Ga naar inhoud

Yola : 31 maart 2011 : Dr Visser : Wellness Kliniek :


Aanbevolen berichten

hey yola ,

ik ben nu 3 weken PO maar ik heb nog geen BH gekocht ! ik denk dat ze nog gaan veranderen en daarom ga ik nog wat wachten ! toch zonde van veel geld uit te geven aan nieuw ondergoed als het dan misschien binnen 3 weken niet meer past !

ik heb wel al een paar nieuwe kleedjes gekocht ! mooi ! dat er nu eindelijk iets inzit aan de bovenkant !!

ik wens je een leuk weekend !!

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai,

Ik heb gisteren de hechtingen eruit gehaald, tenminste mijn vriendin;)

Zit gelijk veel beter!

Ik was vandaag even aan t shoppen en heb toch even een paar bhs gepast!

Ik heb een D! Maar ik heb nog niks gekocht, het zat nog niet goed omdat ze nog moeten zakken en ze nog vrij hard zijn.

Verder gaat t goed, gelukkig bij Jou ook!

Je gaat heus wel op een C komen hoor!

Hé Suzanne,

Morgen ga ik ook is gaan shoppen. Heb wel zin om 1 setje te kopen... Ik hoop echt op een C uit te komen :wacko:

Voor derest gaat het beter en beter met me, ook het opstaan betert, op mijn zij slapen enz...

Hoe lang ben jij nog thuis?

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

ik ben nu 3 weken PO maar ik heb nog geen BH gekocht ! ik denk dat ze nog gaan veranderen en daarom ga ik nog wat wachten ! toch zonde van veel geld uit te geven aan nieuw ondergoed als het dan misschien binnen 3 weken niet meer past !

ik heb wel al een paar nieuwe kleedjes gekocht ! mooi ! dat er nu eindelijk iets inzit aan de bovenkant !!

ik wens je een leuk weekend !!

anne

Hé Anne,

Denk je echt dat je borsten nog gaan veranderen? Bedoel je dan groter worden?

Hoe ervaar je het zelf van de voorbije 3 weken? Zijn ze nog naar voor gekomen? Ik hoor hier steeds dat als je ze achter de spier zet, dat je borsten nog naar voor moeten komen (dus nog groter zullen worden).. Voel jij dat zo aan?

Kan jij in de dag al gewone bh's aan doen? want dit mocht zeker na 3 weken?

Vele groeten,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

ik draag nog steeds mijn sportBh overdag !

ik was de dag na de operatie ineens 4 kg bijgekomen en onder mijn borst ineens 4cm erbij ! ik heb nog steeds 1cm en 1kg te gaan ! dus ik wacht nog ! ik draag al heel mijn leven een 75 en zou dan nu een 80 moeten kopen ! ik wacht dan liever tot ik weer op mijn gewicht ben !

ik heb zo veel jaren op mijn BV moeten wachten dus ik wil nog wat geduld hebben !

ik heb wel niet de indruk dat ze erg veranderen ! als ik meet op m'n borsten is er 1cm bijgekomen sinds de dag dat ik mijn verband eraf gehaald heb !

ik denk dat ik rond week 6 ga shoppen voor nieuw ondergoed !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Hoe gaat het nu met je? Ben je tevreden met je cupmaat? Ik begin er al aardig aan te wennen :D.

Ik ben vrijdag 3 weken po en dan mag ik normale bh's gaan dragen overdag. Ik weet nog niet zo goed of ik al kan gaan shoppen voor nieuwe bh's, ik weet niet of ze nog zullen veranderen.... Maar ja anders koop ik er twee ofzo. Ik kan nu bijna alles weer doen als voorheen. Alleen uitkijken met mijn armen boven mijn schouders doen! Ik kan niet wachten tot de 6 weken voorbij zijn en ze helemaal eigen voelen.

Zijn jouw hechtingen er al uit? Bij mij is het nu een week geleden en je ziet er al bijna niets meer van.

Ik heb mijn foto's niet hier op het forum gezet, durf het niet zo goed en jij?

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Hoe gaat het nu met je? Ben je tevreden met je cupmaat? Ik begin er al aardig aan te wennen :D.

Ik ben vrijdag 3 weken po en dan mag ik normale bh's gaan dragen overdag. Ik weet nog niet zo goed of ik al kan gaan shoppen voor nieuwe bh's, ik weet niet of ze nog zullen veranderen.... Maar ja anders koop ik er twee ofzo. Ik kan nu bijna alles weer doen als voorheen. Alleen uitkijken met mijn armen boven mijn schouders doen! Ik kan niet wachten tot de 6 weken voorbij zijn en ze helemaal eigen voelen.

Zijn jouw hechtingen er al uit? Bij mij is het nu een week geleden en je ziet er al bijna niets meer van.

Ik heb mijn foto's niet hier op het forum gezet, durf het niet zo goed en jij?

Liefs, Channy

Hé Channy,

Ik ben van gisteren 2 weken po. Alles gaat heel goed. Maandag moet ik terug aan het werk.

Kan het huishouden zo goed als allemaal terug doen. Juist mijn dochtertje opnemen voor lang gaat nog niet goed.

Voel het aan de litteken.

Voorbije woensdag heb ik de knoopjes laten doorknippen door een vriendin die verpleegster is. Doet veel beter, het trekt niet zo meer.

De litteken ziet er heel goed uit.

Ben in de week ook 2 bh gaan halen, weet je kan toch ni met een sport BH gaan werken.

En tot mijn grote teleurstelling is mijn cup 75B geworden. Had zo graag meer gehad.

Een grote C, kleine D had ik super perfect gevonden. Ok iedereen zegt dat de maat super bij me past, maar ik vind het niet!

Zeker met mijn kleren aan, zie je het nog steeds bijna niet.

Jongens toch, ben super blij van de service van WK, maar niet blij door mijn eigen lichaam voorheen. Waarom had ik te weinig weefsel en was ik te mager. Als dit niet zo was, kon ze tenminste meer cc plaatsen en had ik nu de cup dat ik zo graag had gewenst :102:

Bon ja, ben toch wat teleurgesteld om de cup.

Maandag moet ik terug werken, en enkele collega's weten waarom ik thuis was, en nu gaan ze me terug zien, en waarschijnlijk zien ze ni eens dat ik een borstvergroting heb laten doen.

Weet je tervoren had ik voorgevormde bh's enzo... en nu heb ik dezelfde grote, behalve dat het nu wel echt borst is inplaats van opvulsel...

Hoe gaat het voor derest met je?

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

wat jammer nou dat je er zo ontevreden mee bent !!

wat doe je voor werk ?

ik ben sinds gisteren 4 weken PO en ik heb voor het eerst vandaag een nieuwe BH aangedaan !

ik zou dat toch niet eerder gedaan hebben ! ik voelde me echt beschermd door die sportBH ! toch nog regelmatig pijntjes en bang om me te stoten !

geef je borsten nog wat tijd , lieve meid ! je spier moet ten slotte nog wat uitrekken naar voor toe !

als je hier in de gallerij kijkt zie je bij de meeste vrouwen toch een enorm verschil tussen 2 weken en 6 weken PO !

ik geef je een virtuele "het komt wel goed knuffel"

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

wat jammer nou dat je er zo ontevreden mee bent !!

wat doe je voor werk ?

ik ben sinds gisteren 4 weken PO en ik heb voor het eerst vandaag een nieuwe BH aangedaan !

ik zou dat toch niet eerder gedaan hebben ! ik voelde me echt beschermd door die sportBH ! toch nog regelmatig pijntjes en bang om me te stoten !

geef je borsten nog wat tijd , lieve meid ! je spier moet ten slotte nog wat uitrekken naar voor toe !

als je hier in de gallerij kijkt zie je bij de meeste vrouwen toch een enorm verschil tussen 2 weken en 6 weken PO !

ik geef je een virtuele "het komt wel goed knuffel"

anne

Hé Anne,

Bedankt voor je berichtje en je virtuele 'knuffel'! :-)

Ben echt ontevreden van mijn cup maat, niet van de pc, kliniek of resultaat van werken. Zou zo teruggaan naar het WK!

Maar de cup maat, jongens toch. Soms denk ik heb ik daarvoor zoveel pijn moeten lijden :(

Ik hoop echt dat ze nog gaan veranderen, echt waar! Weet je voel me ook veilig in mijn sport bh, maar weet je met sport bh aan lijkt het dat ik nog minder heb!

weet je in mijn blootje ben ik best wel blij, of in bikini of bh ook, maar met mijn kleren erover... :84::100:

Ach ja, weet je dat ik nu al denk aan een wissel. Want binnen een jaar is mijn vel uitgerokken en heb ik meer plaats voor een groter prothese... :11: Heb er nog niet met mijn ventje erover gehad, hij wordt zot denk ik...

Bon, ik wacht nog even en zal hiermee content moeten zijn...

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

yola ,

succes !!

nog één goede raad : wacht nog enkele weken met een push-up te dragen tot je borsten helemaal genezen zijn !

ik weet dat de verleiding groot zal zijn maar ... geduld !!

ik duim mee voor je !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Channy

Mag jij al gewone bh's aan doen na 3 weken?

Ik moet eerst mijn verband 14 dagen aan dan 3 weken sportbh dag en nacht en dan pas overdag bh en sportbh terug s'nachts.

Eigenlijk 2 maanden :wacko:

Dat is toch te zien welke dokter je hebt gé,

Wanneer zijn je draadjes er uit gegaan? denk dat ik ga wachten tot 13 dagen of is dit dan weer te lang?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Channy

Mag jij al gewone bh's aan doen na 3 weken?

Ik moet eerst mijn verband 14 dagen aan dan 3 weken sportbh dag en nacht en dan pas overdag bh en sportbh terug s'nachts.

Eigenlijk 2 maanden :wacko:

Dat is toch te zien welke dokter je hebt gé,

Wanneer zijn je draadjes er uit gegaan? denk dat ik ga wachten tot 13 dagen of is dit dan weer te lang?

Groetjes

Hé Belleke,

Als je bij dr Visser geopereerd zijt, moet je 3 weken dag en nacht je sport bh aanhouden. Daarna mag je overdag een gewone bh aandoen en enkel 's nachts een sport bh.

De draadjes mogen eruit tussen 10 en 14 dagen. Bij mij heb ik ze eruit laten halen op 13 dagen. Vond dit perfect zo...

Dus als jij op 13 dagen de draadjes laat uithalen, is ok he!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Channy

Mag jij al gewone bh's aan doen na 3 weken?

Ik moet eerst mijn verband 14 dagen aan dan 3 weken sportbh dag en nacht en dan pas overdag bh en sportbh terug s'nachts.

Eigenlijk 2 maanden :wacko:

Dat is toch te zien welke dokter je hebt gé,

Wanneer zijn je draadjes er uit gegaan? denk dat ik ga wachten tot 13 dagen of is dit dan weer te lang?

Groetjes

Hey Belleke,

Ik mocht na 3 weken overdag een gewone bh aan en 's nachts nog de sportbh. Lijkt mij echt vreselijk om 14 dagen een verband aan te moeten :134: . Heb jij dat vol kunnen houden? Waarvoor is dat eigenlijk? Ik vind het namelijk zo'n verschil, de ene hoeft alleen een sport bh en de ander krijgt een verband voor twee weken. Ik heb de hechtingen er op de 13e dag uit laten halen bij mijn eigen dokter. De wonden waren toen al heel mooi genezen! Litteken crème mag je pas gebruiken nadat alle korstjes eraf zijn.

Groetjes,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Channy,

Ik ben van gisteren 2 weken po. Alles gaat heel goed. Maandag moet ik terug aan het werk.

Kan het huishouden zo goed als allemaal terug doen. Juist mijn dochtertje opnemen voor lang gaat nog niet goed.

Voel het aan de litteken.

Voorbije woensdag heb ik de knoopjes laten doorknippen door een vriendin die verpleegster is. Doet veel beter, het trekt niet zo meer.

De litteken ziet er heel goed uit.

Ben in de week ook 2 bh gaan halen, weet je kan toch ni met een sport BH gaan werken.

En tot mijn grote teleurstelling is mijn cup 75B geworden. Had zo graag meer gehad.

Een grote C, kleine D had ik super perfect gevonden. Ok iedereen zegt dat de maat super bij me past, maar ik vind het niet!

Zeker met mijn kleren aan, zie je het nog steeds bijna niet.

Jongens toch, ben super blij van de service van WK, maar niet blij door mijn eigen lichaam voorheen. Waarom had ik te weinig weefsel en was ik te mager. Als dit niet zo was, kon ze tenminste meer cc plaatsen en had ik nu de cup dat ik zo graag had gewenst :102:

Bon ja, ben toch wat teleurgesteld om de cup.

Maandag moet ik terug werken, en enkele collega's weten waarom ik thuis was, en nu gaan ze me terug zien, en waarschijnlijk zien ze ni eens dat ik een borstvergroting heb laten doen.

Weet je tervoren had ik voorgevormde bh's enzo... en nu heb ik dezelfde grote, behalve dat het nu wel echt borst is inplaats van opvulsel...

Hoe gaat het voor derest met je?

Groetjes,

Yola x

Hey Yola,

Ik vind het echt heel jammer voor je dat je niet het gewenste resultaat hebt gekregen wat je voor ogen had! :139: Ik begrijp het helemaal, ik ben gisteren bh's gaan kopen en ik heb eerst maar eens mijn cup maat op laten nemen, heb ik een 75 E!! Ik wilde graag een D maar niet groter. Het oogt nog geen eens zo groot maar ik pas inderdaad geen cup D.

Ik had echt niet verwacht dat ik met 300 cc van een cup AAA naar een cup E zou gaan.....

Ik ben verder wel heel blij, ik heb nu eindelijk borsten en kan eindelijk eens bh's zonder vulling aan!

De wonden zijn ook heel mooi genezen, je ziet er bijna niets meer van. Nu mag ik ook litteken crème gaan gebruiken. Ik kan nu ook weer alles zelf doen (behalve armen boven mijn hoofd doen). Ik heb wel veel last gehad van die zetpillen maar gelukkig zijn we daar vanaf :101:.

In ieder geval heb je nog wel superleuke bh's en bikini's in jouw maat! Ik ging gisteren even naar de h en m en ik had helemaal niets in mijn maat! Wel veel bh's cup D gepast maar alles was te klein op 1 na :23:, die heb ik dan maar meegenomen.

Misschien is het bij jouw nog wel zo dat ze nog groter worden met de tijd, je hebt ze toch achter de spier zitten.

Ik heb vele resultaten gekeken en meestal zijn ze na drie maanden heel anders dan in de eerste weken.

Blij te horen dat je herstel zo snel is gegaan! Ik ben benieuwd naar je eerste werkdag????

Oja, bij mij wisten heel weinig mensen van mijn bv, het is niemand verder opgevallen en mijn moeder zegt zelfs dat, met kleding aan, je geen verschil ziet als daarvoor..... :18:.

groetjes, x, channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

H' meisjes

Ik moet jullie wat vragen, ik heb nu 11 dagen mijn bv en is dit normaal dat aan de bovenkant van mijn borsten dat dit zo gebombeert staat?

Moet dit toch nog iets gaan wegtrekken of zal dit zo blijven???

Ze zien er raar uit :wacko:

Vamboven bol en dan gelijk iets platter !!!

Mijn verband is eraf van deze morgen, zou dit daardoor komen ???

HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Belleke :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helleuw ladies,

vandaag mijn eerste werkdagje gehad. Viel heel goed mee. Doe ook bureauwerk, dus geen zwaar werk.

De collega's die het wisten zagen allemaal een mooi resultaat, diegene die het niet weten zien het niet, of durven er niks over vragen :)

@ Channy: ik ga het de tijd geven. Moet waarschijnlijk ook de cup leren aanvaarden. Weet je op het forum hoor je iedereen over een cup D, E horen en dan denk ik bij m'n eigen dat ik een mini cup heb met mijn cup B, C. Ze zeggen allemaal dat het super bij mijn lichaam past, dus zal het wel leren aanvaarden.

@ Anne: super lief dat je aan me dacht de laatste dagen ;)

@ Belle: ik zou niet weten wat dat is. Bedoel je dat het bol staat bovenaan? Zijn dat niet gewoon de protheses dat nog moeten zakken. In begin stond het bij me bovenaan ook super dik. Nu na 2 weken zijn ze veel zachter, en zijn ze meer gezakt.

Anders moet je je pc eens bellen?

Vele groeten,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.