Ga naar inhoud

Kim2018 : 28 december 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Als ze dual plane plaatsen snijden ze in principe de borstspier altijd aan de onderkant los om implantaat deels erachter te plaatsen en zullen ze de spier bij het borstbeen ook wat lossnijden zodat bij aanspanning van je borstspier de implantaat niet helemaal weggeduwd wordt door je spier. Daarom snijden ze de spier wat in, zodat deze ruimte heeft om beetje omhoog te gaan bij aanspanning en daardoor over je implantaat glijdt. Ik hoop dat ik t zo goed uitleg. Maar ik zou gewoon aangeven dat je fanatiek sport. Alhoewel een goede chirurg dat meteen ziet en daar ongetwijfeld ook rekening mee houdt. Ik geloof zelfs dat ze inmiddels ook echt bij iedereen die spier wat lossnijden om die reden. Maar desondanks bestaat er toch de kans dat je je implantaat straks toch wat voelt bewegen bij sterke aanspanning. Hoort erbij  

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Boobmom zei:

@Jorinde97 dat was bij mij ook hoor.... ze hadden pasprothese 250 en 330. Laatste vond ik echt te groot. 250 te klein. PC zei voor ik ging passen dat we waarschijnlkkk op 300 zouden uitkomen. Maar omdat ik zo schrok van die 330 gingen we naar 275. Daarna liet ze me foto’s zien om te kijken of ik die voorbeelden niet te groot vond. En dat vond ik ze zeker niet. Dus toen kwam t er eig op neer dat bij mij met mijn wens 275 of 300 heel mooi zou zijn. Aangezien ik altijd hoor. Ga voor de grootste. Neig ik dus nu maar 300. Maar de consulente gaat daar nog contact met me voor opnemen. En mocht ik blijven twijfelen. Besteld ze ze allebei en kan ik voor operatie nog overleggen met mijn Pc 

 

ik wil gewoon een winterslaap halen en 14 jan wakker worden. Hahhaa

 

liefs

@Boobmom Jaa zoiets hadden ze bij mij ook, maar maten weet ik niet. Ik had daar zelf minder fijn gevoel bij zeker omdat de PC vlug vlug bezig was en niet echt de tijd nam, vandaar mijn zoektocht verder en nu bij boerhaave! 

 

Jaa dat zou toch wel heel erg lekker zijn als dat zou kunnen hahaha, maar helaas wordt toch kruisjes zetten op de kalender :-p

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Kim2018 zei:

@Jorinde97 en @Boobmom; hahaha, super dat van die teletijdmachine en winterslaap. Ben het helemaal met jullie eens. Werd ik maar wakker op 22/12, een paar dagen vakantie, kerst vieren met de familie en dan de operatietafel op :63: :D

@Kim2018 jaa jij hebt het wel helemaal lekker, lekker heerlijke feestdagen en dan is het gewoon al zo ver! In de positieve sferen zit je dan in ieder geval al wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Boobmom zei:

@Kim2018 oh. Jij bent de eerste van ons. Lekker zeg. Als jij zover bent kan ik echt gaan aftellen. Zo zin in m’n nieuwe boobs. Het is maar goed dat dec altijd een drukke maand is bij mij. Moet alleen even nov door zien te komen :21:

L** gaat ons eerst haar ervaringen kunnen vertellen; zij heeft de operatie 2 weken vóór mij. Jaaa november wordt nog geduld hebben he! Eens het december is, gaat het met een rotvaart denk ik. En eens de feestperiode er is, is het ook zo aan jullie, want die zal zo voorbij vliegen!   We kunnen elkaar alleszins een hart onder de riem steken. Ik weet nog dat ik in augustus me hier aanmeldde op het forum en we zijn alweer 2 maanden verder! Ongelooflijk. Dat onze dag er maar snel is! Liefs! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Jorinde97 zei:

@Kim2018 jaa jij hebt het wel helemaal lekker, lekker heerlijke feestdagen en dan is het gewoon al zo ver! In de positieve sferen zit je dan in ieder geval al wel :D

Ben het met je eens! :lol: Kijk er echt naar uit! We houden zeker contact en ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen! Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jorinde97 zei:

@Boobmom Jaa zoiets hadden ze bij mij ook, maar maten weet ik niet. Ik had daar zelf minder fijn gevoel bij zeker omdat de PC vlug vlug bezig was en niet echt de tijd nam, vandaar mijn zoektocht verder en nu bij boerhaave! 

 

Jaa dat zou toch wel heel erg lekker zijn als dat zou kunnen hahaha, maar helaas wordt toch kruisjes zetten op de kalender :-p

 

Liefs!

Nee....als je het gevoel hebt dat het allemaal vlug vlug ging....zou ik ook nog even verder kijken.... Ze namen bij mij wel de tijd. Nadat de PC weg was....mocht ik nog een keer met de consulente passen....om er een zeker gevoel over te krijgen.

 

Tussendoor toen mijn PC alles ging uitleggen zat ik daar met de pasprotheses van 250 in, en ik dacht steeds....jee dat voel je wel hoor....wat meer aan de voorkant, zat er steeds met mijn armen tegenaan....hihi

 

Maar @Jorinde97, Dr van der Weij zie ik hier echt het meest voorbij komen...

Je hebt zeker daarmee een goede PC. Mijn PC zie ik helemaal niet voorbij komen. Een forumlid heeft haar gehad en gaf wel aan dat ze er heel blij mee was. 

Ex van mijn vriend moest een hele reconstructie ondergaan....en zij is ook door haar geopereerd. Mijn vriend gaf aan dat zijn ex echt lelijke borsten had na een zwangerschap en het een wonder is wat Drs Mesters er van gemaakt heeft. In eerste instantie vond ik het vervelend om dezelfde arts te nemen. Maar toen ik haar eenmaal zag, wilde ik niemand anders meer. 

 

Mijn vriend is ook het uiteindelijke steuntje in de rug geweest voor mij. Ik wilde dit al zolang, maar durfde steeds niet, of zat in een financiele situatie waarbij ik vond dat ik t beter niet kon doen. Mede doordat hij weet wat er gaat komen, durf ik t eindelijk aan. Ben hem daar erg dankbaar voor. En ik krijg een borst cadeau van hem....scheelt mij ook wel even wat....;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Jorinde97 zei:

@Boobmom Jaa zoiets hadden ze bij mij ook, maar maten weet ik niet. Ik had daar zelf minder fijn gevoel bij zeker omdat de PC vlug vlug bezig was en niet echt de tijd nam, vandaar mijn zoektocht verder en nu bij boerhaave! 

 

Jaa dat zou toch wel heel erg lekker zijn als dat zou kunnen hahaha, maar helaas wordt toch kruisjes zetten op de kalender :-p

 

Liefs!

Bij Boerhaave en vd Weij zit je volgens mij idd erg goed! Zoveel mooie foto’s die ik gezien heb en alle goed ervaringen en reacties! Zelfs de borsten op PO dag 2 zien er al prachtig uit, moet je nagaan! Ik ben naar hem veranderd door dit forum en de reacties en foto’s van zijn “werk”. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Boobmom zei:

Nee....als je het gevoel hebt dat het allemaal vlug vlug ging....zou ik ook nog even verder kijken.... Ze namen bij mij wel de tijd. Nadat de PC weg was....mocht ik nog een keer met de consulente passen....om er een zeker gevoel over te krijgen.

 

Tussendoor toen mijn PC alles ging uitleggen zat ik daar met de pasprotheses van 250 in, en ik dacht steeds....jee dat voel je wel hoor....wat meer aan de voorkant, zat er steeds met mijn armen tegenaan....hihi

 

Maar @Jorinde97, Dr van der Weij zie ik hier echt het meest voorbij komen...

Je hebt zeker daarmee een goede PC. Mijn PC zie ik helemaal niet voorbij komen. Een forumlid heeft haar gehad en gaf wel aan dat ze er heel blij mee was. 

Ex van mijn vriend moest een hele reconstructie ondergaan....en zij is ook door haar geopereerd. Mijn vriend gaf aan dat zijn ex echt lelijke borsten had na een zwangerschap en het een wonder is wat Drs Mesters er van gemaakt heeft. In eerste instantie vond ik het vervelend om dezelfde arts te nemen. Maar toen ik haar eenmaal zag, wilde ik niemand anders meer. 

 

Mijn vriend is ook het uiteindelijke steuntje in de rug geweest voor mij. Ik wilde dit al zolang, maar durfde steeds niet, of zat in een financiele situatie waarbij ik vond dat ik t beter niet kon doen. Mede doordat hij weet wat er gaat komen, durf ik t eindelijk aan. Ben hem daar erg dankbaar voor. En ik krijg een borst cadeau van hem....scheelt mij ook wel even wat....;)

@Boobmom naja ergens ook wel fijn dat je vriend inderdaad al beetje bekend is met je PC. Positieve ervan inzien :-) 

 

ik ben zelf heel blij dat ik verder heb gekeken en bij van der weij ben uitgekomen. En wat belangrijk is is denk ik ook dat je goed gevoel hebt dus dat is bij ons beide goed :D

 

wat lief van je vriendlief!! Ik krijg er ook een kado haha de schatten. Zo fijn als ze zo volledig achter je staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jorinde97 zei:

@Boobmom naja ergens ook wel fijn dat je vriend inderdaad al beetje bekend is met je PC. Positieve ervan inzien :-) 

 

ik ben zelf heel blij dat ik verder heb gekeken en bij van der weij ben uitgekomen. En wat belangrijk is is denk ik ook dat je goed gevoel hebt dus dat is bij ons beide goed :D

 

wat lief van je vriendlief!! Ik krijg er ook een kado haha de schatten. Zo fijn als ze zo volledig achter je staan!

Oh wat lief van jouw vriend ook. Hij zei ook al..... ik mag er ook aankomen straks dus betaal gewoon mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-11-2018 om 09:11, Kim2018 zei:

Ben het met je eens! :lol: Kijk er echt naar uit! We houden zeker contact en ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen! Liefs xxx

Ja super leuk om elkaar op de hoogte te houden. We zullen straks ook vaak na operatie onze onzekerheden over t herstel bespreken. Als ik dat hier zo af en toe lees. Denk ik echt, jee ik plak m’n spiegels 6 weken af en kijk er dan pas naar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobmom zei:

Ja super leuk om elkaar op de hoogte te houden. We zullen straks ook vaak na operatie onze onzekerheden over t herstel bespreken. Als ik dat hier zo af en toe lees. Denk ik echt, jee ik plak m’n spiegels 6 weken af en kijk er dan pas naar. 

Sowieso! Ik denk dat we veel aan elkaar hebben op zo’n momenten. De ervaringen die iedereen deelt, zijn een goudmijn. Je weet al veel meer waar je je kan aan verwachten (en wat je nog niet kan verwachten na 1 of 2 dagen PO) :lol:  Haha, ja, misschien een goed idee van die spiegel, maar denk dat we het zelfs al op dag 1 of 2 niet zullen kunnen laten om eens te kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kim2018 helemaal waar. Dit forum is een goudmijn. Je weet nu echt dat t in t begin vooral tegenvalt en je niet meteen moet paniekeren. Die spiegel vermijden zal echt nie lukken. Verwacht dat ik er minimaal 10x per dag voor sta. Tenzij ik die bh niet durf te openen. Want lees ook dat er dames zijn die onwel worden de eerste dag daardoor. Maar ik ga t allemaal lekker over me heen laten komen. 

Kijk zelfs uit naar de hersteltijd. Gewoon even tijd voor mezelf. Ook al is t veel rusten. Werk al jaren zo hard. Nare tijden achter de rug. Dit is nu echt een kadootje voor me. Nu mijn goede tijd weer is aangebroken. 

 

Ben blij om dit te delen met jullie. Aangezien ik in m’n omgeving het niet veel mensen vertel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobmom zei:

@Kim2018 helemaal waar. Dit forum is een goudmijn. Je weet nu echt dat t in t begin vooral tegenvalt en je niet meteen moet paniekeren. Die spiegel vermijden zal echt nie lukken. Verwacht dat ik er minimaal 10x per dag voor sta. Tenzij ik die bh niet durf te openen. Want lees ook dat er dames zijn die onwel worden de eerste dag daardoor. Maar ik ga t allemaal lekker over me heen laten komen. 

Kijk zelfs uit naar de hersteltijd. Gewoon even tijd voor mezelf. Ook al is t veel rusten. Werk al jaren zo hard. Nare tijden achter de rug. Dit is nu echt een kadootje voor me. Nu mijn goede tijd weer is aangebroken. 

 

Ben blij om dit te delen met jullie. Aangezien ik in m’n omgeving het niet veel mensen vertel. 

Heb ik ook al gehoord dat van die bh losmaken en onwel worden. Maar idd we weten waar we ons eventueel aan kunnen verwachten! Zoals je zegt; gewoon over ons heen laten lopen en lekker rusten en ons laten verwennen door onze vriend. Ik krijg er als extraatje ook nog mijn moeder bij, dus zal extra verwend worden. Bij mij zijn het ook maar een paar mensen die het weten (mijn vriend, zijn moeder, mijn moeder en mijn zus). Ik heb geen zin dat heel de wereld het weet. Doe nu sowieso van die dikke bh’s aan en ik krijg “maar 265” door een chirurg waarvan ik tot nu toe altijd heel natuurlijke resultaten heb gezien, dus ik hoop dat niemand het zal merken. Ben blij voor je dat de tijden veranderd zijn en dat een mooie periode voor je is aangebroken. Geniet er van! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Kim2018 zei:

Heb ik ook al gehoord dat van die bh losmaken en onwel worden. Maar idd we weten waar we ons eventueel aan kunnen verwachten! Zoals je zegt; gewoon over ons heen laten lopen en lekker rusten en ons laten verwennen door onze vriend. Ik krijg er als extraatje ook nog mijn moeder bij, dus zal extra verwend worden. Bij mij zijn het ook maar een paar mensen die het weten (mijn vriend, zijn moeder, mijn moeder en mijn zus). Ik heb geen zin dat heel de wereld het weet. Doe nu sowieso van die dikke bh’s aan en ik krijg “maar 265” door een chirurg waarvan ik tot nu toe altijd heel natuurlijke resultaten heb gezien, dus ik hoop dat niemand het zal merken. Ben blij voor je dat de tijden veranderd zijn en dat een mooie periode voor je is aangebroken. Geniet er van! Xxx

Ik heb idd ook t geluk dat ik m’n moeder erbij krijg. En m’n vriend neemt eerste drie dagen vrij. 

Bij mij weten alleen m’n ouders het en twee vriendinnen. Ben bang dat mensen op sportschool t wel gaan zien. Omdat ik daar geen dikke bh draag tijdens sporten. Maar in dagelijks leven en mijn klanten in de salon gaan t niet zien verwacht ik. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
1 minuut geleden, Kim2018 zei:

Hi @best_boobie! Wil je alsjeblieft mijn titel aanpassen? Ik ben gisteren gebeld om te vragen of ik de operatie een dagje later kan doen. Dus 28ste i.p.v. 27ste. Was ff balen, zeker met de planning, maar ben er alweer over ?. Alvast hartelijk bedankt! X

Zal ik doen!!

Balen zeg, maar fijn dat je er inmiddels overheen bent haha ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jesssi zei:

He balen.. vroeg mij toevallig af hoe het met je gaat en zag je topic :) 

Dus een dagje later, ach even schakelen en door, dat ene dagje ;)

Maar wel balen.. het schiet op!

Klaar voor? Xx

Hey Jesssi! Ja, zeker met de planning. Heb me wat in bochten moeten wringen, maar het is uiteindelijk toch gelukt! Je hebt gelijk, een dagje later is geen ramp. Nog een week en dan is het ook aan mij! Ja ben er helemaal klaar voor! De laatste maand en half waren echt rustig in mijn hoofd. Net alsof ik rustiger en rustiger werd naargelang de datum dichter kwam. Weet niet of jij dit ook had? Misschien dat het vanaf maandag wel weer wat anders wordt met dat het dan nog maar een paar dagen is ?. Blij van jou nog op het forum te zien! Ik hou je zeker op de hoogte! Hoe gaat het nog met jou? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Kim2018 zei:

Hey Jesssi! Ja, zeker met de planning. Heb me wat in bochten moeten wringen, maar het is uiteindelijk toch gelukt! Je hebt gelijk, een dagje later is geen ramp. Nog een week en dan is het ook aan mij! Ja ben er helemaal klaar voor! De laatste maand en half waren echt rustig in mijn hoofd. Net alsof ik rustiger en rustiger werd naargelang de datum dichter kwam. Weet niet of jij dit ook had? Misschien dat het vanaf maandag wel weer wat anders wordt met dat het dan nog maar een paar dagen is ?. Blij van jou nog op het forum te zien! Ik hou je zeker op de hoogte! Hoe gaat het nog met jou? Xxx

Ja dat had ik ook, ik had er vooral

zin in.

Vooral toen ik stopte met vergelijken en twijfelen.

Ik dacht het gaat zoiezo beter worden dan nu :)

Dat gaf rust. Hier is alles weer “normaal” gewoon lekker zijn gangetje.

Mijn meisjes zijn alweer ruim 11

weken en went heel snel.

Aleen is nog niet overal mijn gevoel

terug waardoor ze nog niet helemaal 100% eigen voelen.

Maar ik weet ook dat het lang kan duren dus geduld..

Wat een ontzettende lieve revieuw heb je geschreven!

thanks

Ik hoop en weet zeker dat jouwe net zo mooi worden!

Ik volg je :)

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Kim2018 zei:

Hi @best_boobie! Wil je alsjeblieft mijn titel aanpassen? Ik ben gisteren gebeld om te vragen of ik de operatie een dagje later kan doen. Dus 28ste i.p.v. 27ste. Was ff balen, zeker met de planning, maar ben er alweer over ?. Alvast hartelijk bedankt! X

Oh.... dat is in een keer een geregel lijkt me.....althans, dat zou bij mij gewoon niet mogelijk zijn!..... Maar eregens ook wel weer fijn toch....ik zou soms willen dat ik morgen al aan de beurt was....:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.