Ga naar inhoud

Yola : 31 maart 2011 : Dr Visser : Wellness Kliniek :


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

'k Ben 29 jaar en mama van 2 kids. 1m64 en weeg 54 kg

Nadat ik ben bevallen van mijn 2e kind en borstvoeding heb gegeven, blijft er niks meer over van mijn borsten.

Ik had een A'tje en na m'n laatste bevalling nog maar een AA'tje.

Al jaren denk ik van een bv maar nooit de stap durven zetten.

Ik ben wel al eens op consultatie geweest bij Dr. De Koopman te Brugge (augustus 2008 - was wel 2 maanden zwanger van mijn dochertje). Hij raadde me aan om na de bevalling terug te gaan, maar door tijdsgebrek niet meer weer gegaan, en ook een klein beetje door 't prijskaartje :-/

Via een vriendin van mij, kwam ik terecht op de site van WK. Door de prijs begon ik wel wat te twijfelen (waarom zo goedkoop?), maar ben dan beginnen te surfen om zoveel mogelijk info over het kliniek te weten te komen en natuurlijk over Dr. Visser. Het beviel me wel, en wou wel een consultatie bij dr. Visser.

Op 1 februari heb ik mijn 1ste consultatie bij dr. Visser.

Ik ben benieuwd, maar ook wel zenuwachtig hoe het gaat verlopen.

't zou leuk zijn om reacties te krijgen van dames:

- da ook op punt staan om een datum vast te leggen

- da al een operatie hebben gehad te WK bij dr Visser

- da een AA'tje hadden en nu een volle C

- en alle andere natuurlijk!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Yola ,

zelf ben ik (bijna) 3 jaar geleden in de Wellnesskliniek geholpen voor dezelfde prijs . Tot op heden heb ik geen problemen (complicatie's) en ben zeer blij met me'n bv . Ze werken daar nog steeds met dezelfde protheses en werkwijze , al denk ik dat Dr Visser insnede in de borstplooi verkiest (ik heb langs de tepel maar ben door een andere chirurg geopereerd) .

Je kan ervaringstopics van vrouwen die door Dr Visser geopereerd zijn makkelijk opzoeken met de zoekrobot van het forum . Je vind 'm bovenaan rechts op de pagina en herkent 'm aan het witte lege vak met vergrootglas naast . Typ 'Dr Visser' in en je kan beginnen lezen :)

Ik denk dat het consult zeer vlug zal gaan en je je best een beetje inleest hier om enkele termen te begrijpen . Vertel je wensen én wat je niet ziet zitten , noteer (eventuele) vragen die je hebt , pas op je gemak en neem iemand mee .

Ik lees al 3 jaar niks dan goed over deze chirurge (ze heeft een eigen kliniek in NL > Arenborghoeve) dus je bent in goede handen .

Voor de rest laat ik best de dames reageren die door haar geopereerd zijn :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola ,

zelf ben ik (bijna) 3 jaar geleden in de Wellnesskliniek geholpen voor dezelfde prijs . Tot op heden heb ik geen problemen (complicatie's) en ben zeer blij met me'n bv . Ze werken daar nog steeds met dezelfde protheses en werkwijze , al denk ik dat Dr Visser insnede in de borstplooi verkiest (ik heb langs de tepel maar ben door een andere chirurg geopereerd) .

Je kan ervaringstopics van vrouwen die door Dr Visser geopereerd zijn makkelijk opzoeken met de zoekrobot van het forum . Je vind 'm bovenaan rechts op de pagina en herkent 'm aan het witte lege vak met vergrootglas naast . Typ 'Dr Visser' in en je kan beginnen lezen :)

Ik denk dat het consult zeer vlug zal gaan en je je best een beetje inleest hier om enkele termen te begrijpen . Vertel je wensen én wat je niet ziet zitten , noteer (eventuele) vragen die je hebt , pas op je gemak en neem iemand mee .

Ik lees al 3 jaar niks dan goed over deze chirurge (ze heeft een eigen kliniek in NL > Arenborghoeve) dus je bent in goede handen .

Voor de rest laat ik best de dames reageren die door haar geopereerd zijn :38:

Hallo B-cupje

Super leuk dat je me zo snel een antwoordje stuur!

Ik heb inderdaad al veel gelezen over het Wellness kliniek en Dokter Visser hier op deze forum. Weet jij wat de voor -en nadelen zijn op de insnede via tepelhof of borstplooi te doen? Ik zal me zeker goed voorbereiden en mijn vragen noteren voor ik op consult ga.

Heb al willen lezen dat Dr. Visser heel snel door haar consult gaat, en als je geen vragen hebt dat je heel snel terug buiten bent.

Er wordt hier op de forum inderdaad met veel thermen gesproken, snap ze niet allemaal maar dat komt wel zeker :)

Had jij een B-cup, naar welke cup ben je nu gegaan?

Ik twijfel nog steeds om mijn toekomstige cup. Ik dacht aan een grote B, kleine C...

Groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan zeggen waarom ik voor insnede langs de tepel koos .

Het litteken vervaagt snel en het doet geen pijn (al ziet het er wel pijnlijk uit hoor) .

Ik zag 't niet zitten om 6 weken dag en nacht die druk van de sportbh op een litteken in de borstplooi te hebben .

Langs de tepel zou meer risico op infectie geven en dat je achteraf gevoelloze tepels kunt aan overhouden .

Nu , ik las tot nu toe eerlijk gezegt meer over infectie's langs de borstplooi en ook daar heb je kans op (gedeeltelijke) gevoelloosheid .

Wanneer de incisie niet goed gemaakt in zou het kunnen dat het litteken niet in maar boven de borstplooi blijft zitten na het herstel .

Dit zijn allemaal kleine procenten van risico's maar ze zijn er wel .

Aan jou om de keuze te maken waarbij jij je't betse voelt .

Ik hoop dat er nog dames reageren die de redenen opsommen om toch voor de borstplooi te gaan . De info moet compleet zijn hé :)

Ik had een kleine B-cup (omtrek76 , draag 80) en ben met 335cc naar een volle C gegaan . Maar dat valt voor iedereen anders uit omwille van verschillende factoren wat de chirurg het beste kan inschatten (voor ons blijft het een beetje 'gokken') .

Ik ben er dus maar een grote cup op vooruit gegaan maar ik wou een natuurlijke look in verhouding met mijn lichaam . Dat is dan ook voor iedereen anders natuurlijk , sommigen hebben graag grote (praat over een E-cup of groter) of rondere borsten (die vinden de mijne maar 'plat':P).

Voor elk wat wils :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Vooreerst welkom! :D

Ben zelf niet in de WK geholpen, maar zoals B-cupje ook al schreef via de zoekfunctie bovenaan kun je veel topics vinden van dames die daar zijn geweest.

Ik had ook een A/AA en ben naar een C gegaan, wens je alvast succes met je consult bij dr. Visser!

Misschien wel interessant om weten als je via de tepel hebt gehad, en je moet ooit wisselen, dat je toch alsnog een litteken krijgt in de borstplooi. Ben zelf wel tevreden over m'n littekens in de borstplooi, zeker niet veel last van gehad en is ook heel mooi genezen, maar is allemaal wat je zelf verkiest uiteraard!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-cupje,

Blijft een grote vraag waar ik best de insnede gaat laten uitvoeren.

Dr De Koopman wou de insnede langs de oksels doen, en heb me laten vertellen door een vriendin van me (haar grote dag 10 feb), dat dr Visser meestal haar insnede doet via de tepel.

Collega van mij, kent iemand die de insnede heeft laten doen via de borstplooi. Zij heeft daar niet veel last van gehad, en lidteken is ook mooi genezen...

Zal ne keer horen wat dr Visser zegt...

Hallo Eefje,

Van u heb ik ook al veel gelezen. Dus jij bent van een A/AA naar een C gegaan. Zou je het erg vinden om je ww te geven, zou graag de foto's eens willen zien.

Waarom heb jij eigenlijk via de borstplooi, jouw keuze of op aanraden?

Groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Tuurlijk mag je m'n ww, stuur je zo een berichtje! ^_^ Ik ben gewoon de pc gevolgd, hij opereert altijd via de borstplooi, en denk ook wel dat het met anatomische implantaten (wat ik dus heb) sowieso wel via de borstplooi het makkelijkst te plaatsen is.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de oksel zou ik nooit doen..

het litteken zie je dus altijd als jij je armen omhoog doet, vervelend en zeker in de zomer!

borstplooi en tepel ziet bijna niemand..

ik dacht ook dat via de oksel ook bijna nooit meer gedaan werd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,

Je mag er heel fier op zijn, ze zijn heel mooi!

C-cup zie ik helemaal zitten. Nog een week se, en kan mijn vragen aan pc stellen en mijn knoop doorhakken.

stom vraagje misschien, wat zijn anatomische implantaten?

Hé Mii,

Tot een maand terug, dacht ik dat het beste was om insnede langs de oksels te doen, maar idd dat wil ik intussen ook ni meer.

Zoals je zegt, is een plaats dat je snel ziet en zeker in de zomer...

Wil al heel lang een borstvergroting, maar nu ik weet dat het allemaal meer werkelijkheid wordt, denk ik aan niets anders meer en zit ik alle momenten van de dag, als ik 2 min. heb op de forum (achter info zoeken)...

Ben toch blij dat dit bestaat, want heb al veel info bekomen...

Groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Thanks!

Anatomische prothesen zijn prothesen die gevormd zijn in een druppelvorm, om een zo natuurlijk mogelijk uiterlijk te verkrijgen.

Liefs, :54:

Eefje,

Bedankt!

Moet jij ook een wissel doen na 10 jaar of kan je hem levenslang houden?

Gtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ,

Wat toevallig, ik heb ook p 1 februari mijn consolt bij dr visser

Ik moet om 14.15 uur hoe laat moet jij?

Ik ben 31 jaar, en ik heb 3 kinderen waarvan de jongste nu 1 jaar is. Het maakt mij eigenlijk weinig uit waar de incisie komt, gevoelloze tepels heb ik toch al , alleen schijnt het dat ze bij de tepel moeilijker erbij kunnen om een mooie pocket te maken. En het kan zowiezo niet als je kleine tepelhof hebt.

ik heb ook geen voorkeur voor voor of achter de spier, ik wacht haar mening eerst af, zij weet beter dan ik wat mooier is. Ik ben 168 cm en weeg zo'n 65 kilo. Ik heb nu kwa vulling een A , maar kwa cup breedte een B, klinkt niet logisch , maar een A zit goed vol , alleen de cup is te smal, en een B zit goed kwa cup alleen is ie leeg :wacko:

Ik wil naar een D, aangezien veel vrouwen achteraf toch groter hadden gewild, mijn zus heeft ook een D , maar valt het eigenlijk niet op en zien ze eruit als een C.

Ik heb alleen ook veel gelezen dat dr visser er niet meer indoet dan dat zij adviseerd. Ik weet ook niet wat je zelf kan bepalen als zij minder erin wil doen dan jij.

Gaat het dan niet door? Ik wil gewoon minimaal op een D uitkomen en niet een grote C.

Maar ik zie het wel dinsdag, ik ga van de week beginnen aan mijn vragenlijst en een bh kopen zonder vulling, geen idee wat voor maat ik dan moet meenemen, of hebben ze daar pas BH's?

Heb jij een aanbetaling gedaan?

Mij werd geadviseerd om een aanbetaling te doen voor 31 januari om verzekerd te zijn vn de aanbieding. Heb ik nog niet gedaan, en je krijgt het terug als je het toch niet daar laat doen.

Ben wel zenuwachtig al, ik ben ook wel benieuwd hoe lang haar wachttijden zijn.

groetjes suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ,

Wat toevallig, ik heb ook p 1 februari mijn consolt bij dr visser

Ik moet om 14.15 uur hoe laat moet jij?

Ik ben 31 jaar, en ik heb 3 kinderen waarvan de jongste nu 1 jaar is. Het maakt mij eigenlijk weinig uit waar de incisie komt, gevoelloze tepels heb ik toch al , alleen schijnt het dat ze bij de tepel moeilijker erbij kunnen om een mooie pocket te maken. En het kan zowiezo niet als je kleine tepelhof hebt.

ik heb ook geen voorkeur voor voor of achter de spier, ik wacht haar mening eerst af, zij weet beter dan ik wat mooier is. Ik ben 168 cm en weeg zo'n 65 kilo. Ik heb nu kwa vulling een A , maar kwa cup breedte een B, klinkt niet logisch , maar een A zit goed vol , alleen de cup is te smal, en een B zit goed kwa cup alleen is ie leeg :wacko:

Ik wil naar een D, aangezien veel vrouwen achteraf toch groter hadden gewild, mijn zus heeft ook een D , maar valt het eigenlijk niet op en zien ze eruit als een C.

Ik heb alleen ook veel gelezen dat dr visser er niet meer indoet dan dat zij adviseerd. Ik weet ook niet wat je zelf kan bepalen als zij minder erin wil doen dan jij.

Gaat het dan niet door? Ik wil gewoon minimaal op een D uitkomen en niet een grote C.

Maar ik zie het wel dinsdag, ik ga van de week beginnen aan mijn vragenlijst en een bh kopen zonder vulling, geen idee wat voor maat ik dan moet meenemen, of hebben ze daar pas BH's?

Heb jij een aanbetaling gedaan?

Mij werd geadviseerd om een aanbetaling te doen voor 31 januari om verzekerd te zijn vn de aanbieding. Heb ik nog niet gedaan, en je krijgt het terug als je het toch niet daar laat doen.

Ben wel zenuwachtig al, ik ben ook wel benieuwd hoe lang haar wachttijden zijn.

groetjes suzanne

Hé Suzanne,

Welkom hier! Leuk om iemand tegen te komen dat even ver staat en op de zelfde dag op consult moet gaan bij dezelfde pc :-)

Ik moet dinsdag om 11u30 gaan, dus voor u... Ik ben wel super benieuwd hoe het allemaal gaat gaan.

Jij hebt 3 kinderen? Heel leuk! Ik heb er 2, en twijfelen om een 3e, maar toch wil ik nu mijn bv nu hebben. Ik wil niet langer meer een vrouw zijn zonder borsten haha (zo erg is het ni, maar toch ni ver van).

Ik heb nog geen idee langs waar de insnede, heb verschillende meningen gehoord en gelezen. Ik ga ook afwachten tot dinsdag... Een D-cup wil ik wel niet, een grote C is genoeg voor mij:-)

Ben 1m64 en weeg 54 kg, dus denk ik aan een C...

Denk ni da daar een bh is, je krijgt de protheses daar en die steek je dan in je gewone bh.

Heb ook nog geen aanbetaling gedaan, ze hebben me gezegd dat de promo geld zolang je je afspraak hebt vastgelegd voor eind januari.

Ben ook wel best zenuwachtig. Heb een vragenlijst gemaakt en vul ze bij als ik aan nieuwe vraagjes denk :-)

Alvast veel succes en hoor je nog wel!

Groeten

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden ,

je krijgt er 'pasprotheses' welke je kan vergelijken met kipfiletjes :wacko:

Dit zijn niet de protheses die er dan inkomen natuurlijk , je kan altijd vragen die even te zien en te voelen moest ze dat zelf niet voorstellen .

Het beste is om voor je consult een effen strak t-shirt/truitje aan te doen (best geen zwart omdat je daar weinig efect in ziet) . Ik heb geen bh aangedaan die om geen aftekeningen te hebben op of rond mijn borsten (lees : borstjes :rolleyes:) maar wel eentje meegenomen om nà mijn consult aan te trekken .

Btw , een vriendin van mij wou ook grotere protheses dan aangeraden door Dr Visser . Omdat er niet meer inkon heeft ze haar borstplooi verlaagt > dat gebeurt langs binnen dus je hebt geen bijkomende littekens . Ze heeft er wel wat langer last van gehad achteraf . Niet meteen een optie die ik zou kiezen maar als je dat wil kan je dat overwegen , dan weet je toch al op voorhand dat dit kan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden ,

je krijgt er 'pasprotheses' welke je kan vergelijken met kipfiletjes :wacko:

Dit zijn niet de protheses die er dan inkomen natuurlijk , je kan altijd vragen die even te zien en te voelen moest ze dat zelf niet voorstellen .

Het beste is om voor je consult een effen strak t-shirt/truitje aan te doen (best geen zwart omdat je daar weinig efect in ziet) . Ik heb geen bh aangedaan die om geen aftekeningen te hebben op of rond mijn borsten (lees : borstjes :rolleyes:) maar wel eentje meegenomen om nà mijn consult aan te trekken .

Btw , een vriendin van mij wou ook grotere protheses dan aangeraden door Dr Visser . Omdat er niet meer inkon heeft ze haar borstplooi verlaagt > dat gebeurt langs binnen dus je hebt geen bijkomende littekens . Ze heeft er wel wat langer last van gehad achteraf . Niet meteen een optie die ik zou kiezen maar als je dat wil kan je dat overwegen , dan weet je toch al op voorhand dat dit kan .

Hai,

Super bedankt voor je info, dus ik hoef geen grotere bh mee te nemen waar de pas protheses in passen? Ik heb normaal alleen maar opgevuld bhs aan.

Wat bedoel je met borstplooi verlagen? Hoe doen ze dat dan?

Gr suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Suzanne,

Welkom hier! Leuk om iemand tegen te komen dat even ver staat en op de zelfde dag op consult moet gaan bij dezelfde pc :-)

Ik moet dinsdag om 11u30 gaan, dus voor u... Ik ben wel super benieuwd hoe het allemaal gaat gaan.

Jij hebt 3 kinderen? Heel leuk! Ik heb er 2, en twijfelen om een 3e, maar toch wil ik nu mijn bv nu hebben. Ik wil niet langer meer een vrouw zijn zonder borsten haha (zo erg is het ni, maar toch ni ver van).

Ik heb nog geen idee langs waar de insnede, heb verschillende meningen gehoord en gelezen. Ik ga ook afwachten tot dinsdag... Een D-cup wil ik wel niet, een grote C is genoeg voor mij:-)

Ben 1m64 en weeg 54 kg, dus denk ik aan een C...

Denk ni da daar een bh is, je krijgt de protheses daar en die steek je dan in je gewone bh.

Heb ook nog geen aanbetaling gedaan, ze hebben me gezegd dat de promo geld zolang je je afspraak hebt vastgelegd voor eind januari.

Ben ook wel best zenuwachtig. Heb een vragenlijst gemaakt en vul ze bij als ik aan nieuwe vraagjes denk :-)

Alvast veel succes en hoor je nog wel!

Groeten

Yola

Hai, dan zal ik je denk ik niet zien nee, ik moet in de ochtend ook nog met mn dochter naar de arts en vanuit daar race ik door naar belgië, ik kom uit nl vlakbij leiden dus ik niet nog zo'n 2,5 uur rijden.

Ik heb ook geen idee wat ik moet verwachten van t consult, is zij t meest aan t woord of moet je vanalles zelf vragen?

Heeft er iemand misschien ook ervaring met de slaap verdoving?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net onder je borst heb je een plooi (waarin een incisie gemaakt wordt om protheses te plaatsen) . Die moet uiteraard blijven zitten om die protheses 'tegen te houden' dat ze niet naar beneden schuiven . Dat is nu wel erg overdreven uitgedrukt hé .

Ze kunnen die borstplooi echter van binnen uit losmaken en wat meer naar beneden terug vastnaaien waardoor je meer plaats creërt om een grotere prothese erin te krijgen .

Je kan , indien je die keuze hebt mss beter info vragen aan je chirurg tijdens het consult .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Super bedankt voor je info, dus ik hoef geen grotere bh mee te nemen waar de pas protheses in passen? Ik heb normaal alleen maar opgevuld bhs aan.

Wat bedoel je met borstplooi verlagen? Hoe doen ze dat dan?

Gr suzanne

Inderdaad, ik dacht ook een andere bh te kopen. Alhoewel ik hier bij vele gelezen hebben dat ze de pasprotheses in hun gewone bh hebben gestoken. Vroeg me wel altijd af, hoe ze dat gedaan hebben, want in mijn bh kan toch geen protheses in voor een C-cup :-)

Zal alvast een spannend bloesje / t-shirt aandoen...

Gtjs, Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, dan zal ik je denk ik niet zien nee, ik moet in de ochtend ook nog met mn dochter naar de arts en vanuit daar race ik door naar belgië, ik kom uit nl vlakbij leiden dus ik niet nog zo'n 2,5 uur rijden.

Ik heb ook geen idee wat ik moet verwachten van t consult, is zij t meest aan t woord of moet je vanalles zelf vragen?

Heeft er iemand misschien ook ervaring met de slaap verdoving?

De kans dat ik u zal zien is heel klein, want heb al gehoord dat zo'n consult niet lang duurt. En aangezien ik daar moet zijn om 11u30 en gij om 14u15...

Ik moet zo'n dik uur rijden, ik kom van vlakbij Zaventem.

Ik weet ook niet hoe zo'n consult gaat verlopen, maar ik heb wel al vernomen dat je al je vragen moet noteren, want op de moment zelf ben je zenuwachtig en vergeet je de helft te vragen.

Slaapverdoving... nog nooit meegemaakt! Daar ben ik ni zo gerust in, maar ja... heb het ervoor over.

Gtjs,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai alweer

Ik heb ze toch maar even gemaild wat betreft de aanbieding, ze kunnen deze prijs alleen garanderen als je een aanbetaling doet voor 31 jan.

Doe je dat niet dan kunnen zij niet garanderen dat je deze gereduceerde prijs betaald.

Dat is wat zij schreven vandaaggroetjes suzanne

Zal me zowiezo wel goed informeren... Toen ik belde voor mijn consult, heb ik hen gevraagd of de prijs wel nog geldig was, als mijn consult maar op 1/02 is. En die dame aan de lijn zei me, dat het geldig was als je je afspraak hebt vastgelegd voor 31/01.

Bon, we zien wel volgende week dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch wil ik er om wedden dat die aanbieding (weeral want dat is al bijna 4 jaar zo bezig) verlengt wordt voor 3 maanden :rolleyes:

Ben benieuwd ... :1:

Ik ook hoor, ik denk dat ze zo alleen maar meer mensen binnen willen halen om net te doen alsof het afloopt.

Ze staan er zo bekend om dat het in belgië zo goedkoop is, dat gaat echt niet ineens naar de 3400 euro :blink:

Ik doe daarom ook geen aanbetaling, vind ik een beetje te gek voordat ik ergens ben geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.