Ga naar inhoud

Charlotte94 : 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

6 uur geleden, Boomer zei:

@Charlotte94 ziet er goed uit! welke maat had je voordien? Want dr Verdonck adviseerde 300 Cc bij mij mr denk dat dit toch te groot zal zijn als ik uw foto’s zie ( u had 275cc dacht ik) :huh:

Ik had ervoor 75A. Volgens Verdonck een grote A, kleine B zelfs (had ik niet verwacht want als je de voorsituatie bekijkt had ik toch echt niet zoveel, had ook altijd 75A qua bh-maat)

 

Ik zou vooral kijken of je het niet te groot of te klein vindt tijdens het passen denk ik. Denk wel dat het resultaat bij mij toch iets kleiner zal worden dan tijdens het passen, maar kan dat nog niet echt beoordelen natuurlijk aangezien ik nog maar 2 weken po ben :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Elzemiek zei:

Heei!

Ik word 7 december geopereerd door Verdonck en moet nu ook een keuze gaan maken. Twijfel ook nogsteeds tussen de Progressive plus en de normale ergonomix. Zou ik misschien ook in jou album mee mogen kijken?

Liefs!

Hallo Elzemiek, ik voeg je zometeen toe in mijn album, hopelijk helpt het tijdens het maken van je keuze. Veel succes! :D xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Buttercup2.0 zei:

Dag @Charlotte94

Zou ik ook mogen meekijken in je album? Mijn operatie staat 22 januari gepland. Ik zou gaan voor de 285cc progressive plus demi. Ben wel bang dat het misschien wat groot wordt. Zit nu op een lege b/c. 

Begin januari staat er dus nog een pas sessie op de planning :3:

Ik heb een album met voorlopig enkel mijn voorsituatie. Als je wil voeg ik je toe. 

Goeiemorgen, ik heb je toegevoegd!

Misschien kun je inderdaad al wat vergelijken met mijn foto's.

Ik moet wel zeggen dat je niet moet schrikken door de grootte, in kledij zonder decollete zie je zelf niet eens zo'n groot verschil. Dus denk niet dat 285cc dan veel te groot wordt. Maar hangt er natuurlijk van af wat je zelf mooi vindt he :P

 

Spannend zeg, je mag me zeker toevoegen aan je album, dan kan ik je verhaal vanaf januari ook volgen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Ls.bbs zei:

Hey Charlotte,

Zou je mij ook willen toevoegen aan je fotoalbum. Heel benieuwd hoe 275cc erbij eruit ziet aangezien ik schrik heb dat ik mijn 260cc te klein zal vinden..

 

Bedankt!

Hallo, als alles goed is zou je nu mijn album moeten kunnen bekijken. 

Moet wel zeggen dat het er zonder kledij groter uitziet dan je zou denken met kledij aan. 

Lijkt naakt een zeer groot verschil, maar in kledij valt het niet zo heel erg hard op (droeg wel push-up beha's vroeger).

Dus je mag je denk ik niet te snel laten afschrikken dat het te groot zal worden :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Charlotte94 zei:

Hallo!

 

Ja hoor, ik voeg je straks toe.

Hoe gaat het ondertussen nog met jou? Blij met je resultaat? :D xx

Hey!

alles gaat goed, sinds gisteren terug aan het werk. 

Ja ben echt al tevreden, momenteel staan ze nog wat hard en bollig en wat uit elkaar, maar heeft nog zn tijd nodig he, is tenslotte nog maar 2,5 weken :D  

Ben jij tevreden met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Charlotte94 zei:

Hallo!

 

Ja hoor, ik voeg je straks toe.

Hoe gaat het ondertussen nog met jou? Blij met je resultaat? :D xx

Net eens naar je foto gekeken. Ze zijn echt mooi he! Qua grootte zijn wij bijna hetzelfde denk ik. Ze staan ook mooi dicht bij elkaar, bij mij zit er redelijk wat plaats tussen

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Jd_94 zei:

Hey!

alles gaat goed, sinds gisteren terug aan het werk. 

Ja ben echt al tevreden, momenteel staan ze nog wat hard en bollig en wat uit elkaar, maar heeft nog zn tijd nodig he, is tenslotte nog maar 2,5 weken :D  

Ben jij tevreden met het resultaat?

Ik ook sinds gisteren aan het werk, valt heel erg mee!

Ja, we zijn inderdaad nog niet zo lang PO, dus mogen nog niet beginnen panikeren als sommige dingen nog niet zijn zoals we zouden willen haha. Ik vond eerst zelfs dat ze te dicht bij elkaar stonden, vond het niet zo heel mooi. Ik was na week 1 zelfs al bang dat ze niet gelijk zouden zijn, mijn vriend moet me constant geruststellen dat het allemaal wel goed komt :P

 

Ben op zich wel heel tevreden tot nu toe, ze moesten niet groter of kleiner zijn, heb niet zo heel veel pijntjes meer, het is wel wat ik ongeveer in gedachten had. 

 

Weet jij of we nog gecontacteerd worden de komende maanden door de kliniek, of of we nog op controle moeten? Ben dit vergeten vragen toen ze enkele dagen na de operatie belden xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Charlotte94 zei:

Ik ook sinds gisteren aan het werk, valt heel erg mee!

Ja, we zijn inderdaad nog niet zo lang PO, dus mogen nog niet beginnen panikeren als sommige dingen nog niet zijn zoals we zouden willen haha. Ik vond eerst zelfs dat ze te dicht bij elkaar stonden, vond het niet zo heel mooi. Ik was na week 1 zelfs al bang dat ze niet gelijk zouden zijn, mijn vriend moet me constant geruststellen dat het allemaal wel goed komt :P

 

Ben op zich wel heel tevreden tot nu toe, ze moesten niet groter of kleiner zijn, heb niet zo heel veel pijntjes meer, het is wel wat ik ongeveer in gedachten had. 

 

Weet jij of we nog gecontacteerd worden de komende maanden door de kliniek, of of we nog op controle moeten? Ben dit vergeten vragen toen ze enkele dagen na de operatie belden xx

Ja idd, kan nie wachten tot ze hun uiteindelijke vorm en grootte hebben haha!

 

Het enige wat ik weet is dat we nog eens op controle moeten tussen de 3 en 6 maanden, maar weet niet of we daar zelf voor moeten bellen of dat zij bellen hiervoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0
10 uur geleden, Charlotte94 zei:

Goeiemorgen, ik heb je toegevoegd!

Misschien kun je inderdaad al wat vergelijken met mijn foto's.

Ik moet wel zeggen dat je niet moet schrikken door de grootte, in kledij zonder decollete zie je zelf niet eens zo'n groot verschil. Dus denk niet dat 285cc dan veel te groot wordt. Maar hangt er natuurlijk van af wat je zelf mooi vindt he :P

 

Spannend zeg, je mag me zeker toevoegen aan je album, dan kan ik je verhaal vanaf januari ook volgen! xx

Heb zonet je foto's bekeken; heel mooi resultaat. Hoop dat die van mij ook zo mooi worden ^_^

Heb je de full implantaten of de demi? 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album, dan kan je mijn voorsituatie zien.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Charlotte94 zei:

Hey, ik heb je toegevoegd!

Heb je zelf ook een album? Blij met jouw resultaat tot nu toe? 

 

Groetjes xx

Ik heb je toegevoegd. Ondertussen wel 2 weken geleden dat ik een update geplaatst heb.

ze moeten toch nog wat zakken en zachter worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Slien zei:

@Boomer ik kwam in eerste instantie meteen uit op 325cc. Ik ga donderdag nog een keer passen om het zeker te weten. Laat me dan meteen nog wat informeren over ergonomix en progressive plus. Heb wat fotos uitgezocht van wat ik mooi vind, hoop dat hij me dan al wat verder kan helpen. 

Hallo @Slienbenieuwd waar je op uitkomt! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pure02 zei:

Ik heb je toegevoegd. Ondertussen wel 2 weken geleden dat ik een update geplaatst heb.

ze moeten toch nog wat zakken en zachter worden :)

Wauw, wat een verschil ook he, heel mooi resultaat! :D

Ik ben nog maar 2,5 weken PO, en als ik nu mijn voorsituatiefoto's bekijk kan ik me al niet meer inbeelden dat mijn borsten zo klein waren vroeger :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Buttercup2.0 zei:

Heb zonet je foto's bekeken; heel mooi resultaat. Hoop dat die van mij ook zo mooi worden ^_^

Heb je de full implantaten of de demi? 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album, dan kan je mijn voorsituatie zien.

xx

Hey!

Dankje :D

Ik heb de full implantaten, volgens dat ik verstaan heb werkt dr. Verdonck standaard met de full Motiva. Misschien als je het specifiek zou vragen dat demi ook wel mogelijk is, daar heb ik eigenlijk geen idee van.  

Vind jouw album trouwens precies niet terug :huh: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0
6 uur geleden, Charlotte94 zei:

Hey!

Dankje :D

Ik heb de full implantaten, volgens dat ik verstaan heb werkt dr. Verdonck standaard met de full Motiva. Misschien als je het specifiek zou vragen dat demi ook wel mogelijk is, daar heb ik eigenlijk geen idee van.  

Vind jouw album trouwens precies niet terug :huh: xx

Ik krijg de demi omdat mijn borst bovenaan meer gevuld moet worden. Heb onderin wel iets volume. 

Er was precies iets misgegaan met het album, nu zou het moeten lukken :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Buttercup2.0 zei:

Ik krijg de demi omdat mijn borst bovenaan meer gevuld moet worden. Heb onderin wel iets volume. 

Er was precies iets misgegaan met het album, nu zou het moeten lukken :D

Xx

Nu lukt het inderdaad wel, op zich heb je wel al hele mooie borsten vind ik.

Maar ik zie wat je bedoelt met dat volume.

Dan zou full idd waarschijnlijk iets minder passen, vind je hier op het forum voorbeelden van mensen in een soortgelijke situatie (met de demi en al veel volume onderaan? Is wel leuk om op voorhand al te zien hoe het ongeveer zal worden :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0
12 uur geleden, Charlotte94 zei:

Nu lukt het inderdaad wel, op zich heb je wel al hele mooie borsten vind ik.

Maar ik zie wat je bedoelt met dat volume.

Dan zou full idd waarschijnlijk iets minder passen, vind je hier op het forum voorbeelden van mensen in een soortgelijke situatie (met de demi en al veel volume onderaan? Is wel leuk om op voorhand al te zien hoe het ongeveer zal worden :D xx

Ben momenteel nog niet op iemand gestuit die gelijkaardige implantaten kreeg en een gelijkaardige voorsituatie. Zou inderdaad wel fijn zijn, kan je toch iets beter een beeld vormen...

Nu is het vooral twijfel of ze niet te groot of te klein gaan zijn, ga ik ze wel mooi vinden...?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.