Ga naar inhoud

Yola : 31 maart 2011 : Dr Visser : Wellness Kliniek :


Aanbevolen berichten

Hey,

ik ben dinsdag 25 januari op consult bij Dr.Visser geweest in WK. Eerst gaf ze een ongeintresseerde indruk,precies van je bent nr zoveel vandaag...maar eens we begonnen te babbelen kwam ze los en was ze heel vriendelijk.

Ze heeft alles opgemeten en nadien mocht ik 2 protheses in mijn BH steken met de cc dat zij voorstelde en dan in de spiegel zien of ik content was.

Ik vond het toen veel,was ineens echte boobies!! Maar ik heb nadien nog met vriendinnen gesproken die ook een BV hebben laten doen en die zeiden dat ik op een C ga uitkomen en geen D.

Ik heb dan een mailtje gestuurd dat ik graag in iedere borst 50cc meer wil en ik zal wel zien wat ze zegt als ik voor de vergroting ga. Mijn ingreep is gepland voor 10 maart in de voormiddag.

het enige waar ik wat schrik voor heb is die slaapverdoving....hoe werkt deze juist? Hoor je nog alles wat ze zeggen dan???

Peggy sue

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey,

ik ben dinsdag 25 januari op consult bij Dr.Visser geweest in WK. Eerst gaf ze een ongeintresseerde indruk,precies van je bent nr zoveel vandaag...maar eens we begonnen te babbelen kwam ze los en was ze heel vriendelijk.

Ze heeft alles opgemeten en nadien mocht ik 2 protheses in mijn BH steken met de cc dat zij voorstelde en dan in de spiegel zien of ik content was.

Ik vond het toen veel,was ineens echte boobies!! Maar ik heb nadien nog met vriendinnen gesproken die ook een BV hebben laten doen en die zeiden dat ik op een C ga uitkomen en geen D.

Ik heb dan een mailtje gestuurd dat ik graag in iedere borst 50cc meer wil en ik zal wel zien wat ze zegt als ik voor de vergroting ga. Mijn ingreep is gepland voor 10 maart in de voormiddag.

het enige waar ik wat schrik voor heb is die slaapverdoving....hoe werkt deze juist? Hoor je nog alles wat ze zeggen dan???

Peggy sue

Hé Peggy,

Leuk dat je een datum hebt! Je kan naar iets uitkijken en beginnen af te tellen. Welke cup had je graag willen uitkomen?

Wel die slaapverdoving maakt me ook zorgen?

Ik denk dat 'B-cupje' ons hier meer over kan vertellen...

Hoe lang heb je binnen gezeten?

Hoe lang heb je verlof genomen voor de herstelling?

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel , je wordt op de tafel in de operatiezaal(tje) gelegt en je armen worden gespreid (zoals jezus aan 't kruis > 't is gewoon zo) . Dan zeggen ze 'prikje' en steken een infuus in je hand . Ondertussen tekent de chirurg(e) nog even je borstplooi af en dan zeggen ze 'denk nu aan iets leuks , dan droom je fijne dingen' .

Wel , ik werd moe en knipperde met me'n ogen en was terug wakker :rolleyes:

Ik heb dus niet gedroomd maar ervaarde het als een echte narcose .

Na 2 uur wat slaapdronken te zijn geweest (kraamde ook wat wartaal uit zei me'n man) voelde ik me terug fit .

Ze combineren een slaaproes/sedatie met plaatselijke verdoving , je moet niet bang zijn dat je iets voelt hoor .

Btw , in mijn topic kan je (zo beknopt mogelijk) mijn ervaring lezen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel succes morgen, ik hoor t wel wat en wanneer het allemaal gaat gebeuren.

rolleyes.gif

Dank u! Ben wel zenuwachtig!

Ik hoop dat het me zo goed meevalt dat ik ineens een datum kan vast leggen.

Mocht het me echt tegenvallen, dan ga ik eens horen bij dr Plovier in Be-clinic.

Maar wil eerst afwachten tot morgen...

Groetjes en hoor je nog wel!

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,

Voilà mijn eerste consult bij dokter Visser is achter de rug. En wat was me dat een meevaller!

Ik moest daar zijn om 11u30 en was daar om 11u15. Ze had een half uurtje vertraging. Dus om 12u was het mijn beurt. Vol zenuwen volgde ik haar naar haar praktijk.

En de gewoonlijke medische vragen volgden, ben ik allergisch, rook ik, ben ik in WK voor de eerste keer, heb je kinderen en gaf je borstvoeding etc...

Dan volgde de vraag, welke cup heb je nu? Ik moest even lachen, en zei: euhm een AA'tje als het ni nog kleiner is.

En welke cup zou je graag hebben? Ik antwoordde haar vol overtuiging met: een volle C.

Ok ik mocht even mij uitkleden en kreeg volgende reactie van haar: oei ja idd je hebt echt bijna niks. Ik snap dat je een bv wilt :-)

Direct erna liet ze me weten dat ik zeker geen volle C kon krijgen, omdat ik te mager ben en helemaal geen weefsels heb. Dus een grote prothese zal er nooit niet inraken :( wat een ontgoocheling!

240 cc hp kon ze me geven, via de borstplooi want tepelhof is niet groot genoeg om via de tepel de insnede te doen.

Doordat ik niet genoeg weefsels heb, zou de prothese plaatsen achter mijn borstspier.

Ik vroeg haar of er echt geen mogelijkheid bestond om meer cc in te zetten, en neen was haar antwoord. Toch ni als het nog natuurlijk eruit moet zien.

Heeft er iemand ook 240 cc achter borstspier? Kan ik foto's zien aub. Welke cup hou je hiervan over?

Heb zoveel schrik dat het niet groot genoeg naar mijn goesting gaat zijn. Weet je wil ook resultaat zien he...

Denken jullie dat ik nog bij iemand anders moet horen, zou het kunnen dat een andere chirurg meer cc kan plaatsen...

Ze verzekerde me dat ik zeker resultaat zou hebben. Kan gewoon ni anders met hetgeen ik nu heb...

Had wel een goed gevoel bij haar, daar ni van.

Heb enkele data gekregen 25/03 - 31/03 - 7/04 - 8/04.

Nu nog even met mijn werk bespreken of ik 2 weken ziekteverlof kan hebben, en als alles goed meevalt heb ik volgende week een datum! Joehoew!!

Hopelijk leest er iemand mijn bericht, en krijg ik reactie met foto's!

Veel liefs, Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yola,

Het is superlang geleden dat ik nog op dit forum geweest ben, het is ondertussen bijna een jaar geleden dat ik mijn borsten heb laten vergroten bij dr. Visser.

En ik heb hier nog geen minuut spijt van gehad, ik ben HEEL blij dat ze het zo natuurlijk heeft gehouden en eerlijk is geweest qua cc's enzo..

Misschien kun je nadat je die van 240 cc hebt gehad , na een paar jaar voor grotere gaan ? Rekt je huid niet wat ? Ik weet het eigenlijk niet zo goed.

En ik had ook superveel schrik voor de slaapverdoving, maar dit viel heel goed mee. Je wordt gewoon op een operatietafel gelegd en iedereen praat met jou, de verple(e)g(st)ers zijn ook heel vriendelijk en dan krijg je een prikje en wordt je aan een infuus gelegd.

Je hoort geen stemmen tijdens de operatie ! Ik voelde mij op dezelfde manier in slaap vallen als bij een normale verdoving. Achteraf ijl je wel veel , maar dat is grappig voor de omstaanders ;) !

In ieder geval veel succes !

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Begrijp heel goed dat je na je consult wel wat een teleurgesteld gevoel hebt, had ik namelijk ook toentertijd, kon ook geen C krijgen en slechts 175 cc (gelukkig heeft ie gekeken tijdens de operatie of er ook 200cc in kon, en dat is gelukt, ben ik ook heel blij mee).

Je hebt dacht ik mijn foto's al gezien hé, heb dus 200cc voor de spier, komt eigenlijk wel zo'n beetje overeen met 240cc achter de spier, aangezien er zo'n 40cc verdwijnt bij achter de spierplaatsing. Dus je gaat echt wel vooruit komen met die 240cc, en vermoed dat je toch ook wel op een C-cup zult uitkomen qua bh-maat, ziet er op het zicht wel uit als een B, maar past toch anders in een cup als een natuurlijke borst waardoor je toch meestal wel een maatje groter qua bhmaat nodig hebt.

Ilona heeft ook 240cc gekregen, wel dual plane geloof ik, misschien kun je haar ook eens benaderen voor haar ww. Lin1977 heeft 245cc achter de spier gekregen.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

ben blij dat u afspraak goed is meegevallen.

240cc is idd ni zoveel,maar als je idd zo mager bent,dan zal het resultaat er idd wel zijn met die cc's e!!

Ik heb ook het gevoel dat ze er maar zoveel in wil steken dat zij wil,zolang het natuurlijk blijft! Als je echt groter wil,doet ze het mss wel,maar ik heb ook het gevoel dat ze wil dat het allemaal natuurlijk blijft en geen balonnen worden e!!

En natuurlijk is altijd nog wel vele mooier dan zo'n opgeplakte balonnen e,niet??? :rolleyes:

Bij mij gaat het ook via de borstplooi,wat ik eigenlijk niet erg vind,je bh of je bikini zitten er toch steeds op en die littekens zie je na een jaar ook niet meer hoor.

Hoop voor jou dat je het snel kan regelen met u werk zodat je snel een datum kan vastleggen.

Kunnen we samen aftellen.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,

Voilà mijn eerste consult bij dokter Visser is achter de rug. En wat was me dat een meevaller!

Ik moest daar zijn om 11u30 en was daar om 11u15. Ze had een half uurtje vertraging. Dus om 12u was het mijn beurt. Vol zenuwen volgde ik haar naar haar praktijk.

En de gewoonlijke medische vragen volgden, ben ik allergisch, rook ik, ben ik in WK voor de eerste keer, heb je kinderen en gaf je borstvoeding etc...

Dan volgde de vraag, welke cup heb je nu? Ik moest even lachen, en zei: euhm een AA'tje als het ni nog kleiner is.

En welke cup zou je graag hebben? Ik antwoordde haar vol overtuiging met: een volle C.

Ok ik mocht even mij uitkleden en kreeg volgende reactie van haar: oei ja idd je hebt echt bijna niks. Ik snap dat je een bv wilt :-)

Direct erna liet ze me weten dat ik zeker geen volle C kon krijgen, omdat ik te mager ben en helemaal geen weefsels heb. Dus een grote prothese zal er nooit niet inraken wat een ontgoocheling!

240 cc hp kon ze me geven, via de borstplooi want tepelhof is niet groot genoeg om via de tepel de insnede te doen.

Doordat ik niet genoeg weefsels heb, zou de prothese plaatsen achter mijn borstspier.

Ik vroeg haar of er echt geen mogelijkheid bestond om meer cc in te zetten, en neen was haar antwoord. Toch ni als het nog natuurlijk eruit moet zien.

Heeft er iemand ook 240 cc achter borstspier? Kan ik foto's zien aub. Welke cup hou je hiervan over?

Heb zoveel schrik dat het niet groot genoeg naar mijn goesting gaat zijn. Weet je wil ook resultaat zien he...

Denken jullie dat ik nog bij iemand anders moet horen, zou het kunnen dat een andere chirurg meer cc kan plaatsen...

Ze verzekerde me dat ik zeker resultaat zou hebben. Kan gewoon ni anders met hetgeen ik nu heb...

Had wel een goed gevoel bij haar, daar ni van.

Heb enkele data gekregen 25/03 - 31/03 - 7/04 - 8/04.

Nu nog even met mijn werk bespreken of ik 2 weken ziekteverlof kan hebben, en als alles goed meevalt heb ik volgende week een datum! Joehoew!!

Hopelijk leest er iemand mijn bericht, en krijg ik reactie met foto's!

Veel liefs, Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

ben blij dat u afspraak goed is meegevallen.

240cc is idd ni zoveel,maar als je idd zo mager bent,dan zal het resultaat er idd wel zijn met die cc's e!!

Ik heb ook het gevoel dat ze er maar zoveel in wil steken dat zij wil,zolang het natuurlijk blijft! Als je echt groter wil,doet ze het mss wel,maar ik heb ook het gevoel dat ze wil dat het allemaal natuurlijk blijft en geen balonnen worden e!!

En natuurlijk is altijd nog wel vele mooier dan zo'n opgeplakte balonnen e,niet??? :rolleyes:

Bij mij gaat het ook via de borstplooi,wat ik eigenlijk niet erg vind,je bh of je bikini zitten er toch steeds op en die littekens zie je na een jaar ook niet meer hoor.

Hoop voor jou dat je het snel kan regelen met u werk zodat je snel een datum kan vastleggen.

Kunnen we samen aftellen.:-)

Ik hoop echt dat er een resultaat gaat zijn met 240cc. Nu Eefje heeft ook 200cc maar dan voor haar borstspier, en vind haar borsten er mooi uitzien dus... daar trek ik mij aan op :-)

Wil zeker en vast geen opgeplakte balonnen, wil nog altijd dat ze er toch zo natuurlijk mogelijk uit blijven zien.

Via de borstplooi maak ik me ni zoveel zorgen, zoals je zegt, bh of bikini zit toch altijd op die litteken.

Ik laat je zeker zsm weten wanneer het mijn beurt zal zijn, en dan kunnen we samen aftellen!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh dat is wel ff balen dat je niet meer als 240 cc kunt..

ik weet niet of je eventueel nog naar een andere pc kunt, ben benieuwd wat die zal zeggen hoor!

je kunt t altijd proberen!! xx

Idd ni zo leuk om te horen. Ik weet ni wat een andere pc zou zeggen, maar denk wel dat dr Visser gelijk heeft. Ik heb niet genoeg weefsel en vet/huid om grotere protheses te hebben.

Pc zei, ik kan grotere protheses zetten, maar 't zal er ni natuurlijk meer uitzien, en ik zal randen zien enzo... wil ik nu ook ni.

Bon, ik zie wel... Denk wel dat ik ga gaan voor 240cc, en binnen 10 jaar moet ik dan toch een wissel en zal dan wss wel grotere protheses kunnen zetten.

Alles is beter als mijn AAtje nu :-)

Gtz

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik begrijp dat dat een teleurstelling geweest is, maar ondanks dat je 2 kinderen hebt zou je denken dat je genoeg vel heb zeg maar om iets groter te gaan.

Hebje bv gegeven?

Was er helemaal geen keuze? Misschien kun je nog naar de andere pc's gaan die daar zitten, een second opinion kan geen kwaad toch?

Dus je hebt ook nog geen datum vastgezet zeker?

Gr suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeieavond dames,

Wat ben ik blij. Ik heb mijn knoop doorgehakt! Heb foto's gezien van dames dat tussen 200 en 245cc hebben, en eigenlijk ben ik wel content met het resultaat. Een grote B zal ik hebben en zou ik content mee zijn, en als het dan toch een groter cup is dan is het een C, dan zal ik nog blijer zijn... kan alleen maar afwachten wat het uiteindelijk zal worden.

Deze morgen nog naar WK gebeld, en even gevraagd of datum 31 maart nog steeds vrij is. En dame aan de lijn liet me weten dat er nog enkele plaatsen over zijn.

Dus ikke deze middag met mijn blokverantwoordelijke gaan praten... en wat een meevaller was dat! Geen probleem dat ik 2 weken out zal zijn.

2 uurtjes geleden heb ik mijn voorschot ook aan WK betaalt, morgen stuur ik per fax alle docs door naar WK en dan wachten op telefoontje van WK met de bevestiging van mijn datum.

Als alles goed zit, zal ik onder het mes gaan op 31 maart 2011!!

Ik wacht op telefoontje van WK, zal begin volgende week zijn.

Vele groetjes van Yola dat super blij is! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een goede instelling Yola !

Het zal beter zijn dan nu :35:

Idd het zal beter zijn dan nu. Ik heb intussen ook foto's gezien, en ben nu al zeker dat ik blij zal zijn!

Voorschot is gegeven, en nu nog finale bevestiging van WK voor 31 maart.

Wat ben ik blij, hoop echt dat de 2 maanden snel om zijn. Februari is nog maar 24 dagen :)

Groetjes, yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Wat fijn dat je er voor jezelf nu uit bent, dat geeft je vast wat rust in het hoofd! :D 't Is goed dat je wat foto's hebt kunnen bekijken, dan heb je nu toch een realistisch beeld van wat je kunt verwachten. Ben zeker dat het bij jou ook heel mooi zal worden en je er mooi mee vooruit zult komen! Zal alvast je datum in je titel vermelden, mocht het nog wijzigen, kunnen we het nog steeds aanpassen.

Veel aftelplezier alvast!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Wat fijn dat je er voor jezelf nu uit bent, dat geeft je vast wat rust in het hoofd! :D 't Is goed dat je wat foto's hebt kunnen bekijken, dan heb je nu toch een realistisch beeld van wat je kunt verwachten. Ben zeker dat het bij jou ook heel mooi zal worden en je er mooi mee vooruit zult komen! Zal alvast je datum in je titel vermelden, mocht het nog wijzigen, kunnen we het nog steeds aanpassen.

Veel aftelplezier alvast!

Liefs, :53:

Hé Eefje,

Ben ook blij dat ik mijn knoop heb doorgehakt. Is idd wat meer rust voor mijn hoofd. Heb samen met mijn man besloten om ervoor te gaan. Ik liet de foto's zien van de dames met de zelfde cc als dat ik ga hebben, en hij zei tegen me, gaat dat ni te groot zijn voor u? Hij zal heel content zijn als ik uw resultaat zal hebben ;)

Eefje en B-cupje: alvast bedankt voor het goed zetten van mijn titel. Jullie doen dat goed :)

Allez kan eindelijk aftellen, is wel nog ff maar 't zal er rap zijn

Vele groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai yola,

Waarom duurt het zo lang!1bouncingboobs.gif1bouncingboobs.gif1bouncingboobs.gif1bouncingboobs.gif

Ik wil ze nu!

Ik heb op de gallerij ook foto's gezien van 240 cc en dat ziet er ech heel mooi uit, maar ik begrijp dat je twijfels had.

Ik zag ook iemand die had helemaal niks, en die heeft toch 350 achter de spier gekregen, ik denk dat het ook uitmaakt bij welke arts je gaat.,

De ene zal er meer ik doen dan de andere. Maar ik denk dat het heel mooi g aat worden. MIjn zus heeft ze ook laten doen, die had een A, en heeft 230 voor de spier gekregen, erg mooi en ze draagt een bh maat D!!!

Dus dat gaat helemaal goed komen !

groetjes suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai yola,

Waarom duurt het zo lang!1bouncingboobs.gif1bouncingboobs.gif1bouncingboobs.gif1bouncingboobs.gif

Ik wil ze nu!

Ik heb op de gallerij ook foto's gezien van 240 cc en dat ziet er ech heel mooi uit, maar ik begrijp dat je twijfels had.

Ik zag ook iemand die had helemaal niks, en die heeft toch 350 achter de spier gekregen, ik denk dat het ook uitmaakt bij welke arts je gaat.,

De ene zal er meer ik doen dan de andere. Maar ik denk dat het heel mooi g aat worden. MIjn zus heeft ze ook laten doen, die had een A, en heeft 230 voor de spier gekregen, erg mooi en ze draagt een bh maat D!!!

Dus dat gaat helemaal goed komen !

groetjes suzanne

He Suzanne,

Wel die gedachte heb ik ook. Normaal duurt 2 maanden helemaal niet lang, maar als je 2 maanden moet wachten voor iets dat je al heel lang wilt duurt 2 maanden heel lang.

Kzou ook liefst van al, nu direct de operatie willen, maar ja...

Dr Visser heeft ni gezegd dat dat helemaal niet mogelijk is, maar als ik het natuurlijk wil hebben en als ik geen randen wil zien, dan is 240cc echt wel het maximum. En zal maar best gewoon luisteren naar haar, zij heeft ervaring en ik niet.

Bij mij kan het echt niet voor de spier, omdat ik te mager ben en helemaal geen weefsel heeft is ze nu al zeker als ze het ervoor plaats dat je randen zult zien, dat wil ik ook niet.

Ach ja, 't zal wel goed komen... Heb er vrede mee gesloten dat ik ni meer als 240cc kan hebben, en kijk nu enkel nog maar uit naar 31 maart!!

Allez we gaan op dezelfde dag op consultatie en gaan op dezelfde dag onder het mes.

Wat gaan we op dezelfde dag blij zijn met ons nieuwe :1bouncingboobs:

Vele groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk hè!!!

Wie weet liggen we straks naast elkaar trots te zijn op onze nieuwe aanwinsten!

Aangezien de operatie maar zo kort duurt kan dat best.

Wie weet liggen we daar beiden volslagen onzin uit te kramen vanwege de verdoving, ik zie het nu al voor me152.gif

Heb er zin in !!!!!!!!

Haha ja wie weet. Een week voor de operatie worden we opgebeld met de melding van het uur... zal nog iets laten weten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.