Ga naar inhoud

Yola : 31 maart 2011 : Dr Visser : Wellness Kliniek :


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Heeft er iemand een idee welke vitaminen ik het beste kan nemen voor de operatie? Hoe lang op voorhand moet ik hiermee beginnen? Of wacht ik of tot het kliniek me belt en geven ze me door welke vitaminen ik moet gaan halen. Wat na de operatie, welke zalfjes haal ik best in huis zodat de wonde sneller en mooier kan genezen?

Alvast bedankt voor de info!

Groeten

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

hey yola ,

dr Verdonck van de wk heeft tegen mij helemaal niks gezegd over vitamines en zalfjes !

wel heb ik hier al gelezen dat veel dames een multi-vitaminenpreparaat nemen en daar ben ik nu ook mee begonnen !

littekencreme zou je aan de balie in de WK kunnen kopen ! ( mag je pas smeren als de draadjes eruit zijn en de korstjes afgevallen )

nu alleen nog aftellen ,he ! pff ... duurt me te lang !

gr ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

dr Verdonck van de wk heeft tegen mij helemaal niks gezegd over vitamines en zalfjes !

wel heb ik hier al gelezen dat veel dames een multi-vitaminenpreparaat nemen en daar ben ik nu ook mee begonnen !

littekencreme zou je aan de balie in de WK kunnen kopen ! ( mag je pas smeren als de draadjes eruit zijn en de korstjes afgevallen )

nu alleen nog aftellen ,he ! pff ... duurt me te lang !

gr ,

anneken

Hé Anneken,

Sorry voor mijn late antwoord. Wist niet dat er iemand iets gepost heeft. Ik volg nochtans mijn eigen topic hoor ;)

Welke multi)vitaminepreparaat neem je dan?

Dat van die Littekencrème heb ik intussen ook vernomen via mijn vriendin dat daar ook is geweest.

Zie eens, in je tekst zei je nog dat je moet aftellen... en intussen ben je al 2 weken geopereerd en heb je je nieuwe boobies!!

Veel liefs,

Yola!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liefste WK dames,

Er schiet me nog een vraag te binnen...

Zoals je ziet begint mijn datum in te korten. Nog een dikke 4 weken en het is mijn beurt.

Kan er iemand mij vertellen wanneer je juist derest van uw bedrag moet storten?

Moet ik dit overmaken nadat ze me gebeld hebben om uur mee te delen? Is dit voldoende op voorhand?

Ik weet het niet meer.

Waarom denk ik aan niks anders meer?

Mijn man zei me net, wat ben ga ik blij zijn als het zover is! Je bent echt met de laptop of nog beter met het forum getrouwd. :154:

Best grappig als je dat van je man moet horen. Kan er echt niet aan doen, maar heb momenteel precies meer aan op het forum, dan bij hem te zitten. Nee grapje hoor.

Maar heb het gevoel dat ik beter met jullie kan commiceren als met hem. Want jullie begrijpen wat ik doormaak voor het moment :)

Groeten

Yola :53::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yola

Ik ben ook ongeveer verslaafd aan dit forum,geweldig om al die verhalen te lezen,en te weten wat je te wachten staat!

En mijn vriend heeft ook nog nooit zoveel tieten voorbij zien komen hihi

En over het geld overmaken...ik heb het een week gedaan voor de operatie,maaar kreeg na het eerste consult ook een brief mee ,dat als ik had besloten ervoor te gaan,dat ik het geld kon overmaken,maar misschien is het bij jou wel anders...

Misschien handig om hun even te bellen,dan heb je direct het juiste antwoord!

Spannend hè 4 weken duren korter dan je denkt,ik wacht al vanaf begin november en as vrijdag word mijn dag,kan niet wachten,woensdag de laatste dingen regelen..

Spannend hoor...je kan je hier in iedergeval goed voor bereiden en al je vragen stellen dat is idd heel fijn,deze meiden beleven en willen allemaal het zelfde vrouwelijkheid !

Dus die snappen elkaar zeker beter! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Ik had 2weken ervoor de rest van het bedrag gestort.

En ze hebben me net een week ervoor gebeld om mijn uur te melden.

Geloof me,ook na je borstvergroting ga je nog naar dit forum komen,

dan wil je weer ervaringen delen.

En die mannen ocharme ze hebben wat te verduren he,met ons haha.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Yola,

31 maart schiet al lekker op! Ik denk dat 240cc heel erg mooi gaat worden! Ik heb zelf 255 cc dual plane en ben daar erg blij mee, groot zat! En verslaafd aan dit forum? Hahaha, ook na de operatie hoor. Het is zo leuk om alles te lezen en natuurlijk te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liefste WK dames,

Er schiet me nog een vraag te binnen...

Zoals je ziet begint mijn datum in te korten. Nog een dikke 4 weken en het is mijn beurt.

Kan er iemand mij vertellen wanneer je juist derest van uw bedrag moet storten?

Moet ik dit overmaken nadat ze me gebeld hebben om uur mee te delen? Is dit voldoende op voorhand?

Ik weet het niet meer.

Waarom denk ik aan niks anders meer?

Mijn man zei me net, wat ben ga ik blij zijn als het zover is! Je bent echt met de laptop of nog beter met het forum getrouwd. :154:

Best grappig als je dat van je man moet horen. Kan er echt niet aan doen, maar heb momenteel precies meer aan op het forum, dan bij hem te zitten. Nee grapje hoor.

Maar heb het gevoel dat ik beter met jullie kan commiceren als met hem. Want jullie begrijpen wat ik doormaak voor het moment :)

Groeten

Yola :53::53:

Hey Yola,

je mag het storten,maar je mag het ook de dag van het Ok betalen aan de balie hebben ze me gezegd. Zo ga ik het ook doen.

Aftellen nu ju datum vast ligt,leuk!! :-)

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Anneken,

Sorry voor mijn late antwoord. Wist niet dat er iemand iets gepost heeft. Ik volg nochtans mijn eigen topic hoor ;)

Welke multi)vitaminepreparaat neem je dan?

Dat van die Littekencrème heb ik intussen ook vernomen via mijn vriendin dat daar ook is geweest.

Zie eens, in je tekst zei je nog dat je moet aftellen... en intussen ben je al 2 weken geopereerd en heb je je nieuwe boobies!!

Veel liefs,

Yola!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola

er is hier denk ik een vergissing in 't spel !!

ik ben helemaal nog niet geopereerd ! 'k wou dat het wel waar was hoor ! want dat wachten is niks voor mij !!

ik ging op 18/2 op consult en op 17/3 m'n boobies !!

je mag de rest van je betaling gewoon meenemen en afgeven aan de balie , de dag zelf !

gr ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Peggy & Anneken:

Bedankt voor de info ivm het betalen derest van het bedrag. Ik zie dan nog wel of ik het overschrijf of cash mee neem.

@ Anneken: idd een vergissing, zal mij u vergist hebben met iemand anders...

Moet nog maar een maand wachten, maar als je iets heel graag wilt en moet wachten duurt het wachten ineens zooo lang!

Groeten,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

dat wachten is er te veel aan , hé !

ik sta er mee op en ik ga er mee slapen ! en ik heb nog niet gedaan met eten of mijn pc staat al op het forum ...

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames,

Ik wil al jaren een borstvergroting maar was beetje bang voor complicaties. de laatste tijd stort het mij zo erg(kleine borsten) dat ik er klaar voor ben en 100% voor wil gaan.

Ik was op internet aan het kijken en informatie verzamelen welke kliniek ik moet kiezen... dat is heel lastig!

ook vanwege financieel kan ik niet naar een bekend kliniek zoals Bergman.

Ik ben ook op de site van Wellness kliniek terecht gekomen en wil graag jullie ervaringen weten. Ik las dat YOLA in januari en afspraak bij WK had en ben benieuwd hoe jou ervaringen zijn en of je helemaal tevreden bent over operatie en chirurg.

Ik hoor graag jullie ervaringen over chirurgen bij WK en deze kliniek.

Gr,

Eli

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

't begint nu echt te korten , hé !! spannend !!

ik moet volgende week nog 3 dagen werken en dan donderdag ...

pff !! ik heb nu al buikpijn en krampen en ik slaap nog amper !

wat heb ik mezelf aangedaan ?

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames,

Ik wil al jaren een borstvergroting maar was beetje bang voor complicaties. de laatste tijd stort het mij zo erg(kleine borsten) dat ik er klaar voor ben en 100% voor wil gaan.

Ik was op internet aan het kijken en informatie verzamelen welke kliniek ik moet kiezen... dat is heel lastig!

ook vanwege financieel kan ik niet naar een bekend kliniek zoals Bergman.

Ik ben ook op de site van Wellness kliniek terecht gekomen en wil graag jullie ervaringen weten. Ik las dat YOLA in januari en afspraak bij WK had en ben benieuwd hoe jou ervaringen zijn en of je helemaal tevreden bent over operatie en chirurg.

Ik hoor graag jullie ervaringen over chirurgen bij WK en deze kliniek.

Gr,

Eli

Hé Eli,

Sorry voor het late bericht, maar zit meer te antwoorden op andermans topic dan op die van mij ;)

Ik begrijp je helemaal, ik snap waarom je een bv wilt; Ik heb ook jaren getwijfeld, maar na de geboort van mijn 2e kindje, en borstvoeding te hebben gegeven is mijn cup A een cup AA(A) geworden. Dit kon echt ni meer. Voelde me geen vrouw meer.

Mijn man heeft me gepusht voor een consultatie. Eerst dacht ik naar 't Atlaskliniek te Meise te gaan, maar dan kreeg ik info van het WK. Twijfelde in het begin, want waarom 2000 eur kan toch ni?! Terwijl ik 2 jaar geleden een consult heb gehad bij dr De Coopman in Brugge, prijskaartje was daar 5000 eur.

Maar via een vriendin van me, zij werd 3 weken geleden ook in het WK door dr visser geopereerd, heb ik toch een consult gehad met dr visser. Zij gaf me direct een goed gevoel, en heb dan via 't forum veel positieve reacties gelezen over haar. Dus waarom 5000 eur betalen als het ook voor 2000 eur kan.

Dus kzou zeggen neem een consult in het WK, en dan kan je nog zien he!

Heb je intussen al een beslissing genomen?

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 weken!

Hé Suzanne,

Nog 2 dagen, en dan nog 2 weken!

Whoehoew!

We hebben echt samen afgeteld he! Zelfde dag consult en zelfde dag operatie!

Gaan allebei 31 maart zo blij zijn met ons nieuwe borsten!

Heb jij al zenuwen?

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

ik heb een berichtje voor je achtergelaten in peggysue haar topic !!

nog 2 weken ..

nog 2 dagen ..

gr ,

anne

Hé Anne,

Bedankt voor je berichtje!

Ja ja voor u nog 2 dagen en voor mij en Suzanne nog 2 weken.

Vind het fantastisch dat we van de zomer allemaal gaan kunnen pronken met ons nieuwe aanwinsten!!

Hopelijk kan je je zenuwen nog wat in bedwang houden!

Komt allemaal wel goed!!

Benieuwd naar je verslag!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yola,

Ik las in een andere topic van je vriendin die dezelfde dag als mij door dr.Visser

geopereerd is.

En identiek evenveel cc kreeg als mij en dan ook nog eens dezelfde cupmaat overhoud :rolleyes:

Ik las ook dat haar sportbh ook maar een Bcup is,kan zij hem nog aan 's nachts?Jij weet dat misschien.

Want ik zou die tot donderdag 's nachts nog aan moeten doen,maar die is zo krap dat het meer pijn doet

met als zonder(maar uitlaten durf ik ook weer niet)

En er nog één bijhalen voor die enkele dagen vind ik ook weer dom.

Hoe gaat het met jou,het begint te korten he?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Suzanne,

Nog 2 dagen, en dan nog 2 weken!

Whoehoew!

We hebben echt samen afgeteld he! Zelfde dag consult en zelfde dag operatie!

Gaan allebei 31 maart zo blij zijn met ons nieuwe borsten!

Heb jij al zenuwen?

Groetjes,

Yola x

Zenuwen? Nee joh hoe kom je erbij! (slaapt slecht, zit constant hier vis mijn htc met internet!, denkt de hele dag eraan, draagt rijst in haar bh om de overgang niet teveel op te laten vallen enz enz!)

Het is gewoon nog minder dan 2 weken.....dus nee hoor......niet zenuwachtig;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yola,

Ik las in een andere topic van je vriendin die dezelfde dag als mij door dr.Visser

geopereerd is.

En identiek evenveel cc kreeg als mij en dan ook nog eens dezelfde cupmaat overhoud :rolleyes:

Ik las ook dat haar sportbh ook maar een Bcup is,kan zij hem nog aan 's nachts?Jij weet dat misschien.

Want ik zou die tot donderdag 's nachts nog aan moeten doen,maar die is zo krap dat het meer pijn doet

met als zonder(maar uitlaten durf ik ook weer niet)

En er nog één bijhalen voor die enkele dagen vind ik ook weer dom.

Hoe gaat het met jou,het begint te korten he?

Groetjes Cheries

Hé Cheries,

Idd mijn vriendin werd op dezelfde dag als jij geopereerd door dokter visser. En ze heeft nu een D. Ze kreeg als sport BH een B, maar ik hoorde haar wel zeggen dat de bh te klein is. Of ze er nog mee slaapt dat weet ik niet, want 2 dagen later heeft ze een 2e gaan kopen om te wisselen. Slaapt ze nu met die van het WK of de BH dat ze zelf heeft gekocht. Je moet nog maar 4 nachten gaan, hou het nog even vol en je bent ervan af.

Ja ja voor mij begint het te korten. HEt kan ni snel genoeg gaan. Ik kijk er echt naar uit, ookal ben ik wel bang voor de narcose en het resultaat.

Ik hoop op een mooie cupmaat en een goed en ni te pijnlijk herstel :wacko:

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenuwen? Nee joh hoe kom je erbij! (slaapt slecht, zit constant hier vis mijn htc met internet!, denkt de hele dag eraan, draagt rijst in haar bh om de overgang niet teveel op te laten vallen enz enz!)

Het is gewoon nog minder dan 2 weken.....dus nee hoor......niet zenuwachtig;)

haha, super!

Bij mij gaat het nog met de zenuwen. Maar denk er ook elke minuut aan. Ik probeer toch ni meer elke dag op het forum te zitten. Met de gedachte van, 'doe iets anders en denk ni aan uw bv :)'

ja idd nog minder als 2 weken, maar ik vrees ervoor dat het nog lang zal duren...

Laat je nog weten om welk uur jij moet gaan? Neem jij iets in van vitaminen al?

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.