Charlotte94

Charlotte94 : 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hey allemaal!

Ook ik stel me hier even voor. Ben 24 jaar, 1m68, 53 kg, en ben al enkele weken intensief het forum aan het meelezen. 

Al sinds mijn 16de heb ik wat complexen omdat mijn borsten nooit groter geworden zijn dan mijn huidige A-cup. 

Sinds een jaar ben ik dan ook aan het nadenken over een borstvergroting. De laatste tijd ben ik er toch meer en meer van overtuigd dat ik effectief een borstvergroting wil.

Via het forum ben ik dan op het idee gekomen een consult in te plannen bij dokter Verdonck in de Belgian Breast Clinic, deze gaat door op 9 oktober.

Verder maak ik me wel wat zorgen over de reacties in mijn omgeving. Heb het al aan mijn dichtste familieleden en beste vrienden gezegd, en daar was toch één vriendin bij die het een dom idee vond door de vele mogelijke nadelen. Voor de rest waren de reacties positief, omdat de meesten wel weten dat ik hier al lang mee zit.

Iemand enig idee welke termijn er bij dr. Verdonck momenteel is om de operatie in te plannen? 

Mochten jullie nog tips hebben om mijn consult voor te bereiden, die zijn zeker welkom!

Alvast bedankt voor jullie reacties x

Hi!

ik ben vandaag om 8u geopereerd door dr Verdonck! Bij mij was ook niet iedereen positief en heb het ook niet aan iedereen verteld! 

Ik heb momenteel pijn maar ben er zeker van dat het het waard gaat zijn!

En mijn operatie had ik al 6 maanden op voorhand ingepland dus wel geen idee wat de wachttermijn is eerlijkgezegd.

Succes met je beslissing! 

Xxx

Dag Anissa!

Ik heb net jouw verslag gelezen en hoop dat het snel weer beter met je gaat. 

Je hebt de operatie nu gelukkig wel achter de rug, vanaf nu gaat het hopelijk elke dag een beetje beter!

Ik zie dat je gekozen hebt voor Motiva, denk dat mijn voorkeur daar momenteel ook naar uitgaat! Maar ik wacht het consult best af denk ik. 

Heel veel beterschap gewenst, en rust maar goed uit!

Zoals je zelf zei, het zal het allemaal zeker dubbel en dik waard zijn!

Ik blijf zeker volgen hoe het met je gaat in je verslag x

Gisteren had ik dus mijn eerste consultatie bij dr. Verdonck.

Viel allemaal heel goed mee. Hij stelt je echt goed op je gemak en geeft je genoeg ruimte om zoveel vragen te stellen als je zelf wilt. Ik heb natuurlijk ook mogen passen, en toen kwamen we uit op 275 cc. Een maat groter, 300 cc, vond ik net iets te groot lijken. Die 275cc vond ik eigenlijk ideaal, maar zit er wel wat mee in dat het echte resultaat toch kleiner zal zijn aangezien ik dit hier bij veel vrouwen lees. 

Ik zou voor de Motiva progressive plus gaan. Andere ervaringen met dit soort implantaten, en of dat groter of kleiner uitviel dan wat je gepast had?

De operatie staat ingepland op 9 november. Dus binnen enkele weken moet ik doorgeven voor hoeveel cc ik ga. 

Dankjewel alvast! x

@Charlotte94

Hoi hoi, aangezien ik een datum voorbij zie komen, heb ik de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en je verslag neer gaan zetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

Veel plezier met aftellen.

Proficiat met je datum, ik wordt op 14 november geopereerd door Verdonck, 5 dagen later dus. Ik twijfel momenteel tussen 255 en 275 cc. Het verschil zou eerder miniem zijn gezien 150cc 1 cupmaat is. Ik zou eerder naar het grootste gaan, als het verschil toch niet zo groot zal zijn. Ik zou je niks aantrekken van negatieve reacties. Het is jou zelfvertrouwen en keuze en je doet dit voor niemand anders dan jezelf. 

Veel succes met aftellen!

Jij ook proficiat met je datum! Leuk dat we maar met een paar dagen verschil geopereerd worden door dezelfde arts. Dan kunnen we elkaar wat op de hoogte houden!

Ik ben nog steeds aan het twijfelen qua maat. Ik lees inderdaad ook overal dat die 20cc verschil miniem is, en niet eens met het blote oog zichtbaar is. Maar tijdens het passen vond ik dit bij mezelf toch wel een opmerkelijk verschil! Heb nu een mailtje gestuurd naar BBC of ze allebei de maten kunnen voorzien, en dat ik dit op de dag van de operatie nog eens snel bespreek met dr. Verdonck. 

Wat vond jij het mooiste bij jezelf tijdens het passen? 

Het aftellen kan nu inderdaad echt wel beginnen voor ons! :D

Hey! 

Ik ben vandaag aan de beurt bij dr. Verdonck! Krijg ook 275cc of 295cc, straks moet ik nog kiezen. Wou voor een tweede passessie gaan maar is te ver rijden ^_^

Wauw spannend!

Heel veel succes gewenst! Ben benieuwd wat het bij jou uiteindelijk zal worden :D

Ik hou je topic in de gaten! X

Hey!

Las net je topic en zie dat jij binnenkort ook geopereerd wordt door dr. Verdonck!

Komt wel al dichtbij voor jou!

Ik heb trouwens gisteren dezelfde borstenband besteld als jij zie ik, was ook bang dat die van Verdonck wat te zichtbaar zou zijn onder kledij. 

Leuk dat je een tweede keer gaat passen deze week. Veel succes ermee in ieder geval, want kan nogal moeilijk zijn dat kiezen! ;) x

Ik vond 275cc het mooiste, het zal allemaal wat afhangen wat gaat, gezien ik zo smal gebouwd ben... ook bij mij zullen ze 2 maten klaarleggen! Ik volg je verhaal sowieso mee, leuk iemand te hebben die een beetje voorloopt op mij!