Ga naar inhoud

Charlotte94 : 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 22-11-2018 om 18:20, Charlotte94 zei:

Hey!

 

Met mij gaat alles heel goed. Ben vandaag naar de dokter geweest om de knoopjes van mijn hechtingen te knippen. Alles ziet er gelukkig goed uit. Bij mij bovenaan intussen ook zacht aan het worden, vooral mijn linkerborst.

 

Leuk de jouw maat ook perfect is, heb momenteel ook het idee dat het voor mij zowel niet kleiner als groter hoefde te zijn. Heb momenteel wel het idee dat ze wat aan het inkrimpen zijn :P

 

Welke maat heeft jouw sportbeha? De mijne 75C, lijkt me een mooie maat bij mezelf.

 

Groetjes xx

Hey!

 

Fijn dat het zo goed gaat! Hoe zijn ze ondertussen? Al gewoon geraakt?

 

Ik heb een sportbh in de maat S dus ik heb geen flauw idee wat mijn cup is..

Ik dacht eerst ook dat ze kleiner worden maar vond dat niet erg omdat ik dan dacht van ah in die speciale kledij en feestjes kan ik eens een pushup bh dragen maar ik hoorde dat dit niet mag na een BV?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2018 om 20:51, Charlotte94 zei:

Zal binnenkort misschien eens foto's in mijn album plaatsen.

Hey, fijn dat het goed gaat!

Heb je bij Verdonck de hechting eruit laten halen?

 

Als je foto’s plaatst zou je mij dan willen toevoegen aan je album? Ik heb zelf 275cc ergonomix van Verdonck gehad en ben eigenlijk wel benieuwd naar de progressive plus :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎11‎-‎2018 om 23:32, Ellen125 zei:

Hey, fijn dat het goed gaat!

Heb je bij Verdonck de hechting eruit laten halen?

 

Als je foto’s plaatst zou je mij dan willen toevoegen aan je album? Ik heb zelf 275cc ergonomix van Verdonck gehad en ben eigenlijk wel benieuwd naar de progressive plus :blush:

Hallo!

 

Heb mijn hechtingen eruit laten halen door mijn huisarts. Had er geen last van, en het is een heel eind rijden voor mij naar Verdonck, dus vandaar.

 

Ik heb net een foto toegevoegd aan mijn album en heb jou eraan toegevoegd.

 

@Slien en @Pipo1 Ik heb jullie ook aan mijn album toegevoegd.

 

Mijn ene borst was op voorhand al iets groter dan de andere, maar krijg nu het idee dat mijn kleinere borst er nu iets groter uitziet aangezien aan die kant het implantaat wat sneller zakt. Vraag me af of de vorm nog ongeveer gelijk zal worden. Want bij de borst die minder snel zakt zit mijn tepel precies nog wat lager, hoop dat dit nog wat bijtrekt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dankje, ga zo kijken.

Ik ben wel terug geweest maar niet echt de moeite waard achteraf. Verdonck is natuurlijk met Verlof dus had een assistente die ik ook met de operatie heb gezien. Maar voelde ook niet prettig om door een assistente van mijn huisarts te laten doen. Ze vinden dat alleen maar interessant en voelt dan zo raar.

 

Duurt wel even. Ze genezen apart van elkaar dus het is niet zo gek dat de ene wat sneller is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ellen125 zei:

Ooh dankje, ga zo kijken.

Ik ben wel terug geweest maar niet echt de moeite waard achteraf. Verdonck is natuurlijk met Verlof dus had een assistente die ik ook met de operatie heb gezien. Maar voelde ook niet prettig om door een assistente van mijn huisarts te laten doen. Ze vinden dat alleen maar interessant en voelt dan zo raar.

 

Duurt wel even. Ze genezen apart van elkaar dus het is niet zo gek dat de ene wat sneller is. 

Ja, had inderdaad ook al op voorhand gehoord dat hij de laatste weken van november in verlof zou zijn. Maar zeiden ze er niet bij toen ze me vroegen of ik voor de controle langs zou komen.

 

Vond het zelf ook wat raar bij mijn eigen huisarts, heb hier een andere dokter in de buurt gezocht :P Was voor mijn operatie nog langsgeweest bij mijn huisarts omdat ik nog wat papieren nodig had die nagekeken moesten worden door de anesthesist, en hij voelde zich duidelijk niet zo gemakkelijk bij het onderwerp borstvergroting. Ben dan in de plaats naar een vrouwelijke dokter geweest, en die deed er heel luchtig over en gaf ook nog wat goeie tips mee, dus blij dat ik het gedaan heb. 

 

Heb net even jouw nieuwe foto bekeken, en zie toch we duidelijkl dat je implantaat al wat lager aan het komen is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlotte94 Verdonck liep mee naar de balie toen ik naar huis ging en zei dat hij er dan niet was. Hier op t forum hoorde ik dat hij 2 weken verlof heeft. 

De vorige keer ben ik wel naar mijn huisarts gegaan. Een assistente heeft de hechting afgeknipt. Zij was super aardig maar werkt er helaas niet meer. Ik weet dat ik weer een assistente krijg en voelde me er niet fijn bij. De vorige keer ging het litteken open aan de borst waar ik nu een correctie heb gehad. Kan de assistente niks aan doen, maar toch ;) 

 

Oh dan heb je het goed gedaan inderdaad. Wel raar dat ze niet gezegd hebben dat Verdonck met verlof zou zijn. 

 

Ja dat idee heb ik ook een beetje. Geduld...<_< de ronding duurt nog ff denk ik maar heb goede hoop ;)

 

vind jouw borsten ook al mooi! Goede maat ook!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Charlotte94 zei:

Hallo!

 

Heb mijn hechtingen eruit laten halen door mijn huisarts. Had er geen last van, en het is een heel eind rijden voor mij naar Verdonck, dus vandaar.

 

Ik heb net een foto toegevoegd aan mijn album en heb jou eraan toegevoegd.

 

@Slien en @Pipo1 Ik heb jullie ook aan mijn album toegevoegd.

 

Mijn ene borst was op voorhand al iets groter dan de andere, maar krijg nu het idee dat mijn kleinere borst er nu iets groter uitziet aangezien aan die kant het implantaat wat sneller zakt. Vraag me af of de vorm nog ongeveer gelijk zal worden. Want bij de borst die minder snel zakt zit mijn tepel precies nog wat lager, hoop dat dit nog wat bijtrekt xx

Hallo!

 

Zou normaal nog veranderen! Mijn linker borst was wat kleiner en de borstplooi was ook wat hoger. Ik heb daarom daar 255cc en in mijn rechter borst 235cc laten zetten. 

Mijn tepels stonden ook niet gelijk en het leek of mijn borst die eerst kleiner was, nu groter is. Maar nu zie ik dat mijn tepels weer gelijk staan en mijn rechterborst weer wat groter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Pipo1 zei:

@Charlotte94

Weet jij toevallig wanneer je weer mag zwemmen? ( uren in het water zitten, glijbanen, wildwaterbaan,...) 

Ik zie hier in mijn papieren dat we na 6 weken weer in bad mogen, dus waarschijnlijk mogen we vanaf ook opnieuw zwemmen denk ik? Duurt wel lang he.

Hou er wel van om in de winter 's avonds een warm bad te kunnen nemen, of eens naar de wellness gaan. Maar nog even afwachten dus

 

31 minuten geleden, Pipo1 zei:

Hallo!

 

Zou normaal nog veranderen! Mijn linker borst was wat kleiner en de borstplooi was ook wat hoger. Ik heb daarom daar 255cc en in mijn rechter borst 235cc laten zetten. 

Mijn tepels stonden ook niet gelijk en het leek of mijn borst die eerst kleiner was, nu groter is. Maar nu zie ik dat mijn tepels weer gelijk staan en mijn rechterborst weer wat groter is.

Hopelijk wordt dit bij mij ook zo. Dat ze qua grootte wat verschillen vind ik niet zo'n probleem, maar dat de tepels niet op dezelfde hoogte staan vind ik nogal storend momenteel :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Laura20 zei:

@Charlotte94 hey Charlotte, zou ik ook eens een kijkje mogen nemen in je album? Heb op 6 december mijn eerste consultatie gepland bij Verdonck en ben ook wel benieuwd naar die progressive plus! X

Goeiemorgen Laura,

Als het goed is zou je mijn album nu moeten kunnen bekijken.

 

Veel succes op je consultatie tijdens het kiezen ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Ellen125 zei:

@Charlotte94 Verdonck liep mee naar de balie toen ik naar huis ging en zei dat hij er dan niet was. Hier op t forum hoorde ik dat hij 2 weken verlof heeft. 

De vorige keer ben ik wel naar mijn huisarts gegaan. Een assistente heeft de hechting afgeknipt. Zij was super aardig maar werkt er helaas niet meer. Ik weet dat ik weer een assistente krijg en voelde me er niet fijn bij. De vorige keer ging het litteken open aan de borst waar ik nu een correctie heb gehad. Kan de assistente niks aan doen, maar toch ;) 

 

Oh dan heb je het goed gedaan inderdaad. Wel raar dat ze niet gezegd hebben dat Verdonck met verlof zou zijn. 

 

Ja dat idee heb ik ook een beetje. Geduld...<_< de ronding duurt nog ff denk ik maar heb goede hoop ;)

 

vind jouw borsten ook al mooi! Goede maat ook!

 

xx

Best om dan idd naar BBC te gaan, dan ligt de verantwoordelijk toch wat meer bij hun mocht het deze keer opnieuw gebeuren.

Ik herinner me nog dat de hechting bij jou aan de ene kant niet vanzelf oploste, heb je dan nu andere hechtingen gekregen?

 

Ook weer je eerste werkdag vandaag? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Charlotte94 zei:

Best om dan idd naar BBC te gaan, dan ligt de verantwoordelijk toch wat meer bij hun mocht het deze keer opnieuw gebeuren.

Ik herinner me nog dat de hechting bij jou aan de ene kant niet vanzelf oploste, heb je dan nu andere hechtingen gekregen?

 

Ook weer je eerste werkdag vandaag? xx

Ja zo dacht ik dus ook. Alleen jammer dat ik Verdonck niet heb gezien. 

 

Dat weet ik eigenlijk niet. Misschien ook wel pech geweest de vorige keer.

 

Ja vanaf vandaag weer naar kantoor. Jij moet ook weer werken? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2018 om 10:05, Charlotte94 zei:

Hey!

 

Las net je topic en zie dat jij binnenkort ook geopereerd wordt door dr. Verdonck!

Komt wel al dichtbij voor jou!

 

Ik heb trouwens gisteren dezelfde borstenband besteld als jij zie ik, was ook bang dat die van Verdonck wat te zichtbaar zou zijn onder kledij. 

 

Leuk dat je een tweede keer gaat passen deze week. Veel succes ermee in ieder geval, want kan nogal moeilijk zijn dat kiezen! ;) x

@Charlotte94hallo, even een vraagje ivm met het borstbandje, welke heb je dan gekocht en waarom? Ik ben me een beetje aan het inlezen want mijn bv staat gepland op 8/01 bij dr Verdonck en twijfel eenvormig over de vorm .... tss de progressieve plus of de ergonomix... was van de veronderstelling dat beide rond zijn mr de ene wat boller dan de andere....jeetje wat een dilemma en als het eenmaal achter de rug is lig je er hopelijk niet meer van wakker ..:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ellen125 zei:

Ja zo dacht ik dus ook. Alleen jammer dat ik Verdonck niet heb gezien. 

 

Dat weet ik eigenlijk niet. Misschien ook wel pech geweest de vorige keer.

 

Ja vanaf vandaag weer naar kantoor. Jij moet ook weer werken? 

 

xx

Ja inderdaad, ben momenteel aan het werk. Ben eigenlijk ergens blij om weer terug te zijn. Zo alleen thuis zijn terwijl je geen zwaar huishoudelijk werk mag doen, is leuk voor een aantal dagen, maar verveelt toch ook wel snel :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boomer zei:

@Charlotte94hallo, even een vraagje ivm met het borstbandje, welke heb je dan gekocht en waarom? Ik ben me een beetje aan het inlezen want mijn bv staat gepland op 8/01 bij dr Verdonck en twijfel eenvormig over de vorm .... tss de progressieve plus of de ergonomix... was van de veronderstelling dat beide rond zijn mr de ene wat boller dan de andere....jeetje wat een dilemma en als het eenmaal achter de rug is lig je er hopelijk niet meer van wakker ..:D

Hallo!

 

Ik heb deze borstband gekocht: http://www.biodermis.nl/home/2-borstband-met-klittenband-sluiting-zi-15474089.html

Omdat ik hier op het forum gelezen had dat die die je in de kliniek krijgt een stuk dikker is, en dan meer zichtbaar zou zijn onder kledij. Blijkbaar werd die ook goedgekeurd door dr. Verdonck, dus vandaar dat ik die dan besteld heb, is ook een stuk goedkoper, wat een groot voordeel is aangezien ik niet van plan ben om die borstband na de eerste 2 maanden nog te dragen :P

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan krijg je al een idee hoe de progressive plus eruit ziet. Zowel de ergonomix als de progressive hebben inderdaad een ronde vorm maar dan in druppelvorm (dus geen problemen wanneer de implantaten zouden draaien als bij de reguliere anatomische implantaten), maar de progressive plus zou een iets dikkere gel hebben waardoor je een licht push-up effect zou bekomen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Charlotte94 zei:

Hallo!

 

Ik heb deze borstband gekocht: http://www.biodermis.nl/home/2-borstband-met-klittenband-sluiting-zi-15474089.html

Omdat ik hier op het forum gelezen had dat die die je in de kliniek krijgt een stuk dikker is, en dan meer zichtbaar zou zijn onder kledij. Blijkbaar werd die ook goedgekeurd door dr. Verdonck, dus vandaar dat ik die dan besteld heb, is ook een stuk goedkoper, wat een groot voordeel is aangezien ik niet van plan ben om die borstband na de eerste 2 maanden nog te dragen :P

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan krijg je al een idee hoe de progressive plus eruit ziet. Zowel de ergonomix als de progressive hebben inderdaad een ronde vorm maar dan in druppelvorm (dus geen problemen wanneer de implantaten zouden draaien als bij de reguliere anatomische implantaten), maar de progressive plus zou een iets dikkere gel hebben waardoor je een licht push-up effect zou bekomen xx

@Charlotte94bedankt! Zal eens een kijkje nemen vr het bandje en dank u dat ik in uw album zou mogen kijken... hoe vind ik deze terug? ^_^xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boomer zei:

@Charlotte94bedankt! Zal eens een kijkje nemen vr het bandje en dank u dat ik in uw album zou mogen kijken... hoe vind ik deze terug? ^_^xx

Als je naar mijn profiel gaat zou je normaal naast 'activiteiten' op 'album' moet kunnen klikken.

Was je daarnet blijkbaar vergeten toevoegen, maar nu zou het moeten lukken :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Charlotte94 zei:

Als je naar mijn profiel gaat zou je normaal naast 'activiteiten' op 'album' moet kunnen klikken.

Was je daarnet blijkbaar vergeten toevoegen, maar nu zou het moeten lukken :36:

@Charlotte94 ziet er goed uit! welke maat had je voordien? Want dr Verdonck adviseerde 300 Cc bij mij mr denk dat dit toch te groot zal zijn als ik uw foto’s zie ( u had 275cc dacht ik) :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Charlotte94 zei:

Als je naar mijn profiel gaat zou je normaal naast 'activiteiten' op 'album' moet kunnen klikken.

Was je daarnet blijkbaar vergeten toevoegen, maar nu zou het moeten lukken :36:

Heei!

Ik word 7 december geopereerd door Verdonck en moet nu ook een keuze gaan maken. Twijfel ook nogsteeds tussen de Progressive plus en de normale ergonomix. Zou ik misschien ook in jou album mee mogen kijken?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0

Dag @Charlotte94

Zou ik ook mogen meekijken in je album? Mijn operatie staat 22 januari gepland. Ik zou gaan voor de 285cc progressive plus demi. Ben wel bang dat het misschien wat groot wordt. Zit nu op een lege b/c. 

Begin januari staat er dus nog een pas sessie op de planning :3:

Ik heb een album met voorlopig enkel mijn voorsituatie. Als je wil voeg ik je toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.