Ga naar inhoud

Yola : 31 maart 2011 : Dr Visser : Wellness Kliniek :


Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag lieve dames!!

Eerst en vooral allemaal bedankt voor de lieve berichtjes en steun!

Hier ben ik dan met mijn verslag!

Deze nacht ni zo goed geslapen, om het uur wakker, dacht telkens dat ik me overslapen had. Deze morgen de kindjes klaar gemaakt om naar het school / onthaalmoeder te gaan.

Mijn man heeft ze dan weg gedaan, ondertussen dat ik nog even met WK belde om te zien of ze mijn betaling ontvangen hebben. MAAR, niet dus! Doeme toch! Dus moest ik nog even op bank online het afschriftje doorsturen naar het WK.

Om 9 uur vertrokken richting Genk. Zenuwachtig dat ik was!

Om 10 uur aangekomen in Genk. Om 10u15 kwamen ze me al halen, en mocht ik mee naar kamer 1, een luxe een persoonskamer :101:

Fotootjes nemen, mooi shortje aan doen, kapje op mijn hoofd en vragenlijst invullen. Dan even naar het wc, zetpilletje tegen ontstekingen inbrengen.

Om 10 voor 11 mocht ik mee naar 't OK. Hebben ze alles voorbereid, baxter ingestoken, allerlei plakkertjes op mij gezet. En dan wachten op dr Visser.

Ze had vertraging opgelopen bij haar vorige patient. Dus ik maar wachten, maar ondertussen heeft de assistent van dr visser met me gebabbeld.

Om 11u35 kwam dr visser, even mijn borsten tekenen. Even nog gevraagd of ik echt geen 265 cc kon krijgen ipv 240 cc. Maar ze liet me nogmaals weten dat dit echt ni kon, omdat ik echt te mager ben en het kon er niet in. En plots was ik helemaal weg!

Wat ik van de narcose nog weet, is dat ik ze hoorde praten. Zat niet in een achtbaan, zag geen kleuren :-) maar voelde niks!

Om 12u30 werd ik wakker gemaakt, alles zag ik dubbel tot driedubbel.

Zo blij dat ik mijn man zag!

Heb hem wel 6 keer hetzelfde gevraagd, waar ben je gaan eten, hoe laat is het? haha super, hij lag plat van het lachen. :152:

Heb direct mijn telefoon genomen om mijn vriendin te bellen... ondertussen dat ik alles dubbel zag :4:

Na m'n telefoontje nog maar is in het slaap gevallen tot 14u50, tot als de verpleegster me wakker kwam maken.

Toen ze al mijn papieren (nazorg, doktersbriefje, noodgevallennummer) ging halen, en terug kwam, had ik mijn kleren al aan.

Ze zei me ni gaan lopen zonder uw man he :-)

Om 15uur zat ik in de auto, klaar voor de terugreis. Viel heel goed mee, en was ook ni moe. Hebben nog wat file gehad en waren thuis rond 16 uur.

Nog even in de zetel gelegen, maar kon ni slapen... en dacht waarom niet mijn verslagje schrijven :D

Heb mijn resultaat nog niet kunnen bewonderen, want heb een sport bh aan en dr visser heeft me ook nog ingetaped, waarom weet ik niet. Die mag er binnen 3 dagen af. Heb ook geen drains :101: daar sprak ze van op de consultatie, maar toch niet nodig gehad blijkbaar!

Voilà, dit was het! Straks lekker eten, want begin nu wel vreselijk honger te krijgen!

Hopelijk zal de nacht even goed meevallen als hoe ik me nu voel!

Vele groetjes,

Van een super blije Yola!! :127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

superverslagje !!

goed dat het allemaal meegevallen is !

en je hebt het gevraagd ... maar als er echt ni meer in kon !! ze zal wel haar best gedaan hebben en je het grootst mogelijke gegeven hebben !

rust nu maar goed uit ! hopelijk blijft erge pijn uit en kan je wat slapen !

tot morgen !

liefs ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yola,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!!! Eindelijk heb je ze wooooow. Wat een leuk verslag zeg. Echt super cool. Ben erg blij voor je dat alles je zo meegevallen is en je zo snel al je verslag kan schrijven. Wel jammer van je cc's maar ze zullen vast mooi zijn(ben benieuwd). Raar dat je ook nog ingetaped bent dacht dat dr.Visser dat niet deed.En jammer natuurlijk want nu kan je ze niet zien. Maar nog ff geduld 3d zijn zo voorbij. Geniet er lekker van en rust heerlijk uit schat!!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola!

van harte gefeliciteerd met je nieuwe Boobies!!

wat fijn dat het zo goed is gegaan!!

wel jammer dat ze ingetapet zitten.. maar goed, ook door het verband heen kun je vast wel zien dat ze groter zijn geworden! hahaha

ik hoop dat je je eerste avond en nacht goed doorkomt, zal toch best raar zijn en onwennig om ineens met borsten te moeten slapen!

hihi..

heel veel succes met je herstel! en laat je maar lekker verwennen!!

groetjes, SuusBoob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk verslag om te lezen, heerlijk ook, en herkenbaar, na vandaag hihi.Ik ga morgen op mijn gemak ook een verslag schrijven.Ik voel me nu goed, en hopelijk kom ik de nacht ook lekker door, ook voor jou een fijne pijnloze nacht toe gewenst. droom zacht. :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Hee Yola

Wat fijn om te lezen dat het goed gegaan is! En dat je al zo fit bent!

Een fijne en pijnloze nachtrust toegewenst!

Laat je lekker verwennen!

Ik ben vandaag op Gesprek geweest, 18 April in het de dag! Ik ben benieuwd naar je volgende verslagen! Ga je zeker volgen!

Sterkte en Gefeliciteerd met je nieuwe Boobs..!

Liefs Twijfel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Yola,

Als eerste HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BOOBS!!!! :43:

Ik heb vandaag vaak aan je gedacht!!

Wat ben ik blij dat het je ook zo is meegevallen, ik had echt niet verwacht dat je vandaag je verslag al zou schrijven.

Ik beleefde het weer helemaal opnieuw mee toen ik je verslag las, echt super geschreven!

Vervelend dat je nog even in spanning moet blijven maar gelukkig mag de tape er na drie dagen af!

Ben echt heel erg benieuwd!!! :D

Ik hoop dat je lekker kan slapen en dat het morgen ook allemaal zo meevalt als vandaag!!

Morgen ben ik alweer een week po, het gaat zo ontzettend snel!!! Ik vind ze nog elke dag mooier worden :5:

Rust lekker uit!

Liefs, x, Channy :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yola,

Goed dat het allemaal zo goed is meegevallen!

Nu nog hopen dat het herstellen ook zo goed gaat meevallen..?! Maar dat zal wel,op tijd de pijstillers nemen en dan komt het wel goed ;) ! Spijtig van u aantal cc's... Maar dit geeft vast ook een heel mooi resultaat! Mijn zus had 250 cc en ik vind dat het er echt goed uit ziet en zij is ook een fijne :7: !

Everything is gonna be alright :4: !

Veel beterschap en hopelijk slaap je goed vannacht!

Grtjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Gefeliciteerd!!!:64: Zit je echt in een strakke tape nu of is het meer een rekbaar verband wat eromheen zit? Gelukkig is het maar voor 3 dagen! Wens je een voorspoedig herstel en laat je maar lekker verwennen! Benieuwd naar je eerste picjes, ben zeker dat het heel mooi zal worden!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen alweer!

Heb lekker geslapen tot 5u30 deze morgen, en dan begon het. Had ineens ontzettend veel pijn, ik moest mijn pijnstillers hebben, maar kreeg me niet recht. Dacht ik hou het nog even vol, maar na een kwartier kon ik ni anders dan mijn man wakker te maken. Hij hielp me recht en ben ik paracetemol gaan innemen. Dan nog even geslapen tot iets voor acht, maar kon ni meer blijven liggen.

Als ik rechtsta, heb ik nauwelijks pijn, maar het liggen doe me echt ni goed.

@marriebarrie: nee ik zie ni meer dubbel, nog een geluk :-)

@twijfel1: je kan beginnen af te tellen, 18 april is zo daar! Zou de dag zijn van mijn eerste werkdag...

@Eefje: het is eerder een rekbaar band. Was veel te suf om te vragen waarom dr visser mij een sport bh heeft aangedaan en ingetaped... Als ze me bellen zal ik het is vragen.

Heb 240cc, maar toch ben ik super blij! Kan langs boven inkijken, en heb toch al een mooie decolleté! :136: :136: Iets dat ik nog nooit heb gehad! zelfs ni als ik borstvoeding gaf :-)

Verpleegster sprak van een mooie C, en is de maat dat ik wou!!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola!

:1bouncingboobs: ..

stom he, dat liggen meer pijn doet dan staan! Maarja je kan moeilijk rechtop tegen de muur aan gaan slapen! haha.. misschien lekker veel kussens in je rug leggen??

Heb je als je de paracetamol in hebt genomen nog steeds veel pijn, of gaat het op zich wel!!

Spannend he! nog twee daagjes en dan mag je ze zien!

(ik zou echt veeeeel te benieuwd zijn om te wachten! hahaha)

Ik wens je een spoedig herstel toe!!

liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola!

:1bouncingboobs: ..

stom he, dat liggen meer pijn doet dan staan! Maarja je kan moeilijk rechtop tegen de muur aan gaan slapen! haha.. misschien lekker veel kussens in je rug leggen??

Heb je als je de paracetamol in hebt genomen nog steeds veel pijn, of gaat het op zich wel!!

Spannend he! nog twee daagjes en dan mag je ze zien!

(ik zou echt veeeeel te benieuwd zijn om te wachten! hahaha)

Ik wens je een spoedig herstel toe!!

liefs, Suus

Hé Suus,

Als ik de paracetamol neem gaat het veel beter. Maar je mag er ook maar 6 per dag nemen. Dus moet wat doseren he :-)

Ik ben ook super benieuwd, maar luister liever naar de dokter, en 3 dagen is niks he, er zijn er die da 2 weken moeten aanhouden, dacht ik...

Vele groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yola,

Aller eerst een dikke proficiat,je hebt ze.

Leuk verslagje.

Toch iets raars hé die verdoving,en iedereen ervaart het anders.

Goed dat je niet ziek bent geweest.

Ja,het recht komen de eerste dagen is erg he(de zwaartekracht,die we niet kennen zeker).

Ik denk ook wel dat je zal uitkomen op een mooie C,want je zal van omtrek ook wel

niet veel zijn,aangezien je maar mager bent.

Probeer nog maar goed te rusten.En als je pijn hebt,daar zijn de pijnstillers voor he,

't is niet nodig om pijn te hebben.

Verzorg je goed.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yola,

Aller eerst een dikke proficiat,je hebt ze.

Leuk verslagje.

Toch iets raars hé die verdoving,en iedereen ervaart het anders.

Goed dat je niet ziek bent geweest.

Ja,het recht komen de eerste dagen is erg he(de zwaartekracht,die we niet kennen zeker).

Ik denk ook wel dat je zal uitkomen op een mooie C,want je zal van omtrek ook wel

niet veel zijn,aangezien je maar mager bent.

Probeer nog maar goed te rusten.En als je pijn hebt,daar zijn de pijnstillers voor he,

't is niet nodig om pijn te hebben.

Verzorg je goed.

Groetjes Cheries

Hé Cheries,

Idd ben helemaal niet ziek geweest. Integendeel, juist het dubbel zien, maar das normaal.

Denk ook wel dat het genoeg zal zijn voor mijn bouw. De verpleegster zei me dat mijn boobs perfect bij mijn lichaam past.

Maar kon het maar proberen om 25 cc meer te vragen, maar dr visser zei dat dit absoluut niet kon!

Als het ni gaat gaat het ni he... Maar vind wel raar dat April Lynn, die is ook mager, en had ook ni veel borsten en bij haar kon er wel 540cc in bij dr Plovier in Overijse...

Maar bon, ik heb naar mijn pc geluisterd, en ben zo benieuwd als ik ze 'live' kan bewonderen!

Allesziens het kan alleen maar beter zijn als mijn AAA tervoren.

Ben zo blij!

Jij bent ook klein en mager he, hoeveel cc had jij ook nu weer gekregen. Jij bent 7 weken po dacht ik he, welke maat heb jij nu?

Vele groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Yola,

Ja ik denk ook wel dat dr.Visser het het best weet,zij heeft er tenslotte ervaring mee.

Ik ben ook haar advies gevolgd en ben er wel blij mee hoor.

Zij zei toen ook tegen mij als ik meer zou nemen dat mijn borsten dan naast mijn lichaam zouden

uitkomen.Nu dat wil ik dus ook niet,ik vind het moet ook nog met je lichaam passen(ale dat is mijn

mening).

Ik kreeg 265 cc,voor de spier.

En ben nu 7 weken po.Ik zit nu op een 70D.

Ik meet 68 onder de borst en 86 op de borst.

Dus komende van een 70A'tjetje...dan is dit toch niet mis vind ik.

Ik ben benieuwd voor je als je tape eraf mag,dan zie je het pas goed.

En dan ga je ooooooooh zo trots en ooooooooh zo blij zijn,ben er zeker van.

Lukt het nu voor je met de pijnstillers?En de zetpillen.. :wacko: ?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje: het is eerder een rekbaar band. Was veel te suf om te vragen waarom dr visser mij een sport bh heeft aangedaan en ingetaped... Als ze me bellen zal ik het is vragen.

Dan is het meer een soort drukverband dan een tape, had ik ook om boven m'n sportbh, mocht er de dag na de operatie al af maar heb zelf nog een extra dagje gewacht ermee. Toch niet zo onaangenaam als een echte tape dan gelukkig. :106:

Zal je zeker een mooie cup opleveren die 240cc! Ben benieuwd straks! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yola, heb jij al foto's geplaatst?

Ik moet nog steeds een beetje wennen aan dit forum, en denk dat ik nog niet alles gezien heb,

ik heb wel foto's gemaakt alleen nog niet hierop gezet.

Ik wil dat eigenlijk wel gaan doen, aangezien ik het zelf heel fijn vin om te kijken hoe het was en is geworden.

rustig aan!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het meer een soort drukverband dan een tape, had ik ook om boven m'n sportbh, mocht er de dag na de operatie al af maar heb zelf nog een extra dagje gewacht ermee. Toch niet zo onaangenaam als een echte tape dan gelukkig. :106:

Zal je zeker een mooie cup opleveren die 240cc! Ben benieuwd straks! :125:

Hé Eefje,

Ok ik mag ze nu zondag eraf halen, en gaat dit ook zeker onmiddellijk doen zondag morgen. Wil ze echt zo graag zien.

Mag ik je nog eens vragen van welke cup naar welke cup ben jij gegaan met 200 cc?

Ik hoop het dat ik een mooie cup zal hebben, want ben nu al aan het denken als ik ooit mijn wissel heb dat ik zeker wel een cup D zou willen hoor.

Maar bon, zal eerst naar mijn resultaat nu zien, want volgens dr visser zou het helemaal ni mooi zijn een D bij mij.

Hou je op de hoogte!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

lukt het een beetje meisje ?

de dag na de operatie is echt geen pretje , hé !?

en niet zo zeer het liggen maar het rechtkomen is zo'n marteling !! ik hoop dat er iemand is om je te helpen !

doe het de eerste dagen nog maar wat rustig aan !!

en op 18 april pas terug werken ! goed hoor ! ik heb ervaren dat 10dagen echt weinig is om terug te gaan werken !

tot morgen ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yola, heb jij al foto's geplaatst?

Ik moet nog steeds een beetje wennen aan dit forum, en denk dat ik nog niet alles gezien heb,

ik heb wel foto's gemaakt alleen nog niet hierop gezet.

Ik wil dat eigenlijk wel gaan doen, aangezien ik het zelf heel fijn vin om te kijken hoe het was en is geworden.

rustig aan!! :rolleyes:

Hé Eliza,

Neen heb nog helemaal geen foto's geplaatst. Wel foto's voor getrokken maar nog niet geplaatst.

Hoeveel cc heb jij nu? Welke cup had je ervoor?

Vele groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.