Ga naar inhoud

Steefjew : 18 april 2019 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden, Steefjew zei:

@Rebexterke ik hoor denk ik aanstaande vrijdag wat ik er aan moet doen..

 

hoe gaat het?

Nog steeds super goed eigenlijk. Als ik geheugenverlies zou hebben zou ik niet voelen dat er iets gebeurd is eigenlijk

Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Rebexterke zei:

Nog steeds super goed eigenlijk. Als ik geheugenverlies zou hebben zou ik niet voelen dat er iets gebeurd is eigenlijk

Jij?

@Rebexterke ah wat fijn dat het zo goed gaat!

 

hier gaat het ook op zich wel goed. Nu alleen beetje gek gevoel als ik beweeg en iets wat meer last. Hopelijk gaat dit snel weer weg.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Steefjew zei:

@Rebexterke ah wat fijn dat het zo goed gaat!

 

hier gaat het ook op zich wel goed. Nu alleen beetje gek gevoel als ik beweeg en iets wat meer last. Hopelijk gaat dit snel weer weg.. 

@Rebexterke en @Steefjew Wat fijn dat het jullie zo goed af gaat zeg! Wou dat ik in jullie schoenen stond.

Mijn borsten zijn kanonhard. Zijn en voelen heel erg opgezwollen , niet fijn.

En elke beweging die ik doe voelt pijnlijk. Hebben jullie de plaatsing voor de spier ofzo? Aangezien jullie aanzienlijk minder last hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Mrs Doubt zei:

@Rebexterke en @Steefjew Wat fijn dat het jullie zo goed af gaat zeg! Wou dat ik in jullie schoenen stond.

Mijn borsten zijn kanonhard. Zijn en voelen heel erg opgezwollen , niet fijn.

En elke beweging die ik doe voelt pijnlijk. Hebben jullie de plaatsing voor de spier ofzo? Aangezien jullie aanzienlijk minder last hebben?

@Mrs Doubt hey! Mijn borsten zijn ook extreem hard hoor, vooral bijvoorbeeld nu. Denk dat ik te veel heb bewogen. Maar het is meer vervelend, dan dacht het echt zeer doet. Bij jou ook?

 

Heb plaatsing achter de spier, jij ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook plaatsibg achter de spier 

Maar wel een wissel dus vandaar dat ik minder last heb.  

Mijn eerste herstel was ook een pak minder hoor! 

Dan lag ik nu te wenen herinner ik me 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Steefjew zei:

@Mrs Doubt hey! Mijn borsten zijn ook extreem hard hoor, vooral bijvoorbeeld nu. Denk dat ik te veel heb bewogen. Maar het is meer vervelend, dan dacht het echt zeer doet. Bij jou ook?

 

Heb plaatsing achter de spier, jij ook?

@Steefjew ik heb dual plane.

Ja die zwellig is inderdaad meer irritant. Maar pijn heb ik echt wel. Ik kan maar kleine stukjes lopen, en als ik loop zou ik ze het liefst nog willen ondersteunen ofzo. Ik kan ook niet een kwartier stilzitten, of mn rug, of mn borst of mn zijkant speelt dan op, doet pijn, waardoor ik me weer opnieuw verplaatsen wil. Dus dan sta ik weer op, ga ik weer anders zitten?. Hoop dat dit snel ophoudt zeg.? Wil gewoon stil kunnen liggen en herstellen, maar dat gaat voor geen meter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Rebexterke zei:

Ik ook plaatsibg achter de spier 

Maar wel een wissel dus vandaar dat ik minder last heb.  

Mijn eerste herstel was ook een pak minder hoor! 

Dan lag ik nu te wenen herinner ik me 

Fijn dat je nu helemaal nergens last van hebt! 800plus klonk idd schrikbarend groot zeg! Wat is er precies anders aan jouw borstkas eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mrs Doubt zei:

Fijn dat je nu helemaal nergens last van hebt! 800plus klonk idd schrikbarend groot zeg! Wat is er precies anders aan jouw borstkas eigenlijk?

Hebben jullie trouwens al gedouched? Deze stinkerd nog niet. Durf nog steeds niet echt te kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Mrs Doubt zei:

@Steefjew ik heb dual plane.

Ja die zwellig is inderdaad meer irritant. Maar pijn heb ik echt wel. Ik kan maar kleine stukjes lopen, en als ik loop zou ik ze het liefst nog willen ondersteunen ofzo. Ik kan ook niet een kwartier stilzitten, of mn rug, of mn borst of mn zijkant speelt dan op, doet pijn, waardoor ik me weer opnieuw verplaatsen wil. Dus dan sta ik weer op, ga ik weer anders zitten?. Hoop dat dit snel ophoudt zeg.? Wil gewoon stil kunnen liggen en herstellen, maar dat gaat voor geen meter?

@Mrs Doubt Ah hm vervelend! Ik snap wel wat je bedoelt hoor, bij mij is jet alleen niet zo erg.. kreeg net wel ineens steken, was iets minder lekker.. welke medicatie slik je? En heb je dit al direct sinds de eerste dag?

 

Ik heb ook nog niet gedoucht hoor, haha. Alleen de onderkant even afgespoeld, durfde mijn bh nog niet uit.

 

hoeveel cc heb je dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Steefjew zei:

@Mrs Doubt Ah hm vervelend! Ik snap wel wat je bedoelt hoor, bij mij is jet alleen niet zo erg.. kreeg net wel ineens steken, was iets minder lekker.. welke medicatie slik je? En heb je dit al direct sinds de eerste dag?

 

Ik heb ook nog niet gedoucht hoor, haha. Alleen de onderkant even afgespoeld, durfde mijn bh nog niet uit.

 

hoeveel cc heb je dual plane?

@Steefjew 330cc zit erin. Bij jou?

 

Ja dit is al vanaf dag 1. Ik slik paracetamol en declofenac. Ik ga maar eens proberen te slapen. Hoop op een betere dag morgen? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Mrs Doubt zei:

Hebben jullie trouwens al gedouched? Deze stinkerd nog niet. Durf nog steeds niet echt te kijken?

Hahaha ik ook nog niet .... Maar wel al gekeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei door wat zou dat zijn?

Er staat wandelen mag.  Maar dan denk ik dat je toch ook elke keer een schokje krijgt in de borst? Maar anders zou het er niet staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Rebexterke zei:

Oei door wat zou dat zijn?

Er staat wandelen mag.  Maar dan denk ik dat je toch ook elke keer een schokje krijgt in de borst? Maar anders zou het er niet staan?

@Rebexterke denk dat mijn lichaam aangeeft dat ik dan te veel heb gedaan! Geen idee haha.. 

 

als het jou lukt, zou ik t gewoon proberen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RebexterkeWauw... ik ben wordt hier echt geduwd in een rolstoel haha. Ben echt niet kleinzerig, maar mijn borsten trekken het echt niet om zoveel te bewegen.

 

Bovendien heb ik ook een verkeerde beweging gemaakt afgelopen nacht. Iets viel om, en uit reflex greep ik ernaar. Echt stom. En ook echt wel weer extra pijn in mn borst en oksel?.

 

Maar ik denk als jij voelt dat het oke zit. Dan moet het wel kunnen denk?

 

Als ik geen pijn had, was ik vandaag ook gewoon gaan lopen ipv in een rolstoel geduwd te worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Steefjew zei:

@Rebexterke denk dat mijn lichaam aangeeft dat ik dan te veel heb gedaan! Geen idee haha.. 

 

als het jou lukt, zou ik t gewoon proberen! 

Anders geraak ik niet thuis hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.