over hebben he?op welke dag zit jij nu en hoe voel je je? Hou je ook foto's bij.. Ik heb net nieuwe geplaatst, maar volgens mij in verkeerd album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Kim1979 zei:

Dank je wel!.. Het is idd echt afzien, maar we moeten het ervoor over hebben he?op welke dag zit jij nu en hoe voel je je? Hou je ook foto's bij.. Ik heb net nieuwe geplaatst, maar volgens mij in verkeerd album?

 

Ik zag je album inderdaad al! Had al gereageerd ;). Je hebt hem wel openbaar staan, weet niet of je dat wat uitmaakt? Als je onder je album ergens “reviews” ofzo ziet staan, kun je daarop klikken en switchen naar “reacties”, mocht je het niet kunnen vinden. 

 

Ik ben nu 7 dagen PO, het gaat allemaal nog niet heel voorspoedig maar het gaat. Ik houd een album bij, kan je toevoegen als je wil? Heb hem op prive staan, al staat in mijn topic ook het een en ander wel aan foto’s maar niet post OP

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Kim1979 zei:

Ja, ik raak soms helemaal in de war, haha. Ja, bij de een gaat het sneller dan bij de ander, we moeten geduld hebben. Ben je al wel buiten geweest of ook nog niet. 

 

Je mag mij wel toevoegen?

 

Ga je nu toevoegen! En ja ik plan elke dag minimaal 1x maar sinds gister 2x per dag een wandelingetje buiten te maken. Even mee naar de dichtstbijzijnde supermarkt, of gewoon een klein blokkie om. Dit heb ik vanaf dag 1 PO gedaan. Eerst echt schuifelend en met 1km per uur ofzo haha, inmiddels loop ik alweer op een iets normaler tempo maar nog steeds beetje op de rem, en echt niet ver! Doe liever wat vaker een korter stukje dan 1x een lange.

 

Jij al buitenlucht gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kim1979 zei:

Dank je wel!.. Het is idd echt afzien, maar we moeten het ervoor over hebben he?op welke dag zit jij nu en hoe voel je je? Hou je ook foto's bij.. Ik heb net nieuwe geplaatst, maar volgens mij in verkeerd album?

 

Hey, jaa doe ik! Ik zal ze nog even updaten in m’n album haha! Ik zit op dag 10! Heb nu echt wel een branderig gevoel over de borsten heen en heel af en toe maar pcm nodig als pijnstilling. Gisteravond even wezen terrassen maar dat was toch net te heftig. De borsten zwollen op als heliumballonnen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word allemaal snel weer beter?

 

goed herstel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Imker zei:

Wat zien ze er mooi uit!

hoe gaat het vandaag? De eerste dagen zullen inderdaad pittig zijn. Benieuwd naar je herstel en mooi om te horen dat je het allemaal waard vindt?

Hoi Imker, 

Ik vind het echt pittig.. Wel lekker gedouched vandaag, dat was zo fijn?wel zittend op een stoel hoor, want zolang staan kan ik niet. Verder last van ribben en rug?‍♀️en borsten die laten voelen dat ze er echt zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Nacht 2 doorgekomen. Geslapen van 11.00 tot 05.45 uur. Ik werd wakker met helse stekende pijnen in mijn borsten. Het was werkelijk om te janken. Vervolgens bed uit en naar beneden, hartstikke stijf, maar na de pijnstillers ging het wat beter. Ik kan ook sinds donderdag (dag voor operatie) niet meer naar het toilet. Buikpijn, opgeblazen, alsof ik hoogzwanger ben?nu begonnen aan zakjes in de hoop dat het op gang gaat komen. Ik zit nu op dag 3 en hoop dat het gauw beter gaat. Als je mij nu vraagt doe je het nog een keer dsn is het antwoord NEE. Ik hoop dat het resultaat er mag zijn straks. Sorry lieve dames, hier geen mooie verhalen dat het allemaal wel meevalt. De pijn is vreselijk ?kan niks, totaal afhankelijk.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Kim1979 zei:

Update:

Nacht 2 doorgekomen. Geslapen van 11.00 tot 05.45 uur. Ik werd wakker met helse stekende pijnen in mijn borsten. Het was werkelijk om te janken. Vervolgens bed uit en naar beneden, hartstikke stijf, maar na de pijnstillers ging het wat beter. Ik kan ook sinds donderdag (dag voor operatie) niet meer naar het toilet. Buikpijn, opgeblazen, alsof ik hoogzwanger ben?nu begonnen aan zakjes in de hoop dat het op gang gaat komen. Ik zit nu op dag 3 en hoop dat het gauw beter gaat. Als je mij nu vraagt doe je het nog een keer dsn is het antwoord NEE. Ik hoop dat het resultaat er mag zijn straks. Sorry lieve dames, hier geen mooie verhalen dat het allemaal wel meevalt. De pijn is vreselijk ?kan niks, totaal afhankelijk.. 

 

Hou vol! Bij mij werd het aan het eind van dag 3 PO (dus savonds) opeens een stuk beter. Hopelijk biedt dat perspectief? Rustig aan doen, even heel erg op de tandjes bijten. Over een week ben je alweer vergeten hoe erg de pijn nu was, echt! 

Bij mij helpt psylliumvezels heeeel erg voor de stoelgang (gewoon een eetlepel of wat door yoghurt of smoothie doen). Zakjes en laxeertabletten hielpen bij mij niet voldoende. Dus mocht het niet op gang komen, denk daar nog eens aan!

 

Kop op, even doorbijten, you'll be fine uiteindelijk! ❤️  Het is voor een goed doel :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, vithoufiore zei:

 

Hou vol! Bij mij werd het aan het eind van dag 3 PO (dus savonds) opeens een stuk beter. Hopelijk biedt dat perspectief? Rustig aan doen, even heel erg op de tandjes bijten. Over een week ben je alweer vergeten hoe erg de pijn nu was, echt! 

Bij mij helpt psylliumvezels heeeel erg voor de stoelgang (gewoon een eetlepel of wat door yoghurt of smoothie doen). Zakjes en laxeertabletten hielpen bij mij niet voldoende. Dus mocht het niet op gang komen, denk daar nog eens aan!

 

Kop op, even doorbijten, you'll be fine uiteindelijk! ❤️  Het is voor een goed doel

Lief berichtje❤️ik kan mij er nu nog niks bij voorstellen ?‍♀️ik voel me zo'n wrak en afschuwelijk lelijk.. Vies ook, vette huid, rood gezicht, opgezwollen buik en borsten?

 

Je tip neem ik zeker mee in overweging, mijn mannetje gaat het straks halen. Dan neem ik het beide, dan zou het toch goed moeten komen?

 

Bedankt voor je lieve woorden?dat is heel fijn❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Kim1979 zei:

Lief berichtje❤️ik kan mij er nu nog niks bij voorstellen ?‍♀️ik voel me zo'n wrak en afschuwelijk lelijk.. Vies ook, vette huid, rood gezicht, opgezwollen buik en borsten?

 

Je tip neem ik zeker mee in overweging, mijn mannetje gaat het straks halen. Dan neem ik het beide, dan zou het toch goed moeten komen?

 

Bedankt voor je lieve woorden?dat is heel fijn❤️

 

Oh ik kan het me helemaal voorstellen, dat wat je beschrijft over vies vet en opgezwollen haha. Vette huid (hoofd en borsten) heb ik nu nog steeds, dus dat blijft helaas nog even denk ik.. Ik ben uit ellende op een gegeven moment naar de kapper gegaan om mijn haar te laten wassen want ik voelde me zó ranzig. Nu overigens nog steeds een beetje, kan mn oksels etc niet scheren haha (moet je nagaan, kun je douchen, ga je je ergeren aan het niet-scheren.. zo blijven we bezig he haha). 

 

Hoop dat een zakje en het psyllium iets voor je doet, dat het net zo helpt als bij mij. Je moet niet te lang verstopt blijven, dan wordt het echt een bevalling, echt niet prettig. Die psyllium haal ik overigens altijd bij een natuurwinkel ofzo, die hebben het meestal wel. 

 

Sterkte met deze dag doorbijten, ik ben ook nog steeds voornamelijk bed-bound dus mocht je je gal willen spuwen staat PB altijd open, het is niet alsof ik iets beters te doen heb ?

 

Komt goed!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.