Ga naar inhoud

Yola : 31 maart 2011 : Dr Visser : Wellness Kliniek :


Aanbevolen berichten

Hoi Yola,

Goed dat je een oplossing hebt gevonden voor het geval dat,je niet op tijd

zou zijn voor de kindjes.

Misschien ben je er wel op tijd,maar is toch beter dat je al iets hebt voor

het geval je te laat moest zijn.

Anders zit jij er toch maar mee in je hoofd(niet prettig).

Nu zal het vlug donderdag(jouw dag)zijn.

De laatste dagen heb je toch je handen vol met alles in huis nog aan de kant

te krijgen,en misschien moet je ook nog werken tot donderdag?

Dan vliegt de tijd en is het zo voor je het weet donderdag

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Channy: Bedankt dat je met me meeleeft! En super dat je herstel zo super gaat!

@ Suzanne: vanaf morgen nog 3 te gaan. 't Zal er snel zijn.

Wie weet lig ik nog in de ontwakingskamer als jij terug bent van je ok.

Heb wel zenuwen, maar 't zal woensdag nog erger zijn.

Moet je ook nog werken tot woensdag?

Groetjes,

Yola

Dag meisjes.

Nu is het wel echt kort meer e tegen jullie Bv,heb er al moeten aan denken, als jullie zijn geweest mag ik beginnen aftellen :rolleyes:

Wanneer hebben ze je gebeld van de Wellnes kl om je uur vast te leggen?

Ik heb nog steeds niets gehoord :wacko:

Begin stilkesaan wat zenuwen te krijgen zo een next-day-surgery denkdat ik dit niet meer zou nemen, k'weet gewoon van niets e :wacko:

Maar ben benieuwd naar jullie,probeer nog efkes te genieten van de kleinekes straks beken je ze niet meer :1bouncingboobs:

Groetjes Belleke

Denk aan jullie !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes.

Nu is het wel echt kort meer e tegen jullie Bv,heb er al moeten aan denken, als jullie zijn geweest mag ik beginnen aftellen :rolleyes:

Wanneer hebben ze je gebeld van de Wellnes kl om je uur vast te leggen?

Ik heb nog steeds niets gehoord :wacko:

Begin stilkesaan wat zenuwen te krijgen zo een next-day-surgery denkdat ik dit niet meer zou nemen, k'weet gewoon van niets e :wacko:

Maar ben benieuwd naar jullie,probeer nog efkes te genieten van de kleinekes straks beken je ze niet meer :1bouncingboobs:

Groetjes Belleke

Denk aan jullie !!!

Dag Belleke,

Ja ja nu begint het echt wel te korten, laatste rechte lijn. Vanaf morgen nog 2 dagen. En na ons mag jij beginnen af te tellen, zooo spannend voor jou. Dan weet je hoeveel cc je gaat krijgen, voor of achter de spier en 's anderdaags geopereerd worden.

WK heeft me gebeld vorig week donderdag 24 maart. Maar bij een van de andere dames heeft het WK gebeld 6 dagen voor haar ok.

Ik geniet nog zeker nog van de kindjes! ga zoveel zeer hebben aan mijn hart, dat ik de kindjes ni meer mag pakken voor een tijd! Maar ja, is maar voor even he.

Morgenavond moet ik naar oudercontact van mijn oudste, bespreking of hij naar het eerste leerjaar mag gaan :)

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yola,

Goed dat je een oplossing hebt gevonden voor het geval dat,je niet op tijd

zou zijn voor de kindjes.

Misschien ben je er wel op tijd,maar is toch beter dat je al iets hebt voor

het geval je te laat moest zijn.

Anders zit jij er toch maar mee in je hoofd(niet prettig).

Nu zal het vlug donderdag(jouw dag)zijn.

De laatste dagen heb je toch je handen vol met alles in huis nog aan de kant

te krijgen,en misschien moet je ook nog werken tot donderdag?

Dan vliegt de tijd en is het zo voor je het weet donderdag

Groetjes Cheries

Mijn dagen zijn idd goed gevuld. Ik werk nog tot woensdag, maar 't zullen nog 2 zware dagen worden.

Van alles nog afronden op het werk, woensdags werkt mijn collega maar een halve, dus sta ik er alleen voor woensdag namiddag.

Morgenavond dan oudercontact van de oudste.

Woensdagavond nog eens stofzuigen, afstoffen, en kuisen... zodat alles netjes is voor donderdag als ik weer thuis kom.

Donderdag en vrijdag heeft mijn ventje congé genomen... dus kan ik me goed laten verwennen ;)

't zal rap donderdag 10u20 zijn... 's morgens nog gauw de kindjes weg doen, en dan richting Genk!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Nog 2 dagen en je hebt je boobs.... :1big_boobs:

Wat is de tijd toch snel gegaan zeg. Ben je nu al wat zenuwachtig

of valt het toch wel mee? Ik ben zo benieuwd naar je verslag. En ik steun

je deze laatste dagen nog. :54:

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey zilvermaan en yola,

nog 1 dagje en het is ein-de-lijk aan jullie!!! :3:

Spannend!! Laat jullie dag morgen snel vooruit gaan dat het snel donderdag is en dat jullie eindelijk ook julle nieuwe vriendjes :1bouncingboobs: hebben!!

Succes donderdag!!! (weet niet of ik hier morgen geraak)

Ik denk aan jullie donderdagmorgend!!!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Nog 2 dagen en je hebt je boobs.... :1big_boobs:

Wat is de tijd toch snel gegaan zeg. Ben je nu al wat zenuwachtig

of valt het toch wel mee? Ik ben zo benieuwd naar je verslag. En ik steun

je deze laatste dagen nog. :54:

groetjes Mireille

Hé Mireille,

Morgen nog een volledige dag, ooh wat ben ik blij dat het bijna zover is!

Moet morgen nog werken, dus dagje zal snel voorbij zijn.

De laatste week is echt voorbij gevlogen, ik dacht dat het super lang ging duren, maar toch niet.

Zenuwachtig ben ik wel, maar nog te doen. Loop hier ni de muren op, haha!

Laat zeker zo snel mogelijk een verslag!

Dank je voor je steun!

Wanneer moet jij nu weer?

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai

Oh wat ben ik zenuwachtig , en inderdaad, de tijd gaat snel.

Overmorgen is het onze dag!

Ik ga me nu maar even van mijn htc losrukken, anders wordt t niks vandaag.

Hé Suzanne,

We zijn er bijna, spannend he!

De dag waar we alletwee zo naar uitkeken, is bijna daar. De tijd is snel gegaan, en vooral de laatste week is echt voorbij gevlogen. Had super druk op het werk, dus de dagen zijn voorbij gevlogen.

Morgen nog eentje werken, en dan nog een nachtje in mijn houding slapen (rug, zij en buik :-))

Wat is htc? sorry zenne :-)

Gtjs,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey zilvermaan en yola,

nog 1 dagje en het is ein-de-lijk aan jullie!!! :3:

Spannend!! Laat jullie dag morgen snel vooruit gaan dat het snel donderdag is en dat jullie eindelijk ook julle nieuwe vriendjes :1bouncingboobs: hebben!!

Succes donderdag!!! (weet niet of ik hier morgen geraak)

Ik denk aan jullie donderdagmorgend!!!!

Groetjes

Peggy

Hé Peggy,

Dank je voor je berichtje!

Super spannend he! Heb nog steeds schrik voor de narcose, maar bon langs de andere kant super blij dat ik me eindelijk volledig vrouw ga voelen.

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meiden,

Nog enkel vraagjes voor het mijn grote dag is. WK heeft me gebeld om het uur door te geven, ik mag vanaf 24uur van woensdag op donderdag ni meer eten en drinken.

Maar ik lees nu ook dat je geen schmink aan mag hebben, geen juwelen...

Zal ook proberen van ni te roken die dag... hum hum :-)

Maar wat moet ik verstaan onder juwelen, ringen, kettingen, horloges... Maar een tong en navel piercing, moet dit ook uit?

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai yola,

Een htc in een telefoon, een smartphone met internet en alles erop en eraan, zodoende kan ik op het werk ook soms even het internet op, om hie rop het forum te neuzenunsure.gif

Maar soms moet ik hem echt uitzetten anders kom ik er niet meer vanaf!!!

Wat die piercings betreft, die moeten er wel uit helaas.

Alle oorbellen, armbanden ed moeten thuis gelaten worden.

Mocht je bepaalde piercings er echt niet uitkrijgen dan kun je vragen om ze af te plakken, dat doen ze soms ook nog weleens.

Het is voor hun een extra risico dat ze ergens achter blijven haken en er dan iets fout kan gaan.

Gelukkig is het een hele snelle operatie en sta je ook zo weer buiten en kun je ze weer in doen.

Ook wat betreft het roken lijkt me dat geen probleem.

Nu weer aan het werk, ik heb nog een drukke dag gelukkig!!

Misschien tot morgen met 2 paar hele mooie nieuwe vri enden1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

MORGEN IS HET ZOVER!!!!!

Je gaat zo blij zijn als je je :1bouncingboobs: hebt!

Hoe gaat het met je? Probeer lekker te slapen vannacht en ik hoop dat je niet al te veel zenuwen

hebt. Voor dat je het weet is het voorbij en zit je thuis en heb je je mooie boobs!!!

Ik zal aan je denken en ik wil je alvast heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes wensen voor morgen!!!!!!

Ik kijk uit naar je verslag.

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Yola en zilverenmaan

Morgen is de dag waar jullie zolang hebben op gewacht

Zal zeker aan jullie denken morgenvroeg.

Voor je het weet hebben julie er :1bouncingboobs: raar ge wat ze kunnen LOL

Ik ben aan het wachten op mijn telefoontje van de kliniek maar nog steeds niets :wacko:

Alléé ik wens jullie een rustige avond en nacht toe want denk dat de zenuwen straks wel zullen de kop op steken ;)

Zeer veel groetjes en tot morgen e ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yola ,

morgen wordt het EINDELIJK jouw dag !

ik hoop dat alles vlot mag verlopen en dat de pijn zal meevallen !

doe het rustig aan en dan lees ik het daarna wel !

veel liefs ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zilverenmaan is echt zo zenuwachtig,dat ze 2 keer hetzelfde berichtje post haha :131:

Grapje hé zilverenmaan!

Yola ik wil u echt heel veel succes wensen voor morgen! Het zal allemaal heus wel meevallen! ^_^

En voor je het weet heb eindelijk je nieuwe borsten :5: !

Good luck girl! :71:

Nieshke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai yola,

Een htc in een telefoon, een smartphone met internet en alles erop en eraan, zodoende kan ik op het werk ook soms even het internet op, om hie rop het forum te neuzenunsure.gif

Maar soms moet ik hem echt uitzetten anders kom ik er niet meer vanaf!!!

Wat die piercings betreft, die moeten er wel uit helaas.

Alle oorbellen, armbanden ed moeten thuis gelaten worden.

Mocht je bepaalde piercings er echt niet uitkrijgen dan kun je vragen om ze af te plakken, dat doen ze soms ook nog weleens.

Het is voor hun een extra risico dat ze ergens achter blijven haken en er dan iets fout kan gaan.

Gelukkig is het een hele snelle operatie en sta je ook zo weer buiten en kun je ze weer in doen.

Ook wat betreft het roken lijkt me dat geen probleem.

Nu weer aan het werk, ik heb nog een drukke dag gelukkig!!

Misschien tot morgen met 2 paar hele mooie nieuwe vri enden1bouncingboobs.gif

Hé Suzanne,

Bedankt om het me te laten weten. Ik zal alvast mijn armbanden en ringen en oorbellen uit doen. Mijn piercing in mijn tong zal toch niet in de weg zitten he ;) Die in mijn navel zal ik ook maar uit doen...

Veel succes morgen he!

Gtjs,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ladies,

Bedankt voor de leuke en lieve berichtjes. Doet wel goed dat we elkaar zo verstaan he!

@ Channy: heb wel zenuwen maar het gaat nog wel. Heb vandaag ni veel tijd gehad om zenuwen te hebben, zo druk op het werk. Maar deze avond daarentegen, mijn eten maken lukte precies niet ;)

@ Belleke: ze zullen je heus wel een dezer bellen. Bij mij was dat op 24 maart 1 week op voorhand dus... En als je ongerust bent, kan je zelf ook eens bellen naar hen... dan weet je het ineens.

@ Anneke, Nieshke en Esje, bedankt voor jullie berichtje!

Hopelijk herstel ik goed en heb ik niet veel pijn. maar verwacht me aan het ergste. En trouwens wie mooi wilt zijn, moet lijden he hahaha

Ik ga vanacht nog is goed slapen, hoe ik wil... vanaf morgennacht zal het wat anders zijn, maar wel met mijn 2 nieuwe borsten, jihaaaaa!!

Verslag volgt zsm!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Yola,

Ik wens je heeeeeel veeeeeeel succes morgen! Dat alles maar goed mag gaan! Geniet nog een laatste dag van je favo slaapstand en rust goed uit. Morgen heb je eindelijk je boobs.

Ik zal morgen aan je denken.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Eindelijk is het B-day!!!:43: Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes!!! Zie uit naar je verslagje morgen!

Liefs, :53:

PS: ik zou je ook aanraden die tongpiercing uit te doen voor de operatie, je kunt hem dan zodra je terug bij bent weer indoen, maar er is gevaar voor brandwonden tijdens de operatie als je metaal in je lichaam hebt!Mijn link

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.