Charlotte94

Charlotte94 : 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Ja ik dacht ook van rond 5u30 te vertrekken, rekening houdend met files enzo...

inderdaad goed dat het zo vroeg is, om nuchter te blijven is dit makkelijker en ook voor de stress :D  

Ja amai, zo spannend! Kan niet snel genoeg komen nu!

Precies veel van de kust hier haha. 

Wou je nog even laten weten dat ik ondertussen al wat gelukkiger ben met mn borsten haha. Ze zitten wel nog strak maar persoonlijk vind ik dat ze er al veel mooier uitzien dan een week geleden dus nu geen traantjes meer voor mij! 

Als ik een hele dag bezig geweest ben voel ik het ‘s avonds wel maar voor de rest eigenlijk geen pijn meer. 

Vandaag moest ik wel naar een receptie dus had mn borstband afgelaten zodat het minder zou opvallen. Moet zeggen dat ik daar wel geregeld eens geknuffeld werd en dit geen deugd deed haha. Maar voor de rest heeft niemand iets opgemerkt denk ik en daar ben ik ook wel blij om. 

Groetjes

Super om te horen dat je je er al beter bij voelt! 

Hoe lang is je operatie nu geleden? Twee weken? Ik zou denk ik al zin krijgen om gewone bh's te gaan passen :P

Zijn de knoopjes van je hechtingen er ondertussen al af? x

@Charlotte94 ik zat even te zoeken op meiden met 295cc. Ik heb zelf de keuze uit 245 of 295 dual plane. Vind het zo lastig... het verschil in profiel naar voren is maar 5mm, maar vond het met passen best groot. Hoewel de arts zegt dat een leek geen verschil zou zien als hij in de 1 245 en de ander 295 zou plaatsen.   Vriendlief en arts vonden dat ik 295 prima kan hebben, maar ik blijf het een lastig besluit vinden...

@Fluffy25 jij had ook 295 gekregen toch? Blij met je keuze?

Nog 2,5 week dan ben ik aan de beurt!

Hey Yvie,

Ik moet toegeven dat ik de keuze ook nog steeds niet gemaakt heb hoor! ;)

Ik heb 255cc, 275cc en 295cc gepast en vond dat er tussen alle drie een groot verschil zat, dus snap goed wat je bedoelt. 255 vond ik te klein voor mij, 275 was goed en 295 dan net iets te groot. Echt raar dat er zo weinig verschil zit inderdaad qua projectie, want tijdens het passen vond ik het precies telkens een volledige cupmaat verschil :P

Is er bij jou geen tussenmaat mogelijk? 

Net als ik besloten heb dat ik toch voor de 275cc zal gaan, zie ik dan weer een foto voorbij komen van iemand waarbij die toch wel kleiner uitvallen dan ik zelf in gedachten had. Dus ik zal voor de dag van de operatie nog met de chirurg bespreken. 

Veel succes met de keuze! x

@charlotte94 ik ben bij 2 klinieken op consult geweest en kreeg bij de 1 de keuze tussen 255 en 295 en bij de ander 245 of 295, geen tussenmaat,  geen idee waarom niet eigenlijk haha!  

Toen ik voor het eerst de 245 paste dacht ik al jee wat groot, maar was er ook wel weer zo aan gewend en dan ga je weer twijfelen of 295 dan ook niet prima is... vooral als bij de 2e passesssie dat door 2 mannen bevestigd wordt dat dat prima kan en natuurlijk blijft... pffff.  En als ik dan soms foto's zie van 295 denk ik weer is dat niet te groot, maar iedereen zn voorsituatie en bouw is natuurlijk weer anders, dus bij mij zal het er dan weer anders uit komen te zien. Arts heeft mij  verzekerd dat het in beide gevallen natuurlijk blijft, ik wil echt geen Pamela-borsten namelijk.

Fijn dat jij nog de keuze hebt uit 275. Maar ook lastig om te kiezen. 20cc is zo weinig verschil. Jij ook succes met de knoop doorhakken!

Hey! 

Ja ik twijfelde tussen 275 en 295. Oorspronkelijk was het de bedoeling om voor 275 te gaan maar omdat ik hier gelezen had dat de meesten toch aanraden om iets groter te nemen, ben ik toch voor 295 gegaan, zonder passen zelfs. In het begin vond ik ze echt te groot maar denk dat ik vooral moest wennen er aan en nu is de zwelling al wat afgenomen en ben ik wel heel blij met de maat. Bloot zien ze er nog altijd wat groot uit maar onder kleren valt het echt mee en is er weinig verschil te zien tussen nu en toen ik vroeger gewoon een bh droeg met dikke vulling. Dr Verdonck zei dat die 20cc maar ongeveer 1/3e cupmaat verschil zou geven dus heb ik het er toch op gewaagd. 

Groetjes! 

Hai!

Het gekke is dat ik heel de keuze niet heb in 275. Het verschil tussen 245 en 295 klinkt weer veel groter haha! Maar het scheelt in profiel naar voren maar 5mm dus dat valt mee. Blijft moeilijke keuze maar heb nu toch voor 295 gekozen. Boobies hebben zal sowieso wennen zijn na al die jaren! Fijn dat je er nu blij mee bent en bloot zal het vast ook wel wennen! Ik ben volgende week maandag aan de beurt, vind het zo spannend allemaal!

X

Oke, hier komt mijn late verslag van de operatie en het herstel tot nu toe.

Maandag ben ik vroeg vertrokken naar de BBC, was eigenlijk niet echt nerveus voor de operatie. Iedereen was heel vriendelijk en stelde mij goed op mijn gemak. Ook Verdonck kwam op voorhand nog een langs, en we besloten voor de 275cc te gaan aangezien Verdonck me beloofde dat wat je ziet tijdens het passen ook het uiteindelijke resultaat wordt. Alles is eigenlijk heel snel gegaan. Toen ik weer wakker werd had ik niet echt veel pijn. Niet veel later mocht ik water drinken en naar het toilet, waarna ik al snel naar huis mocht. De ganse dag viel de pijn goed mee, ben ook meerdere keren gaan wandelen omdat ik dat moest doen ivm grotere kans op trombose. Heb ook super geslapen, van 23u tot 9u. Maar gisteren hield ik dan de volledige dag niks van eten en drinken binnen. Voelde me redelijk ellendig aangezien ik dus ook mijn pijnstillers niet kon innemen. Ook maar een paar uur kunnen slapen deze nacht. Vandaag voel ik me gelukkig weer een heel stuk beter. Nu vooral hopen dat het ergste deel erop zit en dat ik me elke dag een beetje beter voel xx

Hallo!

Jammer dat jij je zo slecht voelt..

De eerste 3-4 dagen zijn heel erg! De dagen daarna ga jij je nog slecht voelen maar als je de pijn gaat vergelijken met de dagen daarvoor lijkt het weer niets! 

Komt goed! De nachten gaan denk ik nog een ramp blijven tot een week, misschien twee weken ( dat had ik toch). 

Vanaf alles beter gaat, ga je automatisch weer "normaal" bewegen. Pas hier zeker mee op! Ik ga al snel op mijn zij liggen en dat gaat wel, maar na een tijdje krijg ik steken. 

Ik wens je nog veel beterschap! Nu aftellen om je verband uit te mogen doen!

Groetjes

Hey @Charlotte94

Hoe voel je je nu? Dat ellendige gevoel kan komen door de medicijnen de eerste dagen. Mijn buik was ook compleet van slag. Vorig jaar met mijn borstvergroting en nu ook weer met de correctie.

Je zou nu ongeveer de ergste dagen bijna achter de rug hebben. Na een dag of 4 a 5 merk je meestal al wel verschil, maar je moet nog goed opletten en veel rusten. 

Dat je al goed slaapt, scheelt ook veel denk ik. Dat heeft je lichaam echt nodig.

xx