Ga naar inhoud

Steefjew : 18 april 2019 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik voelde mij suuuuuuuuper slecht.  Niet misselijk ofzo maar doodmoe.

Echt slecht . Ik kreeg mijn mond niet open om te praten enzo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja perfect! Jij? 

Ik zie dat ik mijn vorige zin niet heb afgemaakt. Ik weet ook niet meer wat ik wou schrijven.

Wel eng als je alle complicaties leest 

Zou dit echt niet mogen doen :(

neem je ook antibiotica preventief?

wel begin ik last te krijgen onder mijn oksel en aan mijn arm 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rebexterke zei:

Ja perfect! Jij? 

Ik zie dat ik mijn vorige zin niet heb afgemaakt. Ik weet ook niet meer wat ik wou schrijven.

Wel eng als je alle complicaties leest 

Zou dit echt niet mogen doen

neem je ook antibiotica preventief?

wel begin ik last te krijgen onder mijn oksel en aan mijn arm 

@Rebexterke niet lezen joh!! Jij hebt er al een dag op zitten, zal vast geen complicaties meer krijgen!

 

nee neem geen antibiotica. Alleen pijnstilling tot nu toe. Mag zo nodig ook een hele zware pijnstilling nemen. Weet alleen niet of ik dat ga doen, heeft niet lekkere bijwerkingen.. Jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi2.

 

Ik ben echt nokkie geweest van de narcose. Spuugmisselijk? En ontzettenddddd moe.

 

Verder is de operatie wel goed gegaan geloof ik.

Ben momenteel wel beetje suf van de pijn. Man, ik vond het wel een heftige dag hoor...

 

Hoop dat ik me morgen wat beter voel.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mrs Doubt zei:

Hoi2.

 

Ik ben echt nokkie geweest van de narcose. Spuugmisselijk? En ontzettenddddd moe.

 

Verder is de operatie wel goed gegaan geloof ik.

Ben momenteel wel beetje suf van de pijn. Man, ik vond het wel een heftige dag hoor...

 

Hoop dat ik me morgen wat beter voel.?

@Mrs Doubt ah vind het fijn wat van je te horen! Ik heb ook wel echt last nu.. maar heb een opiaat pijnstilling die ik vanwege bijwerkingen nog maar even niet neem. Nachtje netflixen maar.. 

 

wat voor pijnstillers heb jij gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Steefjew zei:

@Mrs Doubt ah vind het fijn wat van je te horen! Ik heb ook wel echt last nu.. maar heb een opiaat pijnstilling die ik vanwege bijwerkingen nog maar even niet neem. Nachtje netflixen maar.. 

 

wat voor pijnstillers heb jij gekregen?

Declofenac. En nog iets voor als ik het echt niet trek. Weet niet hoe die heet, maar idd ook bijwerkingen waar ik nu niet op zit te wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Steefjew zei:

@Rebexterke niet lezen joh!! Jij hebt er al een dag op zitten, zal vast geen complicaties meer krijgen!

 

nee neem geen antibiotica. Alleen pijnstilling tot nu toe. Mag zo nodig ook een hele zware pijnstilling nemen. Weet alleen niet of ik dat ga doen, heeft niet lekkere bijwerkingen.. Jij? 

ik neem 5 dagen antibiotica en ga nog vandaag en mssn morgen ibruprofen nemen uit voorzorg want heb de indruk dat ik geen pijnstilling nodig heb, maar er zit ook ontstekingsremmer in dus doe ik het maar ;)

zie jij al blauw en hou je al vocht op,,, ik nog niks... hopelijk blijft het zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mrs Doubt zei:

Declofenac. En nog iets voor als ik het echt niet trek. Weet niet hoe die heet, maar idd ook bijwerkingen waar ik nu niet op zit te wachten?

@Mrs Doubt ah beter, als we het niet nodig hebben dan beter niet toch! Vind die zware pijnstilling wel eng haha. 

 

We hebben de eerste nacht overleefd ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Rebexterke zei:

ik neem 5 dagen antibiotica en ga nog vandaag en mssn morgen ibruprofen nemen uit voorzorg want heb de indruk dat ik geen pijnstilling nodig heb, maar er zit ook ontstekingsremmer in dus doe ik het maar ;)

zie jij al blauw en hou je al vocht op,,, ik nog niks... hopelijk blijft het zo

@Rebexterke ah jij hebt antibiotica gekregen? Beter! Zou inderdaad uit voorzorg gewoon nemen. Ik moet tot en met zondag pijnstillers slikken volgens mij.

 

 Ik heb alleen antibiotica via het infuus toegediend gekregen, nu alleen naproxen en paracetamol en voel mij tot nu toe prima! 

 

Ik heb nog niet durven kijken, mag eigenlijk vanavond douchen. Weet alleen niet of ik dat durf. Denk dat er wel vocht in mn borsten zit, voelen gezwollen aan. Net alsof ze niet van mij zijn haha. 

 

Hoe is t met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Steefjew zei:

@Rebexterke ah jij hebt antibiotica gekregen? Beter! Zou inderdaad uit voorzorg gewoon nemen. Ik moet tot en met zondag pijnstillers slikken volgens mij.

 

 Ik heb alleen antibiotica via het infuus toegediend gekregen, nu alleen naproxen en paracetamol en voel mij tot nu toe prima! 

 

Ik heb nog niet durven kijken, mag eigenlijk vanavond douchen. Weet alleen niet of ik dat durf. Denk dat er wel vocht in mn borsten zit, voelen gezwollen aan. Net alsof ze niet van mij zijn haha. 

 

Hoe is t met jou?

met mij goed, weer super goed geslapen, wat een verschil met vorige keer!

ik durf ook nog niet douchen, ik herinner me van vorige keer dat ik zo hard ben beginnen trillen dat ik bijna door mijn benen zakte!

dus ik ga dat nog een dagje uitstellen....

leg jij ook ijs op je borsten? (coldpack)

ik ga vandaag wat van het zonnetje genieten, ik verveel me echt te pletter!!!

het lijkt me zo onrealistisch dat dit nog 6 weken moet :o:o pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Rebexterke zei:

met mij goed, weer super goed geslapen, wat een verschil met vorige keer!

ik durf ook nog niet douchen, ik herinner me van vorige keer dat ik zo hard ben beginnen trillen dat ik bijna door mijn benen zakte!

dus ik ga dat nog een dagje uitstellen....

leg jij ook ijs op je borsten? (coldpack)

ik ga vandaag wat van het zonnetje genieten, ik verveel me echt te pletter!!!

het lijkt me zo onrealistisch dat dit nog 6 weken moet :o:o pfffff

@Rebexterke ah bah.. ik denk idd dat ik ook nog wel wacht tot morgen.. wil het wel heel graag zien en mijzelf opfrissen, maar dan maar gewoon een washandje haha. 

 

heb geen ijs op mn borsten gelegd. Jij wel? Heb t tot nu toe nog niet echt nodig haha.

 

Hoop echt dat mn herstel zo blijft gaan. Ze geven aan altijd dat de eerste drie dagen het zwaarst zijn toch? 

 

durf jij in de zon te zitten ja? Ik denk dat ik nog even uit de zon blijf, weet niet waarom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het gevraagd aan de assistent , en ze zei niet te lang en dat het enkel kans geeft dat je wat meer vocht ophoudt

maar ika er dan wel ijs opleggen terwijl ik wat zon :)

ik leg vanaf dag 1 ijs op, gaat de zwelling en blauwe plekken tegen hebben ze me verteld...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Rebexterke zei:

met mij goed, weer super goed geslapen, wat een verschil met vorige keer!

ik durf ook nog niet douchen, ik herinner me van vorige keer dat ik zo hard ben beginnen trillen dat ik bijna door mijn benen zakte!

dus ik ga dat nog een dagje uitstellen....

leg jij ook ijs op je borsten? (coldpack)

ik ga vandaag wat van het zonnetje genieten, ik verveel me echt te pletter!!!

het lijkt me zo onrealistisch dat dit nog 6 weken moet :o:o pfffff

@Rebexterke ah bah.. ik denk idd dat ik ook nog wel wacht tot morgen.. wil het wel heel graag zien en mijzelf opfrissen, maar dan maar gewoon een washandje haha. 

 

heb geen ijs op mn borsten gelegd. Jij wel? Heb t tot nu toe nog niet echt nodig haha.

 

Hoop echt dat mn herstel zo blijft gaan. Ze geven aan altijd dat de eerste drie dagen het zwaarst zijn toch? 

 

durf jij in de zon te zitten ja? Ik denk dat ik nog even uit de zon blijf, weet niet waarom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net even mijn vorige herstel erbij genomen, en daar ging het vanaf dag 3 tot dag 7 van slecht naar slechter, en dan dag 8 was alles voorbij...

mssn omdat vanaf dag 3 het vocht echt erg toeneemt. maar dat is dus vandaag

ik ben benieuwd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rebexterke zei:

ik heb net even mijn vorige herstel erbij genomen, en daar ging het vanaf dag 3 tot dag 7 van slecht naar slechter, en dan dag 8 was alles voorbij...

mssn omdat vanaf dag 3 het vocht echt erg toeneemt. maar dat is dus vandaag

ik ben benieuwd

@Rebexterke ik ben benieuwd! De operatiedag is dag 1? Of gewoon echt de derde dag er na? Dus voor mij dan zondag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Steefjew zei:

@Rebexterke ah jij hebt antibiotica gekregen? Beter! Zou inderdaad uit voorzorg gewoon nemen. Ik moet tot en met zondag pijnstillers slikken volgens mij.

 

 Ik heb alleen antibiotica via het infuus toegediend gekregen, nu alleen naproxen en paracetamol en voel mij tot nu toe prima! 

 

Ik heb nog niet durven kijken, mag eigenlijk vanavond douchen. Weet alleen niet of ik dat durf. Denk dat er wel vocht in mn borsten zit, voelen gezwollen aan. Net alsof ze niet van mij zijn haha. 

 

Hoe is t met jou?

 

1 uur geleden, Steefjew zei:

@Rebexterke ik ben benieuwd! De operatiedag is dag 1? Of gewoon echt de derde dag er na? Dus voor mij dan zondag?

 

1 uur geleden, Steefjew zei:

@Rebexterke ik ben benieuwd! De operatiedag is dag 1? Of gewoon echt de derde dag er na? Dus voor mij dan zondag?

hoe ik hier mijn vorig verslagje bezie is opperatiedag dag 1 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.