Kim2018

Kim2018 : 28 december 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik lees & schrijf al een hele tijd mee en had al eens een topic aangemaakt, maar er is ondertussen zoveel veranderd, dat ik nu een nieuwe (definitieve) aanmaak. 

Was eerst naar een andere kliniek in NL gegaan en een passessie gedaan waar men (de consulente) me 300cc aanraadde en een Italiaanse chirurg. Ik kon nergens foto’s of ervaringen terugvinden van hem en had het gevoel of ik toch wel een serieuze sprong in het ondiepe aan het doen was. Door zoveel info hier op het forum te vinden, had ik het idee dat dokter vd Weij het beste bij mijn wensen paste (gaat steeds voor natuurlijk, is professioneel). Na een paar maanden een consult hem hem gehad en het was idd wat ik van hem voorstelde. Het natuurlijke ogen is heel belangrijk voor hem. Na de uitvoerige metingen (wat trouwens in de andere kliniek nog niet gebeurd was) en een pinchtest kwam hij uit op wat ik denk 230 was. Ik vroeg hem of het niet wat groter kon en toen mat hij ng eens en zei; 265cc. Nu had ik me helemaal al op die 300cc gepind en ook lees ik vaak dat meiden altijd blij zijn als ze voor groter gaan, dus was wat onzeker over het “klein advies”. Mijn vriend heeft me gelukkig ondertussen al kunnen ompraten. Voor hem is het natuurlijke veel belangrijk dan dat ze supergroot zijn. En heb ook wel nog wat borstweefsel. Ben niet helemaal plat. Nu is het dus aftellen tot 27 december! Kan niet wachten! Ben zo blij met dit forum!! Ongelooflijk bedankt aan iedereen voor de steun en de ervaringen die gedeeld worden! 

Komt helemaal goed meis! Je bent in goede handen bij hem. 

Kijk/ denk maar naar mij!:43:

Dank je Jesssi!! Jij bent idd mijn grote voorbeeld dat meegeholpen heeft met het positieve gevoel dat ik heb over mijn beslissing! :53:

Hoop dat die van mij even mooi worden als die van jou!!! :D

Wat super om te lezen dat je met nu precies 2 maandjes aan de 'beurt' bent! :D

Komt vast allemaal goed, ben heel benieuwd hoe het straks bij je zal lopen! 

Succes en plezier alvast met het proces ernaar toe .

Liefs!

Dank je Jorinde! Superlief. Ja ik leef er echt naar toe, maar je kent het gevoel vast :lol:. Ik las dat je ook bij vd Weij gaat? Weet je al wanneer of heb je nog geen datum gepind? Zal je volgen. Kunnen we wat ervaringen delen. Liefs

Lieff!:56:

Ik ga over 2 maandjes weer op consult en hopelijk is het in februari mijn beurt (cant Wait!)

• Like 1

Las nu deze pas Haha, maar Jaa ken het gevoel. Ik ben halfjaar terug ongeveer op consult geweest maar wegens financiële tegenslag toen moeten uitstellen. Maar het begint nu dichtbij te komen. 

Kan er soms echt niet mee stoppen om er aan te denken, zou bijna denken dat ik ‘tietenkoorst’ heb hahaha. 

Jaa heel leuk zal je zeker volgen! Als jij geweest bent begint mijn proces :wub:

Ja het is idd een serieuze hap uit de portemonnee! Maar het is het wel waard. Ik heb hetzelfde; met periodes elke dag het forum checken, foto’s bekijken, cc vergelijken, twijfelen aan de maat, dan weer gerustgesteld. Haha. Ik denk dat we pas rustig zullen zijn wanneer de operatie achter de rug is, maar dan is er misschien weet andere twijfel. Gelukkig hebben we hier veel lotgenoten waarmee we ervaringen en twijfel kunnen delen. We houden contact! Xxx

Hoi, 

Fijn om te lezen dat jullie ook heel veel op het forum kijken en onzekerheden hebben. Bij mij is het precies hetzelfde. Ik herken alles wat je schrijft. Het zal vast bij het proces horen. 

Hopelijk wordt het snel december, zodat we kunnen praten over hoe alles is verlopen en hoe het herstel gaat en natuurlijk hoe het resultaat is. 

Can 't wait!!!! 

Liefs L**

Hey L! Ja je hebt gelijk; ik lees vaak berichten van vrouwen met dezelfde onzekerheden en twijfels. Maar ook evengoed de opwinding en het ongeduld :12: Kan ook niet wachten tot december. Eerst jouw ervaring volgen en 2 weekjes later is het mijn beurt! Heel veel liefs en tot schrijfs! Xxx

hoi hoi,

Hier ook iemand met dezelfde dingetjes....

ik heb twee weken geleden een consult gehad. en pas 14 januari is het zover... had het het liefst zo snel mogelijk gedaan na het consult. Maar vanwege mijn werk lukt het niet voor de kerst. En na de kerst was er niet direct tijd.

14 januari krijg ik dual plane implantaten rond moderate plus (275 of 300cc) . ook nog even in dubio over de aantal cc.

7 jaar geleden, toen mijn jongste 1 was, wilde ik dit al, maar durfde toen niet. Daarna kwam ik in een scheiding, waardoor het gewoon ook even financieel niet mogelijk is. Nu dat wel weer kan, ben ik er over aan het nadenken gegaan. En mijn huidige vriend heeft me daarin ook erg gesteund.

ik heb er nu onwijs veel zin in. wordt bij Velthuis Eindhoven geholpen. Zie er helemaal niet tegenop, de operatie en het herstel. Laat 2018, maar snel voorbij gaan.….

leuk om jullie te volgen, aangezien we beetje rond zelfde tijd met operatie zitten...

Hey! Ik ken het gevoel; zie ook niet op tegen het herstel of de pijn! Wat leuk dat we rond dezelfde periode geopereerd worden. We hebben ook ongeveer hetzelfde cc advies gekregen, zie ik. Ben blij voor je dat het nu wel gaat lukken. Nog even geduld en het is ook aan ons! We houden contact! Xxx

Oh leuk dat we idd ook bijna gelijk advies hebben gekregen. Ik ga je ook zeker volgen. 

Liefs