Ga naar inhoud

Momto2boys : 17 april 2019 : Dr. Van den Berge : AZ Lucas


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hey @Momto2boys

Ik zag net dat als je brewaeys in de zoekbalk ingeeft dan kom je ook bij het topic van @Hellma.

Die had in 2013 een BVK bij hem.

Nog een tip: de winter is wel een goede tijd voor een operatie omdat het dan geen 30 graden wordt wat een invloed kan hebben op de wondheling. Ik zeg het maar. :42:

Groetjes

Dat wist ik inderdaad... ik wist enkel niet dat er zo’n grote wachttijden opzitten. Arts in Brugge kon ten vroegste in Mei opereren. Ik vond dat al lang wachten. Wil het echt niet nog een zomer uitstellen. Het zweten en jeuken (ik ben een exema-patient) tussen de borsten ben ik meer dan zat ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

Dat begrijp ik. 

Eens je die beslissing voor jezelf hebt gemaakt wil je er direct vanaf?

Dus tip morgen even bellen op zijn privé praktijk. Word je sneller geholpen voor een afspraak.  Je Kan alleen in de voormiddag bellen 

succes ik ben benieuwd ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Momto2boys zei:

Dat wist ik inderdaad... ik wist enkel niet dat er zo’n grote wachttijden opzitten. Arts in Brugge kon ten vroegste in Mei opereren. Ik vond dat al lang wachten. Wil het echt niet nog een zomer uitstellen. Het zweten en jeuken (ik ben een exema-patient) tussen de borsten ben ik meer dan zat ?

Dat begrijp ik helemaal dat je dat zat bent. Dat zweten in je borstplooi en ook tussen je borsten - verschrikkelijk! En als je dan ook nog ecxema hebt; pff.

Wat ga jij blij zijn na je BVK. :1boobs:

Ik ben wel benieuwd bij welke PC jij uiteindelijk gaat uitkomen. :ph34r:

Die wachttijd tot je BVK is ook wel handig om je er volledig op voor te bereiden. Thuis alles klaar, eventueel opvang kids, ondersteuning en werk regelen maar ook in je hoofd alles op zijn plek zodat je er relaxed kan ingaan. :beach:

:48:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Momto2boys zei:

@Doe ik het of niet?

Bedankt voor alle info en links.

Misschien maak ik ook wel eens een afspraak met jullie Dr. C. ?

Dan rij ik wel naar Antwerpen hoor... Ik heb de indruk dat alles hier in de regio duurder moet zijn ? Dus ook de PC... 

Ik lees en leer hier wel veel bij! Wellicht stap ik er bij een volgend consult alweer anders in! Ik kan dan gerichtere vragen stellen aan de arts, en hopelijk snel tot een operatie overgaan. Ik zou echt tegen de zomer van die spanningen willen af zijn. 

 

 

Nou, als jij uiteindelijk ook bij Dr. C. terecht komt dan vragen we korting.

Voor jou maar ook voor @Njoseph, @Pixie1 en mij (voor die laatste 3 dan met terugwerkende kracht :Laie_11:).

Ik zou, mocht ik het nog eens laten doen ook meerdere consulten doen. Uit elk consult leer je wel iets en dat kan je dan toepassen bij je volgende consult. :42:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 febr. Een consult in Brugge. Als ik bij dr Colpaert terecht kom dan meld ik zeker dit forum! 

Ik wil er echt snel werk van maken ?

MAAR... ik ben ondertussen ook aan het solliciteren voor een extra job (secretariaat in het onderwijs) Als ik ergens kan beginnen wil ik natuurlijk die job niet in het gedrang brengen door een afwezigheid.  Idealiter zou ik dus in het begin van bv de Paasvakantie onder het mes gaan.  Beetje dubbel allemaal, want ik wil natuurlijk de operatie niet nodeloos uitstellen... pfff... eerst maar eens de juiste PC uitzoeken ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Momto2boys zei:

15 febr. Een consult in Brugge. Als ik bij dr Colpaert terecht kom dan meld ik zeker dit forum! 

Ik wil er echt snel werk van maken ?

MAAR... ik ben ondertussen ook aan het solliciteren voor een extra job (secretariaat in het onderwijs) Als ik ergens kan beginnen wil ik natuurlijk die job niet in het gedrang brengen door een afwezigheid.  Idealiter zou ik dus in het begin van bv de Paasvakantie onder het mes gaan.  Beetje dubbel allemaal, want ik wil natuurlijk de operatie niet nodeloos uitstellen... pfff... eerst maar eens de juiste PC uitzoeken ?

Dat klinkt als een goed plan. veel succes met je zoektocht naar die extra baan.

:35::71::35:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
13 minuten geleden, Momto2boys zei:

Die extra baan is trouwens al gelukt. Daar ik nu dus deeltijds in het onderwijs werk zou de operatie best in de paasvakantie plaatsvinden... anders is het alweer zomer. En dat is nog zooooo lang ?

Da's dan al een eerste keer gefeliciteerd! Wat goed. 

Daar mag je best trots op zijn. :tatice_04:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opschrijven al die vragen.

Deed ik ook altijd en als de PC begon af te ronden dan overliep ik nog even mijn lijstje.

En nog een tip ... noteer hier en daar de antwoorden want anders sta je buiten en weet je die niet meer. :106:

Ga je trouwens alleen?

Of heb je een partner in crime? Altijd handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Momto2boys zei:

Straks naar een andere PC eens gaan luisteren. 

Wellicht dat ik nu iets beter voorbereid ben. Ben benieuwd wat hij zal voorstellen. 

Hopelijk valt de prijs alvast beter mee...  

Wel weer spannend ?

Ik vraag me af hoe het eigenlijk komt dat bij mij en @Pixie1 die lift er ineens mee inzat. En dat die niet als iets apart esthetisch werd gezien. Maar dat kan je navragen, he. Ik zou dat echt zeggen; dat je mensen kent waarbij dat het geval was. Goed voor je :Laie_11:.

Misschien heeft het te maken met de manier waarop de chirurg het aangeeft bij het ziekenfonds of hoe hij de papieren invult of zo.

Ik heb eens ergens gelezen (op het forumn denk ik) dat bij borstvergrotingen de woordkeuze van de chirurg op het aanvraagdocument ook veel uitmaakt ivm tussenkomst kosten of niet.

Nou meid, ga ervoor en vraag maar raak.

:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, deze namiddag bij dr Vandeberghe geweest in Sint Lucas Brugge. Was een veel aangenamer en minder gehaast gesprek. Hij gaf me ook wat meer uitleg over prijs. Bij hem zou ik een 2000€ zelf betalen. Dat is wel all-in. Dus ook met een liposuctie van de oksel wanneer nodig. 

Blijkbaar hangt veel af van welke hospitalisatieverzekering je hebt. Ik heb gewoon een cm hospitaalplan+ en dat is een groot verschil met DKV. Ik moet nog wat uitzoeken daarrond. 

Hij zou me wel kunnen opereren op 10 april (tijdens de paasvakantie) dus dat komt natuurlijk heel goed uit met de nieuwe job. 

Ik weet nog niet of ik een afspraak maak bij dr Colpaert. Dit zou me echt om het prijsverschil gaan... maar is wel een groot verschil hé nog.  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow! Fijn dat je het een aangenaam gesprek vond. En idd da's al wel een aardig verschil in prijs.

Tja, als het aan de hospitalisatieverzekering ligt. Ik heb idd DKV en ik heb gehoord dat die een goed pakket hebben.

En de timing zou ook goed zitten dan. Ik weet niet juist hoe de paasvakantie valt.

Heb je die PC al eens in de zoekbalk ingegeven hier? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de indruk dat je een goed gesprek hebt gehad.  

Is belangrijk om een goede band te creëren.  

En ga je het doen.  :43:

Bij mij was eens thuis gekomen had ik zoiets.  Dit zit goed ik doe het.  En direct een mail gestuurd voor bevestiging   

Ik ben benieuwd.  10 april is nog geen 2 maanden   Ik moest 4 maanden wachten. 

Hou ons maar even op de hoogte hoor.  En heb je. Nog vragen stel ze maar

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit hier wat op te zoeken naar verzekeringen toe. Ik snap er niet veel meer van. CM schrijft dat ze maar 500€ terugbetalen. Dat is echt niet veel he... Hoe zit dat dan? Ik heb een hospitalisatie plus bij hen. Weet echt niet hoe het zit met de terugbetaling? Iemand enig idee hoe het werkt?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.