Ga naar inhoud

Charlotte94 : 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@charlotte94 ik ben bij 2 klinieken op consult geweest en kreeg bij de 1 de keuze tussen 255 en 295 en bij de ander 245 of 295, geen tussenmaat,  geen idee waarom niet eigenlijk haha!  

Toen ik voor het eerst de 245 paste dacht ik al jee wat groot, maar was er ook wel weer zo aan gewend en dan ga je weer twijfelen of 295 dan ook niet prima is... vooral als bij de 2e passesssie dat door 2 mannen bevestigd wordt dat dat prima kan en natuurlijk blijft... pffff.  En als ik dan soms foto's zie van 295 denk ik weer is dat niet te groot, maar iedereen zn voorsituatie en bouw is natuurlijk weer anders, dus bij mij zal het er dan weer anders uit komen te zien. Arts heeft mij  verzekerd dat het in beide gevallen natuurlijk blijft, ik wil echt geen Pamela-borsten namelijk.

 

Fijn dat jij nog de keuze hebt uit 275. Maar ook lastig om te kiezen. 20cc is zo weinig verschil. Jij ook succes met de knoop doorhakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2018 om 13:43, Yvie zei:

@Charlotte94 ik zat even te zoeken op meiden met 295cc. Ik heb zelf de keuze uit 245 of 295 dual plane. Vind het zo lastig... het verschil in profiel naar voren is maar 5mm, maar vond het met passen best groot. Hoewel de arts zegt dat een leek geen verschil zou zien als hij in de 1 245 en de ander 295 zou plaatsen.   Vriendlief en arts vonden dat ik 295 prima kan hebben, maar ik blijf het een lastig besluit vinden...

 

@Fluffy25 jij had ook 295 gekregen toch? Blij met je keuze?

Nog 2,5 week dan ben ik aan de beurt!

Hey! 

Ja ik twijfelde tussen 275 en 295. Oorspronkelijk was het de bedoeling om voor 275 te gaan maar omdat ik hier gelezen had dat de meesten toch aanraden om iets groter te nemen, ben ik toch voor 295 gegaan, zonder passen zelfs. In het begin vond ik ze echt te groot maar denk dat ik vooral moest wennen er aan en nu is de zwelling al wat afgenomen en ben ik wel heel blij met de maat. Bloot zien ze er nog altijd wat groot uit maar onder kleren valt het echt mee en is er weinig verschil te zien tussen nu en toen ik vroeger gewoon een bh droeg met dikke vulling. Dr Verdonck zei dat die 20cc maar ongeveer 1/3e cupmaat verschil zou geven dus heb ik het er toch op gewaagd. 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Fluffy25 zei:

Hey! 

Ja ik twijfelde tussen 275 en 295. Oorspronkelijk was het de bedoeling om voor 275 te gaan maar omdat ik hier gelezen had dat de meesten toch aanraden om iets groter te nemen, ben ik toch voor 295 gegaan, zonder passen zelfs. In het begin vond ik ze echt te groot maar denk dat ik vooral moest wennen er aan en nu is de zwelling al wat afgenomen en ben ik wel heel blij met de maat. Bloot zien ze er nog altijd wat groot uit maar onder kleren valt het echt mee en is er weinig verschil te zien tussen nu en toen ik vroeger gewoon een bh droeg met dikke vulling. Dr Verdonck zei dat die 20cc maar ongeveer 1/3e cupmaat verschil zou geven dus heb ik het er toch op gewaagd. 

 

Groetjes! 

Hai!

Het gekke is dat ik heel de keuze niet heb in 275. Het verschil tussen 245 en 295 klinkt weer veel groter haha! Maar het scheelt in profiel naar voren maar 5mm dus dat valt mee. Blijft moeilijke keuze maar heb nu toch voor 295 gekozen. Boobies hebben zal sowieso wennen zijn na al die jaren! Fijn dat je er nu blij mee bent en bloot zal het vast ook wel wennen! Ik ben volgende week maandag aan de beurt, vind het zo spannend allemaal!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, hier komt mijn late verslag van de operatie en het herstel tot nu toe.

 

Maandag ben ik vroeg vertrokken naar de BBC, was eigenlijk niet echt nerveus voor de operatie. Iedereen was heel vriendelijk en stelde mij goed op mijn gemak. Ook Verdonck kwam op voorhand nog een langs, en we besloten voor de 275cc te gaan aangezien Verdonck me beloofde dat wat je ziet tijdens het passen ook het uiteindelijke resultaat wordt. Alles is eigenlijk heel snel gegaan. Toen ik weer wakker werd had ik niet echt veel pijn. Niet veel later mocht ik water drinken en naar het toilet, waarna ik al snel naar huis mocht. De ganse dag viel de pijn goed mee, ben ook meerdere keren gaan wandelen omdat ik dat moest doen ivm grotere kans op trombose. Heb ook super geslapen, van 23u tot 9u. Maar gisteren hield ik dan de volledige dag niks van eten en drinken binnen. Voelde me redelijk ellendig aangezien ik dus ook mijn pijnstillers niet kon innemen. Ook maar een paar uur kunnen slapen deze nacht. Vandaag voel ik me gelukkig weer een heel stuk beter. Nu vooral hopen dat het ergste deel erop zit en dat ik me elke dag een beetje beter voel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Charlotte94 zei:

Oke, hier komt mijn late verslag van de operatie en het herstel tot nu toe.

 

Maandag ben ik vroeg vertrokken naar de BBC, was eigenlijk niet echt nerveus voor de operatie. Iedereen was heel vriendelijk en stelde mij goed op mijn gemak. Ook Verdonck kwam op voorhand nog een langs, en we besloten voor de 275cc te gaan aangezien Verdonck me beloofde dat wat je ziet tijdens het passen ook het uiteindelijke resultaat wordt. Alles is eigenlijk heel snel gegaan. Toen ik weer wakker werd had ik niet echt veel pijn. Niet veel later mocht ik water drinken en naar het toilet, waarna ik al snel naar huis mocht. De ganse dag viel de pijn goed mee, ben ook meerdere keren gaan wandelen omdat ik dat moest doen ivm grotere kans op trombose. Heb ook super geslapen, van 23u tot 9u. Maar gisteren hield ik dan de volledige dag niks van eten en drinken binnen. Voelde me redelijk ellendig aangezien ik dus ook mijn pijnstillers niet kon innemen. Ook maar een paar uur kunnen slapen deze nacht. Vandaag voel ik me gelukkig weer een heel stuk beter. Nu vooral hopen dat het ergste deel erop zit en dat ik me elke dag een beetje beter voel xx

 

Hallo!

 

Jammer dat jij je zo slecht voelt..

De eerste 3-4 dagen zijn heel erg! De dagen daarna ga jij je nog slecht voelen maar als je de pijn gaat vergelijken met de dagen daarvoor lijkt het weer niets! 

 

Komt goed! De nachten gaan denk ik nog een ramp blijven tot een week, misschien twee weken ( dat had ik toch). 

 

Vanaf alles beter gaat, ga je automatisch weer "normaal" bewegen. Pas hier zeker mee op! Ik ga al snel op mijn zij liggen en dat gaat wel, maar na een tijdje krijg ik steken. 

 

Ik wens je nog veel beterschap! Nu aftellen om je verband uit te mogen doen!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Charlotte94

 

Hoe voel je je nu? Dat ellendige gevoel kan komen door de medicijnen de eerste dagen. Mijn buik was ook compleet van slag. Vorig jaar met mijn borstvergroting en nu ook weer met de correctie.

Je zou nu ongeveer de ergste dagen bijna achter de rug hebben. Na een dag of 4 a 5 merk je meestal al wel verschil, maar je moet nog goed opletten en veel rusten. 

 

Dat je al goed slaapt, scheelt ook veel denk ik. Dat heeft je lichaam echt nodig.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2018 om 23:37, Pipo1 zei:

 

Hallo!

 

Jammer dat jij je zo slecht voelt..

De eerste 3-4 dagen zijn heel erg! De dagen daarna ga jij je nog slecht voelen maar als je de pijn gaat vergelijken met de dagen daarvoor lijkt het weer niets! 

 

Komt goed! De nachten gaan denk ik nog een ramp blijven tot een week, misschien twee weken ( dat had ik toch). 

 

Vanaf alles beter gaat, ga je automatisch weer "normaal" bewegen. Pas hier zeker mee op! Ik ga al snel op mijn zij liggen en dat gaat wel, maar na een tijdje krijg ik steken. 

 

Ik wens je nog veel beterschap! Nu aftellen om je verband uit te mogen doen!

 

Groetjes

Bedankt voor je antwoord Pipi, da weet ik toch al beter wat er me nog te wachten staat ^_^

 

Sinds gisteren voel ik me eigenlijk terug redelijk goed! :D Merk dat ik vooral 's morgens nog last heb nu. Denk dat ik zoals je zegt vooral zal moeten oppassen dat ik het rustig aan die. Wat dat stilzitten is blijkbaar toch niks voor mij.

 

Hoe is het nog met jou ondertussen? Ik geloof dat jij operatie ook nog niet zo lang geleden was? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Ellen125 zei:

Hey @Charlotte94

 

Hoe voel je je nu? Dat ellendige gevoel kan komen door de medicijnen de eerste dagen. Mijn buik was ook compleet van slag. Vorig jaar met mijn borstvergroting en nu ook weer met de correctie.

Je zou nu ongeveer de ergste dagen bijna achter de rug hebben. Na een dag of 4 a 5 merk je meestal al wel verschil, maar je moet nog goed opletten en veel rusten. 

 

Dat je al goed slaapt, scheelt ook veel denk ik. Dat heeft je lichaam echt nodig.

 

xx

Hey Ellen!

 

Momenteel alles goed weer gelukkig. Heb me echt vooral die ene dag redelijk slecht gevoeld. Sinds gisteren voel ik me terug goed. Dacht zelf ook dat het door de medicijnen kwam, het is nogal veel in een keer opeens.

 

Slapen gaat eigenlijk ook heel erg goed. Op één nacht na slaap ik telkens minstens 8-9 uur zonder onderbrengen. 

 

Hoe gaat het met jou? Is het herstellen even zwaar als vorig jaar dan? Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Charlotte94 zei:

Hey Ellen!

 

Momenteel alles goed weer gelukkig. Heb me echt vooral die ene dag redelijk slecht gevoeld. Sinds gisteren voel ik me terug goed. Dacht zelf ook dat het door de medicijnen kwam, het is nogal veel in een keer opeens.

 

Slapen gaat eigenlijk ook heel erg goed. Op één nacht na slaap ik telkens minstens 8-9 uur zonder onderbrengen. 

 

Hoe gaat het met jou? Is het herstellen even zwaar als vorig jaar dan? Xx

 

Onderbrekingen bedoelde ik natuurlijk:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Slien zei:

Heyyy @Charlotte94,

 

shit zeg dat je je zo voelt.. hoop dat je je ondertussen alweer wat beter voelt?!

 

:116:

Hallo Slien!

 

Ja hoor, ondertussen gelukkig al stukken beter! Nadat de eerst dag zo goed verlopen was, was ik er niet op voorbereid dat ik me erna nog zo slecht zou voelen. Maar heeft eigenlijk niet zo lang geduurd.

 

Hoe is jouw consult bij dr. Verdonck geweest? :D Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Charlotte94 zei:

Hey Ellen!

 

Momenteel alles goed weer gelukkig. Heb me echt vooral die ene dag redelijk slecht gevoeld. Sinds gisteren voel ik me terug goed. Dacht zelf ook dat het door de medicijnen kwam, het is nogal veel in een keer opeens.

 

Slapen gaat eigenlijk ook heel erg goed. Op één nacht na slaap ik telkens minstens 8-9 uur zonder onderbrengen. 

 

Hoe gaat het met jou? Is het herstellen even zwaar als vorig jaar dan? Xx

 

Ja dat is het ook. Wel fijn dat je zoveel kunt slapen. Bij mij waren het vooral hazenslaapjes de eerste dagen. Slaap normaal op mijn zij en dat mag nu 2 weken niet. 

 

Herstel duurt even lang. Moet ook weer een sport bh dragen en een borstband en 6-8 weken niet sporten. Verder weinig pijn en voel ik mij wel goed gelukkig. Aan mijn borstspier hebben ze niks gedaan denk ik want voelt voornamelijk beurs aan de onderkant en daar hebben ze meer ruimte gemaakt. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2018 om 17:18, Charlotte94 zei:

Bedankt voor je antwoord Pipi, da weet ik toch al beter wat er me nog te wachten staat ^_^

 

Sinds gisteren voel ik me eigenlijk terug redelijk goed! :D Merk dat ik vooral 's morgens nog last heb nu. Denk dat ik zoals je zegt vooral zal moeten oppassen dat ik het rustig aan die. Wat dat stilzitten is blijkbaar toch niks voor mij.

 

Hoe is het nog met jou ondertussen? Ik geloof dat jij operatie ook nog niet zo lang geleden was? xx

Hallo!

 

Met mij gaat het goed!

Mijn borsten beginnen al wat te dalen en zijn bovenaan wat zachter. 

Wel nog bol en stevig hoor!

De maat is perfect! Niet te groot of te klein! Hoewel.. mijn sportbh's perfect pasten en zelf wat elastisch waren en ze nu behoorlijk spannen dus mijn borsten worden precies groter?

 

Ik moet zeggen dat ik me er soms aan moet herinneren dat ik een operatie heb gehad. Ik heb geen pijn meer of last!

 

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlotte94 fijn dat het weer beter gaat!! Hoelang heb je echt veel pijn gehad?? 

 

Mijn consult bij verdonck was fijn. Ik kwam uit op 320 Sebbin/325 Mentor. Ben alleen aan het twijfelen welke prothese ik zou pakken... heb wel wat fotos bekeken enzo, maar vind het toch wel lastig. Ik heb nu nog een consult ingepland en ik hoop dat ik dan eindelijk een keuze kan maken... 8 januari staat mijn operatie ingepland. Kan nu al niet meer wachten..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Slien zei:

@Charlotte94 fijn dat het weer beter gaat!! Hoelang heb je echt veel pijn gehad?? 

 

Mijn consult bij verdonck was fijn. Ik kwam uit op 320 Sebbin/325 Mentor. Ben alleen aan het twijfelen welke prothese ik zou pakken... heb wel wat fotos bekeken enzo, maar vind het toch wel lastig. Ik heb nu nog een consult ingepland en ik hoop dat ik dan eindelijk een keuze kan maken... 8 januari staat mijn operatie ingepland. Kan nu al niet meer wachten..

 

xx

Hey!

 

Fijn! Nu kun je aftellen!!

geloof het of niet, de kans dat je blijft twijfelen kan tot de dag zelf zijn.. Ik had dat met de maten.

Je kunt er normaal twee klaarleggen en die de dag zelf nog bespreken en dan kiezen. 

 

Voor de pijn moet jij je niet al te veel zorgen maken. De eerste 3-4 dagen zijn het ergste! Dan zijn het de nachten nog waarvan de kans groot is dat je zeker 1x wakker wordt ( een week of iets meer) en dan is het allemaal appeltje eitje! Alleen voelt het of je hebt hard gesport als je grote bewegingen gaat maken! 

 

Ik had enkel nog last van overgevoelige tepels maar die zijn allen geluk voorbij!

 

Succes met je keuze nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎11‎-‎2018 om 22:05, Pipo1 zei:

Hallo!

 

Met mij gaat het goed!

Mijn borsten beginnen al wat te dalen en zijn bovenaan wat zachter. 

Wel nog bol en stevig hoor!

De maat is perfect! Niet te groot of te klein! Hoewel.. mijn sportbh's perfect pasten en zelf wat elastisch waren en ze nu behoorlijk spannen dus mijn borsten worden precies groter?

 

Ik moet zeggen dat ik me er soms aan moet herinneren dat ik een operatie heb gehad. Ik heb geen pijn meer of last!

 

Hoe is het met jou?

Hey!

 

Met mij gaat alles heel goed. Ben vandaag naar de dokter geweest om de knoopjes van mijn hechtingen te knippen. Alles ziet er gelukkig goed uit. Bij mij bovenaan intussen ook zacht aan het worden, vooral mijn linkerborst.

 

Leuk de jouw maat ook perfect is, heb momenteel ook het idee dat het voor mij zowel niet kleiner als groter hoefde te zijn. Heb momenteel wel het idee dat ze wat aan het inkrimpen zijn :P

 

Welke maat heeft jouw sportbeha? De mijne 75C, lijkt me een mooie maat bij mezelf.

 

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎11‎-‎2018 om 08:48, Fluffy25 zei:

Hey! 

 

Hoe gaat het nu met je? Nog steeds niet te veel pijn? 

Je hebt wel geluk dat je ‘s nachts zo goed kan doorslapen zeg! 

 

Groetjes x

Hallo Fluffy!

 

IK veronderstel dat jij momenteel weer aan het werk bent? Hopelijk valt het wat mee? 

 

Met mij gaat het ondertussen heel goed hoor. Voel me ongeveer weer als voor de operatie. 

Ja, dat doorslapen heb ik denk ik grotendeels te danken aan mijn voedingskussen, want ik ben normaal echt geen rugslaper :P

 

Hoe voel je je intussen nog bij je maat?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎11‎-‎2018 om 19:10, Slien zei:

@Charlotte94 fijn dat het weer beter gaat!! Hoelang heb je echt veel pijn gehad?? 

 

Mijn consult bij verdonck was fijn. Ik kwam uit op 320 Sebbin/325 Mentor. Ben alleen aan het twijfelen welke prothese ik zou pakken... heb wel wat fotos bekeken enzo, maar vind het toch wel lastig. Ik heb nu nog een consult ingepland en ik hoop dat ik dan eindelijk een keuze kan maken... 8 januari staat mijn operatie ingepland. Kan nu al niet meer wachten..

 

xx

Dag Slien!

 

Lijkt me inderdaad een heel mooie maat! 

Ik was er eigenlijk al van voor mijn consultatie al redelijk van overtuigd dat ik Motiva wilde, al een geluk want meestal ben ik ook de eeuwige twijfelaar bij zulke dingen :P Misschien eens vragen op je tweede consult wat Verdonck zelf zou aanraden bij jou? IK had dit gedaan, en was hierdoor toch nog wat meer overtuigd door mijn keuze. 

 

Ik heb denk ik de eerste 4 dagen vooral wat pijn gehad, vanaf dag 5 voelde ik me eigenlijk al redelijk goed, maar soms wel nog wat moe. Pijn was minder erg dan ik me had voorgesteld. Vooral de eerste dag was ik echt verrast hoe goed alles meeviel. Alleen jammer dat ik op dag 2 geen pijnstillers kon binnenhouden, denk dat ik anders over het algemeen niet zo heel veel pijn zou gehad hebben. 

 

Komt sowieso allemaal wel goed! Ook niet zo heel lang meer, nog anderhalve maand en jij bent aan de beurt! xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlotte94 ziet er goed uit op je profielfoto!!! Ben je tevreden met je maat tot nu toe en hoe vindt je ze tot nu toe uitzien?? 

 

Ik heb me nog wat verder georiënteerd en nu denk ik dat ik toch ook voor Motiva ga.. ergonomix of progressive plus weet ik nog niet. Maar het natuurlijke van Motiva spreek me echt enorm aan! Super mooie resultaten

 

Ja anderhalf maandje nog, gaat nog lang duren :83:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Slien zei:

@Charlotte94 ziet er goed uit op je profielfoto!!! Ben je tevreden met je maat tot nu toe en hoe vindt je ze tot nu toe uitzien?? 

 

Ik heb me nog wat verder georiënteerd en nu denk ik dat ik toch ook voor Motiva ga.. ergonomix of progressive plus weet ik nog niet. Maar het natuurlijke van Motiva spreek me echt enorm aan! Super mooie resultaten

 

Ja anderhalf maandje nog, gaat nog lang duren :83:

 

xxx

Dank je :D

Ben heel tevreden dat ik voor de 275cc gegaan ben. Momenteel niet te groot, niet te klein. In gewone kledij zie je niet zo heel veel verschil met de push-up beha's die ik vroeger droeg (nu nog net ietsje groter denk ik, maar ook moeilijk te zien met die sportbeha en de borstband die alles wel wat platdrukt). Tenzij het kledij is met een decolleté, dan is er echt wel een duidelijk verschil. 

 

De volgende keer dat je gaat passen kan Verdonck je misschien het verschil tonen tussen ergonomix of progressive plus. Bij mij had hij dat gedaan, en op basis daarvan had ik mijn keuze gemaakt. Ik was ook redelijk plat vanboven, vandaar dat ik ook dacht dat ik dus push-up effect van de progressive plus wel kon gebruiken. 

 

Mijn profielfoto is trouwens van ongeveer een week na de operatie, nu zit het volgens mij al iets minder strak en ook wat lager. Lijkt denk ik minder groot dan op die foto. Zal binnenkort misschien eens foto's in mijn album plaatsen. Maar momenteel zie ik toch wel nog wat verschil tussen hoe hoog de implantaten links en rechts zitten, dus ik wacht nog even. 

 

Ik was ook heel ongeduldig nadat de datum vast stond. Was maar een kleine maand, maar leek eerst nog zo ver weg. Achteraf gezien is het allemaal wel zeer snel gegaan xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.