Ga naar inhoud

Kim2018 : 28 december 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Jesssi zei:

Hoi Kim, gefeliciteerd meis! Ik heb gisteren wel 100 keer ingelogd om te kijken hoe het gaat maar de site lag eruit.. vandaag gewerkt maar hier ben ik :)

Ben heel blij voor je! Prachtig zien ze eruit in je Bh al!

En de pijn viel bij mij ook erg mee.

Paar dagen paracetamol gebruikt en toen gestopt.

Dag 3/5 waren pittig ivm met de toenemende zwelling maar verder vond ik het goed te doen! Kalm aan en we contacten! Xx

Dank je Jesssi! ? Ben echt heel tevreden met de grootte en met wat ik tot nu toe al gezien heb. Heb mijn bh nog niet uitgetrokken, want hij zit nog zo goed en wil het niet verprutsen ?. Maar denk dat ik morgen toch eens écht ga douchen. Kan ik ook eens beter kijken! Ben benieuwd hoe ze ook nog gaan veranderen. We houden contact! Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie
35 minuten geleden, Kim2018 zei:

Hey Mtvo! Nog een paar daagjes! Gaat er snel zijn! Heb je toegevoegd, maar er staan nog niet veel meer foto’s op, enkel eentje in mijn po bh. Er zullen er wel nog volgen! Veel succes bij het aftellen van de laatste dagen! X

 

Kan haast niet wachten, leef hier al zolang naartoe! Thx dat ik mag meekijken, foto's komen t.z.t. wel, ga zelf ook proberen om een album bij te houden, dan voeg ik je wel ff toe (ff checken hoe dat gaat, haha). Jij rustig aan doen en op naar een goed herstel! :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jesssi zei:

Hoi hoe gaat het? Bij mij was dit toen een mindere dag weet ik nog.. Hoop dat je ok bent. Xx

Hey!! Dank je om aan me te denken! Superlief! Alles gaat eigenlijk heel erg goed! Het enige waar ik wat last van gehad heb, is wat zwelling aan mijn buik die naar mijn kruis was gaan zakken ?. Supergrappig! Voor de rest voel ik me echt supergoed en heb ik -buiten wat druk door de zwelling- niets van pijn gehad. Was wel wat sneller moe dan gewoonlijk. 

Het enige waar ik me zorgen over maak, is dat -doordat ik zo weinig last heb- dingen ga doen die ik niet zou mogen wat dus niet goed zou zijn voor de inkapseling. Mijn boobies beginnen al een beetje zachter te worden aan de bovenkant, dus dat is ook heel goed. Ik ben niet direct gaan douchen. Had me bovenaan met een washandje gewassen en vanaf de buik naar onder met de douchekop. En heb die po bh tot gisteren niet uit getrokken toen ik een eerste keer helemaal onder de douche ben gaan staan. Ik denk dat dit wel heel goed was voor het herstel. Die bh zit ook echt supergoed. Morgen ga ik 2 extra bh’s kopen in de Hema. Morgen heb ik ook de controle bij Dr Snel om 15u45. Had die normaal gezien pas de 4de, maar dan ben ik niet meer in NL. Ben ook heel erg tevreden met de grootte en had ook niet groter/kleiner gewild! Dus weer een heel tevreden klantje van dr vd Weij!!! ? Hoe gaat het met jou nog? Aan het genieten van je boobies? Heb je nog wat nieuwe bh’s gekocht en zie je nu nog verandering in de vorm en grootte? Heel veel liefs! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2018 om 21:39, boobiebabe zei:

Hoi @Kim2018 hoe is het met je???

mag ik ook mee spieken in je album??

 

xx

Alles heel goed, dank je! Ik zag dat jij ook bijna aan de beurt bent? Hoe gaat het met jou? Aan het aftellen? Heb je toegevoegd. Buiten mijn passessies en foto van eerste dag PO met PO bh is er nog niets te zien. Maar die zie je dan wel binnenkomen wanneer ik een aantal foto’s upload! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobmom zei:

Hoe gaat t inmiddels met je? De profielfoto ziet er zelfs al goed uit....ook al is er nog niet veel te zien....

Hey! Alles gaat supergoed! Heb buiten wat zwelling nergens last van gehad. Zit nu in de wachthal om dokter Snel te zien voor de eerste controle. Deze ochtend al twee extra bh’s bij de Hema gekocht (de tweede aan halve prijs ?). 75 E! Ongelooflijk!! 

Hoe gaat het met jou en het aftellen? Was het nog druk in je zaak de afgelopen weken en gaat de tijd snel? Het is ook niet lang meer voor je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Kim2018 zei:

Hey! Alles gaat supergoed! Heb buiten wat zwelling nergens last van gehad. Zit nu in de wachthal om dokter Snel te zien voor de eerste controle. Deze ochtend al twee extra bh’s bij de Hema gekocht (de tweede aan halve prijs ?). 75 E! Ongelooflijk!! 

Hoe gaat het met jou en het aftellen? Was het nog druk in je zaak de afgelopen weken en gaat de tijd snel? Het is ook niet lang meer voor je! 

Oh...dat gaat ook snel inderdaad....nu alweer controle.

 

In de zaak was het afgelopen 3 weken zo belachelijk druk....morgen en vrijdag wat rustiger en dan za en volgende week weer even topdrukte...omdat iedereen nog snel voor het drie weken sluiten van de salon. 

 

Nu gaat het idd snel voor me...ben er, merk ik nu ook wel echt ieder uur mee bezig. Lichte spanningen komen nu opzetten. ben ondertussen ook oefeningen aan t doen 3 x daags om mijn borstspier extra op te rekken. Zodat ik straks zo minimaal mogelijk last heb. Ik hoop althans dat dat ook echt gaat werken. maar volgens het herstelprogramma van Velthuis wel. Dus ga dat heel braaf doen ook.

 

Vind super om te horen trouwens dat er ook meiden zijn waar het herstel minder pijnlijk verloopt.... wel proberen toch je herstel te pakken he....zo belangrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2018 om 13:09, Kim2018 zei:

@Jorinde97Die laatste paar weken gaan echt snel! En had hetzelfde als jou; eigenlijk helemaal geen zenuwen. Ik had er meer 2 maanden vóór de operatie dan een paar seconden ervoor! ? 13 dagen is echt niets en voor je het weet, zitten ze er op! (Letterlijk en figuurlijk ☺️). Ik had al een album met foto’s van mijn passessies bij 2 verschillende klinieken. Zal je toevoegen en van als ik nieuwe foto’s heb, kan je ze zien. Heb op dit moment nog niet veel zin om die bh uit te trekken, want het gaat nu zo goed. Hij zit erg lekker. Hoop ook dat het zo blijft! Nog maar de tweede dag ingegaan (of de eerste na de operatie, weet niet goed hoe ze die tellen). Maar tot nu toe voel ik me echt super! We hebben echt de beste arts uitgekozen. Ik ben er zeker van dat je ook heel blij gaat zijn! En ik denk dat vd Weij altijd voor het natuurlijke gaat en de grootte dus zeker mooi gaat passen bij je!! Nog even en het is ook aan jou!

@Kim2018 hoop dat het zo blijft gaan met de zenuwen, dat zou wel echt ideaal zijn! Voor nu nog steeds onwerkelijk haha, over 9 dagen gewoon al ohh myy. 

Ziet er al uit als mooi maatje zo in de BH! Kan echt niet wachten als ik iedereens foto's ga bekijken :D 

Jaa geloof ik ook! Al blijft het spannend zo uit handen geven, ook eerste keer operatie en onder narcose dus ook alles nieuw, ben heel benieuwd hoe ik het zal ervaren

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Kim2018 zei:

Hey!! Dank je om aan me te denken! Superlief! Alles gaat eigenlijk heel erg goed! Het enige waar ik wat last van gehad heb, is wat zwelling aan mijn buik die naar mijn kruis was gaan zakken ?. Supergrappig! Voor de rest voel ik me echt supergoed en heb ik -buiten wat druk door de zwelling- niets van pijn gehad. Was wel wat sneller moe dan gewoonlijk. 

Het enige waar ik me zorgen over maak, is dat -doordat ik zo weinig last heb- dingen ga doen die ik niet zou mogen wat dus niet goed zou zijn voor de inkapseling. Mijn boobies beginnen al een beetje zachter te worden aan de bovenkant, dus dat is ook heel goed. Ik ben niet direct gaan douchen. Had me bovenaan met een washandje gewassen en vanaf de buik naar onder met de douchekop. En heb die po bh tot gisteren niet uit getrokken toen ik een eerste keer helemaal onder de douche ben gaan staan. Ik denk dat dit wel heel goed was voor het herstel. Die bh zit ook echt supergoed. Morgen ga ik 2 extra bh’s kopen in de Hema. Morgen heb ik ook de controle bij Dr Snel om 15u45. Had die normaal gezien pas de 4de, maar dan ben ik niet meer in NL. Ben ook heel erg tevreden met de grootte en had ook niet groter/kleiner gewild! Dus weer een heel tevreden klantje van dr vd Weij!!! ? Hoe gaat het met jou nog? Aan het genieten van je boobies? Heb je nog wat nieuwe bh’s gekocht en zie je nu nog verandering in de vorm en grootte? Heel veel liefs! ?

Fijn dat het zo lekker gaat, klinkt goed! Behalve vocht wat naar je kruis zakt?

Hoe was je controle bij mc dreamy?

Ik geniet zeker!

Over twee weken controle en dan even kijken of alles goed is, mijn rechterborst blijft wat gevoelig..

Verder veranderen ze nog wel wat, dus geen bh’s meer gekocht het lijkt alsof deze al iets knellen af en toe?

Geniet en doe kalm aan!

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2019 om 20:33, Jorinde97 zei:

@Kim2018 hoop dat het zo blijft gaan met de zenuwen, dat zou wel echt ideaal zijn! Voor nu nog steeds onwerkelijk haha, over 9 dagen gewoon al ohh myy. 

Ziet er al uit als mooi maatje zo in de BH! Kan echt niet wachten als ik iedereens foto's ga bekijken :D 

Jaa geloof ik ook! Al blijft het spannend zo uit handen geven, ook eerste keer operatie en onder narcose dus ook alles nieuw, ben heel benieuwd hoe ik het zal ervaren

Komt helemaal goed! Laat het over je heen komen. Ik ben er nog steeds verbaasd over hoe weinig last ik er van heb. Vraag me nog steeds af of ik het té goed heb gehad en er nog iets naars gaat komen?. Het verplegend personeel bereidt je goed voor en de nazorg dezelfde dag is ook echt uitstekend! Heel aardige mensen! Tel de dagen mee met jou! Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2019 om 20:38, Jesssi zei:

Fijn dat het zo lekker gaat, klinkt goed! Behalve vocht wat naar je kruis zakt?

Hoe was je controle bij mc dreamy?

Ik geniet zeker!

Over twee weken controle en dan even kijken of alles goed is, mijn rechterborst blijft wat gevoelig..

Verder veranderen ze nog wel wat, dus geen bh’s meer gekocht het lijkt alsof deze al iets knellen af en toe?

Geniet en doe kalm aan!

Liefs 

Heb gisteren mijn controle gehad en alles gaat uitstekend! De wonden genezen goed. Na de controle voelde ik de protheses wel meer zitten en dat gevoel had ik niet. Hij duwde ook wat harder dan ze gewoon waren. Misschien heeft dat wat vocht verplaatst ofzo... maar het doet ook geen pijn en ik veronderstel dat het bij het genezingsproces hoort. 

Heb hem gezien, maar het is niet echt mijn type. Hij zag er zeker niet onaardig uit, maar dan vond ik de anesthesist veeeeeeel knapper! ?

O dus ze worden nog wat groter? Nou, dat beloofd, vind de mijne nu al behoorlijk aan de maat, maar dat is waarschijnlijk omdat ik het nog niet gewoon ben! ?

Heel veel liefs en tot snel! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Kim2018 zei:

Komt helemaal goed! Laat het over je heen komen. Ik ben er nog steeds verbaasd over hoe weinig last ik er van heb. Vraag me nog steeds af of ik het té goed heb gehad en er nog iets naars gaat komen?. Het verplegend personeel bereidt je goed voor en de nazorg dezelfde dag is ook echt uitstekend! Heel aardige mensen! Tel de dagen mee met jou! Liefs xxx

@Kim2018 Jaa hoop dat het net zo gaat bij mij als bij jou! Mooi formaat zijn die van jou, wat was je voor situatie? Ik vrees wel een beetje, als jij 265cc hebt en dat al zon maat is en ik 300 cc krijg.. Al valt het bij ieder anders maar toch hoop niet dat ze echt veel groter worden toch.. 

Jaa heel fijn dat ze in de clinic zo aardig zijn enzo, dat heb je denk ik ook wel nodig! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Jorinde97 zei:

@Kim2018 Jaa hoop dat het net zo gaat bij mij als bij jou! Mooi formaat zijn die van jou, wat was je voor situatie? Ik vrees wel een beetje, als jij 265cc hebt en dat al zon maat is en ik 300 cc krijg.. Al valt het bij ieder anders maar toch hoop niet dat ze echt veel groter worden toch.. 

Jaa heel fijn dat ze in de clinic zo aardig zijn enzo, dat heb je denk ik ook wel nodig! 

 

Hey! Ja ik denk dat ik bij de gelukkigen ben die een heel gemakkelijk herstel heeft. Af en toe moet ik mezelf eraan herinnneren dat ik geopereerd ben en het kalm aan moet doen. Want je mag natuurlijk bepaalde dingen niet doen en dan vergeet je dat. 

Het verschil tussen 265 en 300 is bijna niet met het blote oog te zien. Alles hangt idd af van de voorsituatie; ik had zelf nog wel wat borstweefsel; had een 70B en ze waren vooral leeg aan de bovenkant. Daarom dat de arts mij tall height gegeven heeft. Ik ben in het begin veel bezig geweest met de cc, maar ook veel gelezen van meiden van dat niet te doen en het is ook Echt niet nodig. Zeker bij vd Weij; die gaat voor het natuurlijke en je kan er van op aan dat het goed bij je zal passen. Staar je zeker niet blind op die cc. En echt, het verschil tss 265 en 300 is peanuts. Je moet maar eens 2 panties vullen met rijst. Je ziet het verschil in cc amper. Wat is jouw voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Kim2018 zei:

Hey! Heb je toegevoegd! Nog een aantal dagen en je bent ook aan de beurt! ?. Hoe voel je je?

Hey....ik heb meteen gekeken, wat zijn ze mooi al! 

 

Ik voel me prima...beetje spanningen komen er wel al...maar heb vooral in mijn salon nog een hele erge drukke week te gaan, dus zal nauwlijks tijd hebben om er bij stil te staan.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Kim2018 zei:

Hey! Ja ik denk dat ik bij de gelukkigen ben die een heel gemakkelijk herstel heeft. Af en toe moet ik mezelf eraan herinnneren dat ik geopereerd ben en het kalm aan moet doen. Want je mag natuurlijk bepaalde dingen niet doen en dan vergeet je dat. 

Het verschil tussen 265 en 300 is bijna niet met het blote oog te zien. Alles hangt idd af van de voorsituatie; ik had zelf nog wel wat borstweefsel; had een 70B en ze waren vooral leeg aan de bovenkant. Daarom dat de arts mij tall height gegeven heeft. Ik ben in het begin veel bezig geweest met de cc, maar ook veel gelezen van meiden van dat niet te doen en het is ook Echt niet nodig. Zeker bij vd Weij; die gaat voor het natuurlijke en je kan er van op aan dat het goed bij je zal passen. Staar je zeker niet blind op die cc. En echt, het verschil tss 265 en 300 is peanuts. Je moet maar eens 2 panties vullen met rijst. Je ziet het verschil in cc amper. Wat is jouw voorsituatie?

@Kim2018 Jaa heel fijn voor je dat alles zo gaat! Maar inderdaad kans is groter dat je sneller dingen doet die natuurlijk nog niet 'mogen', dus inderdaad goed rustig aan. 

Jaa heb je ook wel gelijk in, moet het ook allemaal op me af laten komen en niet teveel vergelijken.

Ehm qua cup vind ik het altijd lastig te zeggen wat ik heb, maar zal een kleine B zijn ofzo, ook niet zo veel vulling in de bovenkant. Mijn borsten zijn ook best breed, dus ver naar buitenkant ook dus dat lijkt ook al snel kleiner nu in mijn geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Boobmom zei:

Hey....ik heb meteen gekeken, wat zijn ze mooi al! 

 

Ik voel me prima...beetje spanningen komen er wel al...maar heb vooral in mijn salon nog een hele erge drukke week te gaan, dus zal nauwlijks tijd hebben om er bij stil te staan.....

Dank je!

een hele drukke week is goed; dan gaat de tijd snel en komt dé dag sneller! Nog even...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Jorinde97 zei:

@Kim2018 Jaa heel fijn voor je dat alles zo gaat! Maar inderdaad kans is groter dat je sneller dingen doet die natuurlijk nog niet 'mogen', dus inderdaad goed rustig aan. 

Jaa heb je ook wel gelijk in, moet het ook allemaal op me af laten komen en niet teveel vergelijken.

Ehm qua cup vind ik het altijd lastig te zeggen wat ik heb, maar zal een kleine B zijn ofzo, ook niet zo veel vulling in de bovenkant. Mijn borsten zijn ook best breed, dus ver naar buitenkant ook dus dat lijkt ook al snel kleiner nu in mijn geval

Dan wordt jouw nasituatie waarschijnlijk net als de mijne! En die van mij moeten sowieso nog zakken, dus ik denk dat het eindresultaat nog een iets kleiner wordt... is wel ff wennen ?, maar ben nu al erg blij met het resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Kim2018 zei:

Dan wordt jouw nasituatie waarschijnlijk net als de mijne! En die van mij moeten sowieso nog zakken, dus ik denk dat het eindresultaat nog een iets kleiner wordt... is wel ff wennen ?, maar ben nu al erg blij met het resultaat! 

@Kim2018 we gaan het meemaken ? nog 5 nachtjes slapen en dan is het al zo ver ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo iedereen! Vandaag 4 weken PO en tijd voor een update. 

Ik had van in het begin na de operatie heel weinig last of pijn wat soms wat gevaarlijk was/is, want dan ga je dus dingen doen die je eigenlijk niet zou mogen doen; armen hoog om dingen te pakken, hele strakke panties over je heupen proberen te krijgen ? en last but not least; de hond van 38 kg in een reflex tegenhouden om naar buiten te rennen en haar terug naar binnen duwen met volle macht. Tja, hoe goed je dan ook bent, zo’n dingen wreken zich toch altijd. De eerste keer met een gevoel waarbij het leek of ik draadjes in mijn borsten had waar iemand elke keer aan trok als ik een beweging maakte. Eerst  was er 1 draadje, een heel kwetsbaar gevoel, en per dag kwam er een draadje bij dat mijn borsten meer en versterkte. Een beetje een dat verhaal, maar zo leek het wel. Dat gevoel is ondertussen weg. Voor de rest gaat het nog steeds erg goed! Ik slaap goed op mijn rug elke nacht. Ik kijk wel uit naar nog eens een keer op mijn zij slapen, maar heb hier eigenlijk geen last van. Ik kan me wel voorstellen dat iemand die nooit op zijn rug slaapt, hier echt wel problemen mee heeft! Mijn vriend wast en masseert nog elke keer mijn haar. Wat echt een zalige luxe is! Ik heb al eens gezegd dat ik het wel zelf kan ondertussen, maar och, als hij het graag doet, wie ben ik om hem te stoppen? ? 

Af en toe bekruipt mij wel eens een bang gevoel als je dingen leest over oververkapseling en gedraaide protheses. Maar dan denk ik weer aan de positieve dingen en het feit dat ik daar nu wel 2 mooie volle borsten heb zitten :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Kim2018 zei:

Hallo iedereen! Vandaag 4 weken PO en tijd voor een update. 

Ik had van in het begin na de operatie heel weinig last of pijn wat soms wat gevaarlijk was/is, want dan ga je dus dingen doen die je eigenlijk niet zou mogen doen; armen hoog om dingen te pakken, hele strakke panties over je heupen proberen te krijgen ? en last but not least; de hond van 38 kg in een reflex tegenhouden om naar buiten te rennen en haar terug naar binnen duwen met volle macht. Tja, hoe goed je dan ook bent, zo’n dingen wreken zich toch altijd. De eerste keer met een gevoel waarbij het leek of ik draadjes in mijn borsten had waar iemand elke keer aan trok als ik een beweging maakte. Eerst  was er 1 draadje, een heel kwetsbaar gevoel, en per dag kwam er een draadje bij dat mijn borsten meer en versterkte. Een beetje een dat verhaal, maar zo leek het wel. Dat gevoel is ondertussen weg. Voor de rest gaat het nog steeds erg goed! Ik slaap goed op mijn rug elke nacht. Ik kijk wel uit naar nog eens een keer op mijn zij slapen, maar heb hier eigenlijk geen last van. Ik kan me wel voorstellen dat iemand die nooit op zijn rug slaapt, hier echt wel problemen mee heeft! Mijn vriend wast en masseert nog elke keer mijn haar. Wat echt een zalige luxe is! Ik heb al eens gezegd dat ik het wel zelf kan ondertussen, maar och, als hij het graag doet, wie ben ik om hem te stoppen? ? 

Af en toe bekruipt mij wel eens een bang gevoel als je dingen leest over oververkapseling en gedraaide protheses. Maar dan denk ik weer aan de positieve dingen en het feit dat ik daar nu wel 2 mooie volle borsten heb zitten :wub:

Hey  hey, heel herkenbaar dit allemaal. Ook bij mij gaat het vanaf begin heel erg goed. Met gevolg dat ik ook al regelmatig hoog reik. Zelfs heel soms in eerste week. Vanaf 2e week mocht ik dat fa en toe gaan doen al. En ik herken de schrik van draaiende protheses dan ook....Heel soms voel ik recht aan binnenkant een druk....en denk ik...zal toch niet daar wat omgeruld zitten he....maar als ik voel...voelt het allemaal zoals het moet zijn.

Ik kan al weer heel veel, maar probeer wel voorzichtig daarin te blijven. Hou goed mijn bh aan...half uurtje per dag even luchten en relaxen van mijn mooie boobies. 

 

Ik wurm me ook in strakke truien....kan ook echt al veel kracht zetten merk ik...maar beperk dit nog enorm. Rugslapen gaat me ook echt heel erg goed af....

 

Al bij al een topherstel...mijn littekens jeuken en branden wel zo nu en dan, maar zien er al zo goed uit. Ik zie het als goed- genees-gevoel! 

Zijkanten van mijn borsten zijn nog wel wat zwellingen aanwezig....Maar ze worden met de dag mooier.

 

ik denk @Kim2018 wij het best getroffen hebben qua herstel...en let keep the good spirit up and enjoy them!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.