Jump to content
Borsten Forum

Momto2boys

Momto2boys : 17 april 2019 : Dr. Van den Berge : AZ Lucas

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga voor een borstverkleining.

Ik had altijd al een grote buste. Ik heb nu een Fcup en ben 1m73 met 76kg.

Ik heb last van rug en nek met al slijtage op de wervels en heel vaak hoofdpijn door de spanning. 

Uiteraard hoop ik dat dit verbeterd door een borstverkleining.

Vorige week op consultatie geweest bij plastische. Daar werd me verteld wat er kan en dat de operatie zou vergoed worden door ziekenfonds.

Alleen zou er nog een supplement zijn voor de lift??? Dit zou neerkomen op 2600 excl Btw en is niet mogelijk om terig te vorderen van Ziekenfonds daar dit esthetisch is.

Ik vind dat echt veel om een “supplementje” te zijn. Is dit normaal? Hoort een borstreductie niet 1 pakket te zijn? 

Ik ben benieuwd naar jullie idee hieromtrent!

Groetjes

Momto2boys

• Like 1

Dag allemaal,

Ik vroeg me af hoeveel jullie uit eigen zak moesten betalen voor een borstverkleining.

Sowieso heb ik recht op terugbetaling van het ziekenfonds en heb ik een hospitalisatieverzekering bij ziekenfonds. 

Zijn er (grote) prijsverschillen? Kan je ook terugbetaling van ziekenfonds krijgen wanneer men naar een prive kliniek gaat?

Nu stellen ze voor 2600€ + BTW + 175€ franchise verzekering. Dat is enkel het eigen aandeel! 

Spijtig dat het zooooo veel moet kosten om van mijn klachte af te komen!

• Like 1

Hallo

ik heb zojuist op 21/1 een BVK gehad in Antwerpen Waar woon je Nederland of België? Scheelt wel dacht ik🙄

Hallo

Welkom hier.  

Ik heb op 21/1 ook een BvK gehad. Ik  Weet dat je met veel vragen zit🤗

Dus nu week 1 voorbij. 

Ik had ook een F/G naar een volle C. 

Ik heb op je post geantwoord.  

Misschien kan je al eens scrollen op mijn verslagen.  

En zijn er nog vragen stel ze maar.  

Ik heb hier veel bijgeleerd hoor.  

Ik volg je al zeker 

xx

Waauw, dat is echt net dan... Alles goed verlopen?

Ik woon regio Brugge. Ik heb nu een afspraak gemaakt voor een second opinion. Is het niet raar dat de BVK terug zal betaald worden, maar dat er een deel esthetisch is en dus 3000€ moet kosten? Of was dit bij jou ook het geval? Ben jij geholpen in een ziekenhuis of prive-kliniek? 

Bedankt alvast voor je reactie en super veel succes met het herstel!

Hey

inderdaad zeer pril bij mij😁

Ik heb een okselliposuctie met Borstverkleining gedaan.  

Voor de liposuctie moet je zelf betalen maar al de andere kosten betaal ik nikske. Ik ben in Antwerpen geopereerd. Nl Monica.  Dus geen privé ziekenhuis.  Zeker goed dat je nog andere bezoekt.  Ik had er 4’gedaan.  

Bij mij was de voorwaarde aan elke borst 400 Gr eraf voor terugbetaling.  En daar zat ik zeker 🤣

Bij mij sprak hij ook van een liposuctie van de flanken en oksel. Hij sprak eigenlijk over een borstverkleining met lifting. Als ik hem goed begreep was het de lift die de kost meebrengt. Kan ik dan ook een borstverkleining zonder lift krijgen? Ik heb zoveel vragen door de kost. De operatie op zich ben ik wel van overtuigd.  Het gaat gewoon om zoveel geld!

Magik je vragen wat jouw totale kost dan was?

Bij mij zou er van iedere kant zeker 500gr weggenomen worden. Dus wel terugbetaald.

• Like 1

Hey

ik heb een Borstverkleining met lift gehad.  Was geen meerprijs.  

Wel liposuctie van de flanken en oksel.  Wel blij dat ik dit gedaan heb. Dit was een meerprijs van 1400 euro.  Dus dat is al wat ik heb betaald.  Ik zou toch even naar een gewoon goede ziekenhuis gaan en geen privé.  Is mijn mening in

mijn zoektocht hoor.  

😀

Hey, prijs die ik kreeg is toch een groot verschil he. Is gewoon bij ons in het ziekenhuis in Brugge. Vind het wel straf hoor die verschillen. Nu goed, ik wil natuurlijk dat het er een beetje goed uitziet he... dus die flanken en oksels zou ik ook wel doen om er een mooi geheel van te maken. 

Had jij een lange wachttijd voor consultatie en operatie? Anders informeer ik ook eens daar hoor. Een keertje naar Antwerpen rijdn is ook geen drama he 🙂

• Like 1

Hallo 

ik dacht privé 4 weken wachten.  En de operatie was gepland na 4 maanden op zijn consultatie.  Dus bekijk het even hé. 

Alles hangt Mss ook hoeveel ze moeten doen? Mss dat er een verschilt zit bij de liposuctie?  

Misschien kunnen nog andere hier aan je helpen.  

😁

Bedankt! Is wel spannend nu... 

Eerst durfde ik de knoop niet doorhakken en nu kan ik niet snel genoeg alles plannen 🤪  Ik ben die spanning in de schouders zo beu, wil echt af van die hoofdpijnen. 

En ... het zou natuurlijk heerlijk zijn om deze zomer met een c-cup door het leven te kunnen gaan he 🤩

Ben er wel wat bang voor dat mn buikje meer zal opvallen eenmaal mn borsten kleiner zijn. Maar datzien we dan wel. 

Ik kijk nog eens voor een extra (3de) afspraak...  

Nog super veel succes met het herstel!

groetjes

• Like 1

Hey

Ik begrijp je zeker.  

Ik heb nu al geen schouderpijnen meer.  Zo zalig   En ik heb wel de slome lach gekregen omdat ik nu mijn voeten kon zien als in gewoon recht stond.  

En ja...buikje kwam ook te voorschijn. Maar dat valt wel mee.  

Ik zou zeggen laat maar weten of je gaat en zeker veel succes met je zoektocht.  

Mijn herstel gaat goed.  Alleen het meeste last van de liposuctie    Misschien ook goed want dan heb je niet de neiging om van alles te doen. Het gaat toch niet🤣😄

• Like 2

@Momto2boys

Hoi hoi,

Ik heb eventjes je topics samengevoegd, zo hoef je maar 1 bij te houden, en blijft het overzichtelijk.

Ook de titel daarom een heel klein beetje aangepast.

1 minuut geleden, Desert-Rose zei:

@Momto2boys

Hoi hoi,

Ik heb eventjes je topics samengevoegd, zo hoef je maar 1 bij te houden, en blijft het overzichtelijk.

Ook de titel daarom een heel klein beetje aangepast.

Bedankt! Is inderdaad wel handiger 😊

• Create New...