Ga naar inhoud

Pixie1 : 21 januari 2019 : Dr. Colpaert : AZ Monica


Aanbevolen berichten

Een beetje maar.  Klopt en trok nadien weg.   

Ik zie nu wel tijdens het wisselen van mijn bh dat inderdaad wat blauwig is onder mijn borsten.   Zo waar de band van de bh komt.  Wss door de druk denk ik?

maar is normaal als je weet wat er allemaal is aan gedaan

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden allemaal

 

Vandaag ben ik al 4 weken post op. 

Het gaat allemaal de goede richting uit.  Wondjes herstellen mooi. :33:

Mijn boobies zijn nog zeker onder de oksel wat gezwollen.   

Ook waar ik mijn liposuctie heb laten doen allemaal nog wat dik. Heeft blijkbaar nog wat meer tijd nodig   

Ik durf nu al wat meer om te helpen in het huishouden.  Is wel moeilijk om met dit zonnig weer de ruimen niet op te lappen of grote kuis te houden.  

Want eerlijk als je zo wat thuis bent geweest heb je. Iet anders te doen als alles in mijn huisje goed te bekijken?

Nog 2 weken en mijn sportbh mag uit. Ik kijk er enorm ene uit naar mijn eerste Bh. 

 

Eigenlijk een praktische vraag.  Ik douche me elke dag. Maar mijn boobies durf ik niet wassen.  Ik besproei ze alleen maar.  Vanaf wanneer mag je die wel wassen? En met speciaal zeep?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Pixie1 zei:

Hallo lieve meiden allemaal

 

Vandaag ben ik al 4 weken post op. 

Het gaat allemaal de goede richting uit.  Wondjes herstellen mooi. :33:

Mijn boobies zijn nog zeker onder de oksel wat gezwollen.   

Ook waar ik mijn liposuctie heb laten doen allemaal nog wat dik. Heeft blijkbaar nog wat meer tijd nodig   

Ik durf nu al wat meer om te helpen in het huishouden.  Is wel moeilijk om met dit zonnig weer de ruimen niet op te lappen of grote kuis te houden.  

Want eerlijk als je zo wat thuis bent geweest heb je. Iet anders te doen als alles in mijn huisje goed te bekijken?

Nog 2 weken en mijn sportbh mag uit. Ik kijk er enorm ene uit naar mijn eerste Bh. 

 

Eigenlijk een praktische vraag.  Ik douche me elke dag. Maar mijn boobies durf ik niet wassen.  Ik besproei ze alleen maar.  Vanaf wanneer mag je die wel wassen? En met speciaal zeep?

Hey Pixie1, 
Wat fijn om te horen dat alles goed herstelt. Ik snap het wel dat je moeite hebt met stilzitten. Op de duur verveel je je dood denk ik! Mijn beurt is pas in mei dus ik heb geen raad over het wassen. De andere ervaren dames zullen je hier zeker mee helpen ?
Heb je nog pijn? En kan je al op je zij slapen? Of mag dat nog niet?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@leslie01Hallo

 

Dat zal voor jou ook spannend worden nog 3 maanden.  Het zal er gauw zijn hoor.  :43:

ik ben echt zo blij.  Eindelijk durven de knoop doorhakken.  

 

Ik heb nog een beetje pijn maar meer van die okselliposuctie.  Van mijn wonden op zich niet.  Soms is een stekende pijn maar valt wel mee. 

Ik mag tem 6 weken niet op mijn zijde slapen.  Ik heb 2 positiekussens om mij in die positie te kunnen blijven liggen.  Anders was ik al snel op mijn zijde gerold hoor?

ook nog een kussen onder mijn benen. 

Ik ben benieuwd naar jou verhalen binnenkort.  

Lees zeker mijn topics eens door en heb je nog vragen aarzel ze niet om ze te stellen

 

Ik heb hier op de forum ook veel hulp gekregen :tatice_04:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Pixie1 ik meen mij te herinneren dat zolang je littekens niet pot en pot toe zijn dat je dan geen zeep mag gebruiken. Water kon geen kwaad maar zeep zou ik zeker niet doen. En anders even zijn secretariaat bellen of mailtje sturen met deze vraag.

Fijn dat het zo goed met je gaat - maar blijf echt voorzichtig want je wil niet dat er nu nog iets misgaat.

:71:

Je bent goed bezig.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden 

 

Goede zonnig middag.  

Leuk als je lentekriebels krijgt.  

Maar niet alleen is het de lente die kriebelt.  Ook mijn wonde?

zeker aan de zijkanten    Maar ik blijf er zeker af.  

Gisteren naar de huisarts geweest en alles verloopt vlot.  Onder mijn oksel is het nog wat gezwollen en aan mijn zijflanken.  

De arts zei heeft zeker 3 maanden de tijd nodig om te herstellen.  

Volgende vrijdag 1/3 naar mijn PC. Ik kijk er ene uit wat hij er zal van vinden.  

Ik ben er al zeker fier op.  

Na de consultatie ga ik samen met Mijn vriendin al 1 bh kopen of Mss 2:43:

Ik zal me moeten inhouden. Denk ik....

Ik kijk et wel ene uit op mijn sportbh uit te laten.   En toch geeft deze ook wel steun en veilig gevoel.  Dus ik zal het nog moeten bekijken denk ik.

 

Dus me verry Happy :tatice_04:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Pixie1

Dat lijkt allemaal goed te gaan bij jou. Goed dat je ook die controles bij je huisarts doet. Dat stelt toch ook wel gerust. Ik heb dat ook gedaan. En wat leuk dat je er fier op bent. Ik keek vanmorgen in de spiegel en dacht ook nog; eigenlijk ben ik nog steeds blij. :D

Ik ben ook benieuwd wat je PC gaat zeggen vrijdag. 

Oh, en dan lekker BH-shoppen ... wees voorzichtig, het is verslavend. Ik spreek uit ervaring.

Maar die beloning heb je zeker verdiend.

Je lijkt wel lang last te houden van die liposuctie, he. Maar als het de moeite loont. 

Ik denk er nog over na. Ik ben bang dat als ik de liposuctie laat doen dat het vet dan wel weg is maar dat je dan misschien met overtollige huid blijft zitten.

Ik vraag me af of de 2de optie die Dr. C voorstelde, om via een operatie die wippende uiteindes van het horizontale litteken weg te halen beter is omdat hij dan ook de overtollige huid kan weghalen. 

Wat denk jij daarover en hoe is dat bij jou?

Heerlijk, dat ik nu aan jou raad kan vragen. :141:

En blijf zo happy.

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat is waar   Meestal ben ik altijd Diegenne die je van alles vraagt ?

 

Nu tot hiertoe kan ik nog moeilijk objectief beoordelen. Heeft nog wat tijd nodig.  Ik moet alleen al zeggen dat ik het onder mijn oksel wel al positieve evolutie zie.  Aan de flanken onderaan is het nog dik. Maar is normaal.  

 

Ik hou je zeker op de hoogte.

 

Was jouw maat na 6 weken hetzelfde gebleven als wat je nu hebt?? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Pixie1 zei:

Hahaha dat is waar   Meestal ben ik altijd Diegenne die je van alles vraagt ?

 

Nu tot hiertoe kan ik nog moeilijk objectief beoordelen. Heeft nog wat tijd nodig.  Ik moet alleen al zeggen dat ik het onder mijn oksel wel al positieve evolutie zie.  Aan de flanken onderaan is het nog dik. Maar is normaal.  

 

Ik hou je zeker op de hoogte.

 

Was jouw maat na 6 weken hetzelfde gebleven als wat je nu hebt?? 

Bedankt.

Volgens mij is de maat van 6 weken niet gebleven maar zijn mijn borsten in de loop der tijd nog wat geslonken. :139: Ik had het C-tje van net na mijn operatie liever gehouden maar ik kan ook tevreden zijn met wat er nu is.

Ik ga mijn foto's er eens op nakijken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh echt.  ?

Dan moet ik Mss nog even wachten met bh te kopen.  

Mmmm moet er toch wel eens over nadenken   

Ik zal de vrijdag horen wat hij zegt.  :33:

Ik zou echt nu niet weten welke maat ik heb. 

 

Het kriebelt om te kopen en vooral even iets anders aan te doen. 

Wanneet heb jij je bh’s  dan gekocht?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een aantal mooie oude bh’s in de kast liggen. Of ook bh’s die ik eigenlijk te klein gekocht had. Deze heb ik kort even gepast en ze passen me op dit moment perfect. Dat betekent dat ik nu een D cup heb. Maar de boel moet nog krimpen omdat alle vocht er nog in zit. Ik verwacht een stevige C of kleine D over te houden. Maar nieuwe kopen doe ik voorlopig ook niet. Ik heb op dit moment nog steeds een Annamamelle bh aan die speciaal voor na borstoperaties is. Die zit heerlijk en doe ik voorlopig ook niet uit. @Doe ik het of niet? Je maakt me erg aan het lachen. Grappig dat je de exacte datum zo goed weet. ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-2-2019 om 16:45, Depri-E zei:

Ik heb nog een aantal mooie oude bh’s in de kast liggen. Of ook bh’s die ik eigenlijk te klein gekocht had. Deze heb ik kort even gepast en ze passen me op dit moment perfect. Dat betekent dat ik nu een D cup heb. Maar de boel moet nog krimpen omdat alle vocht er nog in zit. Ik verwacht een stevige C of kleine D over te houden. Maar nieuwe kopen doe ik voorlopig ook niet. Ik heb op dit moment nog steeds een Annamamelle bh aan die speciaal voor na borstoperaties is. Die zit heerlijk en doe ik voorlopig ook niet uit. @Doe ik het of niet? Je maakt me erg aan het lachen. Grappig dat je de exacte datum zo goed weet. ?

Graag gedaan hoor @Depri-E. Hopelijk doet het lachen geen pijn. Maar lachen is gezond en goed voor je herstel. Mijn oude BH's zijn allemaal te groot. De kleinste cup die ik ooit had was een D. Dus daar verdwaalt mijn B-cupje nu in. ? Maar ik heb nu een hele collectie nieuwe BH's dus dat zit wel goed. :13: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal

 

een update bijna 3 maanden post BVK

Alles met me prima hersteld.  Nog soms wel gevoelige borsten en steken.  Blijkbaar duurt dit nog even.  

Ik heb 2 bh ‘s gekocht.  Van een 85 f/g naar Een 80 D?

Ik dacht een volle C te krijgen maar is ietsjes meer.  Waarschijnlijk zullen ze misschien nog minderen. ? wie weet dit? @Doe ik het of niet?

En mijn omtrek ook smaller.   Waarschijnlijk Mss door de liposuctie. In ieder geval resultaat is prima   :33:

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te horen. :35:

Ik had naar mijn gevoel na de BVK een volle C, maar heb het nooit gemeten maar ja ze zijn nog geslonken.

Dr. C. had een Volle B, kleine C voorspeld maar het is nu, anderhalf jaar later bijna, een gewone B.

Koop nog maar niet te veel BH's, wacht liever nog even af. Mogelijk zit er nog vocht.

Maar fijn dat je blij bent.

Hoe is het verder nog gegaan met je herstel van de liposuctie?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

Oke ik zal zeker je raad opvolgen.  

Ben je dan in je borstomtrek dan ook verminderd? 

Mijn liposuctie is Oke nu. 

In het begin veel pijn en zo maar nu al 1 maand gene last hoor.  

@Momto2boys bij mij was

de liposuctie oksel schouder en onder de borst wel duurder 1400 euro namelijk.  

Wel tevreden van:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo meiden 

 

Gisteren naar mijn PC geweest ter controle   

4 maanden post op en alles pico Bello.   

Hij was zeer aangenaam verrast van mijn herstel.  En ook mijn littekens.  Ik was zeker super fier.   ?

Ik heb een D cupje tot hiertoe.   Dus van een G naar een D.  

Ik had wel gevraagd een C maar Mss zal mijn borst nog een beetje minderen zei hij.  

Was dit ook bij de andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.