Ga naar inhoud

Steefjew : 18 april 2019 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

op 18 april staat mijn operatie bij Velthuis Kliniek gepland. Laura Zaal brengt deze dag 295 cc dual plane aan. Ik kijk er heel erg naar uit, maar..

 

op Facebook ben ik lid geworden van een groep “ breast implant illness”, waar vrouwen aangeven heel erg ziek te worden van hun implantaten. 

 

Heeft iemand hier daar ervaring mee? Hoe reageert jullie imuumsysteem op de siliconen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steefje!

 

Ik heb hier geen ervaring mee want ik heb mijn borsten nog maar een week… Maar ben wel heel nieuwsgierig inderdaad. In Nederland hoor ik er een stuk minder over dan bijv. Amerikaanse vlogs die ik op YouTube bekeken heb. Dus ik ben ook erg benieuwd!!!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Steefjew zei:

Hoi allemaal,

 

op 18 april staat mijn operatie bij Velthuis Kliniek gepland. Laura Zaal brengt deze dag 295 cc dual plane aan. Ik kijk er heel erg naar uit, maar..

 

op Facebook ben ik lid geworden van een groep “ breast implant illness”, waar vrouwen aangeven heel erg ziek te worden van hun implantaten. 

 

Heeft iemand hier daar ervaring mee? Hoe reageert jullie imuumsysteem op de siliconen?

 

 

 

 

Hi,

 

de laatste tijd hoor je er idd meer over. Ik vind wel sommige dingen weer erg amerikaans en overdreven maar het klopt wel dat sommige mensen last krijgen. Dit schijnt met name te maken te hebben met een genetische kwetsbaarheid hiervoor dan. Ik denk dat het goed is om inje achterhoofd te houden dat het grootste gedeelte geen klachten krijgt, maar dat hoor je natuurlijk niet. Ik heb overigens zelf hydrogel implantanten dus geen siliconen.

 

mag ik vragen waarom je lid bent geworden van de fb groep al voor je operatie? Het is goed om je bewust te zijn van alle risico’s etc maar je moet jezelf zeker niet bang laten maken door alle negatieve dingen die je kunt lezen....