Ga naar inhoud

Momto2boys : 17 april 2019 : Dr. Van den Berge : AZ Lucas


Aanbevolen berichten

Pfff... morgen is het zover!

Huisje is helemaal gepoetst.

Maaltijden in de diepvries.

Vandaag nog sportbeha’s gehaald. Beetje raar om zomaar op de gok wat te kopen. Wat zitten die ruggen allemaal strak. Is niet echt flatterend op de rug hoor ? Dus heb ik ook eentje gekocht die goed zit op de rug. Maar die zou dus een G-H cup zijn. ? MijnF cup kan er in... maar echt mooi zit dat niet hoor. Wat kijk ik uit naar mooie exemplaren. Dit is NIKS voor mij ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi; hoi

Heb je wat kunnen slapen? 

Vandaag is jouw dag. Geniet ervan want voor je het weet is het voorbij en heb jij kleinere boobies.

Je lijkt er goed voorbereid in te gaan. :43:

Ik wens je heel veel succes en hoop dat je je zenuwen onder controle kan houden. :71:

En die strakke sportBH's, die ga je na je operatie nog waarderen. :45:

 

Sterkte, ik denk aan jou en zodra je ertoe in staat bent laat je maar weten hoe het gegaan is. Ik kijk uit naar je verslagje.

Weet je hoe laat je aan de beurt bent?

:35:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello hello,

De operatie is vlot verlopen. Ik was naar het schijnt wat onrustig tijdens de operatie, dus gaven ze me een extra injectie om me kalm te krijgen. Daar was ik behoorlijk suf en misselijk van. Maar ook dit is reeds weer ok.

Ik heb weinig pijn aan mijn borsten. Kan het goed onder controle houden met de dafalgan forte. 

Spijtig genoeg werd er geen liposuctie van de oksel uitgevoerd. Daardoor heb ik natuurlijk daar geen pijn. Maar ik denk wel dat ik het spijtig zal blijven vinden.  Ik vrees dat de dokter deze niet heeft uitgevoerd daar hij aan ziekenfonds tarief moest werken (opgelegd door OZ) 

Maar hij had ook gezegd dit te doen wanneer hij het nodig achtte. 

Nu, ik zal nog wachten tot alles wat terug zakt. Misschien is het dan veel minder erg. En anders kijk ik eens rond wat ik er aan kan doen qua oefeningen ofzo... 

Borsten staan momenteel wel heel erg hoog. Maar ik weet dat mijn borsten redelijk hoog zijn ingeplant. Ik heb nu een volle C denk ik. Er is een goeie kilo van af. Straks eens op de weegschaal kijken ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog effe update met mijn bedenkingen...  

Die sportbeha’s zitten best wel lekker. ?

Mijn figuur is algemeen wel verbeterd en heb het gevoel mooier recht te beginnen lopen. ?

Maar... die vetrolletjes aan de oksel zijn een doorn in mn oog. ?

Natuurlijk... neem dat weg en er zal me wel iets anders storen hoor ?

Daarnaast ziet het eruit alsof mijn ene borst hoger staat (en groter is) dan de andere. Daardoor staan mijn tepels precies niet op 1 lijn. Hadden jullie dit ook in het begin? Moet dit allemaal nog ontzwellen en uitzakken? ?

Ik hoop zo dat alles goedkomt... pfff... waar is die zelfzekerheid als je ze nodig hebt?????

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey leuk te lezen dat het goed met je gaat. :tatice_04:

 

Ik denk dat dit wel normaal is hoor.  

Bij mij waren ze ook gezwollen en anders als nu.  Alles is goed gekomen.  

Maar is nog 3 maanden post op. Dus ze veranderen nog hoor.  

Dus even ze de tijd geven.  Sportbh aandoen maar niet te strak zeiden ze bij me. En rusten rusten en rusten.  

Wanneer moet je op controle gaan? En hebben ze bij je gehecht? 

Bij mij was het gekleefd met lijm

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga op controle aanstaande vrijdag. Geen idee eigenlijk of het genaaid of geplakt is. Er liggen pleisters over (waar ik mee mag douchen) Dus daar ben ik wel blij mee! 

Ik denk er aan de PC een mailtje te sturen ivm die liposuctie van de oksel. Zou hij die wel gedaan hebben maar zit het nu zo gezwollen allemaal dat ik dit niet zie? Ik weet niet of ik dit durf te vragen bij de controle. Het is ook een rare vraag toch? Heb je dan eigenlijk wel die lipo van oksel gedaan? Het is niet zo dat hij het nadien nog zal doen he...  Het is zo spijtig dat ik precies nog de aanzet van een grote boezem heb, maar dat dit eigenlijk niet meer het geval is. 

Oh... hopelijk zijn het allemaal gewoon kleine onzekerheden waar ik nu mee worstel... die zich dan toch wel weer oplossen met tijd.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp je wel hoor.  

Heb je de PC niet meer gezien na de operatie?

 

ik had een sneetje juist onder mijn oksel   De eerste nacht kleefde daar een extra groot absorberend verband op. Want er kwam nog vocht uit.  

Mijne PC had toen gezegd dat er een 1/2 liter was weggezogen.  

 

Ik heb hem mijne PC ook een mail gestuurd hoor.  Ik was ook zo onzeker.  Had foto’s gestuurd en mijn vragen.  Binnen de dag was ik gerust gesteld.  Dus doen zou ik zeggen.  Kan geen kwaad hoor. Ze begrijpen dit heus wel. 

Heb je veel pijn onder je oksel?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Pixie1 zei:

Begrijp je wel hoor.  

Heb je de PC niet meer gezien na de operatie?

 

ik had een sneetje juist onder mijn oksel   De eerste nacht kleefde daar een extra groot absorberend verband op. Want er kwam nog vocht uit.  

Mijne PC had toen gezegd dat er een 1/2 liter was weggezogen.  

 

Ik heb hem mijne PC ook een mail gestuurd hoor.  Ik was ook zo onzeker.  Had foto’s gestuurd en mijn vragen.  Binnen de dag was ik gerust gesteld.  Dus doen zou ik zeggen.  Kan geen kwaad hoor. Ze begrijpen dit heus wel. 

Heb je veel pijn onder je oksel?

Ik heb de PC wel nog gezien, maar was nog behoorlijk suf. Ik had aan iedere kant een drain onder de oksel. Maar geen sneetje. Ik heb ook geen echte pijn onder de oksel en er staat niks blauw ofzo...  

PC zei wel dat er een kilo borst weg was, maar niks over liposuctie.

Ik stuur hem een mailtje... hopelijk kan hij me wat geruststellen. Misschien heb ik geluk en doet het gewoon niet zo’n pijn ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kan het wel rustig houden... ik voel me namelijk nog steeds niet lekker... misselijk, geen eetlust, geen fut, beetje koortserig ... Gelukkig is het mooi weer om buiten wat te rusten. Toch wat Vitamine D erbij ?

Ik vraag me af of het nog steeds van de verdoving kan zijn, of dat ik gewoon een buikgriepje tegelijkertijd heb ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn valt super mee eigenlijk. Heb net eens mn koorts genomen en heb wel een lichte verhoging... Voel me een beetje een vodje... Maar zal wel weer beteren. Tegen dinsdag hoop ik terug te werken. Ik vraag me af of het wel zo’n goed plan is. Maar ik werk daar nog maar sinds maart. Wil niet een slechte indruk nalaten door in ziekteverlof te zijn...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Pixie1 zei:

En wat is lichte verhoging?

ik heb dat niet gehad

 

 

Spijtig genoeg begint de koorts te verhogen. Ik zit nu op 38,2° en begin al met een lage temp. normaliter. Had nog geen mailtje gestuurd naar arts, maar denk dat het nu wel belangrijker wordt. Iemand hier nog koorts gehad? Is nu toch de 4de dag post OP hé

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wel naar ziekenhuis (spoed) kunnen bellen. Maar denk dat ze me dan sowieso hospitaliseren omdat er een onderbezetting is door het Paasweekend. Dus dat schiet ook niet op hé.

Heb wel net een mailtje gestuurd. Mocht het morgen niet beter zijn, of zelfs erger worden dan bel ik naar ziekenhuis. 

Dju toch, wou dinsdag weer aan de slag. Dat ziet er nu niet goed uit vrees ik. Maar goed, als het echt niet lukt verwittig ik mijn directeur morgen. Pfff... wil deze baan echt niet kwijt door een complicatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.