Ga naar inhoud

Steefjew : 18 april 2019 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Mrs Doubt zei:

@RebexterkeWauw... ik ben wordt hier echt geduwd in een rolstoel haha. Ben echt niet kleinzerig, maar mijn borsten trekken het echt niet om zoveel te bewegen.

 

Bovendien heb ik ook een verkeerde beweging gemaakt afgelopen nacht. Iets viel om, en uit reflex greep ik ernaar. Echt stom. En ook echt wel weer extra pijn in mn borst en oksel?.

 

Maar ik denk als jij voelt dat het oke zit. Dan moet het wel kunnen denk?

 

Als ik geen pijn had, was ik vandaag ook gewoon gaan lopen ipv in een rolstoel geduwd te worden?

 

Ow zit je echt in een rolstoel?? Maar je had ook  lipo gehad zeker? 

Want bewegen moet je toch blijven doen denkik hoor...

Die foute bewegingen zijn zo een ramp e.

Zie je ons dat al 6 weken volhouden???

Ik maak vanaf Disndag gewoon weer eten . Kan niet anders 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2019 om 18:24, Rebexterke zei:

Ow zit je echt in een rolstoel?? Maar je had ook  lipo gehad zeker? 

Want bewegen moet je toch blijven doen denkik hoor...

Die foute bewegingen zijn zo een ramp e.

Zie je ons dat al 6 weken volhouden???

Ik maak vanaf Disndag gewoon weer eten . Kan niet anders 

Nee heb geen lipo gehad.

Heb gewoon ontzettend veel pijn als ik loop. En nu vooral aan de kant waar ik de "misse" beweging heb gemaakt.

Wij lopen als gezin vaak met de hond, en doordat ik nu maar hele korte stukjes kan lopen, kwam het rolstoel idee.

Ik ga vandaag ff proberen wat verder te lopen dan ik normaal kwam.

Wil mezelf niet forceren, maar wordt mentaal helemaal gek van het thuis zitten en het niks kunnen doen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Mrs Doubt zei:

Nee heb geen lipo gehad.

Heb gewoon ontzettend veel pijn als ik loop. En nu vooral aan de kant waar ik de "misse" beweging heb gemaakt.

Wij lopen als gezin vaak met de hond, en doordat ik nu maar hele korte stukjes kan lopen, kwam het rolstoel idee.

Ik ga vandaag ff proberen wat verder te lopen dan ik normaal kwam.

Wil mezelf niet forceren, maar wordt mentaal helemaal gek van het thuis zitten en het niks kunnen doen ?

 

Oh ja ik zie mezelf ook nog lopen . Gebukt van de pijn . Had zelf mijn arm in een verband aan mijn schouder gehangen toen . Zo vreselijk.

Ik denk dat ik al veel te veel doe :( zak blij zijn als ik donderdag op controle ga. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.