Ga naar inhoud

Spijt van borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Na lang twijfelen heb ik 13 juni mijn borsten laten vergroten. Ik vond ze te klein en wilde ook graag mooie volle borsten. Kwam van 75B, ben 172cm, slank postuur.

 

er is 375 dual plane geplaatst, hoopte op volle C, kleine D uit te komen. Inmiddels 4 maanden verder en kom uit op een 75E. Ik vind ze veel te groot, veel soorten kleding wat voorheen wel mooi stond ziet er niet uit, 2 grote uitstekende ballen. Daarnaast staan ze naar mijn menig te ver uit elkaar en heb ik nog steeds een trekkend gevoel en regelmatig steken. Op mijn zij slapen nog niet echt prettig.

 

zit er aan te denken om ze weer te laten verkleinen en dan bijv 280 cc erin. Ik vraag me af of iemand hier ervaringen mee heeft: 

gaan ze dan hangen? Wordt het er dan niet nog lelijker op?

wat zijn mogelijke complicaties?

hoe gaan artsen om met ontevreden klanten ?

 

hoop dat iemand me wat raad kan geven..

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

O jee, @fitgirl90 wat vervelend dat je niet tevreden bent.. 

Je zegt dat je nu cupmaat 75E hebt. Maar nepborsten zien er altijd 1 of 2 maten kleiner uit dan echte borsten, zeggen ze, toch. Dus als het goed is zien jouw gevulde borsten eruit als echte borsten met maat 75C of 75D dan; lijkt me best een hele mooie maat, maar het gaat erom wat jij ervan vindt en jij vindt ze veel te groot.. Wat voor implantaten heb je laten plaatsen (merk, rond/anatomisch, welke projectie) en heb je misschien foto's? 

Ja, ik zit ook te denken aan een bv, maar ben bang dat er inderdaad een hoop gedoe en stress bij kan komen kijken (complicaties, ontevredenheid, vast zitten aan wissels) dat ik denk, is het t wel allemaal waard...? Maar dan zie ik weer mooie borsten voorbij komen, en dan begin ik weer te twijfelen.. 

Misschien dat ze de komende maanden toch nog gaan veranderen; je borsten krijgen pas echt hun definitieve vorm na een maand of 6 a 9, geloof ik; zou daarom toch nog even een paar maandjes afwachten en het dan weer even opnieuw bekijken... Niet te overhaast een beslissing nemen; mentaal moet je misschien ook wennen van klein naar groot; heeft misschien wat meer tijd nodig bij jou..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Robijntje02,

nou bij mij lijken ze ook gewoon 75E hoor haha. Ik heb mentor high profile. Zal jullie toevoegen aan Mn album. Zou er iig goed over nadenken voordat je het gaat doen. Ik had prima borsten wat bij Mn lijf paste, maar wilde meer. Wat heb jij nu dan?

 

en @Blabla1980 je hebt al een c, waarom wil jij laten vergroten? Veel mensen zeggen idd spijt te krijgen dat ze te klein hebben genomen maar laat je daardoor niet beïnvloeden.

 

7 nov heb ik mijn laatste controle. Dan ga ik het voorleggen bij de arts, dr Peters (Diana Gabriels). Ben benieuwd wat hij er over kan adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei fitgirl90:

Hoi @Robijntje02,

nou bij mij lijken ze ook gewoon 75E hoor haha. Ik heb mentor high profile. Zal jullie toevoegen aan Mn album. Zou er iig goed over nadenken voordat je het gaat doen. Ik had prima borsten wat bij Mn lijf paste, maar wilde meer. Wat heb jij nu dan?

 

en @Blabla1980 je hebt al een c, waarom wil jij laten vergroten? Veel mensen zeggen idd spijt te krijgen dat ze te klein hebben genomen maar laat je daardoor niet beïnvloeden.

 

7 nov heb ik mijn laatste controle. Dan ga ik het voorleggen bij de arts, dr Peters (Diana Gabriels). Ben benieuwd wat hij er over kan adviseren.

@fitgirl90 zou ik ook even mogen meekijken? Ik krijgt namelijk ook 375cc, mentor, high profile eind november. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat naar voor je meis

meestal lees ik idd verhalen van dames die ze te klein vinden juist. 

Ik heb 400cc en in kleding (wel nog met sport bh) zie je het niet eens zo duidelijk. En optisch ben ik dan maar 1 maat vooruit gegaan omdat ik altijd push up aan had... 

maar als ik geen kleren aan heb is het gelukkig wel een groot verschil. Maar zou ik jouw foto’s eens mogen zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirl90 meid toch, heb net in je album gekeken maar echt waar ik vind ze er PRACHTIG uitzien....  Ik had hele grote ballen verwacht, maar ik vind ze gewoon perfect bij jouw slanke lichaam..; niet te klein, niet te groot maar precies goed! Zelfs een van de mooiere borsten die ik op dit forum heb gezien..

Ik wou dat ik zulke borsten had!!

Laat er nu nog niets aan doen, wacht aub nog een paar maanden voordat je een te overhaaste beslissing gaat nemen...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirl90:

en @Blabla1980 je hebt al een c, waarom wil jij laten vergroten? Veel mensen zeggen idd spijt te krijgen dat ze te klein hebben genomen maar laat je daardoor niet beïnvloeden.

Ik heb dan wel een c..maar door zwangerschap en veel afvallen door sporten zijn ze leeg. Dus het ziet er gewoon niet zo mooi meer uit.

 

Ik heb even in je album gekeken en ze zijn wel echt mooi hoor!

Maar als jij ze te groot vind is dat een gevoel wat niemand kan wegnemen. Vind het echt superrot voor je!

 

En nee dat de meeste ze achteraf eerder te klein vinden zegt niks. Mijn moeder en vroegere vriendin vonden ze achteraf ook beiden te groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirl90 wat ontzettend naar dat je niet blij bent met je borsten. Is toch iets waar je naar uit kijkt en verwachtingen bij hebt maar niet dat je er niet blij mee bent.

 

Zou ik eens mogen kijken in je album. Ikzelf heb 340cc en zit nu ook op 75E en ben iets kleiner dan jij. 

 

Liefs 

Vonnepon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirl90 Ik herken wel een beetje wat je schrijft. Vond mijn borsten na mijn bv ook erg groot (345cc high profile). Ook stonden ze erg ver uit elkaar. Ik heb eergisteren een wissel gehad naar 340cc low profile. Zelfde volume maar ze ogen aanzienlijk kleiner en ze staan een stuk dichterbij elkaar. Enige nadeel is dat de pocket verkleind moest worden bij mij (dichtgehecht aan de zijkanten) en dat voel ik wel auww. Maar het past beter bij mijn lichaam nu. Je bent nog geen jaar po dus zou het nog even aankijken, maar wat jouw wens is als ik het goed begrijp (kleiner en dichterbij elkaar) lijkt bij mij goed gelukt te zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Robijntje02:

@Rosanna123 ben erg benieuwd naar het verschil tussen high en low profile bij jou... Zouik daarom in jouw album mogen kijken?...

@Rosanna123 ja daar ben ik ook heel erg benieuwd naar vermits ik zelf ook lang getwijfeld heb tussen high profile en moderate plus. Heb dan raad gevraagd aan bestboobie en aan mijn pc en zij zeiden alle twee dat high profile zeker niet te groot zal uitvallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei fitgirl90:

@Kelly_E, @lwb, @Atiz @Vonnepon ik heb jullie toegevoegd en zojuist ook nieuwe foto erbij gedaan waarbij je beter de verhouding borsten en lichaam ziet.

 

@Robijntje02 bedankt voor je lieve reactie :)

 

@Vonnepon vind ze bij jou wel erg mooi, vorm, verhouding lichaam. Alle borsten vallen weer anders uit he. Maat zelf zegt niet veel.

@fitgirl90 Ben eens gaan kijken naar je foto's en ik vind ze niet te groot in verhouding tot je lichaam hoor meid maar ik kan me wel inbeelden dat je dat zelf momenteel wel vindt. Ze zijn niet klein maar ook niet mega groot en als je doel was om gewoon wat meer borst te hebben begrijp ik je wel. Weet wel wat ze bloot toch altijd groter lijken dan in kledij vind ik. 

Maar dit onderwerp heeft me ook lang bezig gehouden... wat als ik ze te groot ga vinden achteraf? Heb me dan verdiept in de afmetingen en dan merk je wel dat je weinig keuze hebt in de grootte van implantaten want je zit natuurlijk met je eigen borstafmetingen. Ik twijfelde lang tussen high profile en moderate plus maar heb dan de knoop doorgehakt en ga voor high profile. De redenering was ook: ik wil toch niet met bredere maar platte borsten eindigen? Denk nu ook wel dat je misschien moeite hebt met de ineens grote verandering van je voorsituatie naar dit. Denk dat het mentaal iets makkelijker is moesten ze langzaamaan groeien maar ja dat kan natuurlijk niet met implantaten. ;)

 

Ik zou het echt nog wat tijd geven meis, laat er nog wat tijd over en misschien is het gewoon een kwestie om er gewoon aan te worden. Wat mij vooral ook bezig houdt is meer de gedachte van wat andere mensen ervan zullen vinden en of ik ineens niet overkom dan als zo'n blonde grote Barbie pop want ik haat dat cliché omdat ikzelf totaal niet oppervlakkig ingesteld ben. Dus ik denk dat wanneer ik die gedachte ook kan laten varen dat ik dan minder moeite zou hebben moesten ze iets groter uitvallen dan wat ik in gedachte heb.

 

Weet je toevallig de breedte van je protheses?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirl90dank je voor t toevoegen. Ik heb aandachtig naar je foto’s gekeken en allereerst wil ik je zeggen dat je prachtige borsten hebt. Ik vind ze echt niet te groot ten opzichte van je lichaam! Het staat je echt mooi! Mooie volle borsten, dat zijn het. En vergeet niet wat een aantal andere meiden ook al gezegd hebben, naakt toont het veel groter dan met kleding. 

 

Maar het is jou gevoel en jij bent er (nu) niet blij mee en dat vind ik zo jammer voor je want je gaat zo’n operatie aan met een bepaald beeld in je hoofd. En dan pakt het anders uit dan je gedacht had. Mss veranderd je gevoel nog maar mss ook niet. Mss kun je wat met wat @Rosanna123 heeft gedaan. Wellicht is dat mettertijd voor jou een oplossing. Geef t ieder geval nog wat tijd en beslis niet te overhaast. Nogmaals ik vind ze je echt prachtig staan en vind ze echt niet te groot.

 

Liefs

Vonnepon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Robijntje02:

@Kelly_E Wat is t verschil tussen moderate plus en high profile?

@Robijntje02 je hebt in protheses:

- low profile

- moderate profile

- moderate plus profile

- high profile

- ultra high profile 

Dit bepaald hoe "hoog" de prothese komt als je ze plat op een tafel zou leggen of met andere woorden hoe meer of minder projectie je hebt wanneer ze in je lichaam zitten. Hoe hoger profile hoe meer ze naar voor komen. Dit scheelt in cc ook natuurlijk: hoe hoger profile hoe meer cc voor dezelfde diameter en hoe meer je borsten naar voor staan als het ware. 

Volgend fotootje toont het verschil mooi aan:  

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.