Ga naar inhoud

Kim2018 : 28 december 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 20-12-2018 om 11:41, Boobmom zei:

Oh.... dat is in een keer een geregel lijkt me.....althans, dat zou bij mij gewoon niet mogelijk zijn!..... Maar eregens ook wel weer fijn toch....ik zou soms willen dat ik morgen al aan de beurt was....:)

Hey Boobmom! Het is ook niet lang meer voor jou! De tijd gaat snel. Nog even lekker kerst en nieuwjaar vieren en dan is het ook jouw beurt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey allemaal!

Wilde gisteren en deze ochtend al iets sturen, maar kon voor een of andere reden niet op het forum. 

Alles is heel goed gegaan! Uiteindelijk ben ik rond 13u geopereerd. Zoals ik al eerder hoorde, waren het hele vriendelijke mensen die me echt op mijn gemak stelden. Mijn hartslag was 90 toen ze er aan gingen beginnen, dus was zeker niet in  erge stress! ?

De anesthesist legde alles ook heel goed uit: dat het zou voelen als een borreltje. Toen hij vroeg of ik al wat voelde, zei ik; ja, maar als je in me wilt gaan snijden mag je me nog een paar borreltjes geven. Heeft hij gedaan en na een paar seconden was ik helemaal weg! Wat 2 seconden later leek, begon de verpleegster tegen me te praten en werd ik wakker. Denk dat ik 1 uurtje in de recovery gelegen heb. Daarna terug naar de kamer. Toen ik wilde rechtstaan werd ik even misselijk en in het naar huis rijden ook omdat ik wilde appen (geen goed idee in de auto na de narcose!!!). Maar dat gevoel was snel over en heb ook niet moeten kotsen ofzo. De nacht is erg goed gegaan (werd wel veel wakker, niet door de pijn, maar meer omdat ik niet zo moe was) en deze ochtend voel ik alleen een klein beetje beurs, maar echte pijn is het (nog) niet. Ik vraag me af; gaat het té goed en komt die pijn nog? Of ben ik bij de gelukkigen die niet veel last gaan hebben? @Jesssi wat is jouw ervaring hiermee aub? Ik hou jullie zeker op de hoogte! Ik ben alleszins al heel blij met het resultaat en vind ze op dit moment zeker groot genoeg, dus heb niets te klagen! ? Ik zet binnnenkort wel wat foto’s in mijn album! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Kim2018 zei:

Hey allemaal!

Wilde gisteren en deze ochtend al iets sturen, maar kon voor een of andere reden niet op het forum. 

Alles is heel goed gegaan! Uiteindelijk ben ik rond 13u geopereerd. Zoals ik al eerder hoorde, waren het hele vriendelijke mensen die me echt op mijn gemak stelden. Mijn hartslag was 90 toen ze er aan gingen beginnen, dus was zeker niet in  erge stress! ?

De anesthesist legde alles ook heel goed uit: dat het zou voelen als een borreltje. Toen hij vroeg of ik al wat voelde, zei ik; ja, maar als je in me wilt gaan snijden mag je me nog een paar borreltjes geven. Heeft hij gedaan en na een paar seconden was ik helemaal weg! Wat 2 seconden later leek, begon de verpleegster tegen me te praten en werd ik wakker. Denk dat ik 1 uurtje in de recovery gelegen heb. Daarna terug naar de kamer. Toen ik wilde rechtstaan werd ik even misselijk en in het naar huis rijden ook omdat ik wilde appen (geen goed idee in de auto na de narcose!!!). Maar dat gevoel was snel over en heb ook niet moeten kotsen ofzo. De nacht is erg goed gegaan (werd wel veel wakker, niet door de pijn, maar meer omdat ik niet zo moe was) en deze ochtend voel ik alleen een klein beetje beurs, maar echte pijn is het (nog) niet. Ik vraag me af; gaat het té goed en komt die pijn nog? Of ben ik bij de gelukkigen die niet veel last gaan hebben? @Jesssi wat is jouw ervaring hiermee aub? Ik hou jullie zeker op de hoogte! Ik ben alleszins al heel blij met het resultaat en vind ze op dit moment zeker groot genoeg, dus heb niets te klagen! ? Ik zet binnnenkort wel wat foto’s in mijn album! Xxx

@Kim2018 Gefeliciteerd met je boobies! Het lukte mij gister ook niet om op het forum te komen, server reageerde niet. Maar wat fijn dat alles al zo goed is gegaan! Hopelijk is je herstel verder ook zo! Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet, als je een album maakt mag ik mee spieken? Even de van der weijtjes bekijken haha. 

 

Met mij gaat het goed! Voor mij zijn het nog 13 dagen en dan zullen ze er nu ook ongeveer op zitten! Heb nog heel niet het gevoel dat het al bijna is dus dat voelt ook wel gek. Nog niet echt spanning enzo, soms wel even van oef zal het niet te groot worden maar komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk kim gefeliciteerd, wat heb je nu gekregen en hoe geplaatst? Heb je ook een album? 

Ik kan je ook bij mij toevoegen als je wil, ik ben 4 weken po 330cc anatomisch voor de spier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jorinde97 zei:

@Kim2018 Gefeliciteerd met je boobies! Het lukte mij gister ook niet om op het forum te komen, server reageerde niet. Maar wat fijn dat alles al zo goed is gegaan! Hopelijk is je herstel verder ook zo! Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet, als je een album maakt mag ik mee spieken? Even de van der weijtjes bekijken haha. 

 

Met mij gaat het goed! Voor mij zijn het nog 13 dagen en dan zullen ze er nu ook ongeveer op zitten! Heb nog heel niet het gevoel dat het al bijna is dus dat voelt ook wel gek. Nog niet echt spanning enzo, soms wel even van oef zal het niet te groot worden maar komt vast goed!

@Jorinde97Die laatste paar weken gaan echt snel! En had hetzelfde als jou; eigenlijk helemaal geen zenuwen. Ik had er meer 2 maanden vóór de operatie dan een paar seconden ervoor! ? 13 dagen is echt niets en voor je het weet, zitten ze er op! (Letterlijk en figuurlijk ☺️). Ik had al een album met foto’s van mijn passessies bij 2 verschillende klinieken. Zal je toevoegen en van als ik nieuwe foto’s heb, kan je ze zien. Heb op dit moment nog niet veel zin om die bh uit te trekken, want het gaat nu zo goed. Hij zit erg lekker. Hoop ook dat het zo blijft! Nog maar de tweede dag ingegaan (of de eerste na de operatie, weet niet goed hoe ze die tellen). Maar tot nu toe voel ik me echt super! We hebben echt de beste arts uitgekozen. Ik ben er zeker van dat je ook heel blij gaat zijn! En ik denk dat vd Weij altijd voor het natuurlijke gaat en de grootte dus zeker mooi gaat passen bij je!! Nog even en het is ook aan jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Mona zei:

Leuk kim gefeliciteerd, wat heb je nu gekregen en hoe geplaatst? Heb je ook een album? 

Ik kan je ook bij mij toevoegen als je wil, ik ben 4 weken po 330cc anatomisch voor de spier!

Dank je @Mona! Heb 265 gekregen, anatomisch vóór de spier. Heb een album van mijn passesies en zal je daar toevoegen. Van als ik nieuwe foto’s heb, kan je ze dan zien. Hoe is jouw herstel verlopen? Ik vraag me soms af of ik niet te vroeg aan het juichen ben en de dip nog gaat komen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Kim2018 zei:

Dank je @Mona! Heb 265 gekregen, anatomisch vóór de spier. Heb een album van mijn passesies en zal je daar toevoegen. Van als ik nieuwe foto’s heb, kan je ze dan zien. Hoe is jouw herstel verlopen? Ik vraag me soms af of ik niet te vroeg aan het juichen ben en de dip nog gaat komen ?

Nee ik heb ook zon succesverhaal, lekker genieten tuurlijk zijn er ongemakken maar de euforie maakt alles goed, ik heb je toegevoegd. Morgen plaats ik weer nieuwe foto dan ben ik 4 weken po 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎12‎-‎2018 om 08:35, Kim2018 zei:

Dank je Mtvo!

Heel lief! Hoe gaat het met jou? X

 

Hey Kim,

 

Lees net dat alles goed is gegaan, wat fijn voor je! :D Laat je maar ff lekker vertroetelen e.d. en let op jezelf! Als je een album gaat maken, zou ik dan een kijkje mogen nemen?

Hier gaat het z'n gangetje, nog 4 dagen en dan ben ik ook eindelijk aan de beurt, I can't hardly wait!! :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim, gefeliciteerd meis! Ik heb gisteren wel 100 keer ingelogd om te kijken hoe het gaat maar de site lag eruit.. vandaag gewerkt maar hier ben ik :)

Ben heel blij voor je! Prachtig zien ze eruit in je Bh al!

En de pijn viel bij mij ook erg mee.

Paar dagen paracetamol gebruikt en toen gestopt.

Dag 3/5 waren pittig ivm met de toenemende zwelling maar verder vond ik het goed te doen! Kalm aan en we contacten! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Kim2018 zei:

Dank je An1977! Heel lief! Hoe gaat het met jou ondertussen? 

Hey....wat super dat het goed gaat. Was ook zo benieuwd, maar de site werkte niet.... Dat is dus echt een ramp hè? ? 

Ik hoop dat het zo blijft voor je qua pijn. En laat je maar goed verwennen... 

Ik heb echt een goed herstel gehad. En ik ben heel blij met m'n borsten. 

Hou me op de hoogte! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Mtvo zei:

 

Hey Kim,

 

Lees net dat alles goed is gegaan, wat fijn voor je! :D Laat je maar ff lekker vertroetelen e.d. en let op jezelf! Als je een album gaat maken, zou ik dan een kijkje mogen nemen?

Hier gaat het z'n gangetje, nog 4 dagen en dan ben ik ook eindelijk aan de beurt, I can't hardly wait!! :) 

 

xx

Hey Mtvo! Nog een paar daagjes! Gaat er snel zijn! Heb je toegevoegd, maar er staan nog niet veel meer foto’s op, enkel eentje in mijn po bh. Er zullen er wel nog volgen! Veel succes bij het aftellen van de laatste dagen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, An1977 zei:

Hey....wat super dat het goed gaat. Was ook zo benieuwd, maar de site werkte niet.... Dat is dus echt een ramp hè? ? 

Ik hoop dat het zo blijft voor je qua pijn. En laat je maar goed verwennen... 

Ik heb echt een goed herstel gehad. En ik ben heel blij met m'n borsten. 

Hou me op de hoogte! 

 

 

 

Hahaha, ja niet goed tijdens zo’n dagen! ? 

Laat me zeker goed verwennen.? Ben blij voor je dat je zo een goed herstel hebt gehad. Hoop dat het voor mij ook zo blijft! En ben nu al heel tevreden met wat ik zie! Ik hou je zeker op de hoogte. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.