Ga naar inhoud

Pixie1 : 21 januari 2019 : Dr. Colpaert : AZ Monica


Aanbevolen berichten

Ja ja hij was hier al om 9’uur met zijn pennenzakje met stiftjes?

Hij was heel geconcentreerd bezig.  Hij gaat ook bijkomend liposuctie doen onder de oksel en onder de borst om een beter resultaat Te krijgen.  Heb hem gezegd hij mag altijd uitschuiven naar mijne buik?

Hij had er zin in.  Dus nu nog een uurtje wachten en dannnnnn joepieeeee?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Pixie1 zei:

@Doe ik het of niet?

moet de sportbh mee naar OK?

Had hij nu niet gezegd

Nee, volgens mij niet.

Ik had de mijne mee maar had hem na de OP niet aan.

Je wordt lekker ingepakt en ingetapet tot morgen.

Dan pas ging de sportBH aan.

 

En wat een mooie dag voor je BVK.

Dat kan alleen maar goed komen.

:35:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Pixie1 zei:

Ja ja hij was hier al om 9’uur met zijn pennenzakje met stiftjes?

Hij was heel geconcentreerd bezig.  Hij gaat ook bijkomend liposuctie doen onder de oksel en onder de borst om een beter resultaat Te krijgen.  Heb hem gezegd hij mag altijd uitschuiven naar mijne buik?

Hij had er zin in.  Dus nu nog een uurtje wachten en dannnnnn joepieeeee?

Potverdorrie, gelukzak!

Die oksel-liposuctie had hij bij mij beter ook gedaan dan had ik niet met die flapjes gezeten.

Ik ben nu al een beetje jaloers. :68:

 

Nog lekker even je ogen dicht doen en let op je ademhaling.

Het is alsof ik mijn BVK herbeleef.

Veel succes en op naar kleinere boobies.

:48:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo 

 

De batterijtjes van mijne gsm was op en oplader vergeten.  

Maar nu terug in volle actie om alles wat uit te schrijven.  

 

Zondag opgenomen wegens praktische redenen.  Gelukkig mijne zenuwen onder controle en redelijk goed geslapen.  

Maandag PC was er heel vroeg bij   Hij stond al klaar om 7:30 uur met zijn pennenzakje met stiften.   Hij werkte heel secuur en betekende alles nog eens na.  Gaf me echt een goed gevoel.  

Dan was het wachten tem 12:30. Mocht mijn kousen en onderzoek aanhouden.   

Ik werd door een zorgzame team ontvangen en weg was ik.  

Om 16 uur was ik terug klaar wakker in de ontwakingsruimte.  Met elk kant 700 Gr borst minder en ook 0,5 L ver weggezogen onder de oksel en onder de borst om beter resultaat te hebben.  Pc kwam even vlug op Mjjn kamer rond 17:15 uur eens piepen.   En was erg tevreden   Nl een volle C ipv een f/g 

Eens op de kamer was De pijn wel doenbaar tot s avonds.  Verloor veel vocht vanuit de liposuctiegaatjes en kreeg ook ene branderige pijn.  Ze verzorgde me echt goed ze konden    Rond 5 uur eindelijk mijn slaap gevonden. Rugslapen is niet mijne sterkste kant.

Rond 11 uur infuus uit drains uit.   Viel allemaal goed mee. Hij had gezegd je zult meer pijn hebben van de liposuctie als van de verkleining en klopt.   Ik heb precies vandennacht sit-UPS gedaan?

En dan het verband eraf.  Hola dat ziet er goed uit.  Hij heeft geen hechtingen gebruikt maar gelijmd   Ik had alleen serieuze irritatie van de plakkers.  Daarvoor moest ik nu cirtex nemen.  

Ik was echt aangenaam verrast   Nu natuurlijk wat geduld hebben als het terug wat zijn plaats vind.  Mijn tepels zijn echt teutjes paddestoelen nu.  Raar zicht hoor.  

Volgende dinsdag naar mijn Pc terug.  

Ik kijk er naar uit 

Voila meiden al een kort ? verslagje van een tevreden cliënt 

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Pixie1 je bent er weer!

Wat was dat spannend zeg zo wachten tot je weer op de proppen kwam. Pfff. Ik had me al van alles voorgesteld. Maar het platte batterij scenario kwam niet bij me op. :45:

 

In ieder geval, gefeliciteerd! Je hebt het doorstaan en bent ze kwijt. :43:

 

En nu op naar een vlot herstel en heerlijk kleinere boobies.

Doe maar heel voorzichtig want je zal je met een paar dagen mogelijk al fitter voelen maar je lijf zal je wel terugfluiten als je teveel doet.

 

Ik ga je wel blijven volgen omdat ik misschien zelf nog een liposuctie van de oksel wil laten doen. Ik zou het leuk vinden als je ons verder op de hoogte wil houden van je herstel.

 

Weet je toevallig ook welke methode er werd toegepast?

Anker-, lolly-, ...?  

 

Verzorg je goed, rust en drink voldoende en geef er maar even lekker aan toe.

Ik wens je alvast een rustige, deugddoende nacht.

 

:48:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey.  

 

Bij was het anker methode. 

 

Hij heeft een gaatje aan mijn linkeroksel en rechter oksel gedaan.   En dan ook onder mijn borst zowel links als rechts.    Daar heb ik het nu meeste last van.  Zo stijfjes allemaal    

Ik ga nu even rusten wel wat moe na een zware autorit naar huis.   Dan besef je hoe slecht onze wegen wel zijn in België ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pixie1 zei:

Hey.  

 

Bij was het anker methode. 

 

Hij heeft een gaatje aan mijn linkeroksel en rechter oksel gedaan.   En dan ook onder mijn borst zowel links als rechts.    Daar heb ik het nu meeste last van.  Zo stijfjes allemaal    

Ik ga nu even rusten wel wat moe na een zware autorit naar huis.   Dan besef je hoe slecht onze wegen wel zijn in België ?

En dat dan nog met die sneeuw. :65:

Slaap lekker voor straks.

Ga je ook een album maken om je proces te volgen?

Ik hoor het wel. Rust nu maar eerst goed.

:lazy2::viannen_76: en :62:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pixie1 zei:

Hier nu aan het wachten op de verpleging.  

Nog veel pijn en stijfheid van de liposuctie.  Ik ben helemaal gelijmd met litteken.  Was dit ook bij je? @Doe ik het of niet?

Ik hoop dat dit niet snel loskomt.  

 

Ik had ook ankermethode - maar bij was het aan de binnenkant gehecht met vanzelf oplosbare hechtingen en aan de buitenkant was er een soort lijm over gespoten.

Ik schrok wel toen jij zei dat het alleen gelijmd was.

Misschien nog eens navragen voor je vertrekt - zodat het niet door je hoofd blijft spoken.

:35::48:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal voor volgende dinsdag zijn.  Ik zit al van gisterenavond thuis.  

Juist thuisverpleging geweest.  Was wel heel wat hoor.  

Was even niet goed geworden als ze het verband afhaalde.  Er plakt zo veel die resten kleefpleister.   Ze kreeg het met ether er niet af. En dat plakt ook zo irritant allemaal 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wil kan ik je in een PB een foto sturen van toen ik net geopereerd was.

Misschien kan je het dan eens vergelijken.

Je kan ook altijd Dr. C's sectretariaat bellen of mailen. Dat heb ik ook gedaan als ik met een vraag zat.

 

Ik ben seffens tot vanavond offline, maar ik lees je wel weer.

Goed rusten en hopelijk is je stijfheid snel beter.

 

Groetjes.

DIHON

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

Leuk dat je voor me er bent 

 

Dat zou fijn zijn als ik mag piepen.  Ik zal morgen ook eens vragen of ze een foto zou trekken.  Bovenaan lijkt het mooi allemaal.  

Had je geen last van resten van kleefpleisters? 

?

Ik heb juist nog war links precies wat drukkende pijn op het litteken onderaan.   Zo aan mijn ribbenkas.  

Voor de rest allemaal goed hier

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pixie,

Hoe gaat het nu met jou, heb je nog veel pijn, ik hoop voor jou dat het meevalt en dat je vlug herstelt.

Hoelang heeft jou operatie geduurd, men spreekt van 2u à 2,5 en dan de recovery, ik ben natuurlijk benieuwd omdat het voor mij ook dichterbij komt.

Ik had gehoord van mijn PC dat hij sprak van naaien, want ik zou 2 keer moeten teruggaan om draadjes uit te doen, 

misschien is dat veiliger dan plakken, bij jou is het met lijm hé, kan dat niet loskomen?

Ik ga je laten, wens je een fijne avond en een rustige nacht, tot ziens.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

Valt wel mee hoor.  Ik heb meer last van de liposuctie.   

Hij heeft het van binnen genaaid en langs de buitenkant gelijmd.  Zit wel mooi.  Ik heb het nog niet deftig met de spiegel kunnen zien   Ik ga het morgen eens vragen.  

Nu mijn operatie heeft ongeveer 2,5 uur geduurd denk ik.  Dus valt mee.  De narcose was geweldig goed gedaan.  Daar had ik ook bang voor.   Moeilijkste is vind ik rusten en nikske doen☺️

 

inderdaa jij bent binnen paar weken aan de beurt.  Spannend hé. 

 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Piep hier ben ik even terug

 

Ik heb zojuist mijn foto’s naar mijn PC gestuurd en

alles is prima.  Dus even gerust tem dinsdag dan consultatie.  

De bandjes van mijn BH mochten wel losser gezet worden.  Even een verademing zo?

 

leuk dat ik een chirurg heb die je steeds je een seintje terug geeft bij een bezorgde vraag. 

Alleen zojuist me

even opgewonden want had een poetshulp gevraagd voor ondersteuning.  En die is nu ziek. Ze zoeken naar vervanging afwachten dan?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Even komen piepen, hoe je het stelt, heb je nog veel pijn en kan je wat slapen, zie dat je het vrij goed stelt dat is prima, dat zal wel een tijd duren eer we weer de oude zijn, welke maat heb je nu, was dat een C, ik hoop dat ik ook zover geraak, maar jij bent waarschijnlijk heel wat jonger dan ik, dan genees je ook makkelijker. Ik vroeg me af als je de eerste dag thuis komt kan je dan in een zetel zitten of is dat moeilijk, heb geen zin om de ganse dag in de slaapkamer te liggen, maar daar kan ik wel mijn achterstuk elektrisch bedienen, maar daar lig je dan ook alleen, soms zijn er zoveel vragen die op me afkomen. Soms heb ik veel zenuwen je denkt er voortdurend aan en het komt alsmaar dichterbij, en dan zijn er uren dat ik er niet aan denk, maar het blijft wel spannend.

Dat ik ook niet zo fijn dat de poetshulp ziek is, als er stof ligt gewoon er over kijken dat is het enige wat je mag doen, en misschien nog beter dat ze er niet is, zo krijg je ook haar microben niet, want het zal wel pijnlijk zijn als je moet niezen, ik probeer zoveel mogelijk op mezelf te blijven, ga niet naar bijeenkomsten, had deze week al een dag of 3 koude rillingen en dacht daar heb je het, wil niet ziek naar het OK, maar nu is het over, ik wens je verder een rustige dag en denk niet teveel aan wat nu niet kan, groetjes, 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @joke07

 

ik begrijp je zeker hoor.  

Ik heb mijn bed wat omgebouwd met kussens   Ook ene kussen onder mijn benen want je moet op je rug slapen.  

Ik zit in mijn living in een comfortabel zetel met links en rechts een zachte kussen. Ik heb ook een okselliposuctie gedaan en doet wel deugd die zachtheid.  

Als je vragen heb moet je ze maar stellen.  Ik heb al veel hulp van hen gekregen. 

Mijn zenuwen waren onder controle omdat ik ook alles onder controle had.  Dus leuk zo. 

Btw ik word dit jaar 50 en dat was mijn eigen cadeau ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pixie, goed om te lezen dat alles zo goed verlooen is. Mijn operatie is nu over 2 weken. Ik ben echt stikzenuwachtig...voor alles. Kan er bijna niet goed van functioneren. Ben blij als het achter de rug is masr kijk er ook naar uit. Gek hé!? Het gevoel de controle te verliezen vind ik moeilijk. Een verhaal als dat van jou doet me dan goed. Ik wens je in ieder geval een prettig herstel. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo 

Dat begrijp ik heel goed.  

Voor mij hielp om alles op te schrijven wat ik moest doen.  Of graag wou. 

En was dit in orde vond ik mijn rust.   Dit heeft wel nu zijn vruchten al opgeleverd hoor.  

Mijn PC heeft me ook wel vertrouwen en rust hierin gegeven   

2 weken zal er snel zijn.  Ik had zoiets ik heb het nu besloten en gewoon doen nu. Ik had juist wat stress het moment in de operatie     Daar hebben ze me echt gerustgesteld en rust (letterlijke) gegeven ?

je kunt het en heb je vragen stel ze maar.  

 

Vandaag weer iets minder pijn aan mijn schouders.  Dit is van mijn liposuctie.  Van de operatie BVK heb ik niks last.

Succes meid

xxx 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2019 om 11:51, joke07 zei:

Hoi,

 

Even komen piepen, hoe je het stelt, heb je nog veel pijn en kan je wat slapen, zie dat je het vrij goed stelt dat is prima, dat zal wel een tijd duren eer we weer de oude zijn, welke maat heb je nu, was dat een C, ik hoop dat ik ook zover geraak, maar jij bent waarschijnlijk heel wat jonger dan ik, dan genees je ook makkelijker. Ik vroeg me af als je de eerste dag thuis komt kan je dan in een zetel zitten of is dat moeilijk, heb geen zin om de ganse dag in de slaapkamer te liggen, maar daar kan ik wel mijn achterstuk elektrisch bedienen, maar daar lig je dan ook alleen, soms zijn er zoveel vragen die op me afkomen. Soms heb ik veel zenuwen je denkt er voortdurend aan en het komt alsmaar dichterbij, en dan zijn er uren dat ik er niet aan denk, maar het blijft wel spannend.

Dat ik ook niet zo fijn dat de poetshulp ziek is, als er stof ligt gewoon er over kijken dat is het enige wat je mag doen, en misschien nog beter dat ze er niet is, zo krijg je ook haar microben niet, want het zal wel pijnlijk zijn als je moet niezen, ik probeer zoveel mogelijk op mezelf te blijven, ga niet naar bijeenkomsten, had deze week al een dag of 3 koude rillingen en dacht daar heb je het, wil niet ziek naar het OK, maar nu is het over, ik wens je verder een rustige dag en denk niet teveel aan wat nu niet kan, groetjes, 

Hey @joke07 je heft echt niet de hele tijd in je bed hoor. Je kan kort na de operate echt wl in de zetel liggen. Je moet alleen voorzichtig doen. Oppassen op de trap, oppassen dat je niet struikelt en rustig bewegen. Maar regelmatig wel wat rondlopen. Je bent bijna aan de beurt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.