Pixie1

Pixie1 : 21 januari 2019 : Dr. Colpaert : AZ Monica

Recommended Posts

Ik heb gewoon de normale omtrek moeten pakken, ik denk dat ze in de winkel gelijk hebben

• Like 1

Oke dankjewel want op den duur weet ik het niet meerūüėÖ

Hey @Pixie1

Welkom terug.

Ik heb de Arnica-druppels genomen voor mijn operatie en ik had weinig blauwe plekken.

Maar Dr. C. zei daar ook over dat dat niet wetenschappelijk bewezen is.

En wat je BHmaat betreft. Werd jij ook naar die winkel in Merksem verwezen?

Ik ben de mijne gaan passen voor de OP. De cups pasten natuurlijk niet maar voor de omtrek heeft de mevrouw van die winkel waar ze medische BH's verkochten me geadviseerd. Ik had voor de OP een 85F.

Mijn post-OP sportBH was een 5 B/C. Met sluiting vooraan (dat zou ik echt wel aanraden).

Welke cupmaat ga jij krijgen?

Nou, meid; geniet nog van de voorpret en hopelijk ben je niet te zenuwachtig.

Ik denk met plezier terug aan die tijd van goed voor jezelf te zorgen en ik zou het zo weer doen.

Maar da's niet meer nodig gelukkig. :45:

Ik duim voor je.

• Like 1

Hey

Leuk je berichtje te mogen lezen. 

Ik ga dus morgen die druppels halen.  

Ik ben inderdaad ook naar Merksem geweeSt.  En Ik heb nu ook een 85F/g. Nu ook een sportbh 5 B/C

C.  Ging me een volle C geven.  Dus afwachten zeker.

Nu ben ik gerust dat dit Oke is.  

Ik geloof dat je ook thuisverpleging had. ¬†Moet je dit ook op voorhand reserveren? Tegen mij heeft hij daar niets van gezegd. ¬† ūü§Ē¬†misschien zal hij meer vertellen¬†in¬†het ziekhuis op 21/1.¬†¬†

• Like 1

Ik heb de thuisverpleging aangevraagd omdat ik alleen woon. Via het ziekenfonds heb ik een nummer gekregen voor de thuisverpleging. Dr. C. had er een voorschrift voor gegeven. Ik heb er in ieder geval niets voor moeten betalen. En ik had voor de OP contact genomen - maar ik geloof dat je gewoon een dag op voorhand of zo moest bellen om af te spreken.

Een tip: als je de thuisverpleging laat komen moet je wel zelf voor verzorgingsmateriaal zorgen. Dus vraag dan in het ziekenhuis even na wat je in huis moet hebben. Tegen mij hadden ze daar niets over gezegd en ik ging er van uit dat die dat zouden meebrengen. Not.¬†ūüėě

• Like 1

Oke.  

Ik woon ook alleen wel met Mijn oudste dochter maar kan er niet veel op rekenen. 

Maar ik heb nog geen verwijsbriefje gekregen. Misschien kan dit nog wel in het ziekenhuis.    Ik weet wel dat ik inspuitingen voor 2 weken moet doen. 

Dus als ik die mensen vraag welke zorgen moeten ze dan doen? Wondzorg 1 keer per dag? En inspuiting en nog iets? 

Super leuk dat je dit nog weetūüėĄ

• Like 1

Neen niet echt ondersteunend.  

Er komt wel eens iemand langs   De eerste 5 nachten blijf die hier slapen.  Maar overdag werken wel.  

Diepvries wat aanvullen en nu een kuisvrouw genomen  voor een 3 tal uurtjes/2 weken.  Is al iets hé

• Like 1

En bedankt voor de tip.  

Zal zeker extra materiaal halen. ¬†ūüėė

• Like 1

Ik heb het briefje ook pas in het ziekenhuis gevraagd en gekregen. Maar noteer het misschien even voor jezelf want het zou wel eens kunnen dat je wat onder de indruk gaat zijn van de hele gebeurtenis. :kez_11:

Dat wordt wel bikkelen als je er grotendeels alleen voor staat. Wat jammer.

Maak op voorhand al wat eten als het kan en vries het in, zet in je keuken de belangrijkste dingen op een lage hoogte zodat je niet met je armen in de hoogte moet reiken. Doe instappers aan je voeten, draag topjes met spaghettibandjes (daar kan je instappen) en truitjes of vesten met een sluiting vooraan. Ook een nachthemdje met knopen vooraan vond ik bijzonder handig.

Bij mij hielp de thuisverpleging met wassen, steunkousen aantrekken, bloedverdunner inspuiten en aan- kleden. Ik heb ze wel elke dag de wonden laten nakijken; maar daar hebben ze niet veel aan gedaan. (Ik wou ook vooral mijn eigen nieuwe boobies zien, denk ik.¬†ūüėā). In de eerste week moet je er sowieso niets aan doen.

En als je nog vragen hebt (ook tijdens je herstel) ... shoot!

:48:

• Upvote 1

Ooohhh leuk heb bezorgdheid.  Dankjewel.  Ga ik zeker gebruiken.   

Ik noteer ze in mijn to-do boekje Bvkūü§ó

Ik ga nog even een solden doen om trui met vooraan een rits.  Heb ik nog niet.  

Kwam de thuisverpleging 1 maal per dag? 

• Like 1

Ik had mijn appartement al op orde gezet voor de OP. En ik had voor Sinterklaas mijn kerstversiering ook al gezet.¬†ūüéĄ

Maar toch al goed dat er iemand 5 nachten toch blijft slapen, dat je voorkookt en dat er iemand komt poetsen.

De moeilijkheid zal zijn om je rustig te houden ondanks het feit dat je je best goed voelt.

• Like 1

Ja, 1 keer per dag. 's Ochtends - dan moet je ook uit je bed (stokje achter de deur, he).

• Like 1

Hahaha inderdaad.  

Ik zal zeker meenemen 

super bedankt voor je hulp. 

Ik heb al veel opgestoken en ik kan ze zeker gebruiken 

thanks xxx

• Like 1

Voila mijn voorraad pilletjes en opkikkertjes binnen gehaald.  

Nu zeiden ze als je die Arnica 

Pilletjes neemt geen koffie drinken of bepaalde thee

Weten jullie daar iets meer van?

• Like 1