Ga naar inhoud

Kim1979 : 27 september 2019 : Dr. Van Dam : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Oohhh wat vervelend dat je je zo voelt en zoveel pijn hebt. Ik had er iets minder last van. Maar als je aan mij vragen doe je het nog een keer, zeg ik ook NEE! 
 

dat vieze gevoel heb ik de eerste week ook gehad. Nu soms ook nog wel eens. Ik ben bijna twee weken PO. Het komt denk ik ook omdat je je haren niet goed kan doen. Ik kan sommige kleding niet aan. Straks shirtjes of broeken lukt me niet. Ik kreeg de knoop bijv. Niet dicht. Dat geeft mij ook een vervelend gevoel. Ik ging mij met Unicura zeep wassen. Die geur van de zeep geeft mij al een schoon gevoel hihi. Door die zeep voelde ik mij schoner. Daarna smeert mijn vriend me in met rituals bodylotion. Dan ruik ik lekker en ook dat geeft mij een fijn gevoel. Ik heb vorige week ook twee leuke huispakken gekocht. Het is vaak ook psychologisch dingetje. 
 

Bij mij was na 3a4 dagen de pijn ook minder. Nu kan ik zowat alles weer en is het strakke gevoel ook weg. Het komt alleen nog op als ik wat heb gedaan. 
zoals de andere ook al zeggen. Het komt echt goed. Ook al lijkt het nu misschien niet zo.ik hoop dat je je snel beter voelt!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Xritt zei:

Oohhh wat vervelend dat je je zo voelt en zoveel pijn hebt. Ik had er iets minder last van. Maar als je aan mij vragen doe je het nog een keer, zeg ik ook NEE! 
 

dat vieze gevoel heb ik de eerste week ook gehad. Nu soms ook nog wel eens. Ik ben bijna twee weken PO. Het komt denk ik ook omdat je je haren niet goed kan doen. Ik kan sommige kleding niet aan. Straks shirtjes of broeken lukt me niet. Ik kreeg de knoop bijv. Niet dicht. Dat geeft mij ook een vervelend gevoel. Ik ging mij met Unicura zeep wassen. Die geur van de zeep geeft mij al een schoon gevoel hihi. Door die zeep voelde ik mij schoner. Daarna smeert mijn vriend me in met rituals bodylotion. Dan ruik ik lekker en ook dat geeft mij een fijn gevoel. Ik heb vorige week ook twee leuke huispakken gekocht. Het is vaak ook psychologisch dingetje. 
 

Bij mij was na 3a4 dagen de pijn ook minder. Nu kan ik zowat alles weer en is het strakke gevoel ook weg. Het komt alleen nog op als ik wat heb gedaan. 
zoals de andere ook al zeggen. Het komt echt goed. Ook al lijkt het nu misschien niet zo.ik hoop dat je je snel beter voelt!

Voel me gewoon echt een zacht gekookt eitje, blehhhhhh laten we er vanuit gaan dat het vanaf vandaag beter gaat... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Kim1979 zei:

Update:

Nacht 2 doorgekomen. Geslapen van 11.00 tot 05.45 uur. Ik werd wakker met helse stekende pijnen in mijn borsten. Het was werkelijk om te janken. Vervolgens bed uit en naar beneden, hartstikke stijf, maar na de pijnstillers ging het wat beter. Ik kan ook sinds donderdag (dag voor operatie) niet meer naar het toilet. Buikpijn, opgeblazen, alsof ik hoogzwanger ben?nu begonnen aan zakjes in de hoop dat het op gang gaat komen. Ik zit nu op dag 3 en hoop dat het gauw beter gaat. Als je mij nu vraagt doe je het nog een keer dsn is het antwoord NEE. Ik hoop dat het resultaat er mag zijn straks. Sorry lieve dames, hier geen mooie verhalen dat het allemaal wel meevalt. De pijn is vreselijk ?kan niks, totaal afhankelijk.. 

Pff wat vervelend zeg! Maar er is uiteindelijk licht aan de tunnel, althans daar ga ikzelf ook van uit anders wordt het voor mij straks ook heel zwaar hahaha. 

 

Maar ook goed dat je hier gewoon lekker eerlijk bent, maakt het voor iedereen ook weer realistisch dat je ook kapot kan gaan van de pijn. 

Je gewoon goed laten verwennen de komende dagen!

 

Ik hoop dat het voor jou heel snel beter gaat, komt allemaal zeker goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Imker zei:

Pff wat vervelend zeg! Maar er is uiteindelijk licht aan de tunnel, althans daar ga ikzelf ook van uit anders wordt het voor mij straks ook heel zwaar hahaha. 

 

Maar ook goed dat je hier gewoon lekker eerlijk bent, maakt het voor iedereen ook weer realistisch dat je ook kapot kan gaan van de pijn. 

Je gewoon goed laten verwennen de komende dagen!

 

Ik hoop dat het voor jou heel snel beter gaat, komt allemaal zeker goed?

Ja, ik hoop dat er weer een lichtje gaat branden inderdaad. Ik lees zoveel verschillende verhalen en ik kan het momenteel niet mooier maken dan ik het ervaar en voel. Uiteraard hoop ik dat jij er gewoon doorheen gaat hoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Kim1979 zei:

Ja, ik hoop dat er weer een lichtje gaat branden inderdaad. Ik lees zoveel verschillende verhalen en ik kan het momenteel niet mooier maken dan ik het ervaar en voel. Uiteraard hoop ik dat jij er gewoon doorheen gaat hoor?

Uiteindelijk wel gelukkig! Voelde me dik, lelijk en vies en dat niks kunnen doen brak me echt! Maar gelukkig is het allemaal maar tijdelijk, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Stephh90 zei:

Uiteindelijk wel gelukkig! Voelde me dik, lelijk en vies en dat niks kunnen doen brak me echt! Maar gelukkig is het allemaal maar tijdelijk, 

Ik hoop dat ik straks dezelfde ervaring met je kan delen?ben nu in ieder geval al vijf kilo aangekomen vanaf afgelopen vrijdag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Kim1979 zei:

Ik hoop dat ik straks dezelfde ervaring met je kan delen?ben nu in ieder geval al vijf kilo aangekomen vanaf afgelopen vrijdag?

Ja snap je helemaal hoor, en word in november weer geopereerd dus kijk er totaal niet naar uit om weer (vocht)aan te komen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Evelien86 zei:

Wellicht kan je iets van detox thee drinken, dit kan helpen met vocht afdrijven.

Ik heb van die speciale poepzakjes, maar dat slaat dus nog niet echt aan.. Hoop dat het gaat werken vanaf morgen... Nog nooit van gehoord, waar kun je detox thee halen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Kim1979 zei:

Ik heb van die speciale poepzakjes, maar dat slaat dus nog niet echt aan.. Hoop dat het gaat werken vanaf morgen... Nog nooit van gehoord, waar kun je detox thee halen? 

Bij een natuurwinkel. Ik vind het ook gewoon een lekker theetje, van Jacob Hooy. Online bestellen kan denk ik ook. Succes ermee ? Hoop dat het weer snel op gang komt!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Kim1979 zei:

Ohwwww dat is weer hele andere koek of niet... 

wat ik las in de informatie die ik meekreeg qua herstel wel hetzelfde als een borstvergroting.  Maar goed heb geen flauw idee haha, mn protheses blijven wel gewoon zitten gelukkig. Ik zal het merken hoe het zal zijn haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Stephh90 zei:

wat ik las in de informatie die ik meekreeg qua herstel wel hetzelfde als een borstvergroting.  Maar goed heb geen flauw idee haha, mn protheses blijven wel gewoon zitten gelukkig. Ik zal het merken hoe het zal zijn haha. 

Wanneer heb je de borstvergroting gehad dan.. Heb je ook een album, wel leuk omdat proces ook te volgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve meiden?

Hier weer een update. Vannacht 1x wakker. Opstaan is echt nog een drama. Manlief hijst mij omhoog. Als ik eenmaal wakker ben dan gaat het al aardig. 

Gisteravond alleen gedouched, dat was heerlijk. Mijn armen beginnen nu weer wat meer te kunnen, we blijven proberen ?en volhouden. Het moet iedere dag beetje beter worden.. Gisteren was ik hartstikke verstopt, kon niet meer naar toilet, dus zakjes en uiteindelijk clysma. Vanochtend was ik leeg?heel fijn. 

Mijn borsten veranderen langzaam in een iets andere vorm?begint nu erg te verkleuren (blauw/geel) rondom de hechtingen en hechtpleisters, hoop dat dat erbij hoort?

Verder af en toe steken in mijn linkerborst, maar gisteren belde ze vanuit de kliniek en schijnt erbij te horen, dus ook maar aannemen dat dat zo is?

Verder wordt ik blij als ik mijn heuvels voel??eindelijk iets om vast te houden. Kan niet wachten tot ik mooie bh kan scoren en leuk truitje aan kan doen?ik zal nog foto plaatsen van dag 4, dus ben je nog niet toegevoegd aan mijn album laat het weten, dan voeg ik je toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kim1979 zei:

Dag lieve meiden?

Hier weer een update. Vannacht 1x wakker. Opstaan is echt nog een drama. Manlief hijst mij omhoog. Als ik eenmaal wakker ben dan gaat het al aardig. 

Gisteravond alleen gedouched, dat was heerlijk. Mijn armen beginnen nu weer wat meer te kunnen, we blijven proberen ?en volhouden. Het moet iedere dag beetje beter worden.. Gisteren was ik hartstikke verstopt, kon niet meer naar toilet, dus zakjes en uiteindelijk clysma. Vanochtend was ik leeg?heel fijn. 

Mijn borsten veranderen langzaam in een iets andere vorm?begint nu erg te verkleuren (blauw/geel) rondom de hechtingen en hechtpleisters, hoop dat dat erbij hoort?

Verder af en toe steken in mijn linkerborst, maar gisteren belde ze vanuit de kliniek en schijnt erbij te horen, dus ook maar aannemen dat dat zo is?

Verder wordt ik blij als ik mijn heuvels voel??eindelijk iets om vast te houden. Kan niet wachten tot ik mooie bh kan scoren en leuk truitje aan kan doen?ik zal nog foto plaatsen van dag 4, dus ben je nog niet toegevoegd aan mijn album laat het weten, dan voeg ik je toe?

aah fijn dat het eindelijk wat beter gaat zeg!

En fijn dat je ook eindelijk 'leeg'  bent, haha. Daar zat je volgens mij vooral op te wachten .

 

Zat ik al in je album? Zo niet, zou ik er in mogen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle beetjes helpen, toch!

 

Oh, dat had ik niet meegekregen! Ziet er inderdaad wat onrustiger uit bij je hechting, maar denk ook dat dit redelijk normaal is dat het toch nog een beetje blauw wordt, niet?

Vind ze wel al heel mooi hoor! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net je nieuwe foto's bekeken en ziet er goed uit hoor!! Heel mooi zijn ze al!

En dat 'onrustige' bij je hechting: dat is natuurlijk ook de plaats waar ze veel hebben moeten sjorren etc dus is denk ik echt niet raar dat het wat blauw is (kijk gerust in mijn album als je je afvraagt of het normaal is ?). Fijn dat je lekker gedoucht hebt ook, ook weer een mijlpaaltje toch? Bij mij heeft het echt lang geduurd voor ik zelf het bed uit kon. Ik slaap nog steeds met een verhoging en als ik snacht's teveel onderuit zak dan heb ik nog steeds (10 dagen PO) een zetje nodig. Dus heeft even tijd nodig denk ik, is ook best een heftige beweging!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.